Homoquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef ikJur het volgende:
ik heb vroeger ook 3 jaar geinlined
nah meestal is t beetje extreem gewaxed en op quarters willen ze ook wel eens waxen en dat is al helemaal een ramp.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef Leonos het volgende:
Als ik boardslide ofzo probeer heb ik toch liever een gewaxte buis hoor..
Anders kom ik echt niet vooruit...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef ikJur het volgende:
bij ons hadden ze een compleet betonnen blok ingevet dus niet alleen de randen nee het hele ding van ongeveer 6 m2. Om te kunnen powersliden ofzo![]()
dat was een half jaar geleden en het zit er nu nog steeds op. Als je daarop hebt gereden ben je 5 minuten aan t glibberen omdat je wielen onder het vet zitten [afbeelding]
voor de homo-skaters onder onsquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:47 schreef ikJur het volgende:
[..]
nah meestal is t beetje extreem gewaxed en op quarters willen ze ook wel eens waxen en dat is al helemaal een ramp.
kwam nog wat leuks tegen toen ik naar skateboard tas zocht http://www.appelogen.be/2(...)akt-van-skateboards/
Wat is het cadeautje dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:53 schreef luciferist het volgende:
ik heb zojuist het kado bedacht voor mijn 2jarige verkerings gedoe met mijn dinnetje.
eerst had ik alleen sex als kado![]()
post de 19de wel een foto XDquote:
wat zit je mijn profiel te controleren die is privequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:15 schreef luciferist het volgende:
[..]
hehe we hebben evenveel posts per dag
alleen heb ik meer posts
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:12 schreef luciferist het volgende:
ik ben extra lid geworden van het keldertje zodat niemand kan lezen wat ik daar doe
smilys posten zodat ik geen ban krijg en meer niet
duidelijk ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:19 schreef luciferist het volgende:
zullen we van het volgende skatetopic het skateboard topic deel #10 slowchat van maken?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef Rechterbal het volgende:
Zo'n flowboard lijkt me echt hendig kut![]()
een echte vent reist via zuthpen,quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef ikJur het volgende:
ik zit elke dag in de trein naar arnhem, vanaf varsseveld of dtc. Maar jou heb ik echt nog nooit gezien
ligt eraan hoe laat ik zin heb om uit bed te komenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:33 schreef luciferist het volgende:
[..]
een echte vent reist via zuthpen,
maar hoelaat neem jij hem in varseveld dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |