gister was in Area51 een demo van girl. Ik vond het een beetje tegenvallen, maar heb heerlijk geskate erna. De spierpijn die ik nu door mijn hele lijf heb, doet me daaraan herinnerenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:01 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik weet niet of dit al eerder is gepost maar uuuhhh
Plan B Euro Tour
30 Mei
Eindhoven Area 51
Met:
Rodriguez
Ladd
Sheckler
Wenning
Gallant
Duffy
MCkay
Way
dus hebbie zin en tijd
![]()
niet iedereen die op de flyer staat, maar o.a. Sean Malto was er. Die was degene die de meeste indruk op mij maakte.quote:wie waren er allemaal bij de Girl demo dan?
Gaafquote:Op zondag 13 mei 2007 19:03 schreef luciferist het volgende:
ik wil mijn flowboard opnieuw grippen, ben alleen aan het denken hoe ik hem ga grippen, zat te denken om een neon roze griptape te gebruiken
dat ding van 2kilo bedoel je? Whehequote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:39 schreef ikJur het volgende:
TVPop-shove it
begin met een pro deck aan bart smit zooi heb je nix (al heb ik er wel op leren steppen en olliën)
nice. Je had een groene atm toch? kan ik me volgens mij nog herinneren :pquote:Op zondag 13 mei 2007 20:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
dat ding van 2kilo bedoel je? Whehe
Mijn deckie (heul fresh, omdat ik deze zomer weer wil gaan skaten, gelijk maar mn ouwe kutte atm deck ingeruild voor een geile toymachine):
[afbeelding,link]
Zitten Hurricane trucks onder en Toymachine lagers (king!)
waarom? Het stuurt als de neten hoor. En met een korte wheelbase rijd het helemaal raarquote:Op zondag 13 mei 2007 23:13 schreef luciferist het volgende:
ik ga morgenavond denk even proberen iets te lassen waarmee ik die flowboard trucks onder een 7,5' deck kan schroeven gewoon om te proberen.
quote:
quote:came off my board after a serious speed wobble, broke the top of my humerus and had a number of MRI scans. spent the week in bed with a lot of painful nights of skin sticking to sheets.
quote:speed was approx 55kph
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |