quote:Op maandag 7 mei 2007 23:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dit is nog van de oude snapper versies. De derde DVD van seizoen tien. Ik weet niet of die bij de digipack versie nog aangepast is want ik heb mijn box vervangen voor de amerikaanse versie.
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:16 schreef Retarded het volgende:
[..]
forumhij is niet meer te koop in de winkels.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:26 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden!!
Seizoen 10, disc 3, kant B!
Gaaaffff!!![]()
Game on!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmz
Op de dvd's van seizoen 10 die ik heb staan wel extra's maar die moet je op de pc bekijken en daar is eigenlijk niets te zien, alleen een link naar een website [afbeelding]
Heb jij die extra's van seizoen 10??quote:
Ik kan me geen extra's herinneren. Ik weet wel dat het verschil tussen de Nederlandse versie en de Amerikaanse versie is dat wij géén extra's hebbenquote:
Sufquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan me geen extra's herinneren. Ik weet wel dat het verschil tussen de Nederlandse versie en de Amerikaanse versie is dat wij géén extra's hebben.
Taste like fiet!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:45 schreef Re het volgende:
smells like fiet
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:02 schreef vosss het volgende:
Ik heb S1, S4 en S9.
Ik wil die eik van de hand doen en die box van alle 10 de seizoenen kopen
Maar hij zegt het op zo'n rare manier, met zo'n hoog stemmetje. Dan klinkt het echt als fiet.quote:
Volgens mij is The One Where No One's Ready live gedaan maar dat weet ik niet zeker ok er nog meer zijn weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:35 schreef Rianne84 het volgende:
Is er eigenlijk ooit een aflevering live gedaan? net als bij will&grace...
Die is in ieder geval realtime. Maar of ie live opgenomen is weet ik zo niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:04 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Volgens mij is The One Where No One's Ready live gedaan maar dat weet ik niet zeker ok er nog meer zijn weet ik ook niet.
Morgenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef Rianne84 het volgende:
Vandaag of morgen the one with the prom video
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef Rianne84 het volgende:
Monica: the camera adds 10 pounds
Chandler: how many cameras were there on you?
![]()
![]()
See? He's her lobster.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef Rianne84 het volgende:
"are actually on you", maar verder een van de beste grappen uit tien jaar Friends.quote:Monica: the camera adds 10 pounds
Chandler: how many cameras were there on you?
![]()
![]()
Die zoek ik ook! Iemand?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef RAM_ het volgende:
wat is nu de beste boxset om te hebben met extra's enzo? ik wil niet die nederlands met die A en B kant extra's enzo wil ik!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:06 schreef kletskop het volgende:
Unagi is dat geen sushi?
quote:Unagi is a state of total awareness.
Only by achieving true Unagi, you can be prepaired for any danger that may befall you!
ja, en verdraaid lekker.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:06 schreef kletskop het volgende:
Unagi is dat geen sushi?
hoe heet die aflevering?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef Rianne84 het volgende:
net weer die aflevering gezien dat de heren meerijden in de politieauto van GAry, en dat Joey zijn broodje wil redden![]()
![]()
volgens mij is de mooiste doos deze alleen kan ik hem niet meer te koop vinden. En ik ga deze zomer naar canada en dan wil ik hem graag mee nemen. Dus als iemand nog tips heeft waar ik hem kan halen graag.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef RAM_ het volgende:
wat is nu de beste boxset om te hebben met extra's enzo? ik wil niet die nederlands met die A en B kant extra's enzo wil ik!
Ja het viel mij ook opquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:50 schreef Piles het volgende:
Wat een slechte vertaling op Veronica
"That's my bad" => Dat is mijn bed
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:44 schreef Dizer het volgende:
FreeRecordShop en zo verkopen die Box voor 110 euro. [afbeelding]
Je bent zowaar nog minder slim dan de vertalers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:10 schreef Roi het volgende:
Haha ja wat stom. Zat 'ie ook in bad of niet ?!?![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je bent zowaar nog minder slim dan de vertalers.
v&dquote:Op zondag 13 mei 2007 23:54 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Die box kan je ook voor ¤99 kopenHeb ik toen bij Kruidvat gekocht
Zag die box laatst ook voor die prijs bij v&d
![]()
Ja, dat was @prijzencircusquote:Op zondag 13 mei 2007 23:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
v&dvd week toch een dagje vrij, eens even kijken
![]()
quote:Joey: Let me get this straight. He got you to beg to sleep with him, he got you to say he never has to call you again, and he got you thinking this was a great idea?
Phoebe: Mm... hmm.
Joey: This man is my god!
Dat was snel! Maar Joey zegt dus "This man is my god", daarom kon ik niets vinden toen ik de scripts doorzocht op 'hero'.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:11 schreef Breuls het volgende:
The One Where Ross Finds Out, episode 31, s02e07
[..]
"The One With the Flashback", Seizoen 3, aflevering 6quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:01 schreef Rianne84 het volgende:
In welke aflevering zie je hoe Joey bij Chandler is komen wonen?
quote:Eddie: [Chandler just asked him to move out] This is kinda out of the blue, isn't it?
Chandler: No, no, no. This isn't out of the blue. This is smack dab in the middle of the blue!
geweldig jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:20 schreef Dana85 het volgende:
Haha, ja die afleveringen met Eddie waren echt hilarisch. Kijk ze nog regelmatig terug.
Helemaal hoe het ook eindigt, dat Eddie naar binnen wil, maar zijn sleutel niet in het slot krijgt.
Chandler: May i help you?![]()
En dat Eddie zich uiteindelijk ook nog verontschuldigt voor het verkeerde appartement!
quote:Behind the scenes, the show was known for its unusually cohesive and unified cast. The six main actors made deliberate efforts, from early on, to keep the show's ensemble format and to not allow any one of them to dominate. This included requesting that all actors on the show be nominated either for the same category of award ("Supporting Actor" until 2001, then "Lead Actor" from 2002 onwards) or not at all, and entering collective instead of individual salary negotiations.[1] The actors became such close friends that one guest star, Tom Selleck, reported sometimes feeling left out. This was a criticism later echoed by British actress Helen Baxendale, who guest starred as Ross's second wife, Emily.
Af en toe zie je nog wel eens foto's van een paar cast members die samen lunchen ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Cool! Bedankt! Maar is 't ook bekend hoe t tegenwoordig met die vriendschappen zit?
quote:There are talks about making one to four anniversary episodes at some point. So far Jennifer Aniston, Courteney Cox and Lisa Kudrow have all expressed interest in participating, as have Matt LeBlanc and Matthew Perry.
Jennifer en Courtney schijnen nog steeds goede vriendinnen te zijn, ze zijn ook buren geloof ik. Van de rest weet ik het eigenlijk niet...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:50 schreef xienix84 het volgende:
Van 't weekend was er me & my friends(of zo) op net 5, en was wel erg leuk. De serie is inmiddels 3 jaar geleden gestopt en als je die interviews van toen zag, waren de meeste Friends erg close. Ook in real life. Zo schijnen Courtney Cox en Jennifer Aniston beste vriendinnen (geweest) te zijn en Jennifer Aniston was ook erg close met Matthew Perry.
Maar ik begon me af te vragen, in hoeverre was dat ook echt zo(naja, zal wel vrij echt zijn) maar voornamelijk, hoe is het nu tussen "de Friends"? Hebben ze nog steeds veel contact en zijn ze goeie vrienden? Of is ieder echt zowel prive als zakelijk zijn/haar eigen kant opgegaan? Weet iemand dat? Of goeie informatie daarover? Vroeg t me gewoon af![]()
Ja maar dat was volgens mij de dag nadat de laatste aflevering was uitgezonden. Toen waren de opnames 3 maanden gestopt en zagen ze elkaar weer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:29 schreef Houniet het volgende:
ze zijn toen ook allemaal nog een keer bij Oprah geweest![]()
Jennifer is geloof ik ook peettante van Courtney's kindje Coco.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:24 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Jennifer en Courtney schijnen nog steeds goede vriendinnen te zijn, ze zijn ook buren geloof ik. Van de rest weet ik het eigenlijk niet...
Morgen op Veronica:quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:20 schreef Dana85 het volgende:
Haha, ja die afleveringen met Eddie waren echt hilarisch. Kijk ze nog regelmatig terug.
Helemaal hoe het ook eindigt, dat Eddie naar binnen wil, maar zijn sleutel niet in het slot krijgt.
Chandler: May i help you?![]()
En dat Eddie zich uiteindelijk ook nog verontschuldigt voor het verkeerde appartement!
Die eerste was net te zien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen op Veronica:
"The One Where Dr. Ramoray Dies" & "The One Where Eddie Won't Go"
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:49 schreef Dizer het volgende:
I found you in my bed!
How'd you wind up there?
You are a mystery...
Little black curly hair!
Little black curly hair!![]()
![]()
.
in die liftquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen op Veronica:
"The One Where Dr. Ramoray Dies" & "The One Where Eddie Won't Go"
Hahaha, ja! Prachtig stukje!quote:
Breuls, mag mijn Unagi smilie tussen de vaste smilies? Hi jwordt inmiddels massaal gebruiktquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:46 schreef Breuls het volgende:
"Your little har-mom-ica.. is... hammered!!"
Good times.
Hij is goed te vinden voor 100 euro.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:35 schreef RobertVH het volgende:
''If the Homo sapiens were in fact, homo sapiens, is that why they are extinct?''![]()
Denk dat ik toch binnenkort maar eens de volledige box zal aanschaffen. Hoeveel is dat ding eigenlijk, zag hem pas voor 230 euro.![]()
" If you buzz on our door, there's no tip for you"quote:
quote:
En dan die klemtoon op "there" ook, die gast is meesterlijk gewoonquote:Op zondag 20 mei 2007 19:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
" If you buzz on our door, there's no tip for you"
Heerlijke aflevering
Prachtige aflevering jaquote:Op zondag 20 mei 2007 19:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
" If you buzz on our door, there's no tip for you"
Heerlijke aflevering
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:11 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ik kwam deze site tegen op het internet.
http://www.friends-tv.org/friends.html
Het is erg grappig om eens door te lezen, er staan wel leuke dingen op
quote:Whoops!
If you are reading this page, then your browser does not support "Client-Side" image maps. You need Netscape 2.0 or higher or Microsoft Internet Explorer.
Use the link below to return and use the text links at the bottom of the page instead.
2.14 What are their middle names?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef Breuls het volgende:
Die site heb ik lang geleden al eens van voor naar achter uitgespeld.
gemistquote:
En die van Monica begint met een E.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:13 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
2.14 What are their middle names?
We don't yet know them all. Here's a few: Rachel's is Karen [1.11]. Joey's is Francis [7.11]. Chandler's is Muriel [8.05].
Die is met Brad Pitt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:35 schreef highway101 het volgende:
The One With The Rumor?
Is dat met Ross en dat bibliotheekmensquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:51 schreef Qebbel het volgende:
- "Hey, she didn't look 50!"
"Did she look 16??!"
Die is ook geweldig:quote:
Jeeh! Mooie aflevering!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:35 schreef highway101 het volgende:
The One With The Rumor?
Ja! Will en Ross hebben een roddel over rachel verzonnen en Monica herinnerde Rachel aan het feit dat zij die roddel over Ross had verzonnen. Maar die bleek waar te zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is dat met Ross en dat bibliotheekmens?
Barry & Mindy's wedding is nuquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Weet iemand of dit een leuke aflevering word?
Deze is wel leuk vind ik, de vorige vondk niet superquote:
Dat is dat gezeur met Monica die babies wil enzo, vandaar dat ze zo laag op mijn favorietenlijstje staatquote:
Ja! En met Janice!! "OH MY GOD!"quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:36 schreef highway101 het volgende:
Gister die van de geboorte van Emma gezien eind season 8/ begin season 9. Leuke afleveringen zijn dat met Ross.
Nee tegen Chandler als ze gaan bluffen dat ze seks willen hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:15 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij zegt ze dat tegen iemand die ze leuk vindt. Een nieuwe date of zo.
Rachel die tegen Monica zegt, "Rachel could I see you for a moment" omdat ze van naam hebben gewisseld vanwege dat Rachel geen verzekering heeft. Ze ontmoeten twee doctors in het ziekenhuis (waarvan George Clooney).. geloof ik...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:19 schreef Fir3fly het volgende:
"Rachel, could I see you for a moment?"
Welke aflevering?
Die ook. Maar ik doelde op een anderequote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Rachel die tegen Monica zegt, "Rachel could I see you for a moment" omdat ze van naam hebben gewisseld vanwege dat Rachel geen verzekering heeft. Ze ontmoeten twee doctors in het ziekenhuis (waarvan George Clooney).. geloof ik...
Dat is zo een toffe aflevering. Ik heb echt op de grond gelegen van het lachen wanneer chandler vast wordt gezet door Rachel aan die filekast, en wanneer hij zijn arm naar voren trekt dan gaat er zo een la tegen zijn kop en dan diet hij weer zoi een typische bewegingquote:Op zondag 27 mei 2007 11:56 schreef Derfel het volgende:
Chandler als hij opgesloten zit(met handboeien aan een stoel vast) in het kantoor van Rachel's baas Joanna
"Look at me! I'm Chandler! Could I be wearing any more cloths? Maybe if I wasn't going, COMANNDO!!"quote:Op maandag 28 mei 2007 19:51 schreef StarGazer het volgende:
"The one where no one is ready" is er nu op. Toch 1 van de meest briljante aflevering
Vind ik de beste persoonlijkquote:Op maandag 28 mei 2007 19:51 schreef StarGazer het volgende:
"The one where no one is ready" is er nu op. Toch 1 van de meest briljante aflevering
Dat meisje kan d'r eigen naam niet eens uitspreken, Nederlands my assquote:Op maandag 28 mei 2007 20:13 schreef Rianne84 het volgende:
trouwens, allemaal even stemmen op meandmyfriends.nl op de football-aflevering(dat is toch de aflevering met dat Nederlandse meisje en dat Joey Nederland verwart met Neverland?
)
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:53 schreef highway101 het volgende:
Toch wel leuk dat er wat Nederlandse elementen in zitten, zoals Gunther en die ouwe vrouw in Ross' apartment.
Wij zitten ook in Prison Breakquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:53 schreef highway101 het volgende:
Toch wel leuk dat er wat Nederlandse elementen in zitten, zoals Gunther en die ouwe vrouw in Ross' apartment.
Wij hebben molensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:26 schreef highway101 het volgende:
Nederland is volgens mij invloedrijker dan je denkt.
Aan Frankrijk nog veel meer dan Nederland.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:25 schreef Derfel het volgende:
Je zou toch bijna zeggen dat één van de schrijvers een band met Nederland heeft, want aan andere landen wordt bijna niet gerefereerd(iig niet zulke kleine landen als Nederland)
Ik weet nog één waarin dit wordt gezegd. Wanneer Rachel tegen Joey zegt dat haar baas haar baby wil kopen, gaat Joey naar mr. Zelner, die Rachel vervolgens bij zich roept. Seizoen acht: the one with the tea leaves.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:19 schreef Fir3fly het volgende:
"Rachel, could I see you for a moment?"
Welke aflevering?
the Netherlands is this make-believe place where Peter Pan and Tinkerbell come fromquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:26 schreef highway101 het volgende:
Nederland is volgens mij invloedrijker dan je denkt.
The one where Ross is fine. Seizoen 10, na terugkeer uit Barbados.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:37 schreef Dana85 het volgende:
Even een nieuwe vraag, waarschijnlijk erg makkelijk. In welke aflevering worden fajita's gegeten?
Superaflevering is dit trouwens!
Het was ook gewoon een Amerikaanse actrice. Ze had echter de casting people voor de gek gehouden door te doen alsof ze Nederlands (of zoiets) was.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat meisje kan d'r eigen naam niet eens uitspreken, Nederlands my ass
Is dat niet U2 - with or without you?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:25 schreef Kanogor het volgende:
Misschien staat het al ergens in dit topic of een van de vorige, maar.... is ook ergens de soundtrack van Friends 'available'?
Ik ben namelijk op zoek naar dat stukje met alleen muziek, als Rachel en Ross elkaar in Central Perk snachts voor t eerst zoenen. Komt ook voor in de flashback in 'The one with the invitation' in season 4' en wel vanaf minuut 6:52. Weet iemand uit welk nummer dit komt? Klinkt beetje als U2, maar heb eigenlijk geen idee.
Hoezo, die komt toch als reguliere doordeweekse uitzending? Ze zijn nu bij seizoen 3 en deze zit ergens in het begin... toch? Of denk ik nu fout?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:13 schreef Rianne84 het volgende:
trouwens, allemaal even stemmen op meandmyfriends.nl op de football-aflevering(dat is toch de aflevering met dat Nederlandse meisje en dat Joey Nederland verwart met Neverland?
)
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:25 schreef Kanogor het volgende:
Misschien staat het al ergens in dit topic of een van de vorige, maar.... is ook ergens de soundtrack van Friends 'available'?
Ik ben namelijk op zoek naar dat stukje met alleen muziek, als Rachel en Ross elkaar in Central Perk snachts voor t eerst zoenen. Komt ook voor in de flashback in 'The one with the invitation' in season 4' en wel vanaf minuut 6:52. Weet iemand uit welk nummer dit komt? Klinkt beetje als U2, maar heb eigenlijk geen idee.
http://www.friends-tv.org/music.html#207quote:2.07 TOW Ross Finds Out - What music is playing when Ross and Rachel kiss in the coffee house?
This music may have been created to sound like certain popular music, but it is not from an actual pop song. I'm told that The special features (commentary?) on the Season 2 DVD release says that the producers wanted to use U2's "With or Without You," but didn't have time to arrange for the rights, so they found a studio music clip that sounded "U2-ish". Later, they found chances to use the actual U2 song in other Ross /Rachel moments, including in the very next episode (2.08).
A source at Warner Bros. explained it this way:
Sorry, but that is a library piece, so it is not available. It was found by my music editor. It is common practice on many TV shows to use licensed music from library CDs. A "library" is usually a large number of CDs featuring music and/or sound effects. Libraries often consist of 10 to 50 CDs that are sold on a per use basis and incorporated into a TV show as needed so that a show producer can find a piece of music that evokes a mood or feeling to help the story. This is easier than getting a composer or band together to record original sounds, and costs less than doing that or licensing a popular song. And clearly, it works. :-)
Someone else pointed out that the same clip was used in other Friends episodes, played as one scene changes to another. For example, it is used during the opening of episode 316, The One The Morning After, during the "Previously, on Friends" recap of the prior episode.
OMG...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
http://www.friends-tv.org/music.html#207
Het is dus onbekend
Nooit van sarcasme gehoordquote:Op zondag 13 mei 2007 23:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je bent zowaar nog minder slim dan de vertalers.
Dat is aflevering 309. ik weet niet waar ze nu zitten qua uitzendingen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:35 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Hoezo, die komt toch als reguliere doordeweekse uitzending? Ze zijn nu bij seizoen 3 en deze zit ergens in het begin... toch? Of denk ik nu fout?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:15 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben zelf nu eindelijk bij de aflevering met Unagi aangekomen, had 'em al eens eerder gezien, maar dat was jaren geleden. Nu snap ik ook pas dat [afbeelding] niet salueert
wel de beste, niet de grappigstequote:Op maandag 28 mei 2007 20:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vind ik de beste persoonlijk. Ook bijna realtime, vind ik ook erg mooi.
Wat is dan wel de grappigste?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:40 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
wel de beste, niet de grappigste![]()
*Eens isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:47 schreef Kantar het volgende:
Ik vind persoonlijk TOW everybody finds out (5x14 dacht ik) echt meesterlijk. In mijn ogen de beste Friends aflevering ooit.![]()
![]()
Phoebe
![]()
TOW with the embryo's.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
*Eens is![]()
Die aflevering waar ze om Monica's apartment spelen is ook goed
Die waar ze van appartement gaan wisselenquote:
Kijk eens 2 posts boven jequote:Op zondag 3 juni 2007 13:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die waar ze van appartement gaan wisselenweet ff zo snel niet meer hoe die heet
quote:
Niet zeuren, zo ver lees ik niet terugquote:
Waar ging het over?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Die tweede aflevering vandaag vond ik prachtig
Wie weet hoe die aflevering heet? ^^
Als die belt krijgt die eerst monica volgens mij, dan mompelt hij wat, zij vertaat er geen zak van, daarna komt joey die het wel verstaat en nog een hint geeftquote:Op zondag 3 juni 2007 18:14 schreef SilentChaos het volgende:
The one with the Blackout in seizoen 1 blijf ik de meest geniale Chandler episode vinden
Jill: "Would you like to call somebody?"
Chandler: "Yeah...About 300 guys I went to highschool with"
Die aflevering vandaag ook, Ross zegt ''they have re-arranged the figures'' (de poppen van de homo sapien tentoonstelling, dat werd vertaal als ''ze hebben de getallen veranderd''quote:Op maandag 4 juni 2007 19:48 schreef Rianne84 het volgende:
die ondertiteling weer...
Joey: There was a time Monica and Rachel did it
Rachel: There was no time
ondertiteling: daar was geen tijd voor
Nee, dat is toch als Chandler opgesloten zit met die vrouw in die pin-ruimtequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:22 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Als die belt krijgt die eerst monica volgens mij, dan mompelt hij wat, zij vertaat er geen zak van, daarna komt joey die het wel verstaat en nog een hint geeft![]()
Daar heeft ie het ook over.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat is toch als Chandler opgesloten zit met die vrouw in die pin-ruimte
The One with the Giant Poking Devicequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:55 schreef highway101 het volgende:
The One WIth The Poking Device ofzoiets.
Vond de film niet superquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:01 schreef highway101 het volgende:
Op Veronica is trouwens nu een film met Matthew Perry.
Thanx moetk onthouden..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
The One with the Giant Poking Device
Die is nu bezigquote:Op maandag 28 mei 2007 20:13 schreef Rianne84 het volgende:
)
quote:I'm thinking of having an affair with your wife! Oh, you know what, I just did!
quote:Chandler: I can handle this. "Handle" is my middle name. Actually, "handle" is the middle of my first name
Ik zie het helemaal voor me, Ross & Rachel, the weddingquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:32 schreef Piles het volgende:
Ik vind het weleens tijd worden voor een Friends-film
Jammer dat niet alle acteurs zoiets willen
Kijk 'm dan achterstevorenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:26 schreef Dizer het volgende:
Ok, vandaag opnieuw begonnen. Seizoen één is wel zo schattig. Alles is nog nieuw en zo.
Ik vraag me af wanneer ik er genoeg van krijg om het steeds na 10 seizoenen opnieuw te gaan kijken.
Na TV en 2x op dvd achter elkaar, ben ik nu dus aan de derde keer DVD begonnen. En dus gewoon, na laatste aflevering seizoen 10, volgende dag beginnen aan aflevering 1 seizoen 1
.
Er was toch ooit eens sprake van een reunie-aflevering? Iedereen behalve David Schwimmer had daar al interesse in getoond...quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:32 schreef Piles het volgende:
Ik vind het weleens tijd worden voor een Friends-film
Jammer dat niet alle acteurs zoiets willen
Jah, klopt. Zou een kerstaflevering worden geloof ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er was toch ooit eens sprake van een reunie-aflevering? Iedereen behalve David Schwimmer had daar al interesse in getoond...
Wat een lulquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er was toch ooit eens sprake van een reunie-aflevering? Iedereen behalve David Schwimmer had daar al interesse in getoond...
Eerst was het Jennifer Anniston die niet wildequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:40 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Wat een lul, hij krijgt een paar millioen dan zou je toch zeggen, hij blij, wij blij.
![]()
dat is maar de vraag of wij blij zouden zijn...misschien geven ze het verhaal wel een hele stomme wendingquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:40 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Wat een lul, hij krijgt een paar millioen dan zou je toch zeggen, hij blij, wij blij.
![]()
Zijn ze weer on a breakquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef Dizer het volgende:
Ja, straks zijn Ross en Rachel niet meer bij elkaar of zo!
seizoen 1 in NL jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:01 schreef W2O het volgende:
Is Joey trouwens ook op dvd verkrijgbaar?
ja op zondag. www.meandmyfriends.nl kan je stemmen welke aflevering je wilt zienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Komt er ook op net10 soms Friends?
Jammer moet ik dan deze week missenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja op zondag. www.meandmyfriends.nl kan je stemmen welke aflevering je wilt zien
10 uit 10 bij die test ook al heb ik sommige vragen moeten gokken. Acteurs namen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:00 schreef Dizer het volgende:
WTF, wie van de mannen wers als eerst gecast?
Zometeen dusquote:Me and my Friends
Een kijkje achter de schermen van de populaire serie Friends. De kijker krijgt een impressie van hoe de serie gemaakt wordt. Verder zijn er interviews met cast en crew te zien. Aansluitend wordt de favoriete Friends-aflevering van de kijkers uitgezonden. Men kan op internet een favoriete aflevering kiezen. De meest gekozen aflevering wordt uitgezonden.
17:40-18:35 uur Net 5
De afgelopen weken was er steeds een special, per aflevering werden 2 acteurs besproken, ik denk dat de specials op zijn en dat ze nu steeds dubbele afleveringen doen.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Zometeen dus
[Edit]
Wat dat voor moest stellen weet ik niet, maar er werden gewoon 2 afleveringen uitgzonden
Het huwelijk van Ross en Emily
"I Ross, take you Rachel"
Ah, die heb ik denk ik al eens allemaal gezienquote:Op zondag 10 juni 2007 18:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
De afgelopen weken was er steeds een special, per aflevering werden 2 acteurs besproken,
Mee eens. Het einde zoals ie nu is is een prima afsluiting van 10 jaar friendsquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat is maar de vraag of wij blij zouden zijn...misschien geven ze het verhaal wel een hele stomme wending
ik heb ze nog steeds nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Wij hebben de hele box al.Alleen te verslavend om te kijken.
Ik heb de box niet, maar ik heb hem al vaak gezien voor 99 euro. Dus lijkt me sterk dat er mensen zijn die er meer voor hebben betaald...quote:Op zondag 10 juni 2007 23:47 schreef DuranK het volgende:
Trouwens een vraag voor jullie. Hoeveel hebben jullie allemaal voor de box van 10 seizoenen betaald? Ik weet nog dat ik seizoen 6 los gekocht heb. Ik schat zo rond de 25 euro. Maar op een gegeven moment was er bij de V&D een actie, seizoen 10 was net afgelopen, en alle seizoenen waren 19 euro per stuk. Maar het 3e seizoen was ook nog gratisIn totaal dus 139 euro ongeveer betaald voor alle 10 de seizoenen
Ik vraag het omdat ik hier lees dat het 239,99 euro is. Dat is 100,99 euro duurder
![]()
![]()
Ik heb hier een bestandje met alle bloopers. Zijn die bloopers ook hier in NL op DVD verkrijgbaar, eigenlijk?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:44 schreef Dos37 het volgende:
Op youtube staan nog verschillende bloopers. Echt geniaal
Volgens mij niet. Volgens mij staan de bloopers alleen op de R1 dvd`squote:Op maandag 11 juni 2007 12:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zijn die bloopers ook hier in NL op DVD verkrijgbaar, eigenlijk?
Nee, kloptquote:Op maandag 11 juni 2007 19:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Die vertaling
"Is he gay?"
Is zijn rits kapot?
Of verstond ik het verkeerd![]()
ik heb alles in een periode van 3 jaar gekocht. Ik denk gemiddeld 25 euro per seizoen. Achteraf baal ik dat ik niet alles in 1 keer heb gekocht. Niet vanwege het geld, maar omdat ik nu 3 soorten dvd's heb. die hele witte, de zijkant met kleur en nog de nieuwste versie waar 3 in 1 doos zitten....quote:Op zondag 10 juni 2007 23:47 schreef DuranK het volgende:
Trouwens een vraag voor jullie. Hoeveel hebben jullie allemaal voor de box van 10 seizoenen betaald? Ik weet nog dat ik seizoen 6 los gekocht heb. Ik schat zo rond de 25 euro. Maar op een gegeven moment was er bij de V&D een actie, seizoen 10 was net afgelopen, en alle seizoenen waren 19 euro per stuk. Maar het 3e seizoen was ook nog gratisIn totaal dus 139 euro ongeveer betaald voor alle 10 de seizoenen
Ik vraag het omdat ik hier lees dat het 239,99 euro is. Dat is 100,99 euro duurder
![]()
![]()
Ik wilde het nog niet verklappen, maar daar verheug ik me al opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:38 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
straks met zn allen in de slaapkamer toch? hilarisch![]()
Dat wist ze toch niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:20 schreef Dizer het volgende:
In TOW the douzen lasagna's die dus niet vegetarisch zijn, in een scene, zit phoebe lasagne te eten. Niet veel.. een paar hapjes maar toch
Ze was dus niet vanaf het begin vegetarisch!
Dat zit er in ieder geval niet in deze aflevering.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wist ze toch niet?
Later komt toch uit dat er vlees in zat?
Zoiets herinner ik me vaag iig
Volgens mij heb jij ze iets te vaak gezienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zit er in ieder geval niet in deze aflevering.
Waar jij het over hebt is een aflevering waarin Rachel, Phoebe en Monica een sleepover hebben en ze gaan cookiedough eten en zo. Dat is echt in het allerbegin geloof ik en dan vertellen ze elkaar geheimen en Monica zegt tegen Phoebe dat die pathe die ze heeft gegeten.. dat het niet vegetarisch is...
MediaMarkt voor 99 euro.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Net was er weer een film met "Chandler"
Maar weet iemand waar die DVD-boxen goedkoop zijn te krijgen?
Na het zien op TV (en de ontiegelijke herhalingen) en de DVD te kopen en nu op DVD voor de 3e keer en achtereenvolgens non stop dag in dag uit minimaal 4 afleveringen te kijken valt best mee. Voor echt "vaak" moet je bij Breuls zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ze iets te vaak gezien
Die weet ik! Het ligt op het puntje van m'n tongquote:
Ja! Maar waaromquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die weet ik! Het ligt op het puntje van m'n tong. Chandler zegt het?
Hij probeert ergens een cover-up verhaaltje voor te vinden, maar ik weet niet meer waarvoorquote:
Tjah... denk harderquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij probeert ergens een cover-up verhaaltje voor te vinden, maar ik weet niet meer waarvoor.
Geef dan tenminste een seizoennummerquote:
Ik weet hem zelf ook niet meerquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geef dan tenminste een seizoennummer.
Weet je hoe vaak dat gezegd wordt? Ik denk dat elke hoofdrolspeler dat wel eens geroepen heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |