Er was toch ooit eens sprake van een reunie-aflevering? Iedereen behalve David Schwimmer had daar al interesse in getoond...quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:32 schreef Piles het volgende:
Ik vind het weleens tijd worden voor een Friends-film
Jammer dat niet alle acteurs zoiets willen
Jah, klopt. Zou een kerstaflevering worden geloof ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er was toch ooit eens sprake van een reunie-aflevering? Iedereen behalve David Schwimmer had daar al interesse in getoond...
Wat een lulquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er was toch ooit eens sprake van een reunie-aflevering? Iedereen behalve David Schwimmer had daar al interesse in getoond...
Eerst was het Jennifer Anniston die niet wildequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:40 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Wat een lul, hij krijgt een paar millioen dan zou je toch zeggen, hij blij, wij blij.
![]()
dat is maar de vraag of wij blij zouden zijn...misschien geven ze het verhaal wel een hele stomme wendingquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:40 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Wat een lul, hij krijgt een paar millioen dan zou je toch zeggen, hij blij, wij blij.
![]()
Zijn ze weer on a breakquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef Dizer het volgende:
Ja, straks zijn Ross en Rachel niet meer bij elkaar of zo!
seizoen 1 in NL jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:01 schreef W2O het volgende:
Is Joey trouwens ook op dvd verkrijgbaar?
ja op zondag. www.meandmyfriends.nl kan je stemmen welke aflevering je wilt zienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Komt er ook op net10 soms Friends?
Jammer moet ik dan deze week missenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja op zondag. www.meandmyfriends.nl kan je stemmen welke aflevering je wilt zien
10 uit 10 bij die test ook al heb ik sommige vragen moeten gokken. Acteurs namen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:00 schreef Dizer het volgende:
WTF, wie van de mannen wers als eerst gecast?
Zometeen dusquote:Me and my Friends
Een kijkje achter de schermen van de populaire serie Friends. De kijker krijgt een impressie van hoe de serie gemaakt wordt. Verder zijn er interviews met cast en crew te zien. Aansluitend wordt de favoriete Friends-aflevering van de kijkers uitgezonden. Men kan op internet een favoriete aflevering kiezen. De meest gekozen aflevering wordt uitgezonden.
17:40-18:35 uur Net 5
De afgelopen weken was er steeds een special, per aflevering werden 2 acteurs besproken, ik denk dat de specials op zijn en dat ze nu steeds dubbele afleveringen doen.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Zometeen dus
[Edit]
Wat dat voor moest stellen weet ik niet, maar er werden gewoon 2 afleveringen uitgzonden
Het huwelijk van Ross en Emily
"I Ross, take you Rachel"
Ah, die heb ik denk ik al eens allemaal gezienquote:Op zondag 10 juni 2007 18:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
De afgelopen weken was er steeds een special, per aflevering werden 2 acteurs besproken,
Mee eens. Het einde zoals ie nu is is een prima afsluiting van 10 jaar friendsquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat is maar de vraag of wij blij zouden zijn...misschien geven ze het verhaal wel een hele stomme wending
ik heb ze nog steeds nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Wij hebben de hele box al.Alleen te verslavend om te kijken.
Ik heb de box niet, maar ik heb hem al vaak gezien voor 99 euro. Dus lijkt me sterk dat er mensen zijn die er meer voor hebben betaald...quote:Op zondag 10 juni 2007 23:47 schreef DuranK het volgende:
Trouwens een vraag voor jullie. Hoeveel hebben jullie allemaal voor de box van 10 seizoenen betaald? Ik weet nog dat ik seizoen 6 los gekocht heb. Ik schat zo rond de 25 euro. Maar op een gegeven moment was er bij de V&D een actie, seizoen 10 was net afgelopen, en alle seizoenen waren 19 euro per stuk. Maar het 3e seizoen was ook nog gratisIn totaal dus 139 euro ongeveer betaald voor alle 10 de seizoenen
Ik vraag het omdat ik hier lees dat het 239,99 euro is. Dat is 100,99 euro duurder
![]()
![]()
Ik heb hier een bestandje met alle bloopers. Zijn die bloopers ook hier in NL op DVD verkrijgbaar, eigenlijk?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:44 schreef Dos37 het volgende:
Op youtube staan nog verschillende bloopers. Echt geniaal
Volgens mij niet. Volgens mij staan de bloopers alleen op de R1 dvd`squote:Op maandag 11 juni 2007 12:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zijn die bloopers ook hier in NL op DVD verkrijgbaar, eigenlijk?
Nee, kloptquote:Op maandag 11 juni 2007 19:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Die vertaling
"Is he gay?"
Is zijn rits kapot?
Of verstond ik het verkeerd![]()
ik heb alles in een periode van 3 jaar gekocht. Ik denk gemiddeld 25 euro per seizoen. Achteraf baal ik dat ik niet alles in 1 keer heb gekocht. Niet vanwege het geld, maar omdat ik nu 3 soorten dvd's heb. die hele witte, de zijkant met kleur en nog de nieuwste versie waar 3 in 1 doos zitten....quote:Op zondag 10 juni 2007 23:47 schreef DuranK het volgende:
Trouwens een vraag voor jullie. Hoeveel hebben jullie allemaal voor de box van 10 seizoenen betaald? Ik weet nog dat ik seizoen 6 los gekocht heb. Ik schat zo rond de 25 euro. Maar op een gegeven moment was er bij de V&D een actie, seizoen 10 was net afgelopen, en alle seizoenen waren 19 euro per stuk. Maar het 3e seizoen was ook nog gratisIn totaal dus 139 euro ongeveer betaald voor alle 10 de seizoenen
Ik vraag het omdat ik hier lees dat het 239,99 euro is. Dat is 100,99 euro duurder
![]()
![]()
Ik wilde het nog niet verklappen, maar daar verheug ik me al opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:38 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
straks met zn allen in de slaapkamer toch? hilarisch![]()
Dat wist ze toch niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:20 schreef Dizer het volgende:
In TOW the douzen lasagna's die dus niet vegetarisch zijn, in een scene, zit phoebe lasagne te eten. Niet veel.. een paar hapjes maar toch
Ze was dus niet vanaf het begin vegetarisch!
Dat zit er in ieder geval niet in deze aflevering.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wist ze toch niet?
Later komt toch uit dat er vlees in zat?
Zoiets herinner ik me vaag iig
Volgens mij heb jij ze iets te vaak gezienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zit er in ieder geval niet in deze aflevering.
Waar jij het over hebt is een aflevering waarin Rachel, Phoebe en Monica een sleepover hebben en ze gaan cookiedough eten en zo. Dat is echt in het allerbegin geloof ik en dan vertellen ze elkaar geheimen en Monica zegt tegen Phoebe dat die pathe die ze heeft gegeten.. dat het niet vegetarisch is...
MediaMarkt voor 99 euro.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Net was er weer een film met "Chandler"
Maar weet iemand waar die DVD-boxen goedkoop zijn te krijgen?
Na het zien op TV (en de ontiegelijke herhalingen) en de DVD te kopen en nu op DVD voor de 3e keer en achtereenvolgens non stop dag in dag uit minimaal 4 afleveringen te kijken valt best mee. Voor echt "vaak" moet je bij Breuls zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ze iets te vaak gezien
Die weet ik! Het ligt op het puntje van m'n tongquote:
Ja! Maar waaromquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die weet ik! Het ligt op het puntje van m'n tong. Chandler zegt het?
Hij probeert ergens een cover-up verhaaltje voor te vinden, maar ik weet niet meer waarvoorquote:
Tjah... denk harderquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij probeert ergens een cover-up verhaaltje voor te vinden, maar ik weet niet meer waarvoor.
Geef dan tenminste een seizoennummerquote:
Ik weet hem zelf ook niet meerquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geef dan tenminste een seizoennummer.
Weet je hoe vaak dat gezegd wordt? Ik denk dat elke hoofdrolspeler dat wel eens geroepen heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |