*Eens isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:47 schreef Kantar het volgende:
Ik vind persoonlijk TOW everybody finds out (5x14 dacht ik) echt meesterlijk. In mijn ogen de beste Friends aflevering ooit.![]()
![]()
Phoebe
![]()
TOW with the embryo's.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
*Eens is![]()
Die aflevering waar ze om Monica's apartment spelen is ook goed
Die waar ze van appartement gaan wisselenquote:
Kijk eens 2 posts boven jequote:Op zondag 3 juni 2007 13:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die waar ze van appartement gaan wisselenweet ff zo snel niet meer hoe die heet
quote:
Niet zeuren, zo ver lees ik niet terugquote:
Waar ging het over?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Die tweede aflevering vandaag vond ik prachtig
Wie weet hoe die aflevering heet? ^^
Als die belt krijgt die eerst monica volgens mij, dan mompelt hij wat, zij vertaat er geen zak van, daarna komt joey die het wel verstaat en nog een hint geeftquote:Op zondag 3 juni 2007 18:14 schreef SilentChaos het volgende:
The one with the Blackout in seizoen 1 blijf ik de meest geniale Chandler episode vinden
Jill: "Would you like to call somebody?"
Chandler: "Yeah...About 300 guys I went to highschool with"
Die aflevering vandaag ook, Ross zegt ''they have re-arranged the figures'' (de poppen van de homo sapien tentoonstelling, dat werd vertaal als ''ze hebben de getallen veranderd''quote:Op maandag 4 juni 2007 19:48 schreef Rianne84 het volgende:
die ondertiteling weer...
Joey: There was a time Monica and Rachel did it
Rachel: There was no time
ondertiteling: daar was geen tijd voor
Nee, dat is toch als Chandler opgesloten zit met die vrouw in die pin-ruimtequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:22 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Als die belt krijgt die eerst monica volgens mij, dan mompelt hij wat, zij vertaat er geen zak van, daarna komt joey die het wel verstaat en nog een hint geeft![]()
Daar heeft ie het ook over.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat is toch als Chandler opgesloten zit met die vrouw in die pin-ruimte
The One with the Giant Poking Devicequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:55 schreef highway101 het volgende:
The One WIth The Poking Device ofzoiets.
Vond de film niet superquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:01 schreef highway101 het volgende:
Op Veronica is trouwens nu een film met Matthew Perry.
Thanx moetk onthouden..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
The One with the Giant Poking Device
Die is nu bezigquote:Op maandag 28 mei 2007 20:13 schreef Rianne84 het volgende:
trouwens, allemaal even stemmen op meandmyfriends.nl op de football-aflevering(dat is toch de aflevering met dat Nederlandse meisje en dat Joey Nederland verwart met Neverland?
)
quote:I'm thinking of having an affair with your wife! Oh, you know what, I just did!
quote:Chandler: I can handle this. "Handle" is my middle name. Actually, "handle" is the middle of my first name
Ik zie het helemaal voor me, Ross & Rachel, the weddingquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:32 schreef Piles het volgende:
Ik vind het weleens tijd worden voor een Friends-film
Jammer dat niet alle acteurs zoiets willen
Kijk 'm dan achterstevorenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:26 schreef Dizer het volgende:
Ok, vandaag opnieuw begonnen. Seizoen één is wel zo schattig. Alles is nog nieuw en zo.
Ik vraag me af wanneer ik er genoeg van krijg om het steeds na 10 seizoenen opnieuw te gaan kijken.
Na TV en 2x op dvd achter elkaar, ben ik nu dus aan de derde keer DVD begonnen. En dus gewoon, na laatste aflevering seizoen 10, volgende dag beginnen aan aflevering 1 seizoen 1
.
Er was toch ooit eens sprake van een reunie-aflevering? Iedereen behalve David Schwimmer had daar al interesse in getoond...quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:32 schreef Piles het volgende:
Ik vind het weleens tijd worden voor een Friends-film
Jammer dat niet alle acteurs zoiets willen
Jah, klopt. Zou een kerstaflevering worden geloof ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er was toch ooit eens sprake van een reunie-aflevering? Iedereen behalve David Schwimmer had daar al interesse in getoond...
Wat een lulquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er was toch ooit eens sprake van een reunie-aflevering? Iedereen behalve David Schwimmer had daar al interesse in getoond...
Eerst was het Jennifer Anniston die niet wildequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:40 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Wat een lul, hij krijgt een paar millioen dan zou je toch zeggen, hij blij, wij blij.
![]()
dat is maar de vraag of wij blij zouden zijn...misschien geven ze het verhaal wel een hele stomme wendingquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:40 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Wat een lul, hij krijgt een paar millioen dan zou je toch zeggen, hij blij, wij blij.
![]()
Zijn ze weer on a breakquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef Dizer het volgende:
Ja, straks zijn Ross en Rachel niet meer bij elkaar of zo!
seizoen 1 in NL jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:01 schreef W2O het volgende:
Is Joey trouwens ook op dvd verkrijgbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |