Dat moet wel een van de slechste TVP's zijn die ik ooit heb gezienquote:Op zondag 6 mei 2007 23:53 schreef DeVinger het volgende:
yoyoyoyo
Dit is geloof ik in het begin van de aflevering nadat Ben geboren is.quote:
Leuk!!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:21 schreef Heero87 het volgende:
Enkele deleted scenes:
The One with Monica and Chandler's Wedding
The One with the Boob Job
The One Where Rachel Tells Ross
Deze kan ik niet plaatsen.
Jep staat er onder S1 E23quote:Op maandag 7 mei 2007 15:10 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dit is geloof ik in het begin van de aflevering nadat Ben geboren is.
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:11 schreef miss-scofield het volgende:
Op dvd van seizoen 10 staan bloopers... maar waar dan? Ik krijg alleen maar een making-of/ achter de schermen iets..
Moet ik de dvd in de cpu stoppen ofzo?
Die moet afkomstig zijn uit de laatste aflevering van S1 (of de eerste van S2). Namelijk:quote:
Bron: TV.comquote:This episode runs 25:55 on DVD (a typical sitcom runs about 22:00). There's more at the beginning of the teaser (the guys are bored silly with baby pictures, while the girls are overly excited). Chandler makes an O.J. joke a little later. And also, as Rachel leaves her date on the balcony to go to the airport, she offers him to Monica.
Ik kende hem niet, maar het verklaart waarom ik die drie dansend in de leader heb gezien zonder dat ik het fragment herken.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:02 schreef DuranK het volgende:
Nog iets dat ze weg gelaten hebben, wat ik persoonlijk erg jammer vind. Ik kende hem al langer![]()
friends - blooper ross and his monkey dance on a song
Huh, dit kreeg ik helemaal nietquote:
Waar heb je die gehaald?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:49 schreef Retarded het volgende:
Ik heb de limited edition boxset van Friends sinds kort in bezitRegio 1, dus alle scenes ongeknipt en veel extra's. Sommige scenes zijn niet echt super, en begrijp ik dat ze geknipt zijn. Andere daarintegen (met als hoogtepunt tot nu toe het nieuwe einde van The One With the Butt) zijn geweldig! Blij dat ik nu eindelijk alles heb!
Vanaf seizoen 6 staan er bij iedere seizoen ook bloopers op de laatste disc... je lacht je helemaal rot!
/edit: ik heb seizoen 1 net uit, en in iedere aflevering zitten extra scenes. Sommige afleveringen duren nu 24/25 minuten, sommige zijn maar met 30 seconden verlengd.
Dat heb ik nietquote:
Dit is nog van de oude snapper versies. De derde DVD van seizoen tien. Ik weet niet of die bij de digipack versie nog aangepast is want ik heb mijn box vervangen voor de amerikaanse versie.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb ik nietIs dat bij de boxset van 10??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |