De serie is daarna nog acht seizoenen doorgegaan. Wat denk je zelf.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus vanaf nu gaat het bergafwaards?![]()
Ah ok, ik merk wel dat ik seizoen 2 en 3 wel heel vaak gezien heb al, ik kan sommige stukjes gewoon mee playbackenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oh, nee, zo bedoel ik het nietElk seizoen is tof, maar ik vind 2 gewoon het best.
Het was niet serieusquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:40 schreef Breuls het volgende:
[..]
De serie is daarna nog acht seizoenen doorgegaan. Wat denk je zelf.
Het mee playbacken is juist het leuke. Zeker als je je een paar zinnen vantevoren al een grap herinnert.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:41 schreef MissBliss het volgende:
ik kan sommige stukjes gewoon mee playbackenMaar het blijft leuk
Uhuh, en dan al heel suf gaan gniffelen voor de grap gemaakt isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het mee playbacken is juist het leuke. Zeker als je je een paar zinnen vantevoren al een grap herinnert.
Uhuhquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:44 schreef Breuls het volgende:
Ja. Of lachen om jezelf, dat je het goed had.![]()
Mja, ik heb altijd kort na "Sure.. where?" weer een "And I just want a million dollars!"quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:48 schreef Lynx666 het volgende:
Hmm.. Ik krijg ook weer zin om weer eens van voren af aan te beginnen in de box.
M'n "Sure...where?" is alweer erg lang geledenquote:Op zondag 11 februari 2007 00:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mja, ik heb altijd kort na "Sure.. where?" weer een "And I just want a million dollars!"
Dus ik ken het idee.
Oh dear lord, ik merk nu dat ik TOWT Red Sweater helemaal ben vergetenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vraag mij toch wanneer Ross en Rachel bezig zijn geweest, aangezien ze eind dit seizoen zwanger is van hem. Ik kan mij namelijk niet herinneren dat ze dat duidelijk hebben gemaakt, dacht eerder altijd dat het door Las Vegas kwam maar dat is iets te lang geleden inmiddels. The wedding is aan het eind van dit seizoen dus dat wordt opletten de komende weken
.
Ze doen het op de trouwkaartjesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Oh dear lord, ik merk nu dat ik TOWT Red Sweater helemaal ben vergeten.
Ik dacht Tow Ross is fine?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:13 schreef TIM-846 het volgende:
Wat is die aflevering waarin Ross Joey wil slaan maar de hele tijd mis slaat of tegen een paal in Central Perk aan?
Volgens mij is het begin seizoen 10. Aflevering 1 of 2 geloof ik. Vlak na Barbados wat het einde van seizoen 9 is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:30 schreef Jivis het volgende:
9 of 10...
Nu S10, DVD2, side B, ep3. Oftewel: nog drie te gaan en daarna seizoen 1 weer.quote:
Elke avond 2, elke ochtend 2quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:08 schreef miss-scofield het volgende:
Leuk topic!
Vorige jaar september alle boxen gekregen voor m'n verjaardag!Bekijk ze nu weer voor de 4e keer. Kijk meestal voor het slapen gaan een epje, of twee, of drie.. Verslavend!
leuk idee, maar als je de box hebt met alle seizoenen, kan je beter de dvd's afspelen.quote:AMSTERDAM - Fans van de televisieserie Friends kunnen vanaf 22 april hun favoriete aflevering nog een keer op tv zien. NET5 zendt acht weken lang elke zondagmiddag een herhaling uit.
De kijker bepaalt welke aflevering dat wordt door te stemmen via de website www.meandmyfriends.nl.
De serie stopte in 2004, maar wordt nog steeds herhaald op tv.
NET5 zendt naast de meest gewilde afleveringen ook achtergrondinformatie over Friends uit. Het gaat om weetjes over de acteurs en de serie, interviews en kijkjes achter de schermen.
Dan ben jij gewoon raarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:44 schreef Remzz het volgende:
Ben ze weer allemaal aan het kijken... maar wat mij opvalt is dat ik juist de seizoen 8,9 en 10 echt het beste vind. Dat terwijl ik om me heen en hier hoor/lees dat die juist de mindere zijn....
Ik ben het er wel mee eens dat Chandler en Monica erg weinig toe te voegen hebben de laatste seizoen maar ik vind Ross bijvoorbeeld echt geniaal in de laatste seizoenen
En seizoen 1,2 en 3 vind ik als ik ze nu weer terug kijk toch wat minder.
t/m s2 zoveelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:19 schreef miss-scofield het volgende:
Vanavond/ Vannacht Friendsmarathon!!![]()
Lekker bij het begin beginnen en dan tot seizoen 3 ofzo
![]()
![]()
Dag Houniet![]()
Zo hey, twee seizoenenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:19 schreef miss-scofield het volgende:
![]()
![]()
Dag Houniet![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:19 schreef miss-scofield het volgende:
![]()
![]()
Dag Houniet![]()
Vakantie iddquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
t/m s2 zoveel![]()
dat zijn 48 aflevringen * 20 minuten is zo'n 16 uur.
jij hebt vast geen werk(of vrij natuurlijk)
In seizoen 6 zoeken, als Jeanine de nieuwe huisgenote van Joey wordt, en joey haar wil gaan afstoten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:21 schreef Houniet het volgende:
en hoe was het
ik vind het zo cool als Chandler dat drumstel nadoetkan hem alleen niet meer terug vinden
Das met die berovingquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:38 schreef Breuls het volgende:
Whehehe.
"And you call yourself an accountant?"
"No...."
Welk seizoen is dat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:53 schreef W2O het volgende:
Vraagje: In TOW Chandler takes a bath, als Chandler daar in bad ligt. Welke muziek wordt er dan gedraaid?
Bedankt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef DuranK het volgende:
Is dat geen Enya ofzo? Ik weet het zo niet uit mijn hoofd eerlijk gezegd. En toen ging ik het opzoeken en ja hoor.
Only Time, by Enya. It is on the album, "Day Without Rain."
http://www.friends-tv.org/music.html
Uhuh.quote:
Ahhh..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:16 schreef W2O het volgende:
Rachel: Hey, just so you know: it's *not* that common, it *doesn't* "happen to every guy, " and it *is* a big deal!
Chandler: [pointing] I *knew* it!
Deze grap nooit gesnapt. Iemand die hem kan uitleggen?
"You've had a lot of wine, you were probably tired.."quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:06 schreef DuranK het volgende:
Dat is het grapje dat een vent hem niet stijf krijgtVrouwen zeggen dan dat dat niet zo erg is.
It's very common, it happens to every guy, it's not a big deal![]()
"Oeh, Bonjour Monsieur.."quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
"You've had a lot of wine, you were probably tired.."
Overigens in een van de afleveringen waarin Perry echt geen gezonde uitstraling heeft...
geweldig stukjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:16 schreef W2O het volgende:
Rachel: Hey, just so you know: it's *not* that common, it *doesn't* "happen to every guy, " and it *is* a big deal!
Coolquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:49 schreef Jivis het volgende:
Vandaag eindelijk maar eens de dvdbox met alle seizoenen aangeschaft
Ja, ik kan het ook gewoon blijven kijken, het blijft altijd prachtigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Cool![]()
Ik ben een paar maand geleden maar weer eens begonnen.. ben nu alweer aan seizoen 10...
Dan ga ik een paar seizoenen Seinfeld kijken en begin dan weer vooraan![]()
Blijft leuk!
Hier was Chandler niet bij toch? Ken dit alleen van Rachel-Ross onder een sterrenhemel, of ben ik me nu heeel erg aan 't vergissenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:16 schreef W2O het volgende:
Je vergist jequote:Op zondag 6 mei 2007 10:10 schreef Emmety het volgende:
[..]
Hier was Chandler niet bij toch? Ken dit alleen van Rachel-Ross onder een sterrenhemel, of ben ik me nu heeel erg aan 't vergissen![]()
Zie je verkeerd. De afleveringen zijn allemaal 22 minuten. Echter, er zijn ook afleveringen die langer duurden. Deze zijn later dus aangepast om naar die 22 minuten te gaan. In amerika hebben ze die volgens mij wel gewoon op dvd, wij nietquote:Op zondag 6 mei 2007 20:18 schreef W2O het volgende:
Friends afleveringen waren toch orgineel een half uur? Zijn die ook op dvd verkrijgbaar?
Om hoeveel afleveringen gaat het dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:23 schreef DuranK het volgende:
[..]
Zie je verkeerd. De afleveringen zijn allemaal 22 minuten. Echter, er zijn ook afleveringen die langer duurden. Deze zijn later dus aangepast om naar die 22 minuten te gaan. In amerika hebben ze die volgens mij wel gewoon op dvd, wij niet
Dat moet wel een van de slechste TVP's zijn die ik ooit heb gezienquote:Op zondag 6 mei 2007 23:53 schreef DeVinger het volgende:
yoyoyoyo
Dit is geloof ik in het begin van de aflevering nadat Ben geboren is.quote:
Leuk!!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:21 schreef Heero87 het volgende:
Enkele deleted scenes:
The One with Monica and Chandler's Wedding
The One with the Boob Job
The One Where Rachel Tells Ross
Deze kan ik niet plaatsen.
Jep staat er onder S1 E23quote:Op maandag 7 mei 2007 15:10 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dit is geloof ik in het begin van de aflevering nadat Ben geboren is.
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:11 schreef miss-scofield het volgende:
Op dvd van seizoen 10 staan bloopers... maar waar dan? Ik krijg alleen maar een making-of/ achter de schermen iets..
Moet ik de dvd in de cpu stoppen ofzo?
Die moet afkomstig zijn uit de laatste aflevering van S1 (of de eerste van S2). Namelijk:quote:
Bron: TV.comquote:This episode runs 25:55 on DVD (a typical sitcom runs about 22:00). There's more at the beginning of the teaser (the guys are bored silly with baby pictures, while the girls are overly excited). Chandler makes an O.J. joke a little later. And also, as Rachel leaves her date on the balcony to go to the airport, she offers him to Monica.
Ik kende hem niet, maar het verklaart waarom ik die drie dansend in de leader heb gezien zonder dat ik het fragment herken.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:02 schreef DuranK het volgende:
Nog iets dat ze weg gelaten hebben, wat ik persoonlijk erg jammer vind. Ik kende hem al langer![]()
friends - blooper ross and his monkey dance on a song
Huh, dit kreeg ik helemaal nietquote:
Waar heb je die gehaald?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:49 schreef Retarded het volgende:
Ik heb de limited edition boxset van Friends sinds kort in bezitRegio 1, dus alle scenes ongeknipt en veel extra's. Sommige scenes zijn niet echt super, en begrijp ik dat ze geknipt zijn. Andere daarintegen (met als hoogtepunt tot nu toe het nieuwe einde van The One With the Butt) zijn geweldig! Blij dat ik nu eindelijk alles heb!
Vanaf seizoen 6 staan er bij iedere seizoen ook bloopers op de laatste disc... je lacht je helemaal rot!
/edit: ik heb seizoen 1 net uit, en in iedere aflevering zitten extra scenes. Sommige afleveringen duren nu 24/25 minuten, sommige zijn maar met 30 seconden verlengd.
Dat heb ik nietquote:
Dit is nog van de oude snapper versies. De derde DVD van seizoen tien. Ik weet niet of die bij de digipack versie nog aangepast is want ik heb mijn box vervangen voor de amerikaanse versie.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb ik nietIs dat bij de boxset van 10??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |