De serie is daarna nog acht seizoenen doorgegaan. Wat denk je zelf.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus vanaf nu gaat het bergafwaards?![]()
Ah ok, ik merk wel dat ik seizoen 2 en 3 wel heel vaak gezien heb al, ik kan sommige stukjes gewoon mee playbackenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oh, nee, zo bedoel ik het nietElk seizoen is tof, maar ik vind 2 gewoon het best.
Het was niet serieusquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:40 schreef Breuls het volgende:
[..]
De serie is daarna nog acht seizoenen doorgegaan. Wat denk je zelf.
Het mee playbacken is juist het leuke. Zeker als je je een paar zinnen vantevoren al een grap herinnert.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:41 schreef MissBliss het volgende:
ik kan sommige stukjes gewoon mee playbackenMaar het blijft leuk
Uhuh, en dan al heel suf gaan gniffelen voor de grap gemaakt isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het mee playbacken is juist het leuke. Zeker als je je een paar zinnen vantevoren al een grap herinnert.
Uhuhquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:44 schreef Breuls het volgende:
Ja. Of lachen om jezelf, dat je het goed had.![]()
Mja, ik heb altijd kort na "Sure.. where?" weer een "And I just want a million dollars!"quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:48 schreef Lynx666 het volgende:
Hmm.. Ik krijg ook weer zin om weer eens van voren af aan te beginnen in de box.
M'n "Sure...where?" is alweer erg lang geledenquote:Op zondag 11 februari 2007 00:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mja, ik heb altijd kort na "Sure.. where?" weer een "And I just want a million dollars!"
Dus ik ken het idee.
Oh dear lord, ik merk nu dat ik TOWT Red Sweater helemaal ben vergetenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vraag mij toch wanneer Ross en Rachel bezig zijn geweest, aangezien ze eind dit seizoen zwanger is van hem. Ik kan mij namelijk niet herinneren dat ze dat duidelijk hebben gemaakt, dacht eerder altijd dat het door Las Vegas kwam maar dat is iets te lang geleden inmiddels. The wedding is aan het eind van dit seizoen dus dat wordt opletten de komende weken
.
Ze doen het op de trouwkaartjesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Oh dear lord, ik merk nu dat ik TOWT Red Sweater helemaal ben vergeten.
Ik dacht Tow Ross is fine?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:13 schreef TIM-846 het volgende:
Wat is die aflevering waarin Ross Joey wil slaan maar de hele tijd mis slaat of tegen een paal in Central Perk aan?
Volgens mij is het begin seizoen 10. Aflevering 1 of 2 geloof ik. Vlak na Barbados wat het einde van seizoen 9 is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:30 schreef Jivis het volgende:
9 of 10...
Nu S10, DVD2, side B, ep3. Oftewel: nog drie te gaan en daarna seizoen 1 weer.quote:
Elke avond 2, elke ochtend 2quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:08 schreef miss-scofield het volgende:
Leuk topic!
Vorige jaar september alle boxen gekregen voor m'n verjaardag!Bekijk ze nu weer voor de 4e keer. Kijk meestal voor het slapen gaan een epje, of twee, of drie.. Verslavend!
leuk idee, maar als je de box hebt met alle seizoenen, kan je beter de dvd's afspelen.quote:AMSTERDAM - Fans van de televisieserie Friends kunnen vanaf 22 april hun favoriete aflevering nog een keer op tv zien. NET5 zendt acht weken lang elke zondagmiddag een herhaling uit.
De kijker bepaalt welke aflevering dat wordt door te stemmen via de website www.meandmyfriends.nl.
De serie stopte in 2004, maar wordt nog steeds herhaald op tv.
NET5 zendt naast de meest gewilde afleveringen ook achtergrondinformatie over Friends uit. Het gaat om weetjes over de acteurs en de serie, interviews en kijkjes achter de schermen.
Dan ben jij gewoon raarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:44 schreef Remzz het volgende:
Ben ze weer allemaal aan het kijken... maar wat mij opvalt is dat ik juist de seizoen 8,9 en 10 echt het beste vind. Dat terwijl ik om me heen en hier hoor/lees dat die juist de mindere zijn....
Ik ben het er wel mee eens dat Chandler en Monica erg weinig toe te voegen hebben de laatste seizoen maar ik vind Ross bijvoorbeeld echt geniaal in de laatste seizoenen
En seizoen 1,2 en 3 vind ik als ik ze nu weer terug kijk toch wat minder.
t/m s2 zoveelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:19 schreef miss-scofield het volgende:
Vanavond/ Vannacht Friendsmarathon!!![]()
Lekker bij het begin beginnen en dan tot seizoen 3 ofzo
![]()
![]()
Dag Houniet![]()
Zo hey, twee seizoenenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:19 schreef miss-scofield het volgende:
![]()
![]()
Dag Houniet![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:19 schreef miss-scofield het volgende:
![]()
![]()
Dag Houniet![]()
Vakantie iddquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
t/m s2 zoveel![]()
dat zijn 48 aflevringen * 20 minuten is zo'n 16 uur.
jij hebt vast geen werk(of vrij natuurlijk)
In seizoen 6 zoeken, als Jeanine de nieuwe huisgenote van Joey wordt, en joey haar wil gaan afstoten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:21 schreef Houniet het volgende:
en hoe was het
ik vind het zo cool als Chandler dat drumstel nadoetkan hem alleen niet meer terug vinden
Das met die berovingquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:38 schreef Breuls het volgende:
Whehehe.
"And you call yourself an accountant?"
"No...."
Welk seizoen is dat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:53 schreef W2O het volgende:
Vraagje: In TOW Chandler takes a bath, als Chandler daar in bad ligt. Welke muziek wordt er dan gedraaid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |