1. Appartement van Joey en Chandler is leeggestolen en dan komt Ross met een voorstel dat ze zijn tafel of stoel(en) mogen hebben.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:03 schreef Herr_Munk het volgende:
als niemand met meer regeltjes komt
"Dude! You don't have to brag, we've got nothing here!! "
"Wel helluuuww Miss Ross," "Wel hellluuuuw Mister Rachel"
"All right, what are we having?"
"Is'nt this the greatest fight you evere had?"
"Okay, what did you meant when you said 'pivot'?"quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Chandler als hij geïrriteerd raakt door Ross' "Pivot!", "Pivot!", "PIVOT!"'
Hilarisch
Dat is Rossquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:34 schreef kletskop het volgende:
"I can't believe no one believes me!"
Ja, Ross in die tijd was geweldigquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
"Okay, what did you meant when you said 'pivot'?"
Geweldige serie overigens, ik vind dat Chandler t/m seizoen 5 het grappigst is, maar dat Ross die rol daarna overneemt met z'n psychotische gedrag. Schitterende scene ook als die voor het raam een shark-attack gaat nadoenEn met die sandwich
Als Chandler met Monica krijgt wordt die wat braver en saaier, helemaal als die met 'r getrouwd is. Zonde![]()
The one with the hypnosis tapequote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:36 schreef TornadoDK het volgende:
hier nog wat quotes, nu niet de situatie omschrijven maar zeggen uit welke aflevering de quote komt.
1. You know, I forgot the combination to this a year ago? I just carry it around.
Mark ?quote:2. Oh yeah, I rubbed a magazine on myself earlier.
3. Do you want our guy to be your guy?
4. Hey, we'll be fine. We're just going to need a little time
5. Huh. Let me tell you something. It's been a long time since I've been flung.
nog wat andere vragen:
1. Welke naam stond bij Joey zijn gezicht, toen deze door de stad hing als waarschuwing voor geslachtsziektes?
Frank Jr.quote:2. wat is de volledig naam van phoebe's moeder?
3. hoe heten de kinderen van phoebe (die frank heeft geadobteerd)?
Dat gaat snel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:44 schreef Breuls het volgende:
En vandaag ben ik aan seizoen 4 begonnen.
Mario!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:36 schreef TornadoDK het volgende:
1. Welke naam stond bij Joey zijn gezicht, toen deze door de stad hing als waarschuwing voor geslachtsziektes?
Geniet er maar van, ik vond persoonlijk seizoen 2 het best.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:40 schreef MissBliss het volgende:
TVP
Van de week de dvd-box gekocht en inmiddels aangekomen aan seizoen 2, ergens halverwege nu
Niemand heeft deze nog herkend. Tskquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:25 schreef Lynx666 het volgende:
"Merge!"
dat is van Chandler dat hij in de slaapkamer bij hem en monica zo´n big signquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Niemand heeft deze nog herkend. Tsk
Hij was idd makkelijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:43 schreef Heidi- het volgende:
[..]
dat is van Chandler dat hij in de slaapkamer bij hem en monica zo´n big signwil ophangen.. en monica vind dat UHUH NO
![]()
Dus vanaf nu gaat het bergafwaards?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef Jivis het volgende:
Geniet er maar van, ik vond persoonlijk seizoen 2 het best.
Oh, nee, zo bedoel ik het nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus vanaf nu gaat het bergafwaards?![]()
Ik S4, DVD2, side A ep 2.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zit nu op seizoen 4, DVD 2, Side A episode 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |