quote:Op maandag 7 mei 2007 23:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dit is nog van de oude snapper versies. De derde DVD van seizoen tien. Ik weet niet of die bij de digipack versie nog aangepast is want ik heb mijn box vervangen voor de amerikaanse versie.
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:16 schreef Retarded het volgende:
[..]
forumhij is niet meer te koop in de winkels.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:26 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden!!
Seizoen 10, disc 3, kant B!
Gaaaffff!!![]()
Game on!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmz
Op de dvd's van seizoen 10 die ik heb staan wel extra's maar die moet je op de pc bekijken en daar is eigenlijk niets te zien, alleen een link naar een website [afbeelding]
Heb jij die extra's van seizoen 10??quote:
Ik kan me geen extra's herinneren. Ik weet wel dat het verschil tussen de Nederlandse versie en de Amerikaanse versie is dat wij géén extra's hebbenquote:
Sufquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan me geen extra's herinneren. Ik weet wel dat het verschil tussen de Nederlandse versie en de Amerikaanse versie is dat wij géén extra's hebben.
Taste like fiet!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:45 schreef Re het volgende:
smells like fiet
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:02 schreef vosss het volgende:
Ik heb S1, S4 en S9.
Ik wil die eik van de hand doen en die box van alle 10 de seizoenen kopen
Maar hij zegt het op zo'n rare manier, met zo'n hoog stemmetje. Dan klinkt het echt als fiet.quote:
Volgens mij is The One Where No One's Ready live gedaan maar dat weet ik niet zeker ok er nog meer zijn weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:35 schreef Rianne84 het volgende:
Is er eigenlijk ooit een aflevering live gedaan? net als bij will&grace...
Die is in ieder geval realtime. Maar of ie live opgenomen is weet ik zo niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:04 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Volgens mij is The One Where No One's Ready live gedaan maar dat weet ik niet zeker ok er nog meer zijn weet ik ook niet.
Morgenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef Rianne84 het volgende:
Vandaag of morgen the one with the prom video
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef Rianne84 het volgende:
Monica: the camera adds 10 pounds
Chandler: how many cameras were there on you?
![]()
![]()
See? He's her lobster.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef Rianne84 het volgende:
"are actually on you", maar verder een van de beste grappen uit tien jaar Friends.quote:Monica: the camera adds 10 pounds
Chandler: how many cameras were there on you?
![]()
![]()
Die zoek ik ook! Iemand?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef RAM_ het volgende:
wat is nu de beste boxset om te hebben met extra's enzo? ik wil niet die nederlands met die A en B kant extra's enzo wil ik!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:06 schreef kletskop het volgende:
Unagi is dat geen sushi?
quote:Unagi is a state of total awareness.
Only by achieving true Unagi, you can be prepaired for any danger that may befall you!
ja, en verdraaid lekker.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:06 schreef kletskop het volgende:
Unagi is dat geen sushi?
hoe heet die aflevering?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef Rianne84 het volgende:
net weer die aflevering gezien dat de heren meerijden in de politieauto van GAry, en dat Joey zijn broodje wil redden![]()
![]()
volgens mij is de mooiste doos deze alleen kan ik hem niet meer te koop vinden. En ik ga deze zomer naar canada en dan wil ik hem graag mee nemen. Dus als iemand nog tips heeft waar ik hem kan halen graag.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef RAM_ het volgende:
wat is nu de beste boxset om te hebben met extra's enzo? ik wil niet die nederlands met die A en B kant extra's enzo wil ik!
Ja het viel mij ook opquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:50 schreef Piles het volgende:
Wat een slechte vertaling op Veronica
"That's my bad" => Dat is mijn bed
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:44 schreef Dizer het volgende:
FreeRecordShop en zo verkopen die Box voor 110 euro. [afbeelding]
Je bent zowaar nog minder slim dan de vertalers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:10 schreef Roi het volgende:
Haha ja wat stom. Zat 'ie ook in bad of niet ?!?![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je bent zowaar nog minder slim dan de vertalers.
v&dquote:Op zondag 13 mei 2007 23:54 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Die box kan je ook voor ¤99 kopenHeb ik toen bij Kruidvat gekocht
Zag die box laatst ook voor die prijs bij v&d
![]()
Ja, dat was @prijzencircusquote:Op zondag 13 mei 2007 23:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
v&dvd week toch een dagje vrij, eens even kijken
![]()
quote:Joey: Let me get this straight. He got you to beg to sleep with him, he got you to say he never has to call you again, and he got you thinking this was a great idea?
Phoebe: Mm... hmm.
Joey: This man is my god!
Dat was snel! Maar Joey zegt dus "This man is my god", daarom kon ik niets vinden toen ik de scripts doorzocht op 'hero'.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:11 schreef Breuls het volgende:
The One Where Ross Finds Out, episode 31, s02e07
[..]
"The One With the Flashback", Seizoen 3, aflevering 6quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:01 schreef Rianne84 het volgende:
In welke aflevering zie je hoe Joey bij Chandler is komen wonen?
quote:Eddie: [Chandler just asked him to move out] This is kinda out of the blue, isn't it?
Chandler: No, no, no. This isn't out of the blue. This is smack dab in the middle of the blue!
geweldig jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:20 schreef Dana85 het volgende:
Haha, ja die afleveringen met Eddie waren echt hilarisch. Kijk ze nog regelmatig terug.
Helemaal hoe het ook eindigt, dat Eddie naar binnen wil, maar zijn sleutel niet in het slot krijgt.
Chandler: May i help you?![]()
En dat Eddie zich uiteindelijk ook nog verontschuldigt voor het verkeerde appartement!
quote:Behind the scenes, the show was known for its unusually cohesive and unified cast. The six main actors made deliberate efforts, from early on, to keep the show's ensemble format and to not allow any one of them to dominate. This included requesting that all actors on the show be nominated either for the same category of award ("Supporting Actor" until 2001, then "Lead Actor" from 2002 onwards) or not at all, and entering collective instead of individual salary negotiations.[1] The actors became such close friends that one guest star, Tom Selleck, reported sometimes feeling left out. This was a criticism later echoed by British actress Helen Baxendale, who guest starred as Ross's second wife, Emily.
Af en toe zie je nog wel eens foto's van een paar cast members die samen lunchen ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Cool! Bedankt! Maar is 't ook bekend hoe t tegenwoordig met die vriendschappen zit?
quote:There are talks about making one to four anniversary episodes at some point. So far Jennifer Aniston, Courteney Cox and Lisa Kudrow have all expressed interest in participating, as have Matt LeBlanc and Matthew Perry.
Jennifer en Courtney schijnen nog steeds goede vriendinnen te zijn, ze zijn ook buren geloof ik. Van de rest weet ik het eigenlijk niet...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:50 schreef xienix84 het volgende:
Van 't weekend was er me & my friends(of zo) op net 5, en was wel erg leuk. De serie is inmiddels 3 jaar geleden gestopt en als je die interviews van toen zag, waren de meeste Friends erg close. Ook in real life. Zo schijnen Courtney Cox en Jennifer Aniston beste vriendinnen (geweest) te zijn en Jennifer Aniston was ook erg close met Matthew Perry.
Maar ik begon me af te vragen, in hoeverre was dat ook echt zo(naja, zal wel vrij echt zijn) maar voornamelijk, hoe is het nu tussen "de Friends"? Hebben ze nog steeds veel contact en zijn ze goeie vrienden? Of is ieder echt zowel prive als zakelijk zijn/haar eigen kant opgegaan? Weet iemand dat? Of goeie informatie daarover? Vroeg t me gewoon af![]()
Ja maar dat was volgens mij de dag nadat de laatste aflevering was uitgezonden. Toen waren de opnames 3 maanden gestopt en zagen ze elkaar weer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:29 schreef Houniet het volgende:
ze zijn toen ook allemaal nog een keer bij Oprah geweest![]()
Jennifer is geloof ik ook peettante van Courtney's kindje Coco.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:24 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Jennifer en Courtney schijnen nog steeds goede vriendinnen te zijn, ze zijn ook buren geloof ik. Van de rest weet ik het eigenlijk niet...
Morgen op Veronica:quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:20 schreef Dana85 het volgende:
Haha, ja die afleveringen met Eddie waren echt hilarisch. Kijk ze nog regelmatig terug.
Helemaal hoe het ook eindigt, dat Eddie naar binnen wil, maar zijn sleutel niet in het slot krijgt.
Chandler: May i help you?![]()
En dat Eddie zich uiteindelijk ook nog verontschuldigt voor het verkeerde appartement!
Die eerste was net te zien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen op Veronica:
"The One Where Dr. Ramoray Dies" & "The One Where Eddie Won't Go"
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:49 schreef Dizer het volgende:
I found you in my bed!
How'd you wind up there?
You are a mystery...
Little black curly hair!
Little black curly hair!![]()
![]()
.
in die liftquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:44 schreef Piles het volgende: