Ja daar zit ik dus ook al tijdje op te wachten...afbranden die Brian!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:31 schreef Margo37 het volgende:
Waar ik van baal is dat er over zoveel dingen gesproken wordt en die nagekomen worden, Jaap zou toch ook in zijn blog over Brian schrijven? Zal ook wel weer niet mogen....
Die feesten zijn afgeschaft na de 'classy' bedoeling van la fete blanche.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Over knalfeest gesproken, weet iemand wanneer komt het volgende Eric - Huub event (je weet wel, zo`n feestje dat ruw onderbroken wordt zogauw het leuk wordt) komt.
Of is het een Diaantje (iets waar niet meer over gesproken mag worden)?
Wacht nog even, het geweld komt echt nog welquote:Op maandag 7 mei 2007 21:36 schreef Copycat het volgende:
Ik ga maar eens wat anders doen. Dit is boring.
Misschien nog een namaakruzie of een leuke stemming straks in de woonkamer?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:32 schreef Kaleddis het volgende:
Maar waarom moet er uitgerekend nu ('s avonds) aan de camera's geklust worden![]()
Jammer, als ze het toch ordinairder wilden maken, vond ik zo`n feestje perfect (alleen jammer van het ontbreken van een nasleep).quote:Op maandag 7 mei 2007 21:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die feesten zijn afgeschaft na de 'classy' bedoeling van la fete blanche.
Ik ook hoor, maar Scan vergeet vaak dat het een spel is, en dat manipuleren van de FEBO gaat volledig aan hem voorbij.Het is en blijft een spel. Punt.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:37 schreef Desii het volgende:
Ik ben het wel vaak met Scan eens..... Ik geloof ook dat Lieke echt verliefd is op Huub... (Huub vind haar leuk, maar is niet tot over zijn oren verliefd op Lieke)
Maar als een vrouw (dan heb ik het over mezelf) echt gekwetst en boos is.... zou ik hem eruit stemmen(zeker weten, dan boeit het spel even niet.... precies zoals zij net reageerde)
Sylvia was in dat opzicht een veel stabieler factor.
Nu een vage kennisquote:
Daarbij denk ik dat ze al die informatie van buitenaf niet konden waarderen ( Likkende Lassiequote:Op maandag 7 mei 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jammer, als ze het toch ordinairder wilden maken, vond ik zo`n feestje perfect (alleen jammer van het ontbreken van een nasleep).
Gelukkig is Jaap lekker 'classey'.
Fijn potje poker?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien nog een namaakruzie of een leuke stemming straks in de woonkamer?
Dat is dan toch knap dom van Lieke. En waarom in hemelsnaam neemt zij zomaar iets wat Brian zegt voor waarheid aan. Als je het mij vraagt komt dat voort uit een soort van misplaatste arrogantie, omdat zij denkt dat ze het met iedereen in de Villa goed kan vinden en ze daarom dus niet verwacht speltechnisch 'genaaid' te worden.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:37 schreef Desii het volgende:
Maar als een vrouw (dan heb ik het over mezelf) echt gekwetst en boos is.... zou ik hem eruit stemmen(zeker weten, dan boeit het spel even niet.... precies zoals zij net reageerde)
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef mazaru het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er nu kogelvrijglas in de camera's zit.
Brians familie komt morgen op de koffie
en een uitroeptekenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar Scan vergeet vaak dat het een spel is, en dat manipuleren van de FEBO gaat volledig aan hem voorbij.Het is en blijft een spel. Punt.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij geen humor hebt.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef mazaru het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er nu kogelvrijglas in de camera's zit.
Brians familie komt morgen op de koffie
Alles valt zeker in het niet bij Mitch.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef Kinga het volgende:
Die jongen vind ik nog niet eens zo onaantrekkelijk hoor.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat is dan toch knap dom van Lieke. En waarom in hemelsnaam neemt zij zomaar iets wat Brian zegt voor waarheid aan. Als je het mij vraagt komt dat voort uit een soort van misplaatste arrogantie, omdat zij denkt dat ze het met iedereen in de Villa goed kan vinden en ze daarom dus niet verwacht speltechnisch 'genaaid' te worden.
Beetje Huub-achtige arrogantie eigenlijk. Wat dat betreft passen ze wel bij elkaar.
Ja, en als je haar dan over Melissa hoort weet je hoe ze echt over het mindere volk denktquote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat is dan toch knap dom van Lieke. En waarom in hemelsnaam neemt zij zomaar iets wat Brian zegt voor waarheid aan. Als je het mij vraagt komt dat voort uit een soort van misplaatste arrogantie, omdat zij denkt dat ze het met iedereen in de Villa goed kan vinden en ze daarom dus niet verwacht speltechnisch 'genaaid' te worden.
Beetje Huub-achtige arrogantie eigenlijk. Wat dat betreft passen ze wel bij elkaar.
Mitch is inderdaad zeer smakelijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alles valt zeker in het niet bij Mitch.
De toekomstige negende bewoner.
Die stemmetjes in je hoofd zijn geen betrouwbare bron hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef seto het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij geen humor hebt.
Nog ff en pist ie zijn eigen Jeneverquote:Op maandag 7 mei 2007 21:41 schreef Desii het volgende:
Nicolaas zit weer lekker te stoken
Mindere volk ???quote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en als je haar dan over Melissa hoort weet je hoe ze echt over het mindere volk denkt![]()
De Redactie, en Productie. Mevr. D. Flens, Frans, Stijn plus cameramensen.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
en een uitroepteken
(BQ, overdag heb ik andere bezig heden. Vraag me steeds af wat FEBO nou betekent (behalve achter, snackbar, enz)
Er is sinds 19:54 ook geen update meer geplaatst op de site van dgk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |