new script neuken met nico! brain met nats,adel met jaap! komt allemaal wel goed!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij de FEBO, haar instructies doorspreken![]()
Ik vond het heel goed van huub dat hij lieke een geile hoer noemde, na zijn preek van gisteren dat lieke dat absoluut niet kon maken om dat over mellisa te zeggenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mensen die nog wel van het goede uitgaan
en dat is de reden dat ze geen goeie backup is....quote:Op maandag 7 mei 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand die echt verliefd is en gekwetst wordt, die denkt niet meer zo rationeel en logisch na.
Heerlijk hoe Scan dit alls zo serieus neemt. Hartverwarmend toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
In dit geval was het ernstig naief van Lieke mocht ze zich uit allesverblindende liefde voor Huub in de kooi hebben geworpen. We hebben het over een televisiespel, niet het echte leven, Scan.
Probeer hem op een curve van emotie weg te kunnen stemmen.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk hoe Scan dit alls zo serieus neemt. Hartverwarmend toch?![]()
toen ik vanochtend zei dat het een grote nep show was werd ik 'uitgelachen', alsof ik iets stoms zeiquote:Op maandag 7 mei 2007 21:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
In dit geval was het ernstig naief van Lieke mocht ze zich uit allesverblindende liefde voor Huub in de kooi hebben geworpen. We hebben het over een televisiespel, niet het echte leven, Scan.
Nee, dat kan niet, ik moet zo werken.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Fakkels? Fontein aan? Nieuwe miljonair??
Dat geintje van een week geleden ofzo? Bedoel je die? LOL... Zou jij betalen als Lieke niet met Brian in bed belandt dan? je had toch hopelijk wel door dat het gein was ofniet? Alsof ik met iemand van FOK echt een weddenschap aangaquote:Op maandag 7 mei 2007 21:18 schreef farceman het volgende:
[..]
Scan, beetje je jammer dat je niet meer reageert over onze weddenschap.
Of zie je de bui al hangen?
Gelukkig ben ik niet de enige die liever naar de fruitmandjes kijkquote:Op maandag 7 mei 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
Er loopt iemand door de keuken. Camera meteen eravanaf.
Dat is nou het verschil. Ik denk zeker te weten dat ze dat niet had gedaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:24 schreef Desii het volgende:
[..]
en dat is de reden dat ze geen goeie backup is....
Als Amanda zoiets voor een stemming had geflikt... zou Lieke hem er keihard uitstemmen.
Ja was leuk he? Een momentje van rust.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:26 schreef Soury het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die liever naar de fruitmandjes kijk![]()
Over knalfeest gesproken, weet iemand wanneer komt het volgende Eric - Huub event (je weet wel, zo`n feestje dat ruw onderbroken wordt zogauw het leuk wordt) komt.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:24 schreef Margo37 het volgende:
Strakkies komt er een vet knalfeest
Was toch wel leuk, in spanning afwachten wat voor rare fratsen ze nu weer moesten gaan uithalen om de volgende week iets lekkers te vreten te hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt wel BB. Daar werden ze ook altijd opgesloten (in de slaapkamer)
Weer valse hoop een een leukere avond dan dat het al isquote:Op maandag 7 mei 2007 21:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze hebben 1 cam op standje groothoek gezet
Lekker ding Met haar gespotquote:
Weer zo'n enorme dooddoener. We discussieren hier allemaal en iedereen is heel serieus bezig om Lieke af te branden... en ik met haar te verdedigen. En dan neem ik alles serieus??? Weet je wat, ik ga wel wat anders doen. De streams zijn toch niets meer aan nu. Blijven jullie dan maar lekker kijken naar datgene wat je totaal niet serieus neemtquote:Op maandag 7 mei 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk hoe Scan dit alls zo serieus neemt. Hartverwarmend toch?![]()
Jaap en Cora moeten samen in beeld passen? Ik doe maar een suggestie hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
De camera's worden bijgesteld en gepoetst. Wat gaat er gebeuren?
[afbeelding]
Zie je de discrepantie?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk zeker te weten dat ze dat niet had gedaan.
je ziet het afdakje van de cameraquote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef Marelle het volgende:
Het lijkt wel of er een wit zeil over de villa gespannen is, of is dit gezichtsbedrog??
ik was bloedserieus !quote:Op maandag 7 mei 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat geintje van een week geleden ofzo? Bedoel je die? LOL... Zou jij betalen als Lieke niet met Brian in bed belandt dan? je had toch hopelijk wel door dat het gein was ofniet? Alsof ik met iemand van FOK echt een weddenschap aanga![]()
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap en Cora moeten samen in beeld passen? Ik doe maar een suggestie hoor.
Het is de afdekking boven de camera.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef Marelle het volgende:
Het lijkt wel of er een wit zeil over de villa gespannen is, of is dit gezichtsbedrog??
Scan, kom op man, doe niet zo flauw. Je laat je toch niet wegjagen door een Libelle?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weer zo'n enorme dooddoener. We discussieren hier allemaal en iedereen is heel serieus bezig om Lieke af te branden... en ik met haar te verdedigen. En dan neem ik alles serieus??? Weet je wat, ik ga wel wat anders doen. De streams zijn toch niets meer aan nu. Blijven jullie dan maar lekker kijken naar datgene wat je totaal niet serieus neemt
Gaan ze in quarantaine ? Zou me nix verbazenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef Marelle het volgende:
Verschil met die orgie van destijds is, dat er nu een alcoholrestrictie is.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:24 schreef Margo37 het volgende:
Strakkies komt er een vet knalfeest voor Japie en mogen ze allemaal een keer weer uit hun dak, trio's en quatro's maakt niet uit, een bachelor party![]()
ja ik zie hetquote:
Is dat alles wat een tegenklapperquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |