Lopen in je eigen stad, kut smerisquote:Op maandag 7 mei 2007 20:56 schreef Sethje het volgende:
lekker ..stillen "we maken ons uit de voeten er komt 10 man achter ons ana"
Stiekem toch een joodquote:Op maandag 7 mei 2007 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
http://home.hccnet.nl/t.amerongen/Scanner%20Kennemerland.htm
lOssss
Ben ik blij dat ik niet ben gegaan met dit hoerenweer rellen is niet tofquote:Op maandag 7 mei 2007 20:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nood breekt wet.
gaan er wat gepakt worden, de doelgroep
Mij ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:58 schreef stefmans het volgende:
Dat Jorien een Ajaxtopic opend gaat me te ver.
Omdat ik me ei kwijt wouquote:Op maandag 7 mei 2007 21:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Jorien de MILF, waarom open jij in godsnaam een topic?
Hij blijft en maakt ons volgend jaar kampioen.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mij ook.
Nou, wie zegt het, blijft sneijder of niet?
In de voetballerij is alles mogelijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mij ook.
Ik denk het niet eerlijk gezegd.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Loopt net een groepje voorbij?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:57 schreef jna het volgende:
http://www.terena.nl/~dick/cam2.asx
Als ze richting koningsplein gaan hebben we er beeld bij![]()
ik ga de mijne is even opgraven zo.... wil wel eens weten wat die politieheli hier bij Lelylaan toch steeds doet....quote:Op maandag 7 mei 2007 21:01 schreef paultjuhhh het volgende:
scanner doet vrij weinig bij mij
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:57 schreef SteveBallmer het volgende:
Minderwaardige mensen zijn dat.
Die moeten on the spot worden doodgeschoten.
2 me busjesquote:Op maandag 7 mei 2007 21:03 schreef Superheld het volgende:
[..]
Loopt net een groepje voorbij?
En 2 ME busjes, gezelliggggg
Langzamerhand begint het écht uit de hand te lopenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:57 schreef jna het volgende:
Als ze richting koningsplein gaan hebben we er beeld bij![]()
Mij ook. CL voorronde halen twijfel ik niet aan trouwens.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk het niet eerlijk gezegd.
Sowieso zal Ajax CL moeten halen anders is hij sowieso vertrokken neem ik aan..
nu ook ME busje..quote:Op maandag 7 mei 2007 21:03 schreef Superheld het volgende:
[..]
Loopt net een groepje voorbij?
En 2 ME busjes, gezelliggggg
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:58 schreef stefmans het volgende:
Dat Jorien een Ajaxtopic opend gaat me te ver.
Vroeg ik me ook af. Volgens mij cam.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Was een harde knal was dat nou die scanner of de cam
Even tussen de rellen doorquote:'Dat van een Ajax-premie was een grap'
7/5/2007 20:38
Een storm in een glas water. Dat is het bericht dat Excelsior nog in afwachting is van de premie die Ajax zou hebben toegezegd als het tegen AZ punten zou pakken op de slotdag van de competitie.
Excelsior-aanvaller Robert Braber, aan wie BN/De Stem het nieuws zou hebben ontfutseld, is stomverbaasd over het artikel in die krant. 'Dat verhaal is helemaal uit zijn verband gerukt. Ik heb tegen die journalist van die krant alleen bij wijze van grap gezegd dat het leuk zou zijn als we een winstpremie van Ajax zouden krijgen', legt Braber uit in de nieuwe Voetbal International.
'En toen las ik in de krant tot mijn stomme verbazing een serieus bericht daarover. Ik vind het allemaal erg vervelend, want zo was het totaal niet bedoeld.' Van de zevenduizend euro Amsterdamse bonus is dan ook geen sprake. 'Ik heb het niet eens over bedragen gehad.'
Excelsior zorgde er met de 3-2 overwinning voor dat de gedoodverfde favoriet AZ naast de landstitel greep. Ajax won wel van Willem II maar bleek één doelpunt tekort te komen om PSV achter zich te houden.
waar is cam van kerkplein danquote:Op maandag 7 mei 2007 21:06 schreef jorienvdherik het volgende:
En ze slopen bij kerkplein we hebben cam
Zal zeker geen makkie worden hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
CL voorronde halen twijfel ik niet aan trouwens.
Ze moeten gewoon normaal doen die trieste figuren. Het is nergens voor nodig!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Voglens mij valt het wel mee allemaal
ophef om niets
Sneijder moet een miljoen erbij krijgen en zijn contract met een jaar verlengen.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:01 schreef Messenga het volgende:
Denk eerder Twente.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal zeker geen makkie worden hoor.
Stel dat je heerenveen eruit wipt dan volgen er waarschijnlijk nog twee spannende wedstrijden tegen AZ. En we hebben gister allemaal kunnen zien dat dat geen appeltje eitje is..![]()
denk je dat ja? een stillequote:Op maandag 7 mei 2007 21:11 schreef Happel het volgende:
Weer rellen. Komt natuurlijk door de M.E.
Zie die stille staan bij het zebrapad.
Dat zijn Happel en Jorientje.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:14 schreef BobbyHill het volgende:
Ik hoor kinderstemmetjes.
hier in Slotervaart is alles nog rustigquote:Op maandag 7 mei 2007 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze zijn wel over heel de stad verspreid he ?
Dat is een cam van het Koningsplein hoor......quote:
http://www.terena.nl/~dick/cam2.asxquote:Op maandag 7 mei 2007 21:18 schreef SteveBallmer het volgende:
Koningsplein gebeurt niks..
http://www.brassoff.nl/webcam.html
Hadden we wel spectaculaire beelden gehadquote:Op maandag 7 mei 2007 21:23 schreef --HOOLIE-- het volgende:
De Audi held wou uitstappen......toch maar niet...
Daar zaten maar 2 mensen inquote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
de audi word gezocht
En ze hebben hemquote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef --HOOLIE-- het volgende:
De Audio wordt nu doorgegeven....
Ze gaan erachteraan...
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef 1900 het volgende:
de vader van jorien staat in ze oranje pakkie
jaja spannend hé, zo 's avonds, in het AJAX-topic... je hoort hier nietquote:
Omdat ze in utrecht "Als ik boven op de dom sta.....etc etc " zingen....quote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zingen ajaxsupporters altijd maar JALALALALALLAAAAAAAAAAA AJAX AMSTERDAAAAAAAAAAM
http://www.terena.nl/~dick/cam2.asxquote:Op maandag 7 mei 2007 21:32 schreef andre347 het volgende:
waar kan ik kijken/luisteren?
tsja, scanner, die heb ik ook héquote:Op maandag 7 mei 2007 21:33 schreef Droopie het volgende:
Op de scanner, ze hoorden die 2e knal naar dat paard. Gelijk wat is er aan de hand, die wil gelijk een peloton sturen, lijkt het wel
scanner: http://home.hccnet.nl/t.amerongen/Scanner%20Kennemerland.htmquote:Op maandag 7 mei 2007 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
eerst op fok ook, was tof... gingen mensen daar helemaal heen om wat te schrijven zodat zichtbaar was op camquote:Op maandag 7 mei 2007 21:36 schreef Pritt het volgende:
Nooit gedacht dat zoiets bekijken zo leuk was.
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:38 schreef jorienvdherik het volgende:
antiek zaak is geplunderd
quote:
Vond het wel mooi, jij en Jorien vlak na elkaarquote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef Pritt het volgende:
Ik versta die scanner niet zo heel goed omdat de boxjes in mijn laptop niet optimaal zijn en er geruis van de webcam doorheen zoemt. Ik vond een frietzaak plunderen geen gek idee, meteen weer een volle maag.
hehe, zo doffe knalquote:Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef StephanL het volgende:
ME bus ramt wat?
de whisky's zijn de waterkanonnen, misschien bedoelen ze datquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Vond het wel mooi, jij en Jorien vlak na elkaar
Kreeg er een beetje dit beeld bij:
[afbeelding]
![]()
als het die Koningsplein-cam is dan zal die steeg de Heiligeweg zijn, en die komt uit op de Kalverstraatquote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar gaat de weg heen als je die steeg boven in loopt ?
iddquote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat wijf kan niet filmen, filmt ze alleen na afloop
Kalverstraat is omhoog en via daar de Dam, damrak -> CSquote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar gaat de weg heen als je die steeg boven in loopt ?
bedankt dat is hem jaquote:Op maandag 7 mei 2007 21:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
als het die Koningsplein-cam is dan zal die steeg de Heiligeweg zijn, en die komt uit op de Kalverstraat
Hallo!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef Droopie het volgende:
piep piep
Hallo!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef Droopie het volgende:
piep piep
Hoi!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef Droopie het volgende:
piep piep
Hoi!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef Droopie het volgende:
piep piep
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:55 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Hallo!
[..]
Hallo!
Calimero!
[..]
Hoi!
[..]
Hoi!
Calimero, op zijn koppie staat een eierdop, ahoy, ahoy!!
Inkop berichtjequote:Op maandag 7 mei 2007 22:05 schreef Wupppie het volgende:
waarom staat dit in VBL het heeft mijns inziens weinig met voetbal te maken
Flinke vechtpartij nu op het koningsplein.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is rustig nu toch ? alles staat uit bij me
ik zie niksquote:Op maandag 7 mei 2007 22:15 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Flinke vechtpartij nu op het koningsplein.
wat ernstigquote:Op maandag 7 mei 2007 22:19 schreef L.Verschoor het volgende:
[afbeelding]
Wat een toffe voorzitter hebben we toch!
"Doe mij een toppertje en een breezer ananas."quote:Op maandag 7 mei 2007 22:19 schreef L.Verschoor het volgende:
[afbeelding]
John gaat losquote:Op maandag 7 mei 2007 22:19 schreef L.Verschoor het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:19 schreef L.Verschoor het volgende:
[afbeelding]
omdat ik toevallig keek jaquote:
m'n pa begreep dat nietquote:
Ik vind Jaakke wel een prima vent, hij beleeft het op zijn eigen manier dat wel jaquote:Op maandag 7 mei 2007 22:19 schreef L.Verschoor het volgende:
[afbeelding]
gister op het veld ook, wat een verschijningquote:Op maandag 7 mei 2007 22:31 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ik vind Jaakke wel een prima vent, hij beleeft het op zijn eigen manier dat wel ja![]()
Wat is daar mis mee? Is toch ook Ajax gerelateerd? Als men daar over wilt kletsen, moeten hun dat lekker weten.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:51 schreef rubbereend het volgende:
wat een elende hier in het topic, live verslag van de rellen
Kijk ff de vorige 4 pagina naquote:Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weer terug. Huldiging was zoals zo vaak weinig aan, maja je bent er toch weer, voor Ajax.
Rellen op het Leidse, heel even gekeken. Viel toen nog wel mee. Heb verder niet veel meer gehoord. Zal straks nog wel één en ander horen.
Live verslag van overstekende mensen op een zebrapad ja. En af een toe een politie op een frikadel.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:51 schreef rubbereend het volgende:
wat een elende hier in het topic, live verslag van de rellen
ik bedoelde ook meer de ellende van de rellenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is toch ook Ajax gerelateerd? Als men daar over wilt kletsen, moeten hun dat lekker weten.
Ok op zo'n manierquote:Op maandag 7 mei 2007 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meer de ellende van de rellendat was dus de laatste huldiging in de stad?
nee man, zo gaat het elke keer daarquote:Op maandag 7 mei 2007 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meer de ellende van de rellendat was dus de laatste huldiging in de stad?
nee hoor, ik ga ervan uit dat wij nog wel eens een keer wat winnen.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was dus de laatste huldiging in de stad?
In rotterdam ook (al is "elke keer" daar 1 keer in de 10 jaarquote:Op maandag 7 mei 2007 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee man, zo gaat het elke keer daar![]()
waar niet he...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:04 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
In rotterdam ook (al is "elke keer" daar 1 keer in de 10 jaar)
10? overdrijven is ook een vak, maar daar maar 20 van!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:04 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
In rotterdam ook (al is "elke keer" daar 1 keer in de 10 jaar)
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waar niet he...
in eindhoven lopen ze het veld op erna..
vorig jaar is bij psv ook gespeeld met de ME, was nog live te zien bij Omroep brabant dus...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]verder gebeurt er nauwelijks wat tijdens huldigingen. Vorig jaar 100.000 mensen in het centrum. Hier ging het al mis met 10.000
nou nee...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:09 schreef denthemen het volgende:
Was geen reet aan man die huldiging, Jorien, waarom veilig vanachter je pc? Je zou met de SCF jugend komen toch?
50 opgepakt, best wat..quote:Op maandag 7 mei 2007 23:16 schreef Houniet het volgende:
je kan het ook overdrijven. men moet weer wat af te zeiken hebben
Grootste gedeelte zal vanavond wel weer vrij zijn, ligt eraan wat je geflikt heb.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:16 schreef Houniet het volgende:
je kan het ook overdrijven. men moet weer wat af te zeiken hebbenoveral word wel eens een raampje ingegooid
Ajacieden zijn van suikerquote:Op maandag 7 mei 2007 23:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Is een geweldloze huldiging zo moeilijk
En er waren maar 10.000 man
Of een huldiging voor alleen een bekerwinst slaat gewoon nergens op.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ajacieden zijn van suiker
Ze gaan niet als het regent
![]()
Btje flauw om niet je club te eren als ze als een gek gevochten hebbenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:21 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Of een huldiging voor alleen een bekerwinst slaat gewoon nergens op.
Het was dan ook maar de KNVB beker.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Is een geweldloze huldiging zo moeilijk
En er waren maar 10.000 man
Vorige keer waren het marokkaantjes die de boel aanwakkerden, dit keer was ik er niet bij dus kan er niks over zeggen. Maarja het schijnt onvoorkombaar te zijn ofzo. Een huldiging in de Arena maakt ook niks uit, want er gaat dan sowieso wel een grote groep naar het Leidsche en dan krijg je weer hetzelfde.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Toch gek dat die ajacieden gaan slopen als ze wat winnen
Omgekeerde wereld me dunkt
geweldigquote:Op maandag 7 mei 2007 23:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
Een beker is niet boeiend genoeg om elk jaar heen te gaan, heb ook niks gemist op tv te zien. Dat een huldiging bij jullie nou een unicum is.. ik vind 10.000 man eerlijk gezegd nog veel.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
Zelfs op zo'n tegeltje krijg je het nog voor elkaar er een potje van te maken.quote:
was als gein hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 23:23 schreef Panick het volgende:
[..]
Zelfs op zo'n tegeltje krijg je het nog voor elkaar er een potje van te maken..
Jij hebt echt het iq van een pak melk he?
Daar ging het mij niet eens om..quote:
En nu is het opeens maar de KNVB beker.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:22 schreef Panick het volgende:
[..]
Het was dan ook maar de KNVB beker.
Die hele huldiging was onnodig.
Als je een prijs wint ben je blij. Maar het is en blijft 'maar' de beker. Ben blijer als de playoffs gewonnen worden, terwijl je dan feitelijk niets te vieren hebt.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En nu is het opeens maar de KNVB beker.
Gister waren ze nog zoooo blij met dat ding![]()
Ik spreek voor mezelf, pipo.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat zou het zeker zijn jaquote:Op maandag 7 mei 2007 23:25 schreef endr0me het volgende:
Lees net weer een bericht over dat Motta open staat voor Ajax.. dat zou echt een geweldige aankoop zijn
Precies, als je een competitiewedstrijd wint in de laatste minuut na een geweldige wedstrijd ga je ook uit je dak. Maar daar hoef je ook geen huldiging voor te houden.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik spreek voor mezelf, pipo..
En ik heb het al vaak genoeg gezegd dat het maar een troostprijsje is... De blijdschap van gister is gewoon vanwege de wedstrijd en doordat je AZ verslaat. Daar mag je toch bij om zijn?
Tuurlijk ben je er blij mee, het is een klein goedmakertje voor het verloren kampioenschap. Woensdag is echter een stuk belangrijker, CL is de echte prijs die we nog moeten winnen.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef L.Verschoor het volgende:
De beker is gewoon een mooie prijs. Overal in Europa wordt de beker als een belangrijke prijs gezien behalve in Nederland. Zo'n onzin.
Die vlieger gaat dus ook niet meer op.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:31 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
In de meeste landen spelen de clubs namelijk wel meer dan 3 wedstrijden voor de beker.
Hij is nietszeggend omdat clubs als Ajax en PSV na 3 wedstrijden dat ding al kunnen winnen...
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:18 schreef Noshiba het volgende:
By the way Ijou signature, doet me denken aan die geweldige tijd
![]()
Heb je reacties gister niet gezien. Maar heb gister toch veel Ajacieden heel erg zien juichen/feesten enzo (niet dat ik dat raar vind).quote:Op maandag 7 mei 2007 23:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik spreek voor mezelf, pipo..
En ik heb het al vaak genoeg gezegd dat het maar een troostprijsje is... De blijdschap van gister is gewoon vanwege de wedstrijd en doordat je AZ verslaat. Daar mag je toch bij om zijn?
Wantquote:Op maandag 7 mei 2007 23:32 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Die vlieger gaat dus ook niet meer op.
Ik had hem anders graag gewonnen..quote:Op maandag 7 mei 2007 23:31 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
In de meeste landen spelen de clubs namelijk wel meer dan 3 wedstrijden voor de beker.
Hij is nietszeggend omdat clubs als Ajax en PSV na 3 wedstrijden dat ding al kunnen winnen...
Ik heb ook staan juichen uiteraardquote:Op maandag 7 mei 2007 23:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb je reacties gister niet gezien. Maar heb gister toch veel Ajacieden heel erg zien juichen/feesten enzo (niet dat ik dat raar vind).
Maar dan vind ik het nu wel vreemd dat de meeste het nu niet meer zo belangrijk vinden..
Dat begrijp ik. Jullie zijn wsl al blij als je wint van de FC Bal-op-het-Dak.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik had hem anders graag gewonnen..
Ja, hallo.. RKC 2 en Haarlem..........quote:
Inderdaad en dat komt vooral omdat iedereen elkaar napraat. "troostprijs dit troostprijs dat". Het is gewoon een prijs, weliswaar minder dan het landskampioenschap maar nog steeds een prijs. Elke club in Nederland wil dat ding maar wat graag winnen en terecht. De Johan Cruijf schaal dat is een troostprijs.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef L.Verschoor het volgende:
De beker is gewoon een mooie prijs. Overal in Europa wordt de beker als een belangrijke prijs gezien behalve in Nederland. Zo'n onzin.
En met koeman !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgend seizoen openen we dus weer met een AJAX-PSV. Ben benieuwd hoe hard we ze pakken zonder Gomes, Alex en Cocu. En Farfan toch ook wel weg?
Precies.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Inderdaad en dat komt vooral omdat iedereen elkaar napraat. "troostprijs dit troostprijs dat". Het is gewoon een prijs, weliswaar minder dan het landskampioenschap maar nog steeds een prijs. Elke club in Nederland wil dat ding maar wat graag winnen en terecht. De Johan Cruijf schaal dat is een troostprijs.
Het is ook zo jammer dat mensen zo zeuren over die voorronde championsleague plaats. Als je die wint zou je een echte prijs pakken. Dikke lul. Je pakt alleen financieel een prijs verder is het helemaal niets. Het gaat er uiteindelijk bij een topclub om hoeveel bekers en schalen er in de kast staan.
Hoe gaan we die 1-5 overtreffen.quote:
Gomes blijft gewoon denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgend seizoen openen we dus weer met een AJAX-PSV. Ben benieuwd hoe hard we ze pakken zonder Gomes, Alex en Cocu. En Farfan toch ook wel weg?
Idd. Anders heb je nog niets aan die uitschieters.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Door gewoon weer eens met flinke voorsprong kampioen te worden hopelijk.
Ik denk dat we geen last hebben van PSV volgend jaar, maar van AZ destemeer.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Met 1 goal verschil mag ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik denk dat het volgend seizoen weer net zo spannend wordt als dit seizoen, met zowel Ajax, psv als azquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:15 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk dat we geen last hebben van PSV volgend jaar, maar van AZ destemeer.
lekker boeiend die gozer is alleen maar irritant lees maar eens teerugquote:
dat dacht ik van dit seizoen ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:15 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk dat we geen last hebben van PSV volgend jaar, maar van AZ destemeer.
De laatste tijd is hij minder irritant nadat hij een dag flink gebashed is. Aan de andere kant, hij zuigt alleen maar, is irritant, voegt niets toe aan ons clubtopic...gaat als kakkerlak ajax topics openen het lijkt wel een stillequote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:47 schreef BobbyHill het volgende:
Ik heb ze wel eens irritanter gezien eigenlijk. Heb hem niets verkeerds zien doen. Misschien in een ander topic ofzo.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:12 schreef Cyberia18 het volgende:
http://web.at5.nl/achtergrond/category/meer-beeld/ajax/
Men ging los gisteren.
2e helft video= 1e helftquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:12 schreef Cyberia18 het volgende:
http://web.at5.nl/achtergrond/category/meer-beeld/ajax/
Men ging los gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |