jaja spannend hé, zo 's avonds, in het AJAX-topic... je hoort hier nietquote:
Omdat ze in utrecht "Als ik boven op de dom sta.....etc etc " zingen....quote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zingen ajaxsupporters altijd maar JALALALALALLAAAAAAAAAAA AJAX AMSTERDAAAAAAAAAAM
http://www.terena.nl/~dick/cam2.asxquote:Op maandag 7 mei 2007 21:32 schreef andre347 het volgende:
waar kan ik kijken/luisteren?
tsja, scanner, die heb ik ook héquote:Op maandag 7 mei 2007 21:33 schreef Droopie het volgende:
Op de scanner, ze hoorden die 2e knal naar dat paard. Gelijk wat is er aan de hand, die wil gelijk een peloton sturen, lijkt het wel
scanner: http://home.hccnet.nl/t.amerongen/Scanner%20Kennemerland.htmquote:Op maandag 7 mei 2007 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.terena.nl/~dick/cam2.asx
eerst op fok ook, was tof... gingen mensen daar helemaal heen om wat te schrijven zodat zichtbaar was op camquote:Op maandag 7 mei 2007 21:36 schreef Pritt het volgende:
Nooit gedacht dat zoiets bekijken zo leuk was.
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:38 schreef jorienvdherik het volgende:
antiek zaak is geplunderd
quote:
Vond het wel mooi, jij en Jorien vlak na elkaarquote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef Pritt het volgende:
Ik versta die scanner niet zo heel goed omdat de boxjes in mijn laptop niet optimaal zijn en er geruis van de webcam doorheen zoemt. Ik vond een frietzaak plunderen geen gek idee, meteen weer een volle maag.
hehe, zo doffe knalquote:Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef StephanL het volgende:
ME bus ramt wat?
de whisky's zijn de waterkanonnen, misschien bedoelen ze datquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Vond het wel mooi, jij en Jorien vlak na elkaar
Kreeg er een beetje dit beeld bij:
[afbeelding]
![]()
als het die Koningsplein-cam is dan zal die steeg de Heiligeweg zijn, en die komt uit op de Kalverstraatquote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar gaat de weg heen als je die steeg boven in loopt ?
iddquote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat wijf kan niet filmen, filmt ze alleen na afloop
Kalverstraat is omhoog en via daar de Dam, damrak -> CSquote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar gaat de weg heen als je die steeg boven in loopt ?
bedankt dat is hem jaquote:Op maandag 7 mei 2007 21:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
als het die Koningsplein-cam is dan zal die steeg de Heiligeweg zijn, en die komt uit op de Kalverstraat
Hallo!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef Droopie het volgende:
piep piep
Hallo!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef Droopie het volgende:
piep piep
Hoi!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef Droopie het volgende:
piep piep
Hoi!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef Droopie het volgende:
piep piep
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:55 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Hallo!
[..]
Hallo!
Calimero!
[..]
Hoi!
[..]
Hoi!
Calimero, op zijn koppie staat een eierdop, ahoy, ahoy!!
Inkop berichtjequote:Op maandag 7 mei 2007 22:05 schreef Wupppie het volgende:
waarom staat dit in VBL het heeft mijns inziens weinig met voetbal te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |