Tweequote:
Nog even, dan word je huis weer vakkundig geslooptquote:Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef Bengeltje het volgende:
Linkje naar vorige topic Het grote RODE katten topic! Feiten, verhalen en foto's.
Mooie kater Lily.
Hier nog een paar foto's van ons poesje Bibi, nog een paar weekjes en dan mag ze naar ons toe.
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Geweldig, ze is er! Prachtige foto's!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
We hebben gisteren Bibi mogen halen, ze is nu dus "thuis"
Wat leuk zo'n speelse kleine weer. De anderen moeten wel wennen, er wordt nog
veel gebromt en geblazen hier.
Vermoeiend allemaal.
Kom maar op met die foto's!!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:31 schreef TherAngelina het volgende:
Oh, ik heb ook een rode! Die heet Rody maar ik noem 'em altijd Ei, Rody is de naam die de fokkers hem gegeven hebben. Dit is 'ie!
![]()
Niet de beste foto; ik maak later betere. Hij is echt prachtig! Net een vos.
Wij houden het ook op zand of zoiets ^_^. Maar ik vond dat hij best bij de rode katers mocht..... tenzij er een zandkattentopic is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb ook zo'n kleur kat gehad. Helaas 2 jaar geleden overleden.Tegen mij zeiden ze dat hij cremekleurig was. Ach, als het beestje... uhm... kleurtje maar een naam heeft, nietwaar?
Hahaha, nee hoor, tus hier geen keuringsdienstquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij houden het ook op zand of zoiets ^_^. Maar ik vond dat hij best bij de rode katers mocht..... tenzij er een zandkattentopic is.![]()
Kan je er (nog) niet mee helpen. Onze dame is 9 maanden en nog niet krols geweest. De ex-meneer heeft dus nog niet met dit probleem van doen gehad.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:29 schreef prupke het volgende:
grrr
probleempje : fokke rooie poes.zo krols als de neten.. over het algemeen is dat geen probleem omdat we een exkater hebben die dan boven op ons fokke springt en probeert te jeweetwellen
maar nu is er een andere kat bijgekomen (sinds een maand) en nu durft onze exkater : sjef niet meer!
probleem...fokke wil wel maar krijgt niets en nu loopt ze zo te bitchen naar haar zusje , en zelfs zo erg dat die tijdens een blaas, grom en krijs sessie een drolletje neergelegd heeft.
nu wil ik dus fokke maar laten helpen maar probleem nr 2 : ze is hartstikke lief totdat mevr een spuit in haar lijf krijgt.....
whoehellup
quote:Op zondag 17 juni 2007 09:43 schreef SaskiaR het volgende:
De rode poes van mijn ouders heeft donderdag 4 rode katertjes gekregen! Foto's volgen als ik weer bij mijn ouders ben geweest!
Meestal is aan het knorren te horen dat hij niet slaapt. Maar ja, volgensmij knort Garfield zelf nog in zijn slaap.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol.die blik op de eerste foto.
Flurrie, slaapt Garfield daar?
Geweldig! Wat leuk, moet ik ook eens meer doen, de cats op video vastleggenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:37 schreef J-net het volgende:
Nog even een paar leuke filmpjes van mijn rode kater, tis en blijft een geweldig beest.
Vanochtend - na 2 jaar en 2 maanden - herontdekte hij zijn staart en heeft 10 minuten rondjes gedraaid om m te pakken te krijgen. Soms denk ik wel eens - t moet niet gekker worden
Sylvester in actie:
http://www.youtube.com/watch?v=5pBMVsKze3U
Sylvester in actie met doos:
http://www.youtube.com/watch?v=B1HIaEYsCkg
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:38 schreef Laton het volgende:
prachtige katten
foto van mijnMormel
[afbeelding]
Schatje is het zeker, die bibOquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:05 schreef Bengeltje het volgende:
Toch wat anders, Bibi heeft wel een blaas ontsteking en daarvoor een antibiotica gekregen,
we vroegen ook even aan die DA of hij even wou controleren of het echt wel een zij was,
ookal was ons in het begin gezegd van wel. Kijkt hij bij Bibi tussen de pootjes.
"Duidelijk.een katertje"
Bibi is dus een hij geen zij. Nouja maakt ook niets uit, tis een schatje.
Wat een lieve blik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef OA het volgende:
[[url=http://xs316.xs.to/xs316/07264/P5271783a.jpg]afbeelding][/url]
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:26 schreef SaskiaR het volgende:
Meer foto's van ons gespuis! Ze zijn nu drie weken en op het toppunt van hun schattigheid!
Ze beginnen nu geïnteresseerd te raken in elkaar en in de buitenwereld, ze dartelen voortdurend door hun doos:
[afbeelding]
En ze willen zelfs al graag weten wat er buiten te doen is:
[afbeelding]
Moeder gaat nu veel vaker zelf wandelen, maar ze komt wel heel vaak kijken of de kids zich nog wel gedragen:
[afbeelding]
Maar af en toe lekker sabbelen bij mama is nog steeds wel heel erg lekker:
[afbeelding]
En dan weer verder lekker spelen:
[afbeelding]
Het is ook grappig om te zien dat ze nu al verschillende persoonlijkheden hebben: Nelis is duidelijk de voorlijkste en ondernemendste van het stel; hij kan ook al het beste lopen en vindt het tof om met mensen te spelen. Sauron daarentegen is vooral geïnteresseerd in de speen van mama, en als je hem aanraakt gaat ie alleen maar zielig piepen.
Ze zijn zo schattig! Ik zou haast vaker bij mijn ouders langsgaan![]()
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:33 schreef snellejelle het volgende:
Gossie! Die van jou zijn veel schattiger dan die van mij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nope. Het is wel zo dat er veel meer rode katers dan rode poezen zijn. Omdat voor een rode kater maar 1 van de ouders rood hoeft te zijn, voor rode poezen moeten vader én moederpoes rood zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:54 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Wat betreft de feitjes........ Klopt het nou dat het altijd katers zijn?? Rode katten?
Dus ik zeg dat ze zo klinkt alsof er ook een snellere manier is. Dus ze legde uit dat er tegen betaling ook elders onderzoek gedaan kan worden maar dan heb je de uitslag na een paar dagen.quote:De steentjes worden naar Hill's opgestuurd, dat is gratis maar duurt enkele weken.
Zucht daar word je moe van..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:26 schreef Kaap het volgende:
*zucht*
Zaterdag 30 juni zat 1 van mijn katten moeilijk te doen. Bewegingen te maken alsoftie moest plassen, alleen kwam er niks. Goed, in de gaten houden. Diezelfde middag kom ik de keuken in, ligt er voor de kattenbak echt een hele grote plas urine met bloed. Zo groot alsof je een glas water hebt laten vallen.
Mijn vriendin was de stad uit maar een goede maat was bij mij, wij met zijn 2'en naar de weekenddienst. Doktor vermoed dat hij een verstopping heeft gehad wat wellicht door een infectie is gekomen. Voor de zekerheid pilletjes meegekregen en een druppelkuur. Tevens een injectie. Instructie gehad om na de kuur naar de DA te gaan voor een controle op blaasgruis/stenen.
Zijn broertje had enige maanden geleden (maart) al blaasgruis gekregen maar lijkt daar nu volledig vanaf te zijn.
Goed, die dinsdagavond daarop zit die kat weer moeilijk te doen. Ik dus die woensdag meteen naar de DA. DA voelt aan de blaas en er spuit een dikke straal urine uit....met 2 steentjes...steentjes in de blaas dus.
Die vrijdag moest hij terugkomen voor een echo en een rontgenfoto. Ik daar, met 2 man vasthouden en zijn lekkere dikke vachtje eraf geschoren, hij is zo lekker extra behaardDaarna echo en ja hoor, duidelijk 3 steentjes te zien.
DA vertelde dat de steentjes opgestuurd moesten worden omdat ze twijfelde aan het type en het zeker wou weten. Zegt, en ik quote:
[..]
Dus ik zeg dat ze zo klinkt alsof er ook een snellere manier is. Dus ze legde uit dat er tegen betaling ook elders onderzoek gedaan kan worden maar dan heb je de uitslag na een paar dagen.
Echt mens, al kost het me 100 euro voor dat onderzoek, die kat moet alle zorg krijgen!.
Afgelopen woensdag krijg ik telefoon, s'avonds laat zelfs, dat het onderzoek binnen was. Netjes dat ze toch nog even belde. Steentjes blijken zeer zeldzaam te zijn voor katten en komt voornamelijk voor bij Dalmantier hondenNou is hij wel zwart-wit maar dit slaat alles
Ze vertelde verder dat de steentjes klein genoeg zijn om, wellicht met wat moeite, uit te plassen. Maar liever neemt ze het zekere voor het onzekere en wil ze ze operatief verwijderen. Vraagt ze of dat een probleem is. Wederom, DUH! Tuurlijk moet alles op alles om hem gezond te krijgen.
Aankomende dinsdag moet hij dus geopereerd worden omdat er tegen deze steentjes geen voer bestaat.
Wel zonde hoor, mijn 2 katten hebben het laatste half jaar echt wat af gesukkelt, ze zijn net 2.
Historie:
Januari: Balou heeft een virus, kotst alles onder. Naar DA en uiteindelijk weer beter.
Februari: Mowgli heeft een virus, heel suf enzo. Naar DA en uiteindelijk weer beter.
Maart: Balou blijkt blaasgruis te hebben. Speciaal voor gedurende 8 weken, daarna over op vervolg dieet.
Mei: Mowgli blijkt gevoelig te zijn voor het voer, als in de zin dat hij echt dik wordt. Combovoor gekregen als nazorg voor blaasgruis in combinatie met R/D voor het afvallen.
Juni: Mowgli Steentjes in zijn blaas, opereren binnenkort.
God, ik hoop echt dat dat het was voor dit jaar. Zowel voor hun zelf als mijn portomonee. Ik ben bereid al mijn geld uit te geven voor ze, maar zoveel DA bezoeken en dieetvoer drukt echt hard op je bankrekening.
Afijn, hopen dat Mowgli erbovenop komt, dat is alles wat telt de komende week.
Ik zou graag willen dat er meerdere mensen net als jij op de aarde rondliepen.quote:
Dat bij mama liggenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:17 schreef SaskiaR het volgende:
The continuing story of Draco's kittens![]()
Ze zijn nu 4 weken en er gebeuren belangrijke dingen in hun leven!
De boys hebben nu namelijk tandjes, en daarom vindt mama het drinken een stuk minder aangenaam. Elke keer als ze het prorberen krijgen ze een klap...
[afbeelding]
..
En daarna weer lekker in de doos slapen![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat ook gehad, mn rode kater had blaasgruis en 2 van mn poezen hadden een voedsel allergie, ik had echt van alles geprobeerd. Toen is me voer van het canadese merk Acana aanbevolen, zit geen troep in en alles word door t lichaam afgebroken. Sinds ik dat heb gebruikt wil ik niks anders meer. De allergieen van de poezen en het blaasgruis van mn kater zijn echt helemaal verdwenen. Ik neem altijd de 8 kilo zakken die zijn ongeveer 44 euro maar daar doe ik zon twee maanden mee. Je kunt ze o.a. bestellen hier:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:26 schreef Kaap het volgende:
*zucht*
Zaterdag 30 juni zat 1 van mijn katten moeilijk te doen. Bewegingen te maken alsoftie moest plassen, alleen kwam er niks. Goed, in de gaten houden. Diezelfde middag kom ik de keuken in, ligt er voor de kattenbak echt een hele grote plas urine met bloed. Zo groot alsof je een glas water hebt laten vallen.
Mijn vriendin was de stad uit maar een goede maat was bij mij, wij met zijn 2'en naar de weekenddienst. Doktor vermoed dat hij een verstopping heeft gehad wat wellicht door een infectie is gekomen. Voor de zekerheid pilletjes meegekregen en een druppelkuur. Tevens een injectie. Instructie gehad om na de kuur naar de DA te gaan voor een controle op blaasgruis/stenen.
Zijn broertje had enige maanden geleden (maart) al blaasgruis gekregen maar lijkt daar nu volledig vanaf te zijn.
Goed, die dinsdagavond daarop zit die kat weer moeilijk te doen. Ik dus die woensdag meteen naar de DA. DA voelt aan de blaas en er spuit een dikke straal urine uit....met 2 steentjes...steentjes in de blaas dus.
Die vrijdag moest hij terugkomen voor een echo en een rontgenfoto. Ik daar, met 2 man vasthouden en zijn lekkere dikke vachtje eraf geschoren, hij is zo lekker extra behaardDaarna echo en ja hoor, duidelijk 3 steentjes te zien.
DA vertelde dat de steentjes opgestuurd moesten worden omdat ze twijfelde aan het type en het zeker wou weten. Zegt, en ik quote:
[..]
Dus ik zeg dat ze zo klinkt alsof er ook een snellere manier is. Dus ze legde uit dat er tegen betaling ook elders onderzoek gedaan kan worden maar dan heb je de uitslag na een paar dagen.
Echt mens, al kost het me 100 euro voor dat onderzoek, die kat moet alle zorg krijgen!.
Afgelopen woensdag krijg ik telefoon, s'avonds laat zelfs, dat het onderzoek binnen was. Netjes dat ze toch nog even belde. Steentjes blijken zeer zeldzaam te zijn voor katten en komt voornamelijk voor bij Dalmantier hondenNou is hij wel zwart-wit maar dit slaat alles
Ze vertelde verder dat de steentjes klein genoeg zijn om, wellicht met wat moeite, uit te plassen. Maar liever neemt ze het zekere voor het onzekere en wil ze ze operatief verwijderen. Vraagt ze of dat een probleem is. Wederom, DUH! Tuurlijk moet alles op alles om hem gezond te krijgen.
Aankomende dinsdag moet hij dus geopereerd worden omdat er tegen deze steentjes geen voer bestaat.
Wel zonde hoor, mijn 2 katten hebben het laatste half jaar echt wat af gesukkelt, ze zijn net 2.
Historie:
Januari: Balou heeft een virus, kotst alles onder. Naar DA en uiteindelijk weer beter.
Februari: Mowgli heeft een virus, heel suf enzo. Naar DA en uiteindelijk weer beter.
Maart: Balou blijkt blaasgruis te hebben. Speciaal voor gedurende 8 weken, daarna over op vervolg dieet.
Mei: Mowgli blijkt gevoelig te zijn voor het voer, als in de zin dat hij echt dik wordt. Combovoor gekregen als nazorg voor blaasgruis in combinatie met R/D voor het afvallen.
Juni: Mowgli Steentjes in zijn blaas, opereren binnenkort.
God, ik hoop echt dat dat het was voor dit jaar. Zowel voor hun zelf als mijn portomonee. Ik ben bereid al mijn geld uit te geven voor ze, maar zoveel DA bezoeken en dieetvoer drukt echt hard op je bankrekening.
Afijn, hopen dat Mowgli erbovenop komt, dat is alles wat telt de komende week.
Haha, zo'n foto hebben wij ook en inderdaad ook van een echte vent!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:12 schreef Merel het volgende:
[afbeelding]
Echte mannen houden van voetbal
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:29 schreef prupke het volgende:
ons nol (de rood/witte ) ex kater heeft uitgevonden dat hij via de granolmuur op de kast kan komen....
vanaf nu heeft ie de bijnaam : spiderman
nog niet voor elkaar gekregen , maar ik ga er een keer voor zittenquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:29 schreef verita het volgende:
Bij jou ben ik ik veilig, toch?![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Vanaf morgen heb ik dan ook zo'n lekkere rooie kater![]()
Morgenvroeg rij ik gewapend met zusje en reismandje naar het Asiel in R'dam om daar de kat op te halen waar ik vorige week verliefd op ben geworden.
Meet Baloe (of Tommie, daar zijn man en ik het nog niet over eens)
[afbeelding]
Lelijk rood is ook niet mooi, maar Baloe is schitterend mooiquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
En daar istie dan! Baloetje![]()
Mooi rood is niet lelijk toch?
[afbeelding]
TE aanhankelijk?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet alleen mooi,ook echt walgelijk lief, sociaal, knuffelig, vrolijk, speels enz. enz. enz![]()
Onvoorstelbaar dat dat monstertje ooit in het asiel is beland en dat er mensen zijn geweest die hem na 3 dagen al weer terug hebben gebracht om dat hij te aanhankelijk was![]()
Nou ja, des te beter voor ons en Baloetje!
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Favo plekkie tot nu toe![]()
[afbeelding]
Wat een poppie he?![]()
Nou stel je me wel erg teleurquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Dacht het niet!![]()
Hij kleurt veel te leuk bij die andere 3 van ons![]()
Ben jij niet bang dat een van de katten uit het raam springt?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:53 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Agossie! Zo ligt 'mijn' rooiert ook altijd. Ook precies zo met die pootjes
Het bed opmaken is altijd weer een hele belevenis met de poesjes. Allereerst denken ze (maar dat denken ze bij alles wat ik doe) dat het een Spel is, Speciaal Ontwikkeld voor hen. Verder vinden ze het beddengoed ook wel lekker zacht en comfortabel. Ik heb dan nie het hart om ze weg te jagen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke danquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:56 schreef Aventura het volgende:
Nee hoor, de ramen zijn alleen op die manier open als ik erbij ben
Ja, ik snap het ook niet idd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:06 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nou stel je me wel erg teleur![]()
Schitterend beest, echt waar![]()
Onvoorstelbaar dat hij vanwege te aanhankelijk zijn weer terug naar het asiel moest?!
Ik moet stoppen met lezen, anders ga ik zo naar het asiel om er een bij te halenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet idd.
Hij is echt wel gek op aandacht, maar kan ook heerlijk in z'n eentje spelen of lekker rustig op de bank liggen pitten.
En je hebt beestjes om ze aandacht en liefde te geven toch?![]()
Het is wel een echte praatpoes trouwens; hele gesprekken hebben we![]()
Dank, dankquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Oooh, wat is het gezellig bij jullie thuis met die hondjes en poezzies![]()
Leuke plavuizen trouwens
Dat is wel heeeeel erg jong zeg!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ramses is helaas maar 4 geworden. En je ziet op de foto al dat zijn vacht niet meer mooi is.
Heeft ie altijd medicijnen dan? En verergert het soms ineens?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:39 schreef DuchessX het volgende:
Wat Diddle heeft is chronisch.
Tis zielig om te moeten zien he, zieke beestjes
Beetje late reactie maar nee, we hebben ze niet allemaal zelf gehouden. Dat was ook niet de bedoeling dus dan hou je daar vanaf het begin al rekening mee, maar toch.. Scheelt wel dat ze zo'n beetje 1 voor 1 weggingen dus het was niet ineens een heel leeg nest en dat we voor 4 van de 5 kittens érg lieve nieuwe eigenaars gevonden hebben. De kleine deugnietjes hebben het héél goed zo te horen aan de verhalen!quote:Op zaterdag 15 september 2007 07:29 schreef Sammetje het volgende:
Wat een mooie plaatjes allemaal!!!
@doemijdiemaar, heb je ze allemaal zelf gehouden? Ik zou er echt geen afstand van kunnen doen. Ik ben al echt een kattenmens, maar heb helemaal een (hele grote) zwak voor rooie katten
Ik moet eigenlijk niet meer kijken, ik zou zo ergens weer een kitten gaan halen en het liefst een rooiequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:37 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Beetje late reactie maar nee, we hebben ze niet allemaal zelf gehouden. Dat was ook niet de bedoeling dus dan hou je daar vanaf het begin al rekening mee, maar toch.. Scheelt wel dat ze zo'n beetje 1 voor 1 weggingen dus het was niet ineens een heel leeg nest en dat we voor 4 van de 5 kittens érg lieve nieuwe eigenaars gevonden hebben. De kleine deugnietjes hebben het héél goed zo te horen aan de verhalen!
En eentje hebben we zelf gehouden, de liefste en mooiste en schattigste natuurlijk!![]()
Hier het hele gezinnetje (wat er nog van over is) bij elkaar:
[ afbeelding ]
Ben ik geen knapperd?![]()
[ afbeelding ]
Knus met mama![]()
[ afbeelding ]
Die kat is gewoon Hondsbrutaalquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Dus jij fotografeert de sexuele handelingen van je beestjes en zet ze vervolgens op internet?
Pas maar op dat Diddle niet leert fotograferen en uploaden![]()
Ik schaam me diep voor mijn gezin/huishoudenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Dus jij fotografeert de sexuele handelingen van je beestjes en zet ze vervolgens op internet?
Pas maar op dat Diddle niet leert fotograferen en uploaden![]()
Ik zal jou er niet persoonlijk op aankijkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:28 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik schaam me diep voor mijn gezin/huishouden![]()
![]()
Dat klopt dat zijn hondenbedden, en die waren bij ons in de berging te vinden want ik heb ze zelf gemaaktquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Zijn dat trouwens speciale dierenbedjes?![]()
Waar vindt je zoiets?
Van mij hebben ze het niet hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:28 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik schaam me diep voor mijn gezin/huishouden![]()
![]()
Dank, dankquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal jou er niet persoonlijk op aankijken![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:51 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn twee poppetjes maar weer eens. Twee van hun grootste hobbies gecombineerd: 'bedje verschonen' en 'elkaar urenlang schoonlikken' (check dat tongetje in actie)![]()
Ga es asielsites checken....komt mijn rooie duivel ook vandaanquote:Op zondag 4 november 2007 21:43 schreef admiraal_anaal het volgende:niemand toevallig een nestje met kleine rode dondertjes
quote:Op zondag 4 november 2007 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga es asielsites checken....komt mijn rooie duivel ook vandaan [afbeelding]
[afbeelding]
Baloe-Spam [afbeelding]
quote:
Kijk je met je kont dan? Ik heb 3 pagina's bekeken en ben al minstens 10 rode kittens tegengekomen.quote:
Die van ons ookquote:Op zondag 4 november 2007 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga es asielsites checken....komt mijn rooie duivel ook vandaan![]()
[ afbeelding ]
Baloe-Spam![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kijk je met je kont dan? Ik heb 3 pagina's bekeken en ben al minstens 10 rode kittens tegengekomen.
quote:Op zondag 4 november 2007 22:40 schreef Juup© het volgende:
En die namen daar, Achmed, Al Bundy,
En dan dit liefje
[ afbeelding ]
Ik moet nu stoppen met kijken
quote:Op zondag 4 november 2007 22:40 schreef Juup© het volgende:
En die namen daar, Achmed, Al Bundy,
En dan dit liefje [afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet nu stoppen met kijken [afbeelding]
quote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaaa!
Doe je dan ook z'n broertje erbij nemen? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En uw punt is?quote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb al eentje van 5 maanden oud hier rondlopen
Hoelaat ga jij bellen?quote:Op zondag 4 november 2007 22:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]die zag ik dus net, zijn broertje staat er ook op, wil morgen eens informeren daarvoor
quote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En uw punt is?
Hier lopen er ook 4...tis juist zooooo gezellig [afbeelding]
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
Norbi doet mee met monopoly
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeft Anaal al gebeld met het asiel? [afbeelding]
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja wel gebeld maar volgens mij is Juup me op 1 of andere manier voor want precies uur voor ik belde is de kitten gereserveerdin afwachting van of ie geadopteerd word of niet zal ik moeten wachten
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja wel gebeld maar volgens mij is Juup me op 1 of andere manier voor want precies uur voor ik belde is de kitten gereserveerdin afwachting van of ie geadopteerd word of niet zal ik moeten wachten
![]()
op de eerste foto : diel linkse : het lijkt wel een kaleidoscoopfiguurtje op zijn /haar rugquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:37 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Beetje late reactie maar nee, we hebben ze niet allemaal zelf gehouden. Dat was ook niet de bedoeling dus dan hou je daar vanaf het begin al rekening mee, maar toch.. Scheelt wel dat ze zo'n beetje 1 voor 1 weggingen dus het was niet ineens een heel leeg nest en dat we voor 4 van de 5 kittens érg lieve nieuwe eigenaars gevonden hebben. De kleine deugnietjes hebben het héél goed zo te horen aan de verhalen!
En eentje hebben we zelf gehouden, de liefste en mooiste en schattigste natuurlijk!![]()
Hier het hele gezinnetje (wat er nog van over is) bij elkaar:
[ afbeelding ]
Ben ik geen knapperd?![]()
[ afbeelding ]
Knus met mama![]()
[ afbeelding ]
Is dat Diddle terwijl Jan Smit door de speakers galmt?quote:
Dan krijg ik een echtscheidingquote:Op donderdag 8 november 2007 13:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is dat Diddle terwijl Jan Smit door de speakers galmt?![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kuch, kuch... weegt 5,8Kg en heeft een dikke kont
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat dezelfde? Is die andere foto dan veel eerder gemaakt? Daar lijkt hij nog zo klein.
Er alleen maar op zetten zul je geen kittens van krijgen hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 18:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Bij ons in de buurt woont een rodekater die geen staart heeft en onze katten steeds uit gaat zitten dagen.
De kat(van ons) die wel durft te vechten, pakt ie als ie kan(alleen zijn ze even sterk geloof ik) en onze dombo schijterd is ie bang voor, maar die is dan ook wel heel groot(kilo of 8 denk ik ongeveer)
Wij willen misschien een rode kater op onze poes zetten, dan krijgen ze ws ook wel rode kleintjes.
Ja, nogal(ik zet hier geen foto neer, want hij is niet rood)quote:Op donderdag 8 november 2007 18:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Er alleen maar op zetten zul je geen kittens van krijgen hoor
8kilo, dat zal een flinke jongen zijn dan
quote:Op maandag 12 november 2007 17:20 schreef Bengeltje het volgende:
Norbi wordt al een grote trotse kater. Hij is nu 6mnd.
[ afbeelding ]
Zooooooo, wat een theemuts....prachtig om te zien!quote:Op donderdag 8 november 2007 18:19 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, nogal(ik zet hier geen foto neer, want hij is niet rood)
quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:38 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niet dat mijn baasje op Fok! zit! hij mag niet typen!!!!
[ afbeelding ]
Is dat een webcam?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:35 schreef vronie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht nog maar even met optuigen
Mooi beestje ook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:50 schreef sinemet het volgende:
Gister werd er bij ons aan de deur gebeld door een buuf.
Hier een foto van t lieve beesie:
http://xs322.xs.to/xs322/07506/PICT0003.JPG
.
Willie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:38 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niet dat mijn baasje op Fok! zit! hij mag niet typen!!!!
[ afbeelding ]
Is dat een webcam?
Die beesten zijn echt raarquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:53 schreef Brighteyes het volgende:
Hij zit er nog steeds, ongelogen!![]()
Hij zit nu reclame te kijken.
Sorry, even geen puf om de camera van boven te halen.
In de reclame ging hij nog even wat water drinken en liep zo weer terug naar de tv. Manlief heeft de camera even beneden gebracht:
(Sorry, niet helemaal scherp maar ik wilde niet flitsen.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@ Prupke, waar heb je die op de foto linkse kater (prupke) vandaan? Hij lijkt namelijk echt superveel op onze katerquote:
Ons nolleke komt van een boerderij af uit brabant (ik geloof bakel ) Mama is een heel mooie lapjeskat en pa is of een boskat of maincoon geweestquote:Op zondag 23 december 2007 20:00 schreef J-net het volgende:
[..]
@ Prupke, waar heb je die op de foto linkse kater (prupke) vandaan? Hij lijkt namelijk echt superveel op onze kater
ik heb even niet snel andere foto maar
[ afbeelding ]
maar zie je niet hele neus en ook niet haren op zijkant die erop lijken.
die van mij komt van een boerderij in Zuid-Holland (Negenhuizen oid) .... moeder wit met heel veel rode vlekken en ook zwarte vlekken en pa ???quote:Op zondag 23 december 2007 20:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Ons nolleke komt van een boerderij af uit brabant (ik geloof bakel ) Mama is een heel mooie lapjeskat en pa is of een boskat of maincoon geweest
kan die van jou ook zo achterlijk kijken als ie slaapt?quote:Op maandag 24 december 2007 19:57 schreef J-net het volgende:
[..]
die van mij komt van een boerderij in Zuid-Holland (Negenhuizen oid) .... moeder wit met heel veel rode vlekken en ook zwarte vlekken en pa ???
Maar inderdaad er zit ook bij Sylvester Maine Coon of Boskat in, want hij heeft van die pluimpjes op zijn oren en hij is GROOT (hij is echt heel groot en daardoor ook zwaar 8.6 kilo, maar hij is niet te dik, heeft Dierenarts zelf gezegd, dierenarts is superfan van onze Sylvester)
Heerlijk, wat prachtig....hihi!quote:Op maandag 24 december 2007 21:39 schreef prupke het volgende:
[..]
kan die van jou ook zo achterlijk kijken als ie slaapt?
[ afbeelding ]
Waar en wanneer kan ik er eentje komen ophalen?quote:
Over 6 weken ben je welkom.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:45 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Waar en wanneer kan ik er eentje komen ophalen?
*verliefd is*
Hier nog wat plaatjes van onze Diddle/Didi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een droppie.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:04 schreef vronie het volgende:
Wat zijn ze beeldschoon.
Dit is mijn rode lieverd
[ afbeelding ].
Ik wil wel alle soorten in huis,ik heb er nu 5 en ik denk dat dit genoeg is (of niet)
Aw wat een mooierdquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:48 schreef Cat22 het volgende:
Rode screensaver, anyone?
[ afbeelding ]
Naartjie is met 2 weken weggehaald bij zijn (zwerf)moeder en met de fles grootgebracht. Ondanks zijn imposante uiterlijk heeft hij altijd nog iets van een kitten in zich, regelmatig lebbert en sabbelt hij m'n hele shirt nat:
[ link | afbeelding ]
Dat is te lief! Hou je ze allemaal?!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:14 schreef Ning het volgende:
[ afbeelding ]
3 weken oud nu
[ afbeelding ]
Nou nee. We houden er 1 uit het andere nestquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is te lief! Hou je ze allemaal?!
Is geen labrador, maar een vuilnisbak Golden Retriever van alles wat hondquote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:11 schreef vronie het volgende:
Hij heeft het wel erg na ze met jullie Labrador
Pigment! Hoe ouder hij wordt, hoe meer hij het krijgtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:40 schreef ilsepielse het volgende:
[..]
wat zijn nou die gekke zwarte randjes op z'n lippen?
Aw zie ze 's tevreden liggen!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:38 schreef lucky_birdie het volgende:
Onze Nemo, aan komen lopen bij kennissen, die haar helaas niet konden houden omdat de man des huizes allergisch is voor katten.
Geen idee dus hoe oud onze Niem is, noch wat haar achtergrond is.
Ze heeft wel vrij lange haren voor een korthaar, dus ik vermoed dat er ergens een langhaar in de familie zit, en ze heeft hier en daar wat zwarte haartjes in haar vacht..
de foto's zijn nog uit haar "zwerf" periode, ik denk dat ze ergens in is gaan liggen, want ze heeft daar nog een roze vlek op haar zij, inmiddels is de roze vlek weg..
Iedere keer als ik een rode kat zie zoek ik toch naar herkenning, nemo moet toch ergens familie hebben rondlopen? en katten komen niet zomaar ergens aangelopen.. of ze moet al met de auto gedumpt zijn![]()
pics!
[ afbeelding ]
deze foto is op meerdere manieren te interpreteren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach gossie wat een arm ding! Foto?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:18 schreef boku het volgende:
Sinds afgelopen woensdagavond heb ik ook een rode kater in mijn kamertje rondlopen. Hij heet Levi en hij is van een vriend van mij die gaat verhuizen. Omdat hij niet direct in zijn huis kan gaat hij tijdelijk bij een vriend wonen die al een kat heeft. In het verleden heb ik bijna elk weekend op Levi gepast en omdat die vriend van mij hem (nog) niet in wil laten slapen (zie hieronder) heb ik hem in huis genomen.
Bij Levi is ongeveer 3-4 weken geleden een tumor gevonden op zijn rechter achterheup. De verwachting is dat als deze tumor verder gaat groeien hij moeilijkheden krijgt met lopen en ingeslapen zal moeten worden. Op het moment krijgt hij een soort van pijnstiller voor reumatisch aandoeningen. Hij lijkt er niet zo heel erg veel last van te hebben, alleen af en toe als hij zijn rechterpootje probeerd te wassen omdat hij er niet zo goed bij kan.
Ook proberen mijn vriendin en ik zoveel mogelijk de bloeddoostroming te bevoorderen door hem regelmatig een soort van massage te geven.
Toen hij woensdagavond bij ons kwam was hij nog erg bang en schoot meteen onder het bed. Maar sinds vrijdag ligt hij bijna niet meer onder het bed, alleen als wij even weggaan of als wij liggen te slapen. Langzaam aan is hij onze kamer aan het verkennen en heel af en toe durft hij ook mee te lopen naar de keuken, maar meestal blijft hij in de deuropening staan, de held![]()
Gisterochtend was hij zo lief, ik werd wakker omdat ik iets aan mijn haren voelde. Probeerde hij mijn haren te eten, dus ben ik er maar even uitgegaan om hem wat te eten te geven. We hopen dat hij nog een goede oude dag bij ons kan beleven en zullen hem zoveel mogelijk verwennen.
Ik zit nu op mijn werk maar zal vannacht als ik thuis ben even een fototje plaatsen van onze "Cyclops" (hij heeft namelijk toen hij jong was een oog verloren omdat hij niet uitkeek voor hij overstak).
De buurtpoesquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:28 schreef DuchessX het volgende:
Bij ons in de straat loopt een prachtige rode kat rond, en zo lief
Hij/zij was van een oudere man in de straat die overleden is. Omdat het beestje maar wat rondhing is iemand anders uit de straat hem/haar gaan voeren. Het beestje meldt zich elke avond bij haar om te eten en te knuffelen om dan weer zijn/haar weg te vervolgen (Lees: in het plantsoen zitten). Het gekke beest sprong wel eens bij ons op de vensterbank (buitenkant) om onze katten binnen te kunnen bekijken
Als ik buiten ben en poes is in de buurt, hoef ik maar te roepen en hij/zij komt eraan, al pratendDan krijgt hij/zij een aai, knuffel kroel van me en gaat weer lekker ergens liggen.
Ik zal eens een foto maken van het beestje
Ja ik ben verliefd op dit prachtige beestje
Respect! Ik weet niet of ik het zou kunnen, een kat meenemen waar je je aan gaat hechten maar waarvan je weet dat hij er over een paar maanden niet meer is. Maar wat fijn dat hij die laatste maanden in een warm huisje mag slijten.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:32 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
In juni heb ik van het asiel een rode kat meegekregen... mijn eerste rooie. Ik heb hem meegekregen omdat ik een bejaarde kat zocht en omdat ze weten dat ik wel wat aankan.
Tank heeft een tumor achter zijn linkeroog, het oog is grotendeels zwart. De dierenarts wil niet opereren omdat de kans op uitzaaiing te groot is. Ze schatten dat hij nog een paar maandjes heeft.
Eenmaal thuis bleek dat hij ook korte epiliptische aanvalletjes heeft, dus de tumor drukt al op zijn brein. Zodra dit te erg wordt en ik er hoe dan ook van overtuigd ben dat hij eronder lijdt, laat ik hem inslapen. Gelukkig zit Tank altijd op de grond, dus hij kan nergens vanaf vallen.
Evengoed heeft Tank een fantastische zomer gehad bij ons. Hij kan met alle katten goed opschieten en hij heeft genoten van de zon. Zijn hobby was samen op het tuinpad liggen, en dat werkte kennelijk aanstekelijk, want soms lagen er wel vijf (buur)katten op een rijtje.
Tank is niet mijn enige kat, dus het is niet zo dat mijn huisje straks stil is. Het is een grote schat van een kat, maar het is toch zo dat je er anders tegenaan kijkt als je weet dat hij niet zo lang heeft. En je moet ook zo denken he: wie had hem ooit meegenomen om hem nog een mooie zomer te geven.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Respect! Ik weet niet of ik het zou kunnen, een kat meenemen waar je je aan gaat hechten maar waarvan je weet dat hij er over een paar maanden niet meer is. Maar wat fijn dat hij die laatste maanden in een warm huisje mag slijten.
Meer dan respect voor jouquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Tank is niet mijn enige kat, dus het is niet zo dat mijn huisje straks stil is. Het is een grote schat van een kat, maar het is toch zo dat je er anders tegenaan kijkt als je weet dat hij niet zo lang heeft. En je moet ook zo denken he: wie had hem ooit meegenomen om hem nog een mooie zomer te geven.
Ja precies he, dat is het. Dat je zo'n beestje nog een goede tijd kunt geven. Dat weegt gewoon op tegen het eigen voortijdige verlies. Stel je voor dat Bengel naar het asiel had gemoeten en daar was overleden.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Meer dan respect voor jou
Zo heeft Bengel (die wij van een vriendin kregen omdat zij niet meer voor kon zorgen) bij ons nog 6 weken geleefd (was 10 jaar en is gestorven aan een hartstilstand). Wij hebben verdriet om de dood van Bengel gehad, maar waren blij dat wij hem toch nog 6 fijne weken hebben kunnen geven.
Had geen optie geweest, maar ik begrijp jouw punt. Zo hebben wij het altijd moeilijk als wij in een asiel komen en er zitten daar katten met een "kwaaltje" of hoge leeftijd die maar geen baasje krijgenquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies he, dat is het. Dat je zo'n beestje nog een goede tijd kunt geven. Dat weegt gewoon op tegen het eigen voortijdige verlies. Stel je voor dat Bengel naar het asiel had gemoeten en daar was overleden.
Ik weet precies wat je bedoelt. Daarom kwam ik ook met twee bejaarden thuis i.p.v. met een.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had geen optie geweest, maar ik begrijp jouw punt. Zo hebben wij het altijd moeilijk als wij in een asiel komen en er zitten daar katten met een "kwaaltje" of hoge leeftijd die maar geen baasje krijgendan breekt ons hart. Helaas kunnen wij niet voor alle dieren zorgen en ze een onbezorgde oude dag geven, anders hadden wij het zeker gedaan
Soms hoeft niet vaak alleen als ze een keer met huis neus in de planten ofzo gehangen hebbenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:25 schreef prupke het volgende:
misschien rare vraag : maken jullie ooit de ogen en neus schoon van de poezebeesten?
Ik zie nl redelijk wat foto's waar de ogen wat vies zijn ...en ik zelf heb bij mijn 2 rooie poezels zoiets van : kom is hier en ik kan gelijk hun ogen en neus schoonmakenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Soms hoeft niet vaak alleen als ze een keer met huis neus in de planten ofzo gehangen hebben
Nee, de grijze bij ons heeft er meer last van dan de rooiequote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef prupke het volgende:
maar bij mijn tijger en zwart/witte die hebben daar geen last van?
Wat ik me dus afvraag is of dat de rooi beesten er ook gewoon sneller last van hebben?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:05 schreef prupke het volgende:
Ok die rooie van ons is nu officiel "debiel"
de dader :
[ afbeelding ]
eerst gooide meneer alles wat hij kon vinden in de waterbak.....
daar kan ik nog mee leven..
Nu presteerd die klootviool om eerst een sok in de waterbak te pleuren en dan vervolgens in de kattenbak te gooien en half te begraven...
Heeft er iemand een rol behang voor me???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |