Wat een droppie.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:04 schreef vronie het volgende:
Wat zijn ze beeldschoon.
Dit is mijn rode lieverd
[ afbeelding ].
Ik wil wel alle soorten in huis,ik heb er nu 5 en ik denk dat dit genoeg is (of niet)
Aw wat een mooierdquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:48 schreef Cat22 het volgende:
Rode screensaver, anyone?
[ afbeelding ]
Naartjie is met 2 weken weggehaald bij zijn (zwerf)moeder en met de fles grootgebracht. Ondanks zijn imposante uiterlijk heeft hij altijd nog iets van een kitten in zich, regelmatig lebbert en sabbelt hij m'n hele shirt nat:
[ link | afbeelding ]
Dat is te lief! Hou je ze allemaal?!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:14 schreef Ning het volgende:
[ afbeelding ]
3 weken oud nu
[ afbeelding ]
Nou nee. We houden er 1 uit het andere nestquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is te lief! Hou je ze allemaal?!
Is geen labrador, maar een vuilnisbak Golden Retriever van alles wat hondquote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:11 schreef vronie het volgende:
Hij heeft het wel erg na ze met jullie Labrador
Pigment! Hoe ouder hij wordt, hoe meer hij het krijgtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:40 schreef ilsepielse het volgende:
[..]
wat zijn nou die gekke zwarte randjes op z'n lippen?
Aw zie ze 's tevreden liggen!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:38 schreef lucky_birdie het volgende:
Onze Nemo, aan komen lopen bij kennissen, die haar helaas niet konden houden omdat de man des huizes allergisch is voor katten.
Geen idee dus hoe oud onze Niem is, noch wat haar achtergrond is.
Ze heeft wel vrij lange haren voor een korthaar, dus ik vermoed dat er ergens een langhaar in de familie zit, en ze heeft hier en daar wat zwarte haartjes in haar vacht..
de foto's zijn nog uit haar "zwerf" periode, ik denk dat ze ergens in is gaan liggen, want ze heeft daar nog een roze vlek op haar zij, inmiddels is de roze vlek weg..
Iedere keer als ik een rode kat zie zoek ik toch naar herkenning, nemo moet toch ergens familie hebben rondlopen? en katten komen niet zomaar ergens aangelopen.. of ze moet al met de auto gedumpt zijn![]()
pics!
[ afbeelding ]
deze foto is op meerdere manieren te interpreteren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |