ja... net niet raak....quote:Op maandag 7 mei 2007 17:42 schreef Marelle het volgende:
hahaha zie Huub met Amanda...
Lijkt er wel op jahquote:Op maandag 7 mei 2007 17:44 schreef mootie het volgende:
Amanda zet het sloerieplan alvast in werking?
Het lijkt er wel op. Als dat maar goed voor haar afloopt...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:44 schreef mootie het volgende:
Amanda zet het sloerieplan alvast in werking?
Ik zou niet weten op wie ik zou moeten stemmen, ik vind ze stuk voor stuk steeds irritanter worden.quote:
't Zal me echt worst wezen, jezelf aanbieden om iemand te sarren.... ik hoop dat ze op dr bek gaat.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op. Als dat maar goed voor haar afloopt...
SMS gewoon wat ik zeg. JAAP naar 1010.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou niet weten op wie ik zou moeten stemmen, ik vind ze stuk voor stuk steeds irritanter worden.
Huub en Lieke samen is![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook. Amanda is niet van de doortrapte plannen.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:45 schreef mootie het volgende:
't Zal me echt worst wezen, jezelf aanbieden om iemand te sarren.... ik hoop dat ze op dr bek gaat.![]()
Amanda vindt Lieke stom, dus gaat ze met Huub zoenen...... Brian en Natasia vinden het een strak plan, hun hoertje doet het werk wel voor ze.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:46 schreef Spartel het volgende:
wat doet ze!
Ik vertik het al tot in de eeuwigheid, om voor de streams te betalen.quote:
Zolang ze zelf maar geen poot hoeven uit te stekenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda vindt Lieke stom, dus gaat ze met Huub zoenen...... Brian en Natasia vinden het een strak plan, hun hoertje doet het werk wel voor ze.
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda vindt Lieke stom, dus gaat ze met Huub zoenen...... Brian en Natasia vinden het een strak plan, hun hoertje doet het werk wel voor ze.
Ze gaat het nu al doen zonder dat ze Lieke eerst een weerwoord heeft gegund?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet als ze Lieke een hak wil zetten tochquote:Op maandag 7 mei 2007 17:46 schreef mootie het volgende:
Amanda zou ook gewoon eerst even met Lieke kunnen gaat praten voor ze de slet uit gaat hangen...... toch?
ze laten het vuile werk altijd door een ander doen, en maar lachenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zolang ze zelf maar geen poot hoeven uit te steken![]()
aangemoedigd door Brian en Natasjaquote:Op maandag 7 mei 2007 17:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gaat het nu al doen zonder dat ze Lieke eerst een weerwoord heeft gegund?
Of nog beter het doucheputjequote:Op maandag 7 mei 2007 17:51 schreef Mika25 het volgende:
Ik ben geen fan van Lieke, maar als ik Huub was en ik moest kiezen tussen Lieke en Amanda, dan ga ik toch echt wel voor Lieke
Lieke dusquote:Op maandag 7 mei 2007 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Maar zei Huub nou net dat hij in de buitenwereld niets met Lieke zou willen? Of had hij het over iemand anders?
De nieuwe sponsor van Tien, de Firma Velvet.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lijkt wel een luierbroekje wat Amanda nu aan heeft...
ik gok op het omment sinds ze naaar hem toe stapte :Squote:Op maandag 7 mei 2007 17:54 schreef solara4 het volgende:
zou hij haar al door hebben???
Weet niet of Eric hem heeft ingelicht.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:54 schreef solara4 het volgende:
zou hij haar al door hebben???
Yep...... ze zou gewoon ook even aan Lieke kunnen vragen hoe het zit, maar neeeeeeeeeeee, het slettegedrag zit te diep ingebakken blijkbaar.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gaat het nu al doen zonder dat ze Lieke eerst een weerwoord heeft gegund?
Luier dan een pamper zijn is nooit grappig...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lijkt wel een luierbroekje wat Amanda nu aan heeft...
Een vochtige vuillniszakquote:
Hoe is hij dan wel in het echt.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:56 schreef SiRojK het volgende:
Jah, Huub is idd een heeeeeeel ander persoon geweest dan dat hij hier is.. Kameraad van mij heeft met hem gewerkt, alles wat hij hier doet en hoe hij over komt, is hij totaal niet...
Die verhalen van ik heb van die en die gehoord dat die persoon anders is, daar tuin ik niet in. Iedereen kent zogenaamd iedereen en weet het beter. Als Huub zijn broer hier zou posten dan pas zou ik dat soort onzin geloven.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:56 schreef SiRojK het volgende:
Jah, Huub is idd een heeeeeeel ander persoon geweest dan dat hij hier is.. Kameraad van mij heeft met hem gewerkt, alles wat hij hier doet en hoe hij over komt, is hij totaal niet...
Nee, is ook in negatieve zin bedoelt!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Die verhalen van ik heb van die en die gehoord dat die persoon anders is, daar tuin ik niet in. Iedereen kent zogenaamd iedereen en weet het beter. Als Huub zijn broer hier zou posten dan pas zou ik dat soort onzin geloven.
Liever zo dan alles keurig netjes uitpraten. Dat doen ze buiten DGK maar. Dit is veel boeiender om naar te kijkenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:56 schreef mootie het volgende:
Yep...... ze zou gewoon ook even aan Lieke kunnen vragen hoe het zit, maar neeeeeeeeeeee, het slettegedrag zit te diep ingebakken blijkbaar.
dit is spel... en hij gaat idd niet voor Lliekequote:Op maandag 7 mei 2007 17:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop toch echt dat dit spel is van Huub, want hij gooit er nu weer walgelijke dingen uit.
Er schoot opeens door mun hoofd dat Amanda zei: 'En je neukt gewoon met een andere hoer' Na soca boys..quote:
dat zeg ik stem op jaapquote:Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef scanman01 het volgende:
Echt een vies kind die Amanda. Zoiets flikken zonder dat ze Lieke de kans hgeeft gegeven iets uit te leggen. ÁLS het al waar is. En Huub is helemaal een klootzak dat hij het wel prima vond die zoen.
Triest script. Dom van Huub dat die zich zo makkelijk laat gaan...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef rooie3 het volgende:
Die pannekoek zet echt alles in de strijd om huub te laten dalen in populariteit.
denkt ze echt dat we haar Brian dan leuk gaan vinden.
Nou in geen honderd jaar.
Mwah, het is mij teveel Natasia en Brian gesponsord. Voor Lieke kan het me niet zoveel schelen, die is slimmer en zal vroeg of laat nog wel eens tot lelijker plannen in staat blijken dan Amanda.quote:
precies, Huub speelt gewoon het spel, en daar hoort voor hem, het zoveel mogelijk versieren van vrouwen ook bijquote:Op maandag 7 mei 2007 17:59 schreef Desii het volgende:
[..]
dit is spel... en hij gaat idd niet voor Llieke
Luister op 10 maar naar het gesprekje met Hedda..... dat is zijn meisje
Het Braziliaanse merk is leuker...daar adverteren ze nu ook mee op de site van Tien...geloof dat ze het gedurende 2 weken mogen dragen en als ze dan maar vaak genoeg reclame maken door het merk te noemen dan worden ze sponsorquote:Op maandag 7 mei 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
De nieuwe sponsor van Tien, de Firma Velvet.
Pannekoek kent zijn zwakke plek.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:01 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Triest script. Dom van Huub dat die zich zo makkelijk laat gaan...
Ze maakt er op het moment wel werk vanquote:Op maandag 7 mei 2007 18:03 schreef SiRojK het volgende:
Amanda: Ben je afgevallen?
Huub: Ik heb geen boxershort aan, misschien is dat het
:S
je moet sarcasme wel herkennen hequote:
Was dát maar waar!!!quote:
Huub denkt wel na, met zijn lulquote:Op maandag 7 mei 2007 18:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft geen idee dat Amanda waarschijnlijk HEL hiermee kapot heeft gemaakt en dus de kansen van anderen weer enorm heeft vergroot. Huub denkt niet meer na nu.
Ja tuurlijk, hij laat die verliefde lieke echt niet zomaar achterquote:Op maandag 7 mei 2007 18:05 schreef SiRojK het volgende:
Huub heeft het idd echt wel door, speelt het gewoon lekker mee
Hahahhahaha...
Deze was prachtig
Huub en amanda zoenen; Amanda zegt: Goedzo!
Je hebt iets gemist. Amanda is de hele dag al kwaad op Lieke door iets wat Herma gezegd heeft. Ze doet dit om wraak te nemen op Lieke. Dat heeft ze vandaag ook al meerdere keren aangekondigd. Dus Huub lacht zich niet suf, maar Amanda.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:03 schreef mootie het volgende:
Huub lacht zich suf..... Lieke is net in huis, hij heeft een gesprekje van 5 minuten met Amanda, en Amanda biedt zichzelf op een presenteerblaadje aan. Huub snapt echt wel hoe de vork in de steel zit.![]()
nog steeds die zielige afkortingen hier in de COSquote:Op maandag 7 mei 2007 18:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft geen idee dat Amanda waarschijnlijk HEL hiermee kapot heeft gemaakt en dus de kansen van anderen weer enorm heeft vergroot. Huub denkt niet meer na nu.
Neuken of zoenen...groot verschilquote:Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Er schoot opeens door mun hoofd dat Amanda zei: 'En je neukt gewoon met een andere hoer' Na soca boys..
Het ging meer om het 'andere hoer' gedeelte.. oftewel........quote:Op maandag 7 mei 2007 18:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Neuken of zoenen...groot verschil![]()
Denk dat alleen de streamers en de kijkers in de maling worden genomen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:08 schreef Clank het volgende:
Denk dat Huub allang afgesproken heeft met Lieke dat zoenen met Amanda een onderdeel van het spel is.
Huub heeft gezegd dat als Amanda weer terug gaat naar Brian.. na het spugen en het slaan.. dat hij dan niets meer met haar te maken wil hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:10 schreef Desii het volgende:
Toch denk ik als Lieke met Brian zal gaan zoenen.... Huub dat niet zo erg op prijs stelt.
Neuh, Huub weet ook wel dat Amanda dit niet zomaar doet.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist. Amanda is de hele dag al kwaad op Lieke door iets wat Herma gezegd heeft. Ze doet dit om wraak te nemen op Lieke. Dat heeft ze vandaag ook al meerdere keren aangekondigd. Dus Huub lacht zich niet suf, maar Amanda.
Fries moet ook naar een grasveldjequote:Op maandag 7 mei 2007 18:09 schreef Disana het volgende:
Wat een troosteloos bestaan voor zo'n hengst... en dan door een beetje regen ook nog eens de hele dag binnen moeten blijven.
't ken nogquote:Op maandag 7 mei 2007 18:11 schreef Spartel het volgende:
Shiit ik had moeten betalen,,,
Idd, ze komt zomaar binnen en begint hem eigenlijk gelijk te zoenenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Neuh, Huub weet ook wel dat Amanda dit niet zomaar doet.
Ellen had er al op gewezen dat hij erg alleen was. Ze had gevraagd hem meer aandacht te geven, maar dat zie ik dus niemand doen.quote:
Shit, ik heb betaald...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:11 schreef Spartel het volgende:
Sorry hoor, maar eerst was Lieke zijn meisje toen die en toen die en nu dus Hedda , geloof je het zelf, waar hij zijn PIK kan parkeren dat is zijn meisje, hebbben jullie het nu echt niet door, Brain is niet de enige profiteur, ook walgje Huub.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:59 schreef Desii het volgende:
[..]
dit is spel... en hij gaat idd niet voor Llieke
Luister op 10 maar naar het gesprekje met Hedda..... dat is zijn meisje
idd... Huub ging iig nog zelf met Amanda naar bedquote:Op maandag 7 mei 2007 18:12 schreef rooie3 het volgende:
En Brian vind alles prachtig.
Wat een looser is het toch.
als andere maar genaaid worden.
Liever een ander dan jezelf zeg ik dan maarquote:Op maandag 7 mei 2007 18:12 schreef rooie3 het volgende:
En Brian vind alles prachtig.
Wat een looser is het toch.
als andere maar genaaid worden.
Kortom Ellen moet zo snel mogelijk Fries uit dat kutspel halen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ellen had er al op gewezen dat hij erg alleen was. Ze had gevraagd hem meer aandacht te geven, maar dat zie ik dus niemand doen.
Ja, Huub is niet monogaam.... maar dat hij van dat meisje echt houd.... geloof ik voor 100%quote:Op maandag 7 mei 2007 18:14 schreef maril het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar eerst was Lieke zijn meisje toen die en toen die en nu dus Hedda , geloof je het zelf, waar hij zijn PIK kan parkeren dat is zijn meisje, hebbben jullie het nu echt niet door, Brain is niet de enige profiteur, ook walgje Huub.
Zijn roze bril is een roze truitje geworden.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:14 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is Huub vannacht enorm afgeknapt op Lieke door de dingen die ze zei tegen Melissa. Hij heeft een kant gezien die hij nog niet kende. Anders kan ik de dingen die hij vandaag opeens over Lieke zei niet verklaren.
Met het verschil dat Huub lekker geniet en Brian nietquote:Op maandag 7 mei 2007 18:14 schreef maril het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar eerst was Lieke zijn meisje toen die en toen die en nu dus Hedda , geloof je het zelf, waar hij zijn PIK kan parkeren dat is zijn meisje, hebbben jullie het nu echt niet door, Brain is niet de enige profiteur, ook walgje Huub.
Ik vind er eigenlijk weinig aan. Twee lebberaars die mekaar nog maar eens lebberen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Op zich best goed wat Amanda doet alleen tis zo jammer dat Brian met de eer gaat weglopen
dat denk ik ook.... zij is echt smoorverliefdquote:Op maandag 7 mei 2007 18:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin het vermoeden te krijgen dat Lieke over 4 weken weer thuis is. Want Lieke is wél echt gek op Huub en gaat dit niet pikken, waardoor ze ruzie gaan krijgen.
Huub heeft vandaag een brief aan Joris zitten tikken. Lieke las mee en moest steeds glimlachen. Op het eind heeft ze zelf ook nog een stukje getikt.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:14 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is Huub vannacht enorm afgeknapt op Lieke door de dingen die ze zei tegen Melissa. Hij heeft een kant gezien die hij nog niet kende. Anders kan ik de dingen die hij vandaag opeens over Lieke zei niet verklaren.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:18 schreef schatje het volgende:
Huub is teveel met die achterlijke geit van een Lieke bezig. Hij moet met Jaap samen de boel gaan terroriseren en dan met name Natasia en wifebeater Brian. Zoals ze samen hadden gesproken toen ze een pact sloten.
niet doen, vergooide geldquote:Op maandag 7 mei 2007 18:11 schreef Spartel het volgende:
Er moet toch een manier zijn dat het lukt.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:19 schreef demins het volgende:
[..]
Welnee joh, ik doe gewoon maar alsof! Om erbij te horen...![]()
Let maar op Lieke's reactie straks, als ze hoort wat er gebeurd is.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub heeft vandaag een brief aan Joris zitten tikken. Lieke las mee en moest steeds glimlachen. Op het eind heeft ze zelf ook nog een stukje getikt.
Huub kan van alles gezegd hebben over zijn gevoel voor Lieke en/of over het spel tegen Joris.. en zo indirect ook tegen Lieke.
Heel slim bedacht van Huub
Zo gauw er vrouwen in het spel zijn is Huub alles vergeten.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:20 schreef scanman01 het volgende:
Huub is nu in ieder geval niet meer met het spel bezig. Hij had aan Lieke een beresterke backup, maar dat is nu verknald. Hij heeft zojuist zijn eigen kansen enorm verminderd.
snap je nou nog steeds niet hoe het daar werkt.. ook al vermoord Brian vandaag Huub zn broer, morgen zitten ze weer gezellig met elkaar aan het ontbijt..quote:Op maandag 7 mei 2007 18:20 schreef scanman01 het volgende:
Huub is nu in ieder geval niet meer met het spel bezig. Hij had aan Lieke een beresterke backup, maar dat is nu verknald. Hij heeft zojuist zijn eigen kansen enorm verminderd.
Dat is zo, maar Huub is denk ik de enige die Lieke er in zal houden. Lieke zal Huub niet zo snel laten vallen denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet niet wat ie vandaag allemaal heeft gezegd over Lieke (geweldige OPquote:Op maandag 7 mei 2007 18:14 schreef scanman01 het volgende:
Gister nog ruim 4 uur met whizzman HiDiHo geprobeerd de oplossing te vinden...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er moet toch een manier zijn dat het lukt.
Je heb volgens mij hetzelfde probleem als ik had.
Op vol hadden ook een hoop het.
Bij de laatste is het nu ook gelukt.
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:14 schreef maril het volgende:
[..]
Wie laat Huub even weten dat die Amanda moet laten vallen?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
Brian denkt werkelijk dat ze met een fantastisch plan bezig zijn. Hij neemt het heel serieus en spreekt de stappen door met Amanda.
Op de stoel?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
Brian denkt werkelijk dat ze met een fantastisch plan bezig zijn. Hij neemt het heel serieus en spreekt de stappen door met Amanda.
Ja echt!! wat een sneu figuur, zoenen mag toch wel in huubs ogen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
Ach, Amanda is ongevaarlijk... evenals dit hele domme plannetje.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:25 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wie laat Huub even weten dat die Amanda moet laten vallen?![]()
Begrijp ik nu goed dat Amanda zich op Huub heeft gestort en dat ze hebben gezoend en dat hij daarna vrolijk naar Lieke is gewandeld om vervolgens met haar te zoenen?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:08 schreef getl0st het volgende:
En direct weer met Lieke zoenen.. en nu weer piano spelen.. oftewel weer naar Amanda
Waarom zou ik Huub afbranden.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Weer is het onvoorstelbaar dat Huub hier zo makkelijk mee weg komt trouwens. De haat jegens Lieke op fok moet wel enorm diep zitten dat iedereen het prima lijkt te vinden wat hij net geflikt heeft. Ongelooflijk eigenlijk. Normaal zou die jongen tot op het bot zijn afgebrand.
Ja daar kijk ik ook net naar. Altijd leuk die tactiekbesprekingenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
Jah, hij heeft daarna gewoon weer Lieke zoentjes/kusjes gegeven..quote:Op maandag 7 mei 2007 18:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat Amanda zich op Huub heeft gestort en dat ze hebben gezoend en dat hij daarna vrolijk naar Lieke is gewandeld om vervolgens met haar te zoenen?
Weet Lieke dat al? Heeft die zich al op Brian gestort?
Je moet ook door Brians koortsige ogen kijkenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:27 schreef schatje het volgende:
Ik heb Huub alleen niet zien schrikken.
Nou, volgens Brian schijt ie in zijn broek, hij gaat immers niet voor niets weer triest piano spelen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:27 schreef schatje het volgende:
Ik heb Huub alleen niet zien schrikken.
er gaat weer iemand para wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet ook door Brians koortsige ogen kijken![]()
groupie lovequote:Op maandag 7 mei 2007 18:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom zou ik Huub afbranden.
Huub moet zelf weten hoe hij het spel speelt.
Als hij hier door gaat verliezen is dat zijn eigen schuld.
Huub is in een wereld terecht gekomen waar hij de hoofdrol in speelt.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:25 schreef Desii het volgende:
Toch is het niet verstandig om een relatie te beginnen..... een sterke vriendschap is veel beter (net als met Syl)
Toch hoor ik Huub vaak genoeg, dat het buiten ook zo leuk.... en overlaatst zei hij het helemaal niet erg zou vinden om er unaniem uitgestemd te worden
Ik zou het enorm jammer vinden, want dan is het kijkplezier gewoon over
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah, hij heeft daarna gewoon weer Lieke zoentjes/kusjes gegeven..
Hahaha.. Brian zegt: ,, Hij schijt in zijn broek hoor, hij niet voor niets zo zielig piano spelen" ... Huub liep giegelend buiten!
Hey, niet allemaal, Nico nietquote:Op maandag 7 mei 2007 18:28 schreef Lobasca het volgende:
Het zijn allemaal hoeren en sloeren daar....
Brian de loverboy... Hoe duidelijker kan je zijn?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:29 schreef Clank het volgende:
Amanda denkt met deze actie Brian weer voor zich te winnen.
Juist geen sterke backup. Ja, zolang alles goed gaat wel ja, maar 1 grote ruzie vlak voor een stemronde en ze stemmen elkaar eruit. Oftewel, heel link in een spel als dit.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin alles een beetje te haten van dgk.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En alles weer in Brian zijn straatje.
Echt wat haat ik die gozer.
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En alles weer in Brian zijn straatje.
Echt wat haat ik die gozer.
Mooi, kan ik zelf snel nog even kokenquote:
110% correct verwoordquote:Op maandag 7 mei 2007 18:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik val pas net binnen toen ik Aman met Huub zag tongen, even teruggelezen en streams gekeken.
Het enige wat ik er uit kan op maken is dat Braajen zijn (ex/toekomstig) neukmaatje voor zijn karretje spant voor een "snood' plannetje. M.a.w. hij is nu Aman voor zijn doel aan het prostitueren als het ware (de mislukte pooier). Correct?
Kan je zien hoe belangrijk Huub voor de gouden kooi is.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:32 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik begin alles een beetje te haten van dgk.
Ze hebben echt maar 1 script, wat allemaal tegen Huub gebruikt wordt.![]()
Dat snap ik dus ook niet, waarom worden de scripts niet iets meer afgewisseldquote:Op maandag 7 mei 2007 18:32 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik begin alles een beetje te haten van dgk.
Ze hebben echt maar 1 script, wat allemaal tegen Huub gebruikt wordt.![]()
Hahhahaha, nu krijgen we dit....quote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, waarom worden de scripts niet iets meer afgewisseld![]()
Krijgen we weerquote:Op maandag 7 mei 2007 18:35 schreef Marrije het volgende:
Ik zit er eens over na te denken. . .maar wat een vreselijk suffe actie van Amanda om met Huub te zoenen om Lieke jaloers te maken. Dat kan ze toch beter, ik zeg: tussen de lakens met die twee![]()
![]()
Gaat Braajen, de mislukte pimp, daarvoor dan ook CP's vragen aan Huub?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:35 schreef Marrije het volgende:
Ik zit er eens over na te denken. . .maar wat een vreselijk suffe actie van Amanda om met Huub te zoenen om Lieke jaloers te maken. Dat kan ze toch beter, ik zeg: tussen de lakens met die twee![]()
![]()
waarom hebben julie het steeds over scripts?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, waarom worden de scripts niet iets meer afgewisseld![]()
Heeft Lieke het net veranderd? Ze zei zonet over een uur, dus 19.30. . . Dat ik op tijd klaar zit zeg maarquote:Op maandag 7 mei 2007 18:36 schreef Desii het volgende:
Ze eten om 20 uur.... als Huub slim is... zegt tie voor het eten tegen Lieke
er wordt alleen bewezen dat sommige soms niet zo slim bezig zijn. voor de rest nietsquote:Op maandag 7 mei 2007 18:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian zat zich er ook al helemaal op te verheugen om straks extra zout in de wond te strooien door te zeggen:"Hoe kun je dit doen terwijl Lieke zo liefdevol voor ons aan het koken is?"
Zoals hij Amanda nu instructies heeft gegeven moet hij wel officieel als loverboy worden bestempeld...het bewijs is nu geleverd.
Ik zie een toenadering met Japie. . .quote:Op maandag 7 mei 2007 18:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mevrouw Masmeijer zegt net 3x dat ze de keukendienst heeft overgenomen van Japio...de vaatwasser in en uitgeruimd...
Ze loopt continue te chanteren, ik dit dus jij dat![]()
![]()
![]()
Amanda met kort haar word niks, dit lange haar verbergt nog een beetje haar waterhoofdquote:Op maandag 7 mei 2007 18:40 schreef Copycat het volgende:
Nico is Amanda aan het bewerkstelligen om haar haar kort te laten knippen.
"Het is dood. Het is stro."
"Je bent een redelijk mooie meid en dan ga je met dat dode haar rondlopen. Dat snap ik niet."
Helaas wil Amanda er nog niet aan.
Ja dat zoenen stelt echt geen malle moer voor, dat doet generatie Amanda met alles en iedereenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:35 schreef Marrije het volgende:
![]()
Ik heb iets gemist denk ik. . . Het kwam toch vanmorgen uit Amanda zelf, toen ze bij de dames van DOB zat, dat ze met Huub wilde zoenen om Lieke jaloers te maken. . .quote:Op maandag 7 mei 2007 18:40 schreef Wopper1 het volgende:
Hoe ver mag Brian uberhaupt nog gaan met zijn acties?
Amanda moet volgende keer Huub oraal bevredigen en Brian komt toevallig binnen met Lieke? Is dit nu echt wat ze willen bij DGK?
Dat bedoel ikquote:Op maandag 7 mei 2007 18:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat zoenen stelt echt geen malle moer voor, dat doet generatie Amanda met alles en iedereen
Ik denk serieus dat ze er dan beter uitziet. Frisser.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:42 schreef Mani89 het volgende:
Amanda met kort haar word niks, dit lange haar verbergt nog een beetje haar waterhoofd
Moet je echt proberen te negeren. Er zijn mensen die denken dat alles toneelspel is.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:37 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
waarom hebben julie het steeds over scripts?
Ik denk dat ze het wel kan hebben. Dit had ze kunnen weten, ze kent Huub langer dan vandaag.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef scanman01 het volgende:
Voor veel fokkers zal het vanavond wel genieten worden. Lieke gaat het héél erg zwaar krijgen. Eerst krijgt ze de volle lading van Amanda, bijgestaan door zo ongeveer iedereen in het huis... en daarna krijgt ze nog eens te horen dat Huub tot 2x toe met Amanda heeft staan zoenen. Ik vraag me af hoe ze er doorheen komt.
Hoop dat die bitch oprot uit dat huisquote:Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef scanman01 het volgende:
Voor veel fokkers zal het vanavond wel genieten worden. Lieke gaat het héél erg zwaar krijgen. Eerst krijgt ze de volle lading van Amanda, bijgestaan door zo ongeveer iedereen in het huis... en daarna krijgt ze nog eens te horen dat Huub tot 2x toe met Amanda heeft staan zoenen. Ik vraag me af hoe ze er doorheen komt.
Tuurlijk. Evengoed vies om Brian weer op volle toeren te zien met zijn geintrigeer.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:44 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ze het wel kan hebben. Dat had het kunnen weten, ze kent Huub langer dan vandaag.
Brian mag alles.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:40 schreef Wopper1 het volgende:
Hoe ver mag Brian uberhaupt nog gaan met zijn acties?
Amanda moet volgende keer Huub oraal bevredigen en Brian komt toevallig binnen met Lieke? Is dit nu echt wat ze willen bij DGK?
Het mooiste zal zijn wanneer Lieke nu Brian gaat zoenen.. Maar dat zal er wel niet inzittenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian mag alles.
En als hij per ongeluk teruggepakt word,dan word er ingegrepen.
Ze geniet van aandacht...doet er niet toe positief of negatief...als ze maar met d'r kleine priemende oogjes in beeld komt dan is het allang bestquote:Op maandag 7 mei 2007 18:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel kan hebben. Dat had het kunnen weten, ze kent Huub langer dan vandaag.
Och, Brian moet die zoen van Amanda en Huub ook weer even verwerken en zich afreagerenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk. Evengoed vies om Brian weer op volle toeren te zien met zijn geintrigeer.
Een heel logisch vervolg in hun gesprek was dat..quote:
Huub: ik wil 1 ding niet en dat is dat Lieke en Brian gaan zoenen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:48 schreef SiRojK het volgende:
Oeps, Huub heeft het blijkbaar niet door.. Hij vertelt het verhaal nu tegen Amanda, dat zou wel heeeeeeel erg dom zijn.. Aan de andere kant zegt hij zelf: geheimen kun je goed bewaren, ongeveer 1,5 uur, het is ook geen geheim
Jammer genoeg weet hij het niet.. Amanda en Huub vink leuk.. maar niet als Brian er plezier van heeft...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:48 schreef Marrije het volgende:
Huub denkt nog echt at Brian van niks weet????? Sukkeltje.
Huub heeft het allemaal al door, het is zo overduidelijk. Ook dat gesprek met Brian was zo nep, dat heeft Huub echt wel door. En het zal me niets verbazen als Lieke het ook weet en lekker het spel meespeelt.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:48 schreef Marrije het volgende:
Huub denkt nog echt at Brian van niks weet????? Sukkeltje.
Precies GO BRIANquote:Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef SiRojK het volgende:
Oké..
Huub:,, Ik wil één ding niet, dat Lieke en Brian gaan zoenen, dan word ik gek"..
GO BRIAN
Febo, maak hier maar een scriptje van.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert: Ik wil 1 ding niet en dat is dat Brian en Lieke gaan zoenen, dan word ik helemaal gek!"
Denk niet dat hij het weet...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Huub heeft het allemaal al door, het is zo overduidelijk. Ook dat gesprek met Brian was zo nep, dat heeft Huub echt wel door. En het zal me niets verbazen als Lieke het ook weet en lekker het spel meespeelt.
Huub: wil je wat drinken?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Huub: "Ik heb al zo lang geen sex gehad". Amanda: "Ik ook".
We zullen het straks aan tafel wel zienquote:Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef getl0st het volgende:
Denk niet dat hij het weet...
Trek om te eten is waarschijnlijk net zoiets als honger om te neukenquote:
Hij praat ook als een vogeltje. Op zo een relpisnichttoontjequote:Op maandag 7 mei 2007 18:54 schreef Mani89 het volgende:
Wrm moet Eric toch altijd ze haar zo debiel omhoog gekamt hebben, hij lijkt al op een vogel nu zit er ook nog een vogelnest op zn hoofd
mentaliteit van Amandelquote:Op maandag 7 mei 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
Ik vind het raar dat Amanda dit kan. Huub is altijd goed voor haar geweest.
Ik begrijp je even niet? Dat ze Huub hiervoor gebruikt en verlinkt bij Brian? Huub zijn eigen schuld, hij zou beter moeten weten.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
Ja, zijn eigen schuld. Maar vanuit Amanda snap ik het niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp je even niet? Dat ze Huub hiervoor gebruikt en verlinkt bij Brian? Huub zijn eigen schuld, hij zou beter moeten weten.
Alleen al dat hij dat zegt tegen Amanda..quote:Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef SiRojK het volgende:
Oké..
Huub:,, Ik wil één ding niet, dat Lieke en Brian gaan zoenen, dan word ik gek"..
GO BRIAN
Nee inderdaad van Amanda een valse streek tov Hupertquote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zijn eigen schuld. Maar vanuit Amanda snap ik het niet.
Ik vind Eric er altijnd wel strak uitzien , niks mis mee, maar zodra hij zijn mond open doetquote:Op maandag 7 mei 2007 18:54 schreef Mani89 het volgende:
Wrm moet Eric toch altijd ze haar zo debiel omhoog gekamt hebben, hij lijkt al op een vogel nu zit er ook nog een vogelnest op zn hoofd
Huub heeft Amanda ook gebruikt.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
Nee, hij ging nog even door door iets anders te noemen, en dat stoorde haar wel zei ze toen. Ik kon hem alleen niet verstaan, het was iets met intentie volgens haarzelf.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:59 schreef Marrije het volgende:
Brian: stoor jij je aan dingen bij Huub? ik kom binnen en Huub ligt vrolijk met Amanda op de rode bank te snoezelen. . . .het ziet er super vriendelijk uit. Ik vraag me af, zijn dat dingen die bij jou. . .
Lieke: ja dat stoort me wel maar ligt er ook aan wat de intentie is. . .
Ik wel, Amanda denkt aan zichzelf en haar wraak op Lieke. Huub boeit haar ff niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zijn eigen schuld. Maar vanuit Amanda snap ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |