Hahhahaha, nu krijgen we dit....quote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, waarom worden de scripts niet iets meer afgewisseld![]()
Krijgen we weerquote:Op maandag 7 mei 2007 18:35 schreef Marrije het volgende:
Ik zit er eens over na te denken. . .maar wat een vreselijk suffe actie van Amanda om met Huub te zoenen om Lieke jaloers te maken. Dat kan ze toch beter, ik zeg: tussen de lakens met die twee![]()
![]()
Gaat Braajen, de mislukte pimp, daarvoor dan ook CP's vragen aan Huub?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:35 schreef Marrije het volgende:
Ik zit er eens over na te denken. . .maar wat een vreselijk suffe actie van Amanda om met Huub te zoenen om Lieke jaloers te maken. Dat kan ze toch beter, ik zeg: tussen de lakens met die twee![]()
![]()
waarom hebben julie het steeds over scripts?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, waarom worden de scripts niet iets meer afgewisseld![]()
Heeft Lieke het net veranderd? Ze zei zonet over een uur, dus 19.30. . . Dat ik op tijd klaar zit zeg maarquote:Op maandag 7 mei 2007 18:36 schreef Desii het volgende:
Ze eten om 20 uur.... als Huub slim is... zegt tie voor het eten tegen Lieke
er wordt alleen bewezen dat sommige soms niet zo slim bezig zijn. voor de rest nietsquote:Op maandag 7 mei 2007 18:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian zat zich er ook al helemaal op te verheugen om straks extra zout in de wond te strooien door te zeggen:"Hoe kun je dit doen terwijl Lieke zo liefdevol voor ons aan het koken is?"
Zoals hij Amanda nu instructies heeft gegeven moet hij wel officieel als loverboy worden bestempeld...het bewijs is nu geleverd.
Ik zie een toenadering met Japie. . .quote:Op maandag 7 mei 2007 18:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mevrouw Masmeijer zegt net 3x dat ze de keukendienst heeft overgenomen van Japio...de vaatwasser in en uitgeruimd...
Ze loopt continue te chanteren, ik dit dus jij dat![]()
![]()
![]()
Amanda met kort haar word niks, dit lange haar verbergt nog een beetje haar waterhoofdquote:Op maandag 7 mei 2007 18:40 schreef Copycat het volgende:
Nico is Amanda aan het bewerkstelligen om haar haar kort te laten knippen.
"Het is dood. Het is stro."
"Je bent een redelijk mooie meid en dan ga je met dat dode haar rondlopen. Dat snap ik niet."
Helaas wil Amanda er nog niet aan.
Ja dat zoenen stelt echt geen malle moer voor, dat doet generatie Amanda met alles en iedereenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:35 schreef Marrije het volgende:
![]()
Ik heb iets gemist denk ik. . . Het kwam toch vanmorgen uit Amanda zelf, toen ze bij de dames van DOB zat, dat ze met Huub wilde zoenen om Lieke jaloers te maken. . .quote:Op maandag 7 mei 2007 18:40 schreef Wopper1 het volgende:
Hoe ver mag Brian uberhaupt nog gaan met zijn acties?
Amanda moet volgende keer Huub oraal bevredigen en Brian komt toevallig binnen met Lieke? Is dit nu echt wat ze willen bij DGK?
Dat bedoel ikquote:Op maandag 7 mei 2007 18:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat zoenen stelt echt geen malle moer voor, dat doet generatie Amanda met alles en iedereen
Ik denk serieus dat ze er dan beter uitziet. Frisser.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:42 schreef Mani89 het volgende:
Amanda met kort haar word niks, dit lange haar verbergt nog een beetje haar waterhoofd
Moet je echt proberen te negeren. Er zijn mensen die denken dat alles toneelspel is.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:37 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
waarom hebben julie het steeds over scripts?
Ik denk dat ze het wel kan hebben. Dit had ze kunnen weten, ze kent Huub langer dan vandaag.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef scanman01 het volgende:
Voor veel fokkers zal het vanavond wel genieten worden. Lieke gaat het héél erg zwaar krijgen. Eerst krijgt ze de volle lading van Amanda, bijgestaan door zo ongeveer iedereen in het huis... en daarna krijgt ze nog eens te horen dat Huub tot 2x toe met Amanda heeft staan zoenen. Ik vraag me af hoe ze er doorheen komt.
Hoop dat die bitch oprot uit dat huisquote:Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef scanman01 het volgende:
Voor veel fokkers zal het vanavond wel genieten worden. Lieke gaat het héél erg zwaar krijgen. Eerst krijgt ze de volle lading van Amanda, bijgestaan door zo ongeveer iedereen in het huis... en daarna krijgt ze nog eens te horen dat Huub tot 2x toe met Amanda heeft staan zoenen. Ik vraag me af hoe ze er doorheen komt.
Tuurlijk. Evengoed vies om Brian weer op volle toeren te zien met zijn geintrigeer.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:44 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ze het wel kan hebben. Dat had het kunnen weten, ze kent Huub langer dan vandaag.
Brian mag alles.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:40 schreef Wopper1 het volgende:
Hoe ver mag Brian uberhaupt nog gaan met zijn acties?
Amanda moet volgende keer Huub oraal bevredigen en Brian komt toevallig binnen met Lieke? Is dit nu echt wat ze willen bij DGK?
Het mooiste zal zijn wanneer Lieke nu Brian gaat zoenen.. Maar dat zal er wel niet inzittenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian mag alles.
En als hij per ongeluk teruggepakt word,dan word er ingegrepen.
Ze geniet van aandacht...doet er niet toe positief of negatief...als ze maar met d'r kleine priemende oogjes in beeld komt dan is het allang bestquote:Op maandag 7 mei 2007 18:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel kan hebben. Dat had het kunnen weten, ze kent Huub langer dan vandaag.
Och, Brian moet die zoen van Amanda en Huub ook weer even verwerken en zich afreagerenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk. Evengoed vies om Brian weer op volle toeren te zien met zijn geintrigeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |