quote:Op maandag 7 mei 2007 18:14 schreef maril het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar eerst was Lieke zijn meisje toen die en toen die en nu dus Hedda , geloof je het zelf, waar hij zijn PIK kan parkeren dat is zijn meisje, hebbben jullie het nu echt niet door, Brain is niet de enige profiteur, ook walgje Huub.
Wie laat Huub even weten dat die Amanda moet laten vallen?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
Brian denkt werkelijk dat ze met een fantastisch plan bezig zijn. Hij neemt het heel serieus en spreekt de stappen door met Amanda.
Op de stoel?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
Brian denkt werkelijk dat ze met een fantastisch plan bezig zijn. Hij neemt het heel serieus en spreekt de stappen door met Amanda.
Ja echt!! wat een sneu figuur, zoenen mag toch wel in huubs ogen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
Ach, Amanda is ongevaarlijk... evenals dit hele domme plannetje.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:25 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wie laat Huub even weten dat die Amanda moet laten vallen?![]()
Begrijp ik nu goed dat Amanda zich op Huub heeft gestort en dat ze hebben gezoend en dat hij daarna vrolijk naar Lieke is gewandeld om vervolgens met haar te zoenen?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:08 schreef getl0st het volgende:
En direct weer met Lieke zoenen.. en nu weer piano spelen.. oftewel weer naar Amanda
Waarom zou ik Huub afbranden.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Weer is het onvoorstelbaar dat Huub hier zo makkelijk mee weg komt trouwens. De haat jegens Lieke op fok moet wel enorm diep zitten dat iedereen het prima lijkt te vinden wat hij net geflikt heeft. Ongelooflijk eigenlijk. Normaal zou die jongen tot op het bot zijn afgebrand.
Ja daar kijk ik ook net naar. Altijd leuk die tactiekbesprekingenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
Jah, hij heeft daarna gewoon weer Lieke zoentjes/kusjes gegeven..quote:Op maandag 7 mei 2007 18:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat Amanda zich op Huub heeft gestort en dat ze hebben gezoend en dat hij daarna vrolijk naar Lieke is gewandeld om vervolgens met haar te zoenen?
Weet Lieke dat al? Heeft die zich al op Brian gestort?
Je moet ook door Brians koortsige ogen kijkenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:27 schreef schatje het volgende:
Ik heb Huub alleen niet zien schrikken.
Nou, volgens Brian schijt ie in zijn broek, hij gaat immers niet voor niets weer triest piano spelen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:27 schreef schatje het volgende:
Ik heb Huub alleen niet zien schrikken.
er gaat weer iemand para wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet ook door Brians koortsige ogen kijken![]()
groupie lovequote:Op maandag 7 mei 2007 18:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom zou ik Huub afbranden.
Huub moet zelf weten hoe hij het spel speelt.
Als hij hier door gaat verliezen is dat zijn eigen schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |