En hoe moet dat verschil met voorgaande avonden worden opgemerkt?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:15 schreef Lobasca het volgende:
pcies... Amanda gaat zich vanavond hoerig gedragen...
Volgens Herma heeft ze zich in nare bewoordeingen over Amanda uitgelaten op de site van Tien. Het enige wat tot nu toe echter door de streamers gevonden is, is een overduidelijk fake-log.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat heeft Lieke dan verkeerd gedaan, wat Amanda betreft?
Niet van die moeilijke vragen aan me stellen, vind het heeel moeilijk om 1 verschil te noemen.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe moet dat verschil met voorgaande avonden worden opgemerkt?
as usualquote:Op maandag 7 mei 2007 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian is zo enthousiast dat hij het bijna niet kan verhullen, Huub wordt aangepakt, zonder dat Brian schade kan oplopen.
Sorry.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:19 schreef Lobasca het volgende:
Niet van die moeilijke vragen aan me stellen, vind het heeel moeilijk om 1 verschil te noemen.
nee, dat staat op een neplog van Lieke. Is niet door Lieke geschreven...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:22 schreef ToughLove het volgende:
Heeft Lieke die dingen echt over Amanda gezegd?
Lieke heeft dus van 'achter' duidelijk de rol van bad girl aangemeten gekregen.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens Herma heeft ze zich in nare bewoordeingen over Amanda uitgelaten op de site van Tien. Het enige wat tot nu toe echter door de streamers gevonden is, is een overduidelijk fake-log.
zelf ziet ze er natuurlijk wel florisant uitquote:Op maandag 7 mei 2007 17:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze heeft altijd beweerd dat ze hem lelijk vindt, nena vond huub eigenlijk ook lelijk
Huub, Huub, Huub, Huub, HOERAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 7 mei 2007 17:19 schreef daWeasel het volgende:
Hee ik zet de streams aan en ik hoor Brian weer: Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub.....
Brian zei vanmorgen tegen Natasia dat Lieke de vrouwelijke versie van Huub wasquote:Op maandag 7 mei 2007 17:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke heeft dus van 'achter' duidelijk de rol van bad girl aangemeten gekregen.
Dat kan natuurlijk. Maar ik begin toch inmiddels wel een ongelooflijke grafhekel aan die Herma te krijgen.
Wat doet ze???quote:Op maandag 7 mei 2007 17:28 schreef Marelle het volgende:
Amanda, ga weg daar bij Brianless, negeer hem, maar doe dit niet!!!!!!!
Je hebt weer streams dusquote:
Brian is helemaal geen oorbel kwijt, hij is een nieuwe oorbel rijker. Deze jongen is crimineel in hart en nieren. Die is zich toch wel materieel zijn ziel aan het spekken. Dat is zo stoer en slim volgens mama Nettie en broer Kenneth. Pennywise pound foolishquote:Op maandag 7 mei 2007 17:13 schreef mootie het volgende:
Brian is die oorbel toch gewoon stiekum kwijtgeraakt doordat een shirt bleef hangen tijdens het aankleden?
Ze staat veel te lang met Brian te praten en te overleggen. Dat moet ze toch niet met rat Brian doen, vind ik tenminste.......quote:
Zo scherp!!!quote:
Inderdaad ook dat, er is er maar een die hier van profiteerd en dat is die ratquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:04 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaha, Nicotinelaas vind het haar van Amanda leuk.. 'Het was eerst zo dood, echt dood, lelijk gewoon'
aaahhh gosssss bij Brian wordt NOOIT iets gestuurdquote:Op maandag 7 mei 2007 17:36 schreef getl0st het volgende:
Brian: Huub PoPo nr1.............
Brian zegt dat het gestuurd is door achter dat Huub erin bleef toen Eric moest gaan stemmen..
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:38 schreef getl0st het volgende:
Brian zingt terwijl hij naar binnen loopt: ' Het is zo stil in mij '
Is Huub dan even uit zijn hoofd?
Vertel, vertel.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:40 schreef F04 het volgende:
WTF heeft Joop op z'n weblog gezet?
Je kan nu al stemmen volgens mijquote:Op maandag 7 mei 2007 17:41 schreef mazaru het volgende:
Wanneer is er weer een popupolll?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |