Een heel logisch vervolg in hun gesprek was dat..quote:
Huub: ik wil 1 ding niet en dat is dat Lieke en Brian gaan zoenen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:48 schreef SiRojK het volgende:
Oeps, Huub heeft het blijkbaar niet door.. Hij vertelt het verhaal nu tegen Amanda, dat zou wel heeeeeeel erg dom zijn.. Aan de andere kant zegt hij zelf: geheimen kun je goed bewaren, ongeveer 1,5 uur, het is ook geen geheim
Jammer genoeg weet hij het niet.. Amanda en Huub vink leuk.. maar niet als Brian er plezier van heeft...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:48 schreef Marrije het volgende:
Huub denkt nog echt at Brian van niks weet????? Sukkeltje.
Huub heeft het allemaal al door, het is zo overduidelijk. Ook dat gesprek met Brian was zo nep, dat heeft Huub echt wel door. En het zal me niets verbazen als Lieke het ook weet en lekker het spel meespeelt.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:48 schreef Marrije het volgende:
Huub denkt nog echt at Brian van niks weet????? Sukkeltje.
Precies GO BRIANquote:Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef SiRojK het volgende:
Oké..
Huub:,, Ik wil één ding niet, dat Lieke en Brian gaan zoenen, dan word ik gek"..
GO BRIAN
Febo, maak hier maar een scriptje van.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert: Ik wil 1 ding niet en dat is dat Brian en Lieke gaan zoenen, dan word ik helemaal gek!"
Denk niet dat hij het weet...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Huub heeft het allemaal al door, het is zo overduidelijk. Ook dat gesprek met Brian was zo nep, dat heeft Huub echt wel door. En het zal me niets verbazen als Lieke het ook weet en lekker het spel meespeelt.
Huub: wil je wat drinken?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Huub: "Ik heb al zo lang geen sex gehad". Amanda: "Ik ook".
We zullen het straks aan tafel wel zienquote:Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef getl0st het volgende:
Denk niet dat hij het weet...
Trek om te eten is waarschijnlijk net zoiets als honger om te neukenquote:
Hij praat ook als een vogeltje. Op zo een relpisnichttoontjequote:Op maandag 7 mei 2007 18:54 schreef Mani89 het volgende:
Wrm moet Eric toch altijd ze haar zo debiel omhoog gekamt hebben, hij lijkt al op een vogel nu zit er ook nog een vogelnest op zn hoofd
mentaliteit van Amandelquote:Op maandag 7 mei 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
Ik vind het raar dat Amanda dit kan. Huub is altijd goed voor haar geweest.
Ik begrijp je even niet? Dat ze Huub hiervoor gebruikt en verlinkt bij Brian? Huub zijn eigen schuld, hij zou beter moeten weten.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
Ja, zijn eigen schuld. Maar vanuit Amanda snap ik het niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp je even niet? Dat ze Huub hiervoor gebruikt en verlinkt bij Brian? Huub zijn eigen schuld, hij zou beter moeten weten.
Alleen al dat hij dat zegt tegen Amanda..quote:Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef SiRojK het volgende:
Oké..
Huub:,, Ik wil één ding niet, dat Lieke en Brian gaan zoenen, dan word ik gek"..
GO BRIAN
Nee inderdaad van Amanda een valse streek tov Hupertquote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zijn eigen schuld. Maar vanuit Amanda snap ik het niet.
Ik vind Eric er altijnd wel strak uitzien , niks mis mee, maar zodra hij zijn mond open doetquote:Op maandag 7 mei 2007 18:54 schreef Mani89 het volgende:
Wrm moet Eric toch altijd ze haar zo debiel omhoog gekamt hebben, hij lijkt al op een vogel nu zit er ook nog een vogelnest op zn hoofd
Huub heeft Amanda ook gebruikt.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
Nee, hij ging nog even door door iets anders te noemen, en dat stoorde haar wel zei ze toen. Ik kon hem alleen niet verstaan, het was iets met intentie volgens haarzelf.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:59 schreef Marrije het volgende:
Brian: stoor jij je aan dingen bij Huub? ik kom binnen en Huub ligt vrolijk met Amanda op de rode bank te snoezelen. . . .het ziet er super vriendelijk uit. Ik vraag me af, zijn dat dingen die bij jou. . .
Lieke: ja dat stoort me wel maar ligt er ook aan wat de intentie is. . .
Ik wel, Amanda denkt aan zichzelf en haar wraak op Lieke. Huub boeit haar ff niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zijn eigen schuld. Maar vanuit Amanda snap ik het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |