Maak er maar Mini-Lellan van.quote:Friendcodes
About2Break - 2620 9212 1183
BMH - 0817 0214 8748
Erotica_ - 3093 3597 7742
Frank - 0172 7904 6049
Niek. - 4081 1970 3811
Phaelanx_NL - 1718 9718 0477
R_B - 1933 7251 3454
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:07 schreef BMH het volgende:
Ik zie dat iemand de wiki alweer heeft verkracht...
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:10 schreef About2Break het volgende:
Euhm mensen, ik heb de wiki een klein beetje gesloopt![]()
Geodude.....quote:Op maandag 7 mei 2007 13:12 schreef Schimpie het volgende:
Maken die pokemons nu eigenlijk fatsoenlijke geluiden of is het nog steeds krttttt?
Nog steeds de GB geluidjes.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:12 schreef Schimpie het volgende:
Maken die pokemons nu eigenlijk fatsoenlijke geluiden of is het nog steeds krttttt?
Is weg?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Nog steeds de GB geluidjes.![]()
------------------
Kan iemand in de wiki voor ==Starfox assault== "|}" plaatsen?
Ik kan blijkbaar geen pagina wijzigen![]()
Nope.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:29 schreef R_B het volgende:
Is er al iemand 'underground' geweest met vrienden via wifi?
Er staan PM links in de wiki zodat men dit niet gaat vragen op het forumquote:Op maandag 7 mei 2007 13:52 schreef Catch_me het volgende:
Heb iedereen in de wiki toegevoegd + mezelf er neer gezet (tvp)
Uitleg voldoende in het begin. Dus het lukt je welquote:Op maandag 7 mei 2007 17:10 schreef OudFruit het volgende:
Ik heb hem net gekocht..heb echt 0% verstand van Pokemon of iets wat er mee te maken heeft, maar het lijkt me erg leuk dussss ik ga vanavond maar eens op avontuur
Aaaah man, ik kan me nog goed mijn eerste pokémon avontuur herinneren.... goeie tijdenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:10 schreef OudFruit het volgende:
Ik heb hem net gekocht..heb echt 0% verstand van Pokemon of iets wat er mee te maken heeft, maar het lijkt me erg leuk dussss ik ga vanavond maar eens op avontuur
Same hier, begonnen met Red, helemaal uitgespeeld met alle pokemon toen Gold gekocht ook allemaal verzameld. Toen heb ik het eigenlijk niet meer gespeeld maar nu met pearl/diamond begint het weer te kriebelenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Aaaah man, ik kan me nog goed mijn eerste pokémon avontuur herinneren.... goeie tijden![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:25 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Same hier, begonnen met blue, helemaal uitgespeeld met alle pokemon toen Gold gekocht ook allemaal verzameld. Toen heb ik het eigenlijk niet meer gespeeld maar nu ben ik bezig met Diamond en het is weer ouderwets verslavend..
Het is mooier, na de Elite Four komen er tien kleine eilanden bij om te verkennen waar zich nog een klein Team Rocket avontuurtje afspeelt. Verder kan jij bijna alle Jotho Pokémon vangen, en het is de enige manier om Kanto pokémon te krijgen in de 3e en 4e generatie games.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:25 schreef Dark_Prince het volgende:
Wat is er trouwens speciaal aan FireRed en LeafGreen? Zitten daar nog meer nieuwe pokemon? Of is het zoals Red/Blue/Yellow maar dan als gba formaat?
Niet echt, als je emerald uitspeelt kun je in de bonus safari areas de overige jotho pkmn vangen die niet in FR/LG zitten, en 3 van de 10 eilanden kan je alleen vrijspelen met een zgn nintendo event en 3 van de 7 eilanden kan je al bezoeken nadat je de cinnabar gym heb gehaald. Verder krijg je een kans om een van de legendary dogs(het tegenovergestelde type van je starter) en mewtwo te vangen) en is de locatie van moltres gewijzigd tov het origineel en als je de Team Rocket sidequest na het verslaan van de E4 gefinishde hebt gebruikt de E4 opeens ook wat jotho pkmn en zijn de pokemon zo'n 15 lv hoger dan eerst (handig om te levellen dus).quote:Op maandag 7 mei 2007 18:37 schreef KjellB het volgende:
[..]
Het is mooier, na de Elite Four komen er tien kleine eilanden bij om te verkennen waar zich nog een klein Team Rocket avontuurtje afspeelt. Verder kan jij bijna alle Jotho Pokémon vangen, en het is de enige manier om Kanto pokémon te krijgen in de 3e en 4e generatie games.
Volgens mij zitten in FR en LG ook alle 2e en 3e generatie pokémon. Maar ik heb Emerals een hele tijd geleden gekocht ter voorbereiding op Pearl/Diamondquote:Op maandag 7 mei 2007 18:25 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Same hier, begonnen met Red, helemaal uitgespeeld met alle pokemon toen Gold gekocht ook allemaal verzameld. Toen heb ik het eigenlijk niet meer gespeeld maar nu met pearl/diamond begint het weer te kriebelen, heb ook gelijk Emerald besteld en begin daar eerst mee en daarna pas pearl.
Wat is er trouwens speciaal aan FireRed en LeafGreen? Zitten daar nog meer nieuwe pokemon? Of is het zoals Red/Blue/Yellow maar dan als gba formaat?
alleen 2de generatie (en ook niet alle zoals in mn eerdere post vermeld). enige 3rde generatie pkmn die erin zit(zonder dat je moet traden met R/S/E) is deoxys, maar die kan je niet verkrijgen zonder een nintendo event.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Volgens mij zitten in FR en LG ook alle 2e en 3e generatie pokémon. Maar ik heb Emerals een hele tijd geleden gekocht ter voorbereiding op Pearl/Diamond![]()
Zie inmiddels dat hij is aangepast, bedanktquote:Op maandag 7 mei 2007 21:14 schreef R_B het volgende:
Niek ik kijk of ik de op nog kan wijzigen..ik dnek ut wel..
Mijn egg is trouwens gehatched er kwam een happiny uit...
als je de national dex helemaal vult, kan je een van de starters krijgen (type is afhankelijk van het type dat je gekozen hebt en is de tegenovergestelde volgensmij), anders traden met colloseum waar je de 2de evolutie van de desbetreffende starters kan vangen.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:22 schreef Nebo het volgende:
Hoe is het eigelijk mogelijk om Chikorita te krijgen? Kun je die in Leafgreen en Firered krijgen?
Dankjequote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je de national dex helemaal vult, kan je een van de starters krijgen (type is afhankelijk van het type dat je gekozen hebt en is de tegenovergestelde volgensmij), anders traden met colloseum waar je de 2de evolutie van de desbetreffende starters kan vangen.
Same herequote:Op maandag 7 mei 2007 21:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Volgens mij zitten in FR en LG ook alle 2e en 3e generatie pokémon. Maar ik heb Emerals een hele tijd geleden gekocht ter voorbereiding op Pearl/Diamond![]()
Ik de 24e en nog niks..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:45 schreef Rahl het volgende:
Komop CD-Wow! Laat maar komen!
27ste al besteld >_<
Downloaden is een stuk sneller.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:10 schreef Marcussi het volgende:
[..]
Ik de 24e en nog niks..
Hoop hem vandaag binnen te krijgen
Doe ik ook, over een aantal dagen.quote:
Mijn gebeden zijn verhoord! Pearl ftwquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:45 schreef Rahl het volgende:
Komop CD-Wow! Laat maar komen!
27ste al besteld >_<
23ste besteld en ook vandaag binnenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:52 schreef Angelgotch het volgende:
2 mei besteld diamond bij cdwow en vandaag binnen, ik ben zeer tevreden over de levertijd. Is mijn eerste pokemon spel. Heb er nu iets meer dan 2 uur in het spel zitten en bevalt nog goed.
![]()
Ik ook altijd gedaan behalve in Gold. En de fire pokémon van de generatie is tof!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:11 schreef De_Brandweer het volgende:
Als het goed is kan ik morgen spelen.Ik kies, zoals altijd, weer de vuur pokemon.
Gras is ook wel schaars. Er is echter een overkill aan water Pokémon, zoals altijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb nog niet gevist enzo ,maar ben wel het een en ander aan gras/water/ice pkmn tegengekomen.
Dat heeft ie best listig gedaan dan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:57 schreef mini-lellan het volgende:
GODVER, me broertje (5 jaar) die heeft al me pokémon gereleased. Oftewel al me Pokémons zijn weg. Dus mijn friendcode klopt niet meer. Ik heb em al verwijderd uit de Wiki.![]()
Het aantal vuurpokemon in dit spel is inderdaad bedroefend. Er is weinig nieuws bijgekomen, ingame zijn er weinig goede fire-pokemon te vangen. Misschien dat die evolutie van Magmar wat is voor je.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb gekozen voor de water pkm en eilk ben ik ookal het eindelijk een water/steel evo geworden is , een beetje teleurgesteld dat de enige vuur pkmn die ik tot nu toe ben tegengekoemn een ponyta is
Die is tof indd!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het aantal vuurpokemon in dit spel is inderdaad bedroefend. Er is weinig nieuws bijgekomen, ingame zijn er weinig goede fire-pokemon te vangen. Misschien dat die evolutie van Magmar was is voor je.
Sterker nog: alle 4e generatie vuur-pokemon:De Chimchar-lijn Magmortar 2 legendary's
Ja vooral Bidoof. Wat een kutbeest is dat zeg!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:12 schreef Schimpie het volgende:
cd-wow![]()
Vorige week woensdag besteld, vandaag binnen.
Ben nu 2 uurtjes bezig maar die pokemons in het begin zien er niet bepaald florisant uit.![]()
In de control-setup van je emu kijken is teveel moeite?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:34 schreef De_Brandweer het volgende:
Met X dus.ik hele tijd dat touch screen en start/select proberen.
Die Starly-lijn is wel aardig ingame en ook Phinx oid is wel aardig. Maar kwa originaliteit blinken de nieuwe pokeys niet uit nee. Een kwart van de nieuwe pokeys is ook evolutie of pre-evolutie van oude pokemon...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:12 schreef Schimpie het volgende:
cd-wow![]()
Vorige week woensdag besteld, vandaag binnen.
Ben nu 2 uurtjes bezig maar die pokemons in het begin zien er niet bepaald florisant uit.![]()
Ik heb er geen boekje bij gekregen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In de control-setup van je emu kijken is teveel moeite?
dan moet je waarschijnlijk nog eerst wat anders doen.. kwam haar met stom toeval tegenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:18 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand waar ik een SecretPotion kan krijgen? Die heb je nodig om de Psyduck's weg te krijgen. Ik heb een beetje online rondgezocht en daar staat dat je in de Valor Lakefront Cynthia tegenkomt.. die geeft dat dan. Maar die is er helemaal nietIk zoek me suf
Ook blijkt er een mannetje te zijn die steeds wegrent. Ook die kan ik niet vinden.
Kan iemand mij helpen?Heb ik iets overgeslagen?
nouja als ik de E4 gefinished heb heb ik nog een l73 entei, een l50 moltres en een l62 flareon, en alledrie de starters van de vorige delen dus valt een chimchar ei ofzo best te ruilenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het aantal vuurpokemon in dit spel is inderdaad bedroefend. Er is weinig nieuws bijgekomen, ingame zijn er weinig goede fire-pokemon te vangen. Misschien dat die evolutie van Magmar wat is voor je.
Sterker nog: alle 4e generatie vuur-pokemon:De Chimchar-lijn Magmortar 2 legendary's
dat zeg ik, van de emulatorquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:24 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik heb er geen boekje bij gekregen.
Oh.. wacht. Ik heb 'm al gevondenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
dan moet je waarschijnlijk nog eerst wat anders doen.. kwam haar met stom toeval tegen![]()
Klopt, Fire is geen must. Er zijn ook genoeg pokeys die wel een fire-aanval oid kunnen uitvoeren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind die fire types over het algemeen toch niet echt handig, ze hebben teveel weakpoints, en al helemaal als ze er een tweede type aan vast gekoppeld hebben. geef mij maar gewoon pkmn die defensief goed in elkaar zitten zoals het bug/steel type die alleen extreem niet tegen fire kan, maar voor de rest geen enkele super effective hit tegen zich kan krijgen
idd ice en flying zijn goed tegen grass, fighting en steel goed tegen ice, de enige pkmn waarvoor je nog echt fire nodig hebt in fit deel is die dikke kerstboom en zn evolutie en dan de bug/steel pkmn (zijn er ook maar 3 volgensmij).quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt, Fire is geen must. Er zijn ook genoeg pokeys die wel een fire-aanval oid kunnen uitvoeren.
Kan je ook gewoon fighting of steel tegen gebruiken, dan is het alleen niet dubbel Super Effective.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
idd ice en flying zijn goed tegen grass, fighting en steel goed tegen ice, de enige pkmn waarvoor je nog echt fire nodig hebt in fit deel is die dikke kerstboom en zn evolutie en dan de bug/steel pkmn (zijn er ook maar 3 volgensmij).
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind die fire types over het algemeen toch niet echt handig, ze hebben teveel weakpoints, en al helemaal als ze er een tweede type aan vast gekoppeld hebben. geef mij maar gewoon pkmn die defensief goed in elkaar zitten zoals het bug/steel type die alleen extreem niet tegen fire kan, maar voor de rest geen enkele super effective hit tegen zich kan krijgen
maakt niet eens zoveel uit aangezien die ook een ability heef die fire moves zoveel mogenlijk beperkt , goede tank thoughquote:
Die ben ik ook net tegengekomenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die ben ik ook net tegengekomen
Ik heb - op rom, ik koop m na mn examens - een lvl 34 Torterra oid en heb 2 badges... Dubbel zo hoog als al die trainers.
Klopt, ik weet het. Maar het is een stuk minder verslavend en afleidend dan op een DS.quote:
Die geodude heb/had ik ook..quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:59 schreef De_Brandweer het volgende:
Het valt me op dat ik minder wilde pokemon tegenkom dan in de oude games. Mijn team bestaat nu uit vuurstarter, psyduck en geodude. Ik heb nog geen badges.
Als je goed leest, koop ik het spel + DS ook gewoon na mijn examens. Maar ik heb er zo mijn redenen voor om het niet te doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Koop dan zon flashkaart.
Vanaf 2e badge luisteren ze t/m lvl 30. Daarvoor kunnen ze ongehoorzaam zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef Marcussi het volgende:
Hmm ik heb hem via ruil inderdaad. Maar ik heb ook mijn 1e badge al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef Marcussi het volgende:
Wie kan me ff helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
valt makkelijk te doen hoor als je er een flying pkmn of een pkmn met de ability levitate er naas zet is er niks aan de hand aangezien deze immuun zijn voor ground attacks.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:36 schreef R_B het volgende:
[..]
Die geodude heb/had ik ook..
Hij is onlangs ge-evolueerd in graveler...
Die magnetude en earthquake zijn wel gaaf...alleen je moet niet met 2 pokemon tegelijk battelen...
De genoemde aanvallen zijn ground.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:47 schreef De_Brandweer het volgende:
Een rock aanval werkt goed op flyging types.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]thxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Magnitude is ground lijkt me, want het is in feite een mini-Earthquake.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef MarK. het volgende:
Magnitude is toch rock??...
Maar jullie zeggen dat je maar een paar vuur pokemon tegen komt.
Maar als je een ander pokemon spelletje in je GBA port doet kan je andere (vuur) pokemon vangen waaronder vulpix, growlith en magby
Waarom evolueer je Graveler niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:27 schreef De_Brandweer het volgende:
Hoe heb je dat gedaan? Cheats?
Ik speel nu met:
Luxio lvl24
Graveler lvl25
Monferno lvl25
National Dex halen misschien? (Ik ben nog niet zo verquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef chatgek het volgende:
Ik zit "vast". Ik heb de Elite 4 en de champion verslagen en daarna kan je naar het eiland met het battlepark etc. Als je daar de eerste keer komt roept je rivaal dat je hem moet volgen naar de vulkaan. Vervolgens kan ik hem nergens vinden en worden eventuele routes door mannetjes geblokeerd die alleen zeggen dat ik mijn pokédex verder zou moeten vullen om nog beter te worden. Het lijkt me sterk dat ik ze allemaal moet zien toch?
Ik heb nog niemand om mee te ruilen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Magnitude is ground lijkt me, want het is in feite een mini-Earthquake.
Je komt ingame maar een paar vuurpokeys tegen. Door te ruilen kan je ze allemaal krijgen natuurlijk, maar daar hebben we het niet over
[..]
Waarom evolueer je Graveler niet?
Je kan het toch even vragen aan iemand in dit topic? Kleine moeite lijkt me.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand om mee te ruilen.
Voor de national dex moet je 150 pokémon hebben gezien en nog iets geloof ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
National Dex halen misschien? (Ik ben nog niet zo ver)
Nouja, dat lijkt mij de oplossing. Anders moet je even Serebii.net checken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:55 schreef chatgek het volgende:
[..]
Voor de national dex moet je 150 pokémon hebben gezien en nog iets geloof ikBeetje veel
ik dacht dat de DS regio vrij was en daarmee ook de DS spellen maar ik weet niet of de GBA regio vrij is..??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:43 schreef Dark_Prince het volgende:
hmm nu snap ik het niet helemaal meer, wie weet dit
met het traden van ruby/emerald onderling moet je dezelfde regio hebben? dus je kan niet met een europese ruby naar een amerikaanse emerald ruilen?
Want ik heb gelezen dat je niet een europese Pearl met een amerikaanse Emerald kan linken.
wie weet dit?
Geweldigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:27 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik had ergens gehoord dat het mogelijk was om via een of andere cheat andermans pokémon online te vangen.. Weet iemand of dit al verholpen is?
Niet echt.quote:
Je kan hem ook iets van 8 uur op de GTS laten staan, evolueert ie ook =Dquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand om mee te ruilen.
bedoel je met zeldzaam celebi ofzo...want ik heb nooit legends in mijn party veel te noobishquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Niet echt.Zwaar kut als je zeldzame pokemon gevangen worden
. Er is dus nog niets aan gedaan?
Ik had wel altijd Mewto in Blue...quote:Op zondag 13 mei 2007 08:06 schreef MarK. het volgende:
[..]
bedoel je met zeldzaam celebi ofzo...want ik heb nooit legends in mijn party veel te noobish![]()
item trade pkmn, zoals scizor, slowking of porygon2 zijn dat natuurlijk ook aangezien je de desbetreffende items waarmee je ze kan evolueren maar een keer in het desbetreffende spel voorkomen.quote:Op zondag 13 mei 2007 08:06 schreef MarK. het volgende:
[..]
bedoel je met zeldzaam celebi ofzo...want ik heb nooit legends in mijn party veel te noobish![]()
Wat bedoel je met sterren? Bij de intro?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:09 schreef Jesse_ het volgende:
en precies een week na bestelling is hij binnen van cdwow
nu lekker spelen
(klopt het trouwens dat er geen sterren bij zitten?)
Nintendo VIP sterren bedoel ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat bedoel je met sterren? Bij de intro?
Al gedaan, vind het nog steeds maar erg langzaam gaan ik wil snel levelen met mn pokémonquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je wat sneller wil spelen kan je iig de text op zn snelst zetten. En evt battleanimaties uitzetten als je het heeeeeeeeeel langzaam vindt gaan.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:18 schreef De_Brandweer het volgende:
Waar kan ik de 5e badge halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Dingen als selfdestruct misschien?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ubers zijn alle legendary's.
Banned moves weet ik ook niet.
Dat is alleen maar slecht voor jezelf als je dat gebruikt. Als iemand 't wil weten, moet hij die fora maar doorlezen waar die dingen op geroepen worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dingen als selfdestruct misschien?
Ja en jij download!quote:
Nee gewoon origineel uit de winkel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:20 schreef De_Brandweer het volgende:
Mischien heb jij een slechte versie gedownload?
de mijnes is ook verzondenquote:
ik zal me goed voorbereiden maar mijn pokemon zijn bijna het zelfde lvl als die driffblim dus het zal wel gaan hoop ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik had nog wel moeite met het vangen met een drifblim, heeft mij een paar poke en greatballs gekost en uiteindelijk scheen het wel te lukken met zo'n premier ball.
Ik heb er 1tje, maar waar kan je em voor gebruiken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand waar ik een dusk stone kan krijgen?![]()
Sorry.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:54 schreef MarK. het volgende:
Ik heb hem ook al maar in mijn party zitten.
Grotle 23
Luxray 22
En 3 slaaf pokemon van lvl 10. Is dit wel genoeg want ik wil eigenlijk een Vaporien, Growlith en Driffblim.
Growlith en Driffblim zijn makkie te vangen maar Vaporien duurt te lang dus heb ik maar een slaafje genomen tot ik Vaporien heb.
Bij dat grote gebouw voor trades in de 3e stad?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef MarK. het volgende:
weet iemand waar je je friend code kan vinden![]()
die kan je vinden in je pak pal ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef MarK. het volgende:
weet iemand waar je je friend code kan vinden![]()
die heb ik IDD al...zal wel kijken thnxquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
die kan je vinden in je pak pal ofzo
zit bij je key items (als je hem al hebt)
http://www.serebii.net/diamondpearl/items.shtmlquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand waar ik een dusk stone kan krijgen?![]()
Zou kunnen, het is een kabel waarmee je ook nog naar een oude gb kan linken. Maarja, gold en red doen het er wel nog mee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:55 schreef De_Brandweer het volgende:
Mischien ligt het aan de link kabel. Ik kon niet ruilen tussen fire red en sapphire omdat de link kabel niet goed was.
Moet wel kunnen, ik doe het regelmatig. Zelfs met Europese en Amerikaanse spellen door elkaar, dus uit Groot-Britannië zal geen probleem moeten zijn. Ik zou dan toch een andere linkkabel proberen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:50 schreef Dark_Prince het volgende:
bah, ik krijg het niet voor elkaar om te traden tussen emerald en ruby
Ik gebruik er een oude gba en gba sp voor maar op de een of andere manier connecten ze niet.
Als ik gold en red speel kan ik wel gewoon ruilen. De Emerald komt uit Nederland en Ruby komt uit Groot Brittanië maar dat zou niet uit moeten maken toch?
Je bent nog vergeten dat Vaporien Vaporeon moet zijnquote:
nvm heb hem al gevondenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:19 schreef Jesse_ het volgende:
Waar kan ik de defog vinden? :S
Niemand met pearl of de national dex die andere fossils heeft om te ruilen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:02 schreef De_Brandweer het volgende:
De underground vind ik leuk gemaakt. Ik heb al een fossil gevonden.
Ik heb nu 3 skull fossils. Dus als iemand anders een andere fossil heeft wil ik ruilen. PM me.
Binnen 1 uur en 45 minuten antwoord verwachtenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:46 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Niemand met pearl of de national dex die andere fossils heeft om te ruilen?![]()
Kut man! Wat überdom van me.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:28 schreef KjellB het volgende:
Je bent nog vergeten dat Vaporien Vaporeon moet zijn
Heb je net een cursus leestekens op die basisschool van je gehad ofzo Ba-hart!? Nee hoor grapjequote:Op donderdag 17 mei 2007 17:37 schreef BartK. het volgende:
Pfft, heeft hier dan niemand geleerd wat hoofdletters en leestekens zijn? En nee smiley's zijn geen leestekens.
Als het hetzelfde gaat als in red/blue: eerst een beetje eten gooien, dan voorzichtig een steentje tegen de pokémons knar gooien, dan een bal, en dan maar duimen dat 'ie erin blijft zitten...quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:31 schreef Jesse_ het volgende:
iemand wat tips over hoe ik het beste pokemon kan vangen in de safari zone?
het wil me maar niet lukken
Glaceon en Leafeon vallen ook tegen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben niet zo'n liefhebber van de eevee evoluties op espeon na dan.
Same here, Espeonquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben niet zo'n liefhebber van de eevee evoluties op espeon na dan.
nog niet in bezit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Glaceon en Leafeon vallen ook tegen?
Of inderdaad wat eten...of wat mud...en daarna de safari ball...quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:31 schreef Jesse_ het volgende:
iemand wat tips over hoe ik het beste pokemon kan vangen in de safari zone?
het wil me maar niet lukken
Dat zou je niet vertellen weet je nog Ste-fan!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heb je net een cursus leestekens op die basisschool van je gehad ofzo Ba-hart!? Nee hoor grapje![]()
Nopequote:
En nog een keer neequote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat wil ik eigenlijk wel weten van Sandshrew en Cubone...![]()
Nou ja gelukkig heb ik dan Grean/Leaf in mn DS zittenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:29 schreef De_Brandweer het volgende:
Scyther zit wel in Diamond. Route 229. Sandshrew kan je vinden als je de national dex hebt en pokemon leaf green in je ds hebt zitten. En Cubone kan je tegenkomen in een 'swarm', maar dat kan volgens mij ook pas nadat je de national dex hebt.
Fire of Dark aanvallen werken het beste(een sterke water aanval als surf kan zo nu en dan ook goed werken), dat beest heeft zelfs een ability die de enige soort aanval waar hij een super effective tegen zich krijgt(fire) nog zoveel mogenlijk in schade beperkt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:40 schreef Jesse_ het volgende:
hoe krijg ik die bronzor makkelijk kapot, dat beest is echt naar sterk :/
Niet altijd. Hij heeft 2 mogelijke ability's (de ander is Levitate). Deff en SpDeff zijn beiden gelijk, dus wat dat betreft maakt het weinig uit wat je doet zolang het maar niet Not Very Effective is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Fire of Dark aanvallen werken het beste(een sterke water aanval als surf kan zo nu en dan ook goed werken), dat beest heeft zelfs een ability die de enige soort aanval waar hij een super effective tegen zich krijgt(fire) nog zoveel mogenlijk in schade beperkt.
Als je een ditto hebt met modest nature, moet je m een everstone geven en dan heb je 50% kans op die nature bij de baby.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:21 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat is breeden toch kut. Ik zit al 3 uur Spiritombs te breeden, ik heb al 2 boxen vol. Maar nog geen 1 met een Modest Nature.
Ik weet alleen dat het bij Ditto werkt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:30 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb nog geen Ditto, want ik heb de national dex nog niet. Moet het mannetje of het vrouwtje die everstone vasthouden? Want als het mannetje die moet vasthouden werkt het vast ook bij andere pokemon dan ditto, hoop ik.
Je kan een massage geven, gevechten winnen, de pokemon vangen in Luxoury ball...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:40 schreef Jesse_ het volgende:
hoe werkt dat evolven met friendship precies, hoe zorg ik ervoor dat ze snel vriendjes met me zijn
(Fire) Red, Gold en Ruby verkochten ook beter dan (Leaf Green)Blue, Silver en Saphire, ik zou niet weten waarom eilk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:47 schreef BartK. het volgende:
Kijk eindelijk iemand van Pearl, en die doet het nog gelijk goed ook, hoofdletters en leestekens.![]()
Maar ik vind dat je toch wel duidelijk ziet dat Diamond véél meer wordt verkocht dan Pearl. En dat alleen maar voor de voorkant en de legendary?
Wrom zou je hem willen gebruiken? is het niet veel leuker om met je eigen getrainde pkmn de SP te finishen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:52 schreef Intrepidity het volgende:
Zo, even een lv100 palkia van een vriend gekregenmet een japanse naam
Helaas kan ik m niet gebruiken omdat ik nog maar 2 badges heb, dus luisteren zal 'ie niet
Heeft met mannelijkheid/stoerheid te maken. Rood is voor veel mensen mooier dan blauw/groen, goud staat boven zilver, diamant is mooier dan roze/parelmoer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
(Fire) Red, Gold en Ruby verkochten ook beter dan (Leaf Green)Blue, Silver en Saphire, ik zou niet weten waarom eilk.
Wat heb je dan overgeslagen? Hele paden met trainers ofzo?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Na dat mn eerste walkthrough een beetje misliep ivm te veel overgeslaande dingen waardoor ik op een gegeven moment meer dan 10 levels achter liep op de gemmiddelde traimer(laatstaan gym leaders), loopt mn 2de eilk wel goed, zit nu in de 3rde gym met een monferno, een Drifblim, een Luxray en een Gastrodon op L30.
Goed dat je hem na de examens koopt. Want ik heb hem een week voor m'n examens gekocht. Dat was geen goed ideequote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heeft met mannelijkheid/stoerheid te maken. Rood is voor veel mensen mooier dan blauw/groen, goud staat boven zilver, diamant is mooier dan roze/parelmoer.
Ik heb trouwens besloten definitief Pearl + NDS te kopen, ik hoop m na mn examens te kunnen spelen.
Dat probleem had ik een paar geleden met GTA San Andreas.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:18 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Goed dat je hem na de examens koopt. Want ik heb hem een week voor m'n examens gekocht. Dat was geen goed idee![]()
Is het ook jaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wrom zou je hem willen gebruiken? is het niet veel leuker om met je eigen getrainde pkmn de SP te finishen?
ik zou het niet weten maar ik heb Lucario nodig want ik heb nu alleen nog maar:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:35 schreef De_Brandweer het volgende:
Bij hoeveel hartjes evolueert ie dan?
In Europa pas vanaf juli, toch zijn ze in bepaalde gameshops en vanaf bepaalde webshops us import al te verkrijgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:57 schreef ryangozer het volgende:
Oh zijn ze al uit? wist ik niks van.. is er ook een versie voor gba? heeft iemand screens?
qua pokemon het volgende:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:14 schreef ryangozer het volgende:
En wat is het verschil tussen de 2?
in de derde versie kan je ook niet alle pkmn vangen (als deze tenminste vergelijkbaar zou zijn met yellow/crystal/emerald) daarnaast blijf je natuurlijk altijd trade evoluties houden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:23 schreef ryangozer het volgende:
Aja, en er komt vast weer een 3e versie uit waar je ze wel alle 2 kunt vangen+ nog een extra?
ik had het ook niet over alle, ik bedoelde 3 legendarische (net als emerald)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
in de derde versie kan je ook niet alle pkmn vangen (als deze tenminste vergelijkbaar zou zijn met yellow/crystal/emerald) daarnaast blijf je natuurlijk altijd trade evoluties houden.
emerald heeft er 8 hoor, waarvan er 7 zonder bepaalde items/geluk te vangen zijn.(de regis en latios/latias meegerekend)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:29 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik had het ook niet over alle, ik bedoelde 3 legendarische (net als emerald)
ik ga deze x niet voor bronzor, de eerste pkmn die ik nu wil gebruiken is een sneasel(om deze te breeden en de juiste uitkomst te evolueren tot een weavlie)quote:
waar vang je sneasel dan??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ga deze x niet voor bronzor, de eerste pkmn die ik nu wil gebruiken is een sneasel(om deze te breeden en de juiste uitkomst te evolueren tot een weavlie)
een stukje verderop van waar je nu bent(ik neem tenminste aan dat je die bronzor op het zelfde moment gevangen hebt als in mijn eerste walktrough)quote:
kan je het halen met 4 pokemon??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:19 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ben bij Elite 4.
Luxray 58
Infernape 53
Golem 55
Spiritomb 22 (ben ik nog aan het trainen)
Mijn team gaat anders worden als ik palpark en de national dex heb.
Manaphy ook echt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:12 schreef Intrepidity het volgende:
ben bijna bij de 3e gym en heb L23 Prinplup, L23 Grotle, L24 Geodude, L24 Alakazam, L24 Staravia, L24 Manaphy
Waarvan grotle, manaphy en alakazam dmv trades
Ik hoop het, maar ik kan altijd de legendary erbij doen. Die is level 47, maar dat kom twel goed denk ik.quote:
Nouja, chill hoor. Maar beetje uber.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Jep, vriend heeft 'm vanuit ranger gehaald en met mij getrade
Zo uber vind ik m niet.. matige attacks in het begin, enorm veel exp nodig, en niet eens zo heel goed in vergelijking met andere pokemon, maar misschien dat dat nog bijtrekt..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nouja, chill hoor. Maar beetje uber.
Pak 'm keihard in z'n aarsquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:41 schreef MarK. het volgende:
omfg hoe goed bevriend moet je wel niet worden met dat beest..![]()
Als ik het niet mis heb, moet je voor vriendschapsevolutie een band hebben van 200 oid. Maar op Serebii zal vast meer info staan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:44 schreef MarK. het volgende:
ik zou het wel willen maar dit onrealistische spel laat dat niet toe!!![]()
waar kan ik die rating uberhaubt vinden? :pquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als ik het niet mis heb, moet je voor vriendschapsevolutie een band hebben van 200 oid. Maar op Serebii zal vast meer info staan.
Kan je niet, moet je bijhouden. Elke pokemon heeft een basisblijheid (staat in de serebii-pokedex) en voor elk gevecht dat hij wint +1 ed. Maar dat weet ik allemaal niet precies, moet je ff serebii rondzoeken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
waar kan ik die rating uberhaubt vinden? :p
alsof het gelegaliseerd vechten met dieren tegenwoordig nog iets realistisch is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:44 schreef MarK. het volgende:
ik zou het wel willen maar dit onrealistische spel laat dat niet toe!!![]()
Als ze gewoon weer vrolijk zouden worden na een kusje van Zuster Joy zou het best mogen hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
alsof het gelegaliseerd vechten met dieren tegenwoordig nog iets realistisch is.
Het zou tijdverspilling kunnen zijn. Ik heb geen idee, misschien heb je gelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef MarK. het volgende:
ik doe nu gewoon de hele tijd alleen maar contesten, gaat volgens mij zijn happiny ook omhoog.
ik hoop het wel...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het zou tijdverspilling kunnen zijn. Ik heb geen idee, misschien heb je gelijk.
al gedaan vandaagquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
moet je je pkmn niet laten masseren in veilstone city, om hun happiness omhoog te brengen?
Volgensmij wel, ik heb althans een pokemon van iemand met een japanse naam, dus dat moet kunnen volgensmijquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:57 schreef De_Brandweer het volgende:
Kan je ruilen met de japanse versie? Want ik wil zo'n surfende pikachu, maar ik heb geen zin om te wachten tot Battle Revolution hier uitkomt.
je kan thunder ook gewoon kopen in veilstone city en pikachu in lvl 20 evolueren want als hij raichu is dan worden zijn stats beter per lvlquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zou wachten totdat Pikachu thunder leert op L45, aangezien hdeze na de evolutie gaan moves natuurlijk aanleert(tenzij je tevreden genoeg bent met thunderbolt, dan kan je die natuurlijk altijd eerder evolueren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |