Dat zou je niet vertellen weet je nog Ste-fan!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heb je net een cursus leestekens op die basisschool van je gehad ofzo Ba-hart!? Nee hoor grapje![]()
Nopequote:
En nog een keer neequote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat wil ik eigenlijk wel weten van Sandshrew en Cubone...![]()
Nou ja gelukkig heb ik dan Grean/Leaf in mn DS zittenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:29 schreef De_Brandweer het volgende:
Scyther zit wel in Diamond. Route 229. Sandshrew kan je vinden als je de national dex hebt en pokemon leaf green in je ds hebt zitten. En Cubone kan je tegenkomen in een 'swarm', maar dat kan volgens mij ook pas nadat je de national dex hebt.
Fire of Dark aanvallen werken het beste(een sterke water aanval als surf kan zo nu en dan ook goed werken), dat beest heeft zelfs een ability die de enige soort aanval waar hij een super effective tegen zich krijgt(fire) nog zoveel mogenlijk in schade beperkt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:40 schreef Jesse_ het volgende:
hoe krijg ik die bronzor makkelijk kapot, dat beest is echt naar sterk :/
Niet altijd. Hij heeft 2 mogelijke ability's (de ander is Levitate). Deff en SpDeff zijn beiden gelijk, dus wat dat betreft maakt het weinig uit wat je doet zolang het maar niet Not Very Effective is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Fire of Dark aanvallen werken het beste(een sterke water aanval als surf kan zo nu en dan ook goed werken), dat beest heeft zelfs een ability die de enige soort aanval waar hij een super effective tegen zich krijgt(fire) nog zoveel mogenlijk in schade beperkt.
Als je een ditto hebt met modest nature, moet je m een everstone geven en dan heb je 50% kans op die nature bij de baby.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:21 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat is breeden toch kut. Ik zit al 3 uur Spiritombs te breeden, ik heb al 2 boxen vol. Maar nog geen 1 met een Modest Nature.
Ik weet alleen dat het bij Ditto werkt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:30 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb nog geen Ditto, want ik heb de national dex nog niet. Moet het mannetje of het vrouwtje die everstone vasthouden? Want als het mannetje die moet vasthouden werkt het vast ook bij andere pokemon dan ditto, hoop ik.
Je kan een massage geven, gevechten winnen, de pokemon vangen in Luxoury ball...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:40 schreef Jesse_ het volgende:
hoe werkt dat evolven met friendship precies, hoe zorg ik ervoor dat ze snel vriendjes met me zijn
(Fire) Red, Gold en Ruby verkochten ook beter dan (Leaf Green)Blue, Silver en Saphire, ik zou niet weten waarom eilk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:47 schreef BartK. het volgende:
Kijk eindelijk iemand van Pearl, en die doet het nog gelijk goed ook, hoofdletters en leestekens.![]()
Maar ik vind dat je toch wel duidelijk ziet dat Diamond véél meer wordt verkocht dan Pearl. En dat alleen maar voor de voorkant en de legendary?
Wrom zou je hem willen gebruiken? is het niet veel leuker om met je eigen getrainde pkmn de SP te finishen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:52 schreef Intrepidity het volgende:
Zo, even een lv100 palkia van een vriend gekregenmet een japanse naam
Helaas kan ik m niet gebruiken omdat ik nog maar 2 badges heb, dus luisteren zal 'ie niet
Heeft met mannelijkheid/stoerheid te maken. Rood is voor veel mensen mooier dan blauw/groen, goud staat boven zilver, diamant is mooier dan roze/parelmoer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
(Fire) Red, Gold en Ruby verkochten ook beter dan (Leaf Green)Blue, Silver en Saphire, ik zou niet weten waarom eilk.
Wat heb je dan overgeslagen? Hele paden met trainers ofzo?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Na dat mn eerste walkthrough een beetje misliep ivm te veel overgeslaande dingen waardoor ik op een gegeven moment meer dan 10 levels achter liep op de gemmiddelde traimer(laatstaan gym leaders), loopt mn 2de eilk wel goed, zit nu in de 3rde gym met een monferno, een Drifblim, een Luxray en een Gastrodon op L30.
Goed dat je hem na de examens koopt. Want ik heb hem een week voor m'n examens gekocht. Dat was geen goed ideequote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heeft met mannelijkheid/stoerheid te maken. Rood is voor veel mensen mooier dan blauw/groen, goud staat boven zilver, diamant is mooier dan roze/parelmoer.
Ik heb trouwens besloten definitief Pearl + NDS te kopen, ik hoop m na mn examens te kunnen spelen.
Dat probleem had ik een paar geleden met GTA San Andreas.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:18 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Goed dat je hem na de examens koopt. Want ik heb hem een week voor m'n examens gekocht. Dat was geen goed idee![]()
Is het ook jaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wrom zou je hem willen gebruiken? is het niet veel leuker om met je eigen getrainde pkmn de SP te finishen?
ik zou het niet weten maar ik heb Lucario nodig want ik heb nu alleen nog maar:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:35 schreef De_Brandweer het volgende:
Bij hoeveel hartjes evolueert ie dan?
In Europa pas vanaf juli, toch zijn ze in bepaalde gameshops en vanaf bepaalde webshops us import al te verkrijgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:57 schreef ryangozer het volgende:
Oh zijn ze al uit? wist ik niks van.. is er ook een versie voor gba? heeft iemand screens?
qua pokemon het volgende:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:14 schreef ryangozer het volgende:
En wat is het verschil tussen de 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |