abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49505460
Ik heb naast mijn 7 Skull Fossils ook een dozijn lvl1 Spiritomb te ruil. PM me.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_49507018
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:46 schreef Nebo het volgende:

[..]

Heb je net een cursus leestekens op die basisschool van je gehad ofzo Ba-hart!? Nee hoor grapje
Dat zou je niet vertellen weet je nog Ste-fan!
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_49507735
Zit Scyther in Diamond?
pi_49508283
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:42 schreef mini-lellan het volgende:
Zit Scyther in Diamond?
dat wil ik eigenlijk wel weten van Sandshrew en Cubone...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_49508806
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:42 schreef mini-lellan het volgende:
Zit Scyther in Diamond?
Nope
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:02 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dat wil ik eigenlijk wel weten van Sandshrew en Cubone...
En nog een keer nee
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_49509018
Scyther zit wel in Diamond. Route 229. Sandshrew kan je vinden als je de national dex hebt en pokemon leaf green in je ds hebt zitten. En Cubone kan je tegenkomen in een 'swarm', maar dat kan volgens mij ook pas nadat je de national dex hebt.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
pi_49509376
hoe krijg ik die bronzor makkelijk kapot, dat beest is echt naar sterk :/
pi_49509606
Dark aanvallen werken waarschijnlijk wel goed.
pi_49510124
Fire ook wel lijkt me. Of is zijn Spec. Def. enorm?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_49510151
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:29 schreef De_Brandweer het volgende:
Scyther zit wel in Diamond. Route 229. Sandshrew kan je vinden als je de national dex hebt en pokemon leaf green in je ds hebt zitten. En Cubone kan je tegenkomen in een 'swarm', maar dat kan volgens mij ook pas nadat je de national dex hebt.
Nou ja gelukkig heb ik dan Grean/Leaf in mn DS zitten en heb ik daar Sendshrew in mn bezit Ik vind het wel jammer in Grean/leaf dat je daar geen 'nieuwe' pokemon hebt zitten, zoals die bij Gold er wel in zaten... (Bijv. Totodile)

Ik moet denk ik toch maar Diamond aan gaan schaffen...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:07:28 #211
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49510203
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:40 schreef Jesse_ het volgende:
hoe krijg ik die bronzor makkelijk kapot, dat beest is echt naar sterk :/
Fire of Dark aanvallen werken het beste(een sterke water aanval als surf kan zo nu en dan ook goed werken), dat beest heeft zelfs een ability die de enige soort aanval waar hij een super effective tegen zich krijgt(fire) nog zoveel mogenlijk in schade beperkt.
pi_49510374
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Fire of Dark aanvallen werken het beste(een sterke water aanval als surf kan zo nu en dan ook goed werken), dat beest heeft zelfs een ability die de enige soort aanval waar hij een super effective tegen zich krijgt(fire) nog zoveel mogenlijk in schade beperkt.
Niet altijd. Hij heeft 2 mogelijke ability's (de ander is Levitate). Deff en SpDeff zijn beiden gelijk, dus wat dat betreft maakt het weinig uit wat je doet zolang het maar niet Not Very Effective is.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:16:46 #213
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49510458
Ik ben btw opnieuw begonnen aangezien ik wel heel veel dingen vergeten was de vorige keer en geen zin had om uren te gaan grinden.
pi_49510596
Wat is breeden toch kut. Ik zit al 3 uur Spiritombs te breeden, ik heb al 2 boxen vol. Maar nog geen 1 met een Modest Nature.
pi_49510632
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:21 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat is breeden toch kut. Ik zit al 3 uur Spiritombs te breeden, ik heb al 2 boxen vol. Maar nog geen 1 met een Modest Nature.
Als je een ditto hebt met modest nature, moet je m een everstone geven en dan heb je 50% kans op die nature bij de baby.
pi_49510836
Ik heb nog geen Ditto, want ik heb de national dex nog niet. Moet het mannetje of het vrouwtje die everstone vasthouden? Want als het mannetje die moet vasthouden werkt het vast ook bij andere pokemon dan ditto, hoop ik.
pi_49510850
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:30 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb nog geen Ditto, want ik heb de national dex nog niet. Moet het mannetje of het vrouwtje die everstone vasthouden? Want als het mannetje die moet vasthouden werkt het vast ook bij andere pokemon dan ditto, hoop ik.
Ik weet alleen dat het bij Ditto werkt.
pi_49511141
hoe werkt dat evolven met friendship precies, hoe zorg ik ervoor dat ze snel vriendjes met me zijn
pi_49513727
Bij mij werkt het GTS niet. Na 10 seconden krijg ik een error en blauw scherm. Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
pi_49514000
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:40 schreef Jesse_ het volgende:
hoe werkt dat evolven met friendship precies, hoe zorg ik ervoor dat ze snel vriendjes met me zijn
Je kan een massage geven, gevechten winnen, de pokemon vangen in Luxoury ball...
pi_49517178
wanneer krijg je eevee van bebe??

Underground is vet tof alleen de water stone kan ik niet vinden
ik heb alle stenen al behalve die
Rise Against
  vrijdag 18 mei 2007 @ 18:10:29 #222
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49517386
water stone is de eerste die ik gevonden heb
pi_49517403
Heb je pearl? Want dan wil ik fossils met je ruilen. Want ik heb 7 van de fossils uit diamond.
pi_49517917
Ik heb potverdikkie al 3 boxen vol met Spiritombs.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 18:57:05 #225
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49518485
Als we dan echt gaan pimpen heb ik in alle unowns in een van mn gba pkmn versies
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:05:18 #226
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49518733
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben. Pearl is immers mijn eerste pokemon game sinds blue. Al die extra's zie ik maar als afleiding.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_49536597
Kijk eindelijk iemand van Pearl, en die doet het nog gelijk goed ook, hoofdletters en leestekens.

Maar ik vind dat je toch wel duidelijk ziet dat Diamond véél meer wordt verkocht dan Pearl. En dat alleen maar voor de voorkant en de legendary?
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_49536752
Zo, even een lv100 palkia van een vriend gekregen met een japanse naam
Helaas kan ik m niet gebruiken omdat ik nog maar 2 badges heb, dus luisteren zal 'ie niet
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:06:46 #229
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49537126
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:47 schreef BartK. het volgende:
Kijk eindelijk iemand van Pearl, en die doet het nog gelijk goed ook, hoofdletters en leestekens.

Maar ik vind dat je toch wel duidelijk ziet dat Diamond véél meer wordt verkocht dan Pearl. En dat alleen maar voor de voorkant en de legendary?
(Fire) Red, Gold en Ruby verkochten ook beter dan (Leaf Green)Blue, Silver en Saphire, ik zou niet weten waarom eilk.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:08:01 #230
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49537155
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:52 schreef Intrepidity het volgende:
Zo, even een lv100 palkia van een vriend gekregen met een japanse naam
Helaas kan ik m niet gebruiken omdat ik nog maar 2 badges heb, dus luisteren zal 'ie niet
Wrom zou je hem willen gebruiken? is het niet veel leuker om met je eigen getrainde pkmn de SP te finishen?
pi_49537199
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

(Fire) Red, Gold en Ruby verkochten ook beter dan (Leaf Green)Blue, Silver en Saphire, ik zou niet weten waarom eilk.
Heeft met mannelijkheid/stoerheid te maken. Rood is voor veel mensen mooier dan blauw/groen, goud staat boven zilver, diamant is mooier dan roze/parelmoer.

Ik heb trouwens besloten definitief Pearl + NDS te kopen, ik hoop m na mn examens te kunnen spelen.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:13:54 #232
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49537298
Na dat mn eerste walkthrough een beetje misliep ivm te veel overgeslaande dingen waardoor ik op een gegeven moment meer dan 10 levels achter liep op de gemmiddelde traimer(laatstaan gym leaders), loopt mn 2de eilk wel goed, zit nu in de 3rde gym met een monferno, een Drifblim, een Luxray en een Gastrodon op L30.
pi_49537375
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Na dat mn eerste walkthrough een beetje misliep ivm te veel overgeslaande dingen waardoor ik op een gegeven moment meer dan 10 levels achter liep op de gemmiddelde traimer(laatstaan gym leaders), loopt mn 2de eilk wel goed, zit nu in de 3rde gym met een monferno, een Drifblim, een Luxray en een Gastrodon op L30.
Wat heb je dan overgeslagen? Hele paden met trainers ofzo?
pi_49537394
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:09 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Heeft met mannelijkheid/stoerheid te maken. Rood is voor veel mensen mooier dan blauw/groen, goud staat boven zilver, diamant is mooier dan roze/parelmoer.

Ik heb trouwens besloten definitief Pearl + NDS te kopen, ik hoop m na mn examens te kunnen spelen.
Goed dat je hem na de examens koopt. Want ik heb hem een week voor m'n examens gekocht. Dat was geen goed idee
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:19:53 #235
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49537419
ik gok zoiets, zowiezo dat mist gedeelte en dat blizzard gedeelte gok ik, en wat side quest(die restaurants bijvoorbeeld), niet dat de laatste gymleader die ik toen verslagen had(die ice met pkmn die 10 lv hoger waren dan mij) moeilijk was, maar ik kwam een beetje vast te zitten in die berg daarna.
pi_49537648
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:18 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Goed dat je hem na de examens koopt. Want ik heb hem een week voor m'n examens gekocht. Dat was geen goed idee
Dat probleem had ik een paar geleden met GTA San Andreas. alleen waren het toen tentamens
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_49537842
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Wrom zou je hem willen gebruiken? is het niet veel leuker om met je eigen getrainde pkmn de SP te finishen?
Is het ook ja Dus hij blijft nog even lekker in de box staan, krijgt 'ie niks van
pi_49539014
omg ik train riolu voor happines maar hij evolueert helemaal niet
ik heb hem een soothe bell gegeven
wel 30 cakes waar hij van houd
heb zo'n 41 gevechten met hem gewonnen
maar op friend checker staat dat hij nog maar 1 hartje heeft
weet iemand hoe dit komt??
Rise Against
pi_49539307
Bij hoeveel hartjes evolueert ie dan?
pi_49539540
Godver, al 4 boxen vol met Spiritombs met de verkeerde nature. Ik hou er mee op, en ga pas verder als ik een modest ditto heb gevonden.
pi_49539690
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:35 schreef De_Brandweer het volgende:
Bij hoeveel hartjes evolueert ie dan?
ik zou het niet weten maar ik heb Lucario nodig want ik heb nu alleen nog maar:
Torterra
Driffblim
Luxray

weet iemand nog een goede pokemon die ik kan trainen??
Rise Against
pi_49539755
Bronzor is volgens mij goed.
pi_49539885
lol ik ging net weer naar Iron island maar daar kan je helemaal geen iron pokemon vangen of wel??
Rise Against
pi_49539958
Oh zijn ze al uit? wist ik niks van.. is er ook een versie voor gba? heeft iemand screens?
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:59:30 #245
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49540021
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:57 schreef ryangozer het volgende:
Oh zijn ze al uit? wist ik niks van.. is er ook een versie voor gba? heeft iemand screens?
In Europa pas vanaf juli, toch zijn ze in bepaalde gameshops en vanaf bepaalde webshops us import al te verkrijgen.

preview: Pokémon Diamond & Pearl
pi_49540041
Het is alleen voor de DS, iedereen hier importeert het of download het. Dus nog niet uit in Nederland.
pi_49540336
En wat is het verschil tussen de 2?
pi_49540395
Je komt andere wilde pokémon tegen, maar je kan via wifi ruilen met elkaar om ze allemaal te krijgen. En de legendary pokemon die je kan vangen in de game staat op de voorkant, en aangezien je daar maar 1 van kan vangen willen mensen die niet zo snel ruilen. Dus je kan het beste de game kopen met de tofste pokemon op de voorkant imo.
pi_49540529
Aja, en er komt vast weer een 3e versie uit waar je ze wel alle 2 kunt vangen+ nog een extra?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:24:02 #250
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49540543
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:14 schreef ryangozer het volgende:
En wat is het verschil tussen de 2?
qua pokemon het volgende:

http://www.serebii.net/diamondpearl/exclusives.shtml
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: