in de derde versie kan je ook niet alle pkmn vangen (als deze tenminste vergelijkbaar zou zijn met yellow/crystal/emerald) daarnaast blijf je natuurlijk altijd trade evoluties houden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:23 schreef ryangozer het volgende:
Aja, en er komt vast weer een 3e versie uit waar je ze wel alle 2 kunt vangen+ nog een extra?
ik had het ook niet over alle, ik bedoelde 3 legendarische (net als emerald)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
in de derde versie kan je ook niet alle pkmn vangen (als deze tenminste vergelijkbaar zou zijn met yellow/crystal/emerald) daarnaast blijf je natuurlijk altijd trade evoluties houden.
emerald heeft er 8 hoor, waarvan er 7 zonder bepaalde items/geluk te vangen zijn.(de regis en latios/latias meegerekend)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:29 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik had het ook niet over alle, ik bedoelde 3 legendarische (net als emerald)
ik ga deze x niet voor bronzor, de eerste pkmn die ik nu wil gebruiken is een sneasel(om deze te breeden en de juiste uitkomst te evolueren tot een weavlie)quote:
waar vang je sneasel dan??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ga deze x niet voor bronzor, de eerste pkmn die ik nu wil gebruiken is een sneasel(om deze te breeden en de juiste uitkomst te evolueren tot een weavlie)
een stukje verderop van waar je nu bent(ik neem tenminste aan dat je die bronzor op het zelfde moment gevangen hebt als in mijn eerste walktrough)quote:
kan je het halen met 4 pokemon??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:19 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ben bij Elite 4.
Luxray 58
Infernape 53
Golem 55
Spiritomb 22 (ben ik nog aan het trainen)
Mijn team gaat anders worden als ik palpark en de national dex heb.
Manaphy ook echt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:12 schreef Intrepidity het volgende:
ben bijna bij de 3e gym en heb L23 Prinplup, L23 Grotle, L24 Geodude, L24 Alakazam, L24 Staravia, L24 Manaphy
Waarvan grotle, manaphy en alakazam dmv trades
Ik hoop het, maar ik kan altijd de legendary erbij doen. Die is level 47, maar dat kom twel goed denk ik.quote:
Nouja, chill hoor. Maar beetje uber.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Jep, vriend heeft 'm vanuit ranger gehaald en met mij getrade
Zo uber vind ik m niet.. matige attacks in het begin, enorm veel exp nodig, en niet eens zo heel goed in vergelijking met andere pokemon, maar misschien dat dat nog bijtrekt..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nouja, chill hoor. Maar beetje uber.
Pak 'm keihard in z'n aarsquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:41 schreef MarK. het volgende:
omfg hoe goed bevriend moet je wel niet worden met dat beest..![]()
Als ik het niet mis heb, moet je voor vriendschapsevolutie een band hebben van 200 oid. Maar op Serebii zal vast meer info staan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:44 schreef MarK. het volgende:
ik zou het wel willen maar dit onrealistische spel laat dat niet toe!!![]()
waar kan ik die rating uberhaubt vinden? :pquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als ik het niet mis heb, moet je voor vriendschapsevolutie een band hebben van 200 oid. Maar op Serebii zal vast meer info staan.
Kan je niet, moet je bijhouden. Elke pokemon heeft een basisblijheid (staat in de serebii-pokedex) en voor elk gevecht dat hij wint +1 ed. Maar dat weet ik allemaal niet precies, moet je ff serebii rondzoeken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
waar kan ik die rating uberhaubt vinden? :p
alsof het gelegaliseerd vechten met dieren tegenwoordig nog iets realistisch is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:44 schreef MarK. het volgende:
ik zou het wel willen maar dit onrealistische spel laat dat niet toe!!![]()
Als ze gewoon weer vrolijk zouden worden na een kusje van Zuster Joy zou het best mogen hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
alsof het gelegaliseerd vechten met dieren tegenwoordig nog iets realistisch is.
Het zou tijdverspilling kunnen zijn. Ik heb geen idee, misschien heb je gelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef MarK. het volgende:
ik doe nu gewoon de hele tijd alleen maar contesten, gaat volgens mij zijn happiny ook omhoog.
ik hoop het wel...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het zou tijdverspilling kunnen zijn. Ik heb geen idee, misschien heb je gelijk.
al gedaan vandaagquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
moet je je pkmn niet laten masseren in veilstone city, om hun happiness omhoog te brengen?
Volgensmij wel, ik heb althans een pokemon van iemand met een japanse naam, dus dat moet kunnen volgensmijquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:57 schreef De_Brandweer het volgende:
Kan je ruilen met de japanse versie? Want ik wil zo'n surfende pikachu, maar ik heb geen zin om te wachten tot Battle Revolution hier uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |