abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49145883
Ik heb Diamond zaterdag besteld ik hoop dat hij er binnen 10 dagen is
Rise Against
pi_49146909
2 mei besteld diamond bij cdwow en vandaag binnen, ik ben zeer tevreden over de levertijd. Is mijn eerste pokemon spel. Heb er nu iets meer dan 2 uur in het spel zitten en bevalt nog goed.

dinsdag 8 mei 2007 @ 16:37:54 #53
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_49148817
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:52 schreef Angelgotch het volgende:
2 mei besteld diamond bij cdwow en vandaag binnen, ik ben zeer tevreden over de levertijd. Is mijn eerste pokemon spel. Heb er nu iets meer dan 2 uur in het spel zitten en bevalt nog goed.

23ste besteld en ook vandaag binnen
Maar eerst firered en emerald spelen
pi_49155172
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:18 schreef Rahl het volgende:

[..]

Mijn gebeden zijn verhoord! Pearl ftw
Ik heb nog niks

Edit: Toch wel
pi_49159042
nog even..nog even...
Rise Against
pi_49160061
Als het goed is kan ik morgen spelen. Ik kies, zoals altijd, weer de vuur pokemon.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_49160406
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:11 schreef De_Brandweer het volgende:
Als het goed is kan ik morgen spelen. Ik kies, zoals altijd, weer de vuur pokemon.
Ik ook altijd gedaan behalve in Gold. En de fire pokémon van de generatie is tof!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:25:42 #58
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49160657
Ik heb gekozen voor de water pkm en eilk ben ik ookal het eindelijk een water/steel evo geworden is , een beetje teleurgesteld dat de enige vuur pkmn die ik tot nu toe ben tegengekoemn een ponyta is
pi_49160693
Ben je wel gras en water pokemon tegen gekomen?
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:29:51 #60
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49160832
ik heb nog niet gevist enzo ,maar ben wel het een en ander aan gras/water/ice pkmn tegengekomen.
pi_49162069
Ik kan wel een water en grass pokémon gebruiken. Heb nu Monferno, Luxio en een Staravia.
pi_49163445
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb nog niet gevist enzo ,maar ben wel het een en ander aan gras/water/ice pkmn tegengekomen.
Gras is ook wel schaars. Er is echter een overkill aan water Pokémon, zoals altijd.
pi_49178047
Vanmiddag kan ik spelen.
pi_49180436
GODVER, me broertje (5 jaar) die heeft al me pokémon gereleased. Oftewel al me Pokémons zijn weg. Dus mijn friendcode klopt niet meer. Ik heb em al verwijderd uit de Wiki.
pi_49187554
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:57 schreef mini-lellan het volgende:
GODVER, me broertje (5 jaar) die heeft al me pokémon gereleased. Oftewel al me Pokémons zijn weg. Dus mijn friendcode klopt niet meer. Ik heb em al verwijderd uit de Wiki.
Dat heeft ie best listig gedaan dan.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_49187671
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb gekozen voor de water pkm en eilk ben ik ookal het eindelijk een water/steel evo geworden is , een beetje teleurgesteld dat de enige vuur pkmn die ik tot nu toe ben tegengekoemn een ponyta is
Het aantal vuurpokemon in dit spel is inderdaad bedroefend. Er is weinig nieuws bijgekomen, ingame zijn er weinig goede fire-pokemon te vangen. Misschien dat die evolutie van Magmar wat is voor je.

Sterker nog: alle 4e generatie vuur-pokemon:
  • De Chimchar-lijn
  • Magmortar
  • 2 legendary's

[ Bericht 0% gewijzigd door EnGCatjuh op 09-05-2007 16:03:38 ]
  • There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_49188554
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 15:42 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Het aantal vuurpokemon in dit spel is inderdaad bedroefend. Er is weinig nieuws bijgekomen, ingame zijn er weinig goede fire-pokemon te vangen. Misschien dat die evolutie van Magmar was is voor je.

• De Chimchar-lijn
  • Magmortar
  • 2 legendary's
  • Die is tof indd!
    pi_49190067
    Ik kan niet saven. Ik zie geen menu niks. Weet iemand hoe ik in het menu kom?
    pi_49190131
    Met X dus. ik hele tijd dat touch screen en start/select proberen.
      woensdag 9 mei 2007 @ 17:12:25 #70
    154173 Schimpie
    RJC RJC RJC
    pi_49191366
    cd-wow
    Vorige week woensdag besteld, vandaag binnen.
    Ben nu 2 uurtjes bezig maar die pokemons in het begin zien er niet bepaald florisant uit.
    pi_49191472
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 17:12 schreef Schimpie het volgende:
    cd-wow
    Ben nu 2 uurtjes bezig maar die pokemons in het begin zien er niet bepaald florisant uit.
    Ja vooral Bidoof. Wat een kutbeest is dat zeg!
    pi_49191581
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 16:34 schreef De_Brandweer het volgende:
    Met X dus. ik hele tijd dat touch screen en start/select proberen.
    In de control-setup van je emu kijken is teveel moeite?
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_49191620
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 17:12 schreef Schimpie het volgende:
    cd-wow
    Die Starly-lijn is wel aardig ingame en ook Phinx oid is wel aardig. Maar kwa originaliteit blinken de nieuwe pokeys niet uit nee. Een kwart van de nieuwe pokeys is ook evolutie of pre-evolutie van oude pokemon...
    pi_49193660
    Weet iemand waar ik een SecretPotion kan krijgen? Die heb je nodig om de Psyduck's weg te krijgen. Ik heb een beetje online rondgezocht en daar staat dat je in de Valor Lakefront Cynthia tegenkomt.. die geeft dat dan. Maar die is er helemaal niet Ik zoek me suf Ook blijkt er een mannetje te zijn die steeds wegrent. Ook die kan ik niet vinden.

Kan iemand mij helpen? Heb ik iets overgeslagen?
    pi_49193860
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 17:19 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

In de control-setup van je emu kijken is teveel moeite?
    Ik heb er geen boekje bij gekregen.
      woensdag 9 mei 2007 @ 18:27:13 #76
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_49193954
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 18:18 schreef Erotica_ het volgende:
    Weet iemand waar ik een SecretPotion kan krijgen? Die heb je nodig om de Psyduck's weg te krijgen. Ik heb een beetje online rondgezocht en daar staat dat je in de Valor Lakefront Cynthia tegenkomt.. die geeft dat dan. Maar die is er helemaal niet Ik zoek me suf Ook blijkt er een mannetje te zijn die steeds wegrent. Ook die kan ik niet vinden.

Kan iemand mij helpen? Heb ik iets overgeslagen?
    dan moet je waarschijnlijk nog eerst wat anders doen.. kwam haar met stom toeval tegen
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
      woensdag 9 mei 2007 @ 18:28:14 #77
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49193993
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 15:42 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Het aantal vuurpokemon in dit spel is inderdaad bedroefend. Er is weinig nieuws bijgekomen, ingame zijn er weinig goede fire-pokemon te vangen. Misschien dat die evolutie van Magmar wat is voor je.

• De Chimchar-lijn
  • Magmortar
  • 2 legendary's
  • nouja als ik de E4 gefinished heb heb ik nog een l73 entei, een l50 moltres en een l62 flareon, en alledrie de starters van de vorige delen dus valt een chimchar ei ofzo best te ruilen
    pi_49196430
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 18:24 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Ik heb er geen boekje bij gekregen.
    dat zeg ik, van de emulator
      woensdag 9 mei 2007 @ 19:45:03 #79
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49196693
    Ik vind die fire types over het algemeen toch niet echt handig, ze hebben teveel weakpoints, en al helemaal als ze er een tweede type aan vast gekoppeld hebben. geef mij maar gewoon pkmn die defensief goed in elkaar zitten zoals het bug/steel type die alleen extreem niet tegen fire kan, maar voor de rest geen enkele super effective hit tegen zich kan krijgen
    pi_49196975
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 18:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

dan moet je waarschijnlijk nog eerst wat anders doen.. kwam haar met stom toeval tegen
    Oh.. wacht. Ik heb 'm al gevonden
    pi_49198151
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    Ik vind die fire types over het algemeen toch niet echt handig, ze hebben teveel weakpoints, en al helemaal als ze er een tweede type aan vast gekoppeld hebben. geef mij maar gewoon pkmn die defensief goed in elkaar zitten zoals het bug/steel type die alleen extreem niet tegen fire kan, maar voor de rest geen enkele super effective hit tegen zich kan krijgen
    Klopt, Fire is geen must. Er zijn ook genoeg pokeys die wel een fire-aanval oid kunnen uitvoeren.
      woensdag 9 mei 2007 @ 20:37:13 #82
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49198833
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 20:22 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Klopt, Fire is geen must. Er zijn ook genoeg pokeys die wel een fire-aanval oid kunnen uitvoeren.
    idd ice en flying zijn goed tegen grass, fighting en steel goed tegen ice, de enige pkmn waarvoor je nog echt fire nodig hebt in fit deel is die dikke kerstboom en zn evolutie en dan de bug/steel pkmn (zijn er ook maar 3 volgensmij).
    pi_49198941
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 20:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

idd ice en flying zijn goed tegen grass, fighting en steel goed tegen ice, de enige pkmn waarvoor je nog echt fire nodig hebt in fit deel is die dikke kerstboom en zn evolutie en dan de bug/steel pkmn (zijn er ook maar 3 volgensmij).
    Kan je ook gewoon fighting of steel tegen gebruiken, dan is het alleen niet dubbel Super Effective.
      woensdag 9 mei 2007 @ 20:41:03 #84
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49199009
    bug/steel over het algemeen niet aangezien die een hele hoge Def hebben, en een scizor bijv een hele hoge attack, waar de trash versie van de wormadam dan weer moves als condusion kent.
    pi_49203566
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

Grmbl.
      woensdag 9 mei 2007 @ 22:06:51 #86
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49203646
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 22:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

[afbeelding]

Grmbl.
    maakt niet eens zoveel uit aangezien die ook een ability heef die fire moves zoveel mogenlijk beperkt , goede tank though
    pi_49206525
    Het valt me op dat ik minder wilde pokemon tegenkom dan in de oude games. Mijn team bestaat nu uit vuurstarter, psyduck en geodude. Ik heb nog geen badges.
      woensdag 9 mei 2007 @ 23:05:36 #88
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_49206849
    ik ben ver underlevveled op het moment met d Empoleon, Croagunk, Bronzong, Ponyta , Luxray en Drifblim , en ik moet zeggen dat het mij alhoewel 5 lvs lager dan de gemmidelde trainer nog wel erg gemakkelijk afgaat, alhoewel ik weet dat ik hevig moet grinden om de E4 te verslaan denk ik.
      donderdag 10 mei 2007 @ 08:57:09 #89
    44902 R_B
    OEHWEE, you are good looking!
    pi_49214448
    Ik heb inmiddels de badge uit veilstone city gehaald..

Was wel lastig met een vuurpokemon enfernape....maar goed het is gelukt....

HEb er door wat omzwervingen en ene paar keer heen en weer lopen reeds 21 uur opzitten...
    De game blijft leuk moet ik zeggen...
    pi_49222073
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 22:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

[afbeelding]

Grmbl.
    Die ben ik ook net tegengekomen

Ik heb - op rom, ik koop m na mn examens - een lvl 34 Torterra oid en heb 2 badges... Dubbel zo hoog als al die trainers.
    pi_49223023
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:08 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Die ben ik ook net tegengekomen

Ik heb - op rom, ik koop m na mn examens - een lvl 34 Torterra oid en heb 2 badges... Dubbel zo hoog als al die trainers.

Majah..ik heb het inderdaad ook dat mij Pokémon gewoon het dubbele level hebben dan mijn tegenstander.
    pi_49223171
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:32 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

Klopt, ik weet het. Maar het is een stuk minder verslavend en afleidend dan op een DS.
      donderdag 10 mei 2007 @ 13:36:19 #93
    44902 R_B
    OEHWEE, you are good looking!
    pi_49223209
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 22:59 schreef De_Brandweer het volgende:
    Het valt me op dat ik minder wilde pokemon tegenkom dan in de oude games. Mijn team bestaat nu uit vuurstarter, psyduck en geodude. Ik heb nog geen badges.
    Die geodude heb/had ik ook..
    Hij is onlangs ge-evolueerd in graveler...
    Die magnetude en earthquake zijn wel gaaf...alleen je moet niet met 2 pokemon tegelijk battelen...
    pi_49223210
    Koop dan zon flashkaart.
    pi_49223367
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:36 schreef De_Brandweer het volgende:
    Koop dan zon flashkaart.
    Als je goed leest, koop ik het spel + DS ook gewoon na mijn examens. Maar ik heb er zo mijn redenen voor om het niet te doen.
    pi_49226441
    Hmm mijn Abra weigert te vechten nadat ik hem achter elkaar naar level 12 getraind had.. Hoe komt dit
    pi_49226693
    Je hebt hem zeker verkregen in een ruil? Dan luisteren ze alleen naar je als je genoeg badges hebt. Vanaf je eerset badge zou hij moeten luisteren lijkt me.
    pi_49226889
    Hmm ik heb hem via ruil inderdaad. Maar ik heb ook mijn 1e badge al
    pi_49227572
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef Marcussi het volgende:
    Hmm ik heb hem via ruil inderdaad. Maar ik heb ook mijn 1e badge al
    Vanaf 2e badge luisteren ze t/m lvl 30. Daarvoor kunnen ze ongehoorzaam zijn.
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:17:39 #100
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_49227823
    Die Abra wilde ook niet naar mij luisteren idd
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')