23ste besteld en ook vandaag binnenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:52 schreef Angelgotch het volgende:
2 mei besteld diamond bij cdwow en vandaag binnen, ik ben zeer tevreden over de levertijd. Is mijn eerste pokemon spel. Heb er nu iets meer dan 2 uur in het spel zitten en bevalt nog goed.
![]()
Ik ook altijd gedaan behalve in Gold. En de fire pokémon van de generatie is tof!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:11 schreef De_Brandweer het volgende:
Als het goed is kan ik morgen spelen.Ik kies, zoals altijd, weer de vuur pokemon.
Gras is ook wel schaars. Er is echter een overkill aan water Pokémon, zoals altijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb nog niet gevist enzo ,maar ben wel het een en ander aan gras/water/ice pkmn tegengekomen.
Dat heeft ie best listig gedaan dan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:57 schreef mini-lellan het volgende:
GODVER, me broertje (5 jaar) die heeft al me pokémon gereleased. Oftewel al me Pokémons zijn weg. Dus mijn friendcode klopt niet meer. Ik heb em al verwijderd uit de Wiki.![]()
Het aantal vuurpokemon in dit spel is inderdaad bedroefend. Er is weinig nieuws bijgekomen, ingame zijn er weinig goede fire-pokemon te vangen. Misschien dat die evolutie van Magmar wat is voor je.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb gekozen voor de water pkm en eilk ben ik ookal het eindelijk een water/steel evo geworden is , een beetje teleurgesteld dat de enige vuur pkmn die ik tot nu toe ben tegengekoemn een ponyta is
Die is tof indd!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het aantal vuurpokemon in dit spel is inderdaad bedroefend. Er is weinig nieuws bijgekomen, ingame zijn er weinig goede fire-pokemon te vangen. Misschien dat die evolutie van Magmar was is voor je.
Sterker nog: alle 4e generatie vuur-pokemon:De Chimchar-lijn Magmortar 2 legendary's
Ja vooral Bidoof. Wat een kutbeest is dat zeg!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:12 schreef Schimpie het volgende:
cd-wow![]()
Vorige week woensdag besteld, vandaag binnen.
Ben nu 2 uurtjes bezig maar die pokemons in het begin zien er niet bepaald florisant uit.![]()
In de control-setup van je emu kijken is teveel moeite?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:34 schreef De_Brandweer het volgende:
Met X dus.ik hele tijd dat touch screen en start/select proberen.
Die Starly-lijn is wel aardig ingame en ook Phinx oid is wel aardig. Maar kwa originaliteit blinken de nieuwe pokeys niet uit nee. Een kwart van de nieuwe pokeys is ook evolutie of pre-evolutie van oude pokemon...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:12 schreef Schimpie het volgende:
cd-wow![]()
Vorige week woensdag besteld, vandaag binnen.
Ben nu 2 uurtjes bezig maar die pokemons in het begin zien er niet bepaald florisant uit.![]()
Ik heb er geen boekje bij gekregen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In de control-setup van je emu kijken is teveel moeite?
dan moet je waarschijnlijk nog eerst wat anders doen.. kwam haar met stom toeval tegenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:18 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand waar ik een SecretPotion kan krijgen? Die heb je nodig om de Psyduck's weg te krijgen. Ik heb een beetje online rondgezocht en daar staat dat je in de Valor Lakefront Cynthia tegenkomt.. die geeft dat dan. Maar die is er helemaal nietIk zoek me suf
Ook blijkt er een mannetje te zijn die steeds wegrent. Ook die kan ik niet vinden.
Kan iemand mij helpen?Heb ik iets overgeslagen?
nouja als ik de E4 gefinished heb heb ik nog een l73 entei, een l50 moltres en een l62 flareon, en alledrie de starters van de vorige delen dus valt een chimchar ei ofzo best te ruilenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het aantal vuurpokemon in dit spel is inderdaad bedroefend. Er is weinig nieuws bijgekomen, ingame zijn er weinig goede fire-pokemon te vangen. Misschien dat die evolutie van Magmar wat is voor je.
Sterker nog: alle 4e generatie vuur-pokemon:De Chimchar-lijn Magmortar 2 legendary's
dat zeg ik, van de emulatorquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:24 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik heb er geen boekje bij gekregen.
Oh.. wacht. Ik heb 'm al gevondenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
dan moet je waarschijnlijk nog eerst wat anders doen.. kwam haar met stom toeval tegen![]()
Klopt, Fire is geen must. Er zijn ook genoeg pokeys die wel een fire-aanval oid kunnen uitvoeren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind die fire types over het algemeen toch niet echt handig, ze hebben teveel weakpoints, en al helemaal als ze er een tweede type aan vast gekoppeld hebben. geef mij maar gewoon pkmn die defensief goed in elkaar zitten zoals het bug/steel type die alleen extreem niet tegen fire kan, maar voor de rest geen enkele super effective hit tegen zich kan krijgen
idd ice en flying zijn goed tegen grass, fighting en steel goed tegen ice, de enige pkmn waarvoor je nog echt fire nodig hebt in fit deel is die dikke kerstboom en zn evolutie en dan de bug/steel pkmn (zijn er ook maar 3 volgensmij).quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt, Fire is geen must. Er zijn ook genoeg pokeys die wel een fire-aanval oid kunnen uitvoeren.
Kan je ook gewoon fighting of steel tegen gebruiken, dan is het alleen niet dubbel Super Effective.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
idd ice en flying zijn goed tegen grass, fighting en steel goed tegen ice, de enige pkmn waarvoor je nog echt fire nodig hebt in fit deel is die dikke kerstboom en zn evolutie en dan de bug/steel pkmn (zijn er ook maar 3 volgensmij).
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind die fire types over het algemeen toch niet echt handig, ze hebben teveel weakpoints, en al helemaal als ze er een tweede type aan vast gekoppeld hebben. geef mij maar gewoon pkmn die defensief goed in elkaar zitten zoals het bug/steel type die alleen extreem niet tegen fire kan, maar voor de rest geen enkele super effective hit tegen zich kan krijgen
maakt niet eens zoveel uit aangezien die ook een ability heef die fire moves zoveel mogenlijk beperkt , goede tank thoughquote:
Die ben ik ook net tegengekomenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die ben ik ook net tegengekomen
Ik heb - op rom, ik koop m na mn examens - een lvl 34 Torterra oid en heb 2 badges... Dubbel zo hoog als al die trainers.
Klopt, ik weet het. Maar het is een stuk minder verslavend en afleidend dan op een DS.quote:
Die geodude heb/had ik ook..quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:59 schreef De_Brandweer het volgende:
Het valt me op dat ik minder wilde pokemon tegenkom dan in de oude games. Mijn team bestaat nu uit vuurstarter, psyduck en geodude. Ik heb nog geen badges.
Als je goed leest, koop ik het spel + DS ook gewoon na mijn examens. Maar ik heb er zo mijn redenen voor om het niet te doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Koop dan zon flashkaart.
Vanaf 2e badge luisteren ze t/m lvl 30. Daarvoor kunnen ze ongehoorzaam zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef Marcussi het volgende:
Hmm ik heb hem via ruil inderdaad. Maar ik heb ook mijn 1e badge al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |