SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef Marcussi het volgende:
Wie kan me ff helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
valt makkelijk te doen hoor als je er een flying pkmn of een pkmn met de ability levitate er naas zet is er niks aan de hand aangezien deze immuun zijn voor ground attacks.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:36 schreef R_B het volgende:
[..]
Die geodude heb/had ik ook..
Hij is onlangs ge-evolueerd in graveler...
Die magnetude en earthquake zijn wel gaaf...alleen je moet niet met 2 pokemon tegelijk battelen...
De genoemde aanvallen zijn ground.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:47 schreef De_Brandweer het volgende:
Een rock aanval werkt goed op flyging types.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]thxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Magnitude is ground lijkt me, want het is in feite een mini-Earthquake.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef MarK. het volgende:
Magnitude is toch rock??...
Maar jullie zeggen dat je maar een paar vuur pokemon tegen komt.
Maar als je een ander pokemon spelletje in je GBA port doet kan je andere (vuur) pokemon vangen waaronder vulpix, growlith en magby
Waarom evolueer je Graveler niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:27 schreef De_Brandweer het volgende:
Hoe heb je dat gedaan? Cheats?
Ik speel nu met:
Luxio lvl24
Graveler lvl25
Monferno lvl25
National Dex halen misschien? (Ik ben nog niet zo verquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef chatgek het volgende:
Ik zit "vast". Ik heb de Elite 4 en de champion verslagen en daarna kan je naar het eiland met het battlepark etc. Als je daar de eerste keer komt roept je rivaal dat je hem moet volgen naar de vulkaan. Vervolgens kan ik hem nergens vinden en worden eventuele routes door mannetjes geblokeerd die alleen zeggen dat ik mijn pokédex verder zou moeten vullen om nog beter te worden. Het lijkt me sterk dat ik ze allemaal moet zien toch?
Ik heb nog niemand om mee te ruilen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Magnitude is ground lijkt me, want het is in feite een mini-Earthquake.
Je komt ingame maar een paar vuurpokeys tegen. Door te ruilen kan je ze allemaal krijgen natuurlijk, maar daar hebben we het niet over
[..]
Waarom evolueer je Graveler niet?
Je kan het toch even vragen aan iemand in dit topic? Kleine moeite lijkt me.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand om mee te ruilen.
Voor de national dex moet je 150 pokémon hebben gezien en nog iets geloof ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
National Dex halen misschien? (Ik ben nog niet zo ver)
Nouja, dat lijkt mij de oplossing. Anders moet je even Serebii.net checken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:55 schreef chatgek het volgende:
[..]
Voor de national dex moet je 150 pokémon hebben gezien en nog iets geloof ikBeetje veel
ik dacht dat de DS regio vrij was en daarmee ook de DS spellen maar ik weet niet of de GBA regio vrij is..??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:43 schreef Dark_Prince het volgende:
hmm nu snap ik het niet helemaal meer, wie weet dit
met het traden van ruby/emerald onderling moet je dezelfde regio hebben? dus je kan niet met een europese ruby naar een amerikaanse emerald ruilen?
Want ik heb gelezen dat je niet een europese Pearl met een amerikaanse Emerald kan linken.
wie weet dit?
Geweldigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:27 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik had ergens gehoord dat het mogelijk was om via een of andere cheat andermans pokémon online te vangen.. Weet iemand of dit al verholpen is?
Niet echt.quote:
Je kan hem ook iets van 8 uur op de GTS laten staan, evolueert ie ook =Dquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand om mee te ruilen.
bedoel je met zeldzaam celebi ofzo...want ik heb nooit legends in mijn party veel te noobishquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Niet echt.Zwaar kut als je zeldzame pokemon gevangen worden
. Er is dus nog niets aan gedaan?
Ik had wel altijd Mewto in Blue...quote:Op zondag 13 mei 2007 08:06 schreef MarK. het volgende:
[..]
bedoel je met zeldzaam celebi ofzo...want ik heb nooit legends in mijn party veel te noobish![]()
item trade pkmn, zoals scizor, slowking of porygon2 zijn dat natuurlijk ook aangezien je de desbetreffende items waarmee je ze kan evolueren maar een keer in het desbetreffende spel voorkomen.quote:Op zondag 13 mei 2007 08:06 schreef MarK. het volgende:
[..]
bedoel je met zeldzaam celebi ofzo...want ik heb nooit legends in mijn party veel te noobish![]()
Wat bedoel je met sterren? Bij de intro?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:09 schreef Jesse_ het volgende:
en precies een week na bestelling is hij binnen van cdwow
nu lekker spelen
(klopt het trouwens dat er geen sterren bij zitten?)
Nintendo VIP sterren bedoel ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat bedoel je met sterren? Bij de intro?
Al gedaan, vind het nog steeds maar erg langzaam gaan ik wil snel levelen met mn pokémonquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je wat sneller wil spelen kan je iig de text op zn snelst zetten. En evt battleanimaties uitzetten als je het heeeeeeeeeel langzaam vindt gaan.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:18 schreef De_Brandweer het volgende:
Waar kan ik de 5e badge halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Dingen als selfdestruct misschien?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ubers zijn alle legendary's.
Banned moves weet ik ook niet.
Dat is alleen maar slecht voor jezelf als je dat gebruikt. Als iemand 't wil weten, moet hij die fora maar doorlezen waar die dingen op geroepen worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dingen als selfdestruct misschien?
Ja en jij download!quote:
Nee gewoon origineel uit de winkel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:20 schreef De_Brandweer het volgende:
Mischien heb jij een slechte versie gedownload?
de mijnes is ook verzondenquote:
ik zal me goed voorbereiden maar mijn pokemon zijn bijna het zelfde lvl als die driffblim dus het zal wel gaan hoop ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik had nog wel moeite met het vangen met een drifblim, heeft mij een paar poke en greatballs gekost en uiteindelijk scheen het wel te lukken met zo'n premier ball.
Ik heb er 1tje, maar waar kan je em voor gebruiken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand waar ik een dusk stone kan krijgen?![]()
Sorry.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:54 schreef MarK. het volgende:
Ik heb hem ook al maar in mijn party zitten.
Grotle 23
Luxray 22
En 3 slaaf pokemon van lvl 10. Is dit wel genoeg want ik wil eigenlijk een Vaporien, Growlith en Driffblim.
Growlith en Driffblim zijn makkie te vangen maar Vaporien duurt te lang dus heb ik maar een slaafje genomen tot ik Vaporien heb.
Bij dat grote gebouw voor trades in de 3e stad?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef MarK. het volgende:
weet iemand waar je je friend code kan vinden![]()
die kan je vinden in je pak pal ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef MarK. het volgende:
weet iemand waar je je friend code kan vinden![]()
die heb ik IDD al...zal wel kijken thnxquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
die kan je vinden in je pak pal ofzo
zit bij je key items (als je hem al hebt)
http://www.serebii.net/diamondpearl/items.shtmlquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand waar ik een dusk stone kan krijgen?![]()
Zou kunnen, het is een kabel waarmee je ook nog naar een oude gb kan linken. Maarja, gold en red doen het er wel nog mee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:55 schreef De_Brandweer het volgende:
Mischien ligt het aan de link kabel. Ik kon niet ruilen tussen fire red en sapphire omdat de link kabel niet goed was.
Moet wel kunnen, ik doe het regelmatig. Zelfs met Europese en Amerikaanse spellen door elkaar, dus uit Groot-Britannië zal geen probleem moeten zijn. Ik zou dan toch een andere linkkabel proberen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:50 schreef Dark_Prince het volgende:
bah, ik krijg het niet voor elkaar om te traden tussen emerald en ruby
Ik gebruik er een oude gba en gba sp voor maar op de een of andere manier connecten ze niet.
Als ik gold en red speel kan ik wel gewoon ruilen. De Emerald komt uit Nederland en Ruby komt uit Groot Brittanië maar dat zou niet uit moeten maken toch?
Je bent nog vergeten dat Vaporien Vaporeon moet zijnquote:
nvm heb hem al gevondenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:19 schreef Jesse_ het volgende:
Waar kan ik de defog vinden? :S
Niemand met pearl of de national dex die andere fossils heeft om te ruilen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:02 schreef De_Brandweer het volgende:
De underground vind ik leuk gemaakt. Ik heb al een fossil gevonden.
Ik heb nu 3 skull fossils. Dus als iemand anders een andere fossil heeft wil ik ruilen. PM me.
Binnen 1 uur en 45 minuten antwoord verwachtenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:46 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Niemand met pearl of de national dex die andere fossils heeft om te ruilen?![]()
Kut man! Wat überdom van me.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:28 schreef KjellB het volgende:
Je bent nog vergeten dat Vaporien Vaporeon moet zijn
Heb je net een cursus leestekens op die basisschool van je gehad ofzo Ba-hart!? Nee hoor grapjequote:Op donderdag 17 mei 2007 17:37 schreef BartK. het volgende:
Pfft, heeft hier dan niemand geleerd wat hoofdletters en leestekens zijn? En nee smiley's zijn geen leestekens.
Als het hetzelfde gaat als in red/blue: eerst een beetje eten gooien, dan voorzichtig een steentje tegen de pokémons knar gooien, dan een bal, en dan maar duimen dat 'ie erin blijft zitten...quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:31 schreef Jesse_ het volgende:
iemand wat tips over hoe ik het beste pokemon kan vangen in de safari zone?
het wil me maar niet lukken
Glaceon en Leafeon vallen ook tegen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben niet zo'n liefhebber van de eevee evoluties op espeon na dan.
Same here, Espeonquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben niet zo'n liefhebber van de eevee evoluties op espeon na dan.
nog niet in bezit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Glaceon en Leafeon vallen ook tegen?
Of inderdaad wat eten...of wat mud...en daarna de safari ball...quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:31 schreef Jesse_ het volgende:
iemand wat tips over hoe ik het beste pokemon kan vangen in de safari zone?
het wil me maar niet lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |