Heb ik er al zoveel? Ik vind het gewoon niet boeiend, misschien is dat hetquote:Op maandag 7 mei 2007 14:42 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je niet erg onder de indruk bent (met je nog net geen 45000 posts), maar voor mij is 2000 een mijlpaal!

Zij, die ene jeweetwel, waarmee ik in Nijmegen ben wezen stappen, en van verder weg komtquote:Op maandag 7 mei 2007 14:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
1. Ik heb wel wat beters te doen
2. Wie? wie?wie?wie?wie?wie?wie?
3.wie?

Ieder excuus voor een blij moment en een feestje is meegenomen.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb ik er al zoveel? Ik vind het gewoon niet boeiend, misschien is dat het

quote:Op maandag 7 mei 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ieder excuus voor een blij moment en een feestje is meegenomen.
Feestje
![]()
![]()
![]()
![]()
post nummer: 2081!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()

[..]
Feestje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

quote:Op maandag 7 mei 2007 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Zij, die ene jeweetwel, waarmee ik in Nijmegen ben wezen stappen, en van verder weg komt

gefeliciteerdquote:Op maandag 7 mei 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Feestje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

tjek je pm maar ekkesquote:Op maandag 7 mei 2007 14:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is mij helemaal duidelijk
![]()
Ik zal wel weer wat gemist hebben.

[..]
Feestje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

oud verhaal, dat PV beetje vergeten wasquote:

Volgens mij mis je niet veel. Ik zie de helft van de tijd niet eens dat ik PM hebquote:Op maandag 7 mei 2007 14:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan mijn PM niet eens zien zonder naar messages.fok.nl te gaan

Wordt er nog iets schokkends besproken?quote:

Welke kleuren verschieten?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij mis je niet veel. Ik zie de helft van de tijd niet eens dat ik PM heb
(terwijl er allemaal kleuren verschieten)

Indah, dit is toch al nachtwerk voor jou??quote:

Ik had een vette roddel verwacht maar ik kreeg een PM dat er niks te roddelen vielquote:

Welnee, bij hem is het tijd voor het 8 uur journaal.quote:

Oh ja, verkeerd geteld...quote:Op maandag 7 mei 2007 15:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welnee, bij hem is het tijd voor het 8 uur journaal.

Liegert...quote:

juistemquote:Op maandag 7 mei 2007 15:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]

Dan word er een grijs envelopje geel en komt er een dikke vette witte 1 achter te staan.quote:

Oeh, wie zit er vanavond?quote:

En als ik op Bali zit het 9 uur journaal, en nog een stuk naar het oosten het 10 uur journaalquote:Op maandag 7 mei 2007 15:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]

je moet trouwens dringend ergens op bezoek gaanquote:Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had een vette roddel verwacht maar ik kreeg een PM dat er niks te roddelen viel![]()

ik heb dat niet want ik gebruik te text-only... die heeft geen zichtbare PM linkquote:Op maandag 7 mei 2007 15:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan word er een grijs envelopje geel en komt er een dikke vette witte 1 achter te staan.
Maar ja ik heb -5

Oh, dat, ik dacht dat je iets had ingesteld, waarvan ik het bestaan niet wist, zodat je dat kon zien...quote:Op maandag 7 mei 2007 15:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan word er een grijs envelopje geel en komt er een dikke vette witte 1 achter te staan.
Maar ja ik heb -5

volgens mij heb je nu PM's in overvloed....quote:Op maandag 7 mei 2007 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb dat niet want ik gebruik te text-only... die heeft geen zichtbare PM link

Er is heul geen 128-update met foto's...quote:Op maandag 7 mei 2007 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
je moet trouwens dringend ergens op bezoek gaan
kun je foto zien

Wie weet kom ik deze week nog s ergens op de koffiequote:Op maandag 7 mei 2007 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
je moet trouwens dringend ergens op bezoek gaan
kun je foto zien

een of andere te witte dame om nog mooi te zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 15:07 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh, wie zit er vanavond?
Henny Stoel
Harmen Siezen
![]()

ik zit dan ook op de TU/e (zie je eerdere PM)quote:

quote:Op maandag 7 mei 2007 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
ik zit dan ook op de TU/e (zie je eerdere PM)Ik heb iemand via msn een illustratie bij het eerdere gespreksonderwerp gestuurd

Ik heb daar ook wel eens een handje vanquote:Op maandag 7 mei 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
Jij zit wel achter bezette vrouwen aan heh eM.

mailtje sturen naar forum@fok.nlquote:Op maandag 7 mei 2007 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik mag er nog altijd niet in.. hoe kan ik daar wel in?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |