Simpele deductie Mr. Watson. JJ: vrijdag vrij = JJ maandag langer werken.quote:
Ik denk dat ik gelijk hebquote:Op maandag 7 mei 2007 13:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het zou eventueel nog een paar uur kunnen duren![]()
of niet helemaalquote:Op maandag 7 mei 2007 13:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Simpele deductie Mr. Watson. JJ: vrijdag vrij = JJ maandag langer werken.
![]()
Ik denk niet dat hij in z'n missie slaagt.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Veiliger? Dadelijk slaagt hij in zijn missie en doet hij het met JJ ipv jij. Dus wat is er veiliger aan?
Wheheh.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:57 schreef Sebasser het volgende:
Dan Breekt De Hel Los
Whehequote:Op maandag 7 mei 2007 13:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij in z'n missie slaagt.Daarom is het juist veiliger.
Als ik geen relatie wil ga ik flirten met super-lang-benige-grootborstige arrogante dozen met een rijke body-builder als vriend. Ik maak geen enkele kans, dus is het veilig
Ik geraak in verwarring. Never mind dusquote:Op maandag 7 mei 2007 13:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als ik geen relatie wil ga ik flirten met super-lang-benige-grootborstige arrogante dozen met een rijke body-builder als vriend. Ik maak geen enkele kans, dus is het veilig
ESF??quote:Op maandag 7 mei 2007 13:58 schreef buzzer het volgende:
Godsamme, dat ESf forum is helemaal niet goed voor me...
Ik zit hier een beetje sentimenteel te doen met de oude meuk
Trouwens, wat is mijn missie dan, volgens jou?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eurovisie Song festivalquote:
Helloowquote:
dat boeit me nou echt helemaal niet hequote:
ja dacht ik ja....quote:Op maandag 7 mei 2007 13:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Simpele deductie Mr. Watson. JJ: vrijdag vrij = JJ maandag langer werken.
![]()
Oh! Insiderquote:
mij ook niet, maar het is er welquote:
quote:
Ohw. Heheh. Dank.quote:
quote:
www.Thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 7 mei 2007 14:04 schreef Kuukske het volgende:
Bestel dan pizza vanavond Muck.
vind iemand die voor je gaat koken...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:03 schreef Muck het volgende:
ik moet nog boodschappen doen, maar ik heb geen zin
Ik heb geen flauw idee, Kuuks begon erover.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Trouwens, wat is mijn missie dan, volgens jou?
das nog beter jaquote:Op maandag 7 mei 2007 14:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vind iemand die voor je gaat koken...![]()
![]()
Vraag iemand om pannekoeken voor je te bakkenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:03 schreef Muck het volgende:
ik moet nog boodschappen doen, maar ik heb geen zin
dus...wat ga je dan doen....quote:Op maandag 7 mei 2007 14:08 schreef vdvorst het volgende:
Ik moet huiswerk maken, maar ik heb geen zin,
en ik verveel me, dus ik zou huiswerk kunnen maken...
Pannenkoeken bakken.. dat kan ik volgens mij nog welquote:Op maandag 7 mei 2007 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vraag iemand om pannekoeken voor je te bakken![]()
hebben we zaterdag nog samen gedaanquote:Op maandag 7 mei 2007 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Pannenkoeken bakken.. dat kan ik volgens mij nog wel
Je kan ook net zo lang Fok!ken tot je geen tijd meer hebt om huiswerk te maken. En ondertussen kan je tv kijken om de verveling te verdrijven.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:08 schreef vdvorst het volgende:
Ik moet huiswerk maken, maar ik heb geen zin,
en ik verveel me, dus ik zou huiswerk kunnen maken...
Deed ik vroeger ook altijd.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je kan ook net zo lang Fok!ken tot je geen tijd meer hebt om huiswerk te maken. En ondertussen kan je tv kijken om de verveling te verdrijven.
en o zo lekkerrrrrrr....quote:Op maandag 7 mei 2007 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Pannenkoeken bakken.. dat kan ik volgens mij nog wel
quote:
Dat lijkt me dan een smerige combi.quote:
Ok, nu heb ik honger.quote:
Try before you die!quote:
Ik denk dat die als ik try.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Try before you die!
alleen doet lars er ook nog suiker op voor ie ze op eetquote:
met spek....???...oh nou dan moeten we dat ook eens proberen....quote:Op maandag 7 mei 2007 14:17 schreef Muck het volgende:
[..]
alleen doet lars er ook nog suiker op voor ie ze op eet
Met stroop!quote:
Ik weet niet, beetje hw en beetje niks denk ikquote:
Okidoki. Succesquote:Op maandag 7 mei 2007 14:18 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga denk ik ff dingen buiten doen en alles, als ik terug kom ben ik wel moe genoeg om te gaan slapen denk ik.
Jaja, over 5 minuten zekerquote:Op maandag 7 mei 2007 14:18 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga denk ik ff dingen buiten doen en alles, als ik terug kom ben ik wel moe genoeg om te gaan slapen denk ik.
goed plan vdv...goed plan...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik weet niet, beetje hw en beetje niks denk ik
inderdaad, over 5 minuten ga ik weg.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jaja, over 5 minuten zeker![]()
Oh. Nee dat dan weer niet.quote:
dat doet ie dusquote:
quote:
hw staat voor huiswijn?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
winkel ze lieverdquote:Op maandag 7 mei 2007 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]
dat doet ie dus
maarre, ik ga dus toch maar even boodschappen doen
Dus je weet nog niet of je een beetje niks, niks, of helemaal niks gaat doen?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Succesquote:Op maandag 7 mei 2007 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]
dat doet ie dus
maarre, ik ga dus toch maar even boodschappen doen
Succesquote:Op maandag 7 mei 2007 14:23 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik ga zo ook maar eens richting werk. Kutvergadering.
Sterkte kuukquote:Op maandag 7 mei 2007 14:23 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik ga zo ook maar eens richting werk. Kutvergadering.
Dan kun jij eindelijk nadenken over wat jij bedoelt met mijn missie, waar kuuk over begonnen zou zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 14:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan word het rustig!
Mijn nageltjes zijn ook weer bijgeveild.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:27 schreef Sebasser het volgende:
Zo, dat waren mijn nagels.
Nu zijn ze weer tof.
Hoeveel hebben ze opgebracht?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn nageltjes zijn ook weer bijgeveild.
Ik denk dat Kuukske meende te moeten opmerken dat jij er een missie van maakte om bezette vrouwen, of wellicht 1 specifieke, te versieren.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kun jij eindelijk nadenken over wat jij bedoelt met mijn missie, waar kuuk over begonnen zou zijn
bijgeveild? hoe wil je dat doen dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn nageltjes zijn ook weer bijgeveild.
Ik was hard op weg naar een miraculeuze 4-op-een-rij.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:27 schreef Sebasser het volgende:
ofwel waarom post je een 4?
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik was hard op weg naar een miraculeuze 4-op-een-rij.![]()
Maar eM verpestte het.![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze opgebracht?
Of heb je ze gevijld?
Omdat jij weinig te doen hebt en ik lui benquote:Op maandag 7 mei 2007 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat Kuukske meende te moeten opmerken dat jij er een missie van maakte om bezette vrouwen, of wellicht 1 specifieke, te versieren.En waarom tik ik dit allemaal in terwijl jij best de moeite zou kunnen nemen om een paar pagina's terug te lezen?
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:31 schreef vdvorst het volgende:
[..]
bijgeveild? hoe wil je dat doen dan?
meestal doe je het er af vijlen..
Je gaat zeker ook naar de kapper om je haar bij te laten knippenquote:
1. Ik heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat jij weinig te doen hebt en ik lui ben. Dank voor het antwoord. Echter klopt deze gedachte niet. Er is niet 1 specifieke bezette dame. Wel een specifieke, niet bezette dame, maar das hier geloof ik dan weer minder relevant ofzo
dus....quote:Op maandag 7 mei 2007 14:36 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Ik ben iets belangrijks vergeten![]()
Dit is mijn 2077ste post
Ik begrijp dat je niet erg onder de indruk bent (met je nog net geen 45000 posts), maar voor mij is 2000 een mijlpaal!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |