Ok, nu heb ik honger.quote:
Try before you die!quote:
Ik denk dat die als ik try.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Try before you die!
alleen doet lars er ook nog suiker op voor ie ze op eetquote:
met spek....???...oh nou dan moeten we dat ook eens proberen....quote:Op maandag 7 mei 2007 14:17 schreef Muck het volgende:
[..]
alleen doet lars er ook nog suiker op voor ie ze op eet
Met stroop!quote:
Ik weet niet, beetje hw en beetje niks denk ikquote:
Okidoki. Succesquote:Op maandag 7 mei 2007 14:18 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga denk ik ff dingen buiten doen en alles, als ik terug kom ben ik wel moe genoeg om te gaan slapen denk ik.
Jaja, over 5 minuten zekerquote:Op maandag 7 mei 2007 14:18 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga denk ik ff dingen buiten doen en alles, als ik terug kom ben ik wel moe genoeg om te gaan slapen denk ik.
goed plan vdv...goed plan...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik weet niet, beetje hw en beetje niks denk ik
inderdaad, over 5 minuten ga ik weg.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jaja, over 5 minuten zeker![]()
Oh. Nee dat dan weer niet.quote:
dat doet ie dusquote:
quote:
hw staat voor huiswijn?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
winkel ze lieverdquote:Op maandag 7 mei 2007 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]
dat doet ie dus
maarre, ik ga dus toch maar even boodschappen doen
Dus je weet nog niet of je een beetje niks, niks, of helemaal niks gaat doen?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Succesquote:Op maandag 7 mei 2007 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]
dat doet ie dus
maarre, ik ga dus toch maar even boodschappen doen
Succesquote:Op maandag 7 mei 2007 14:23 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik ga zo ook maar eens richting werk. Kutvergadering.
Sterkte kuukquote:Op maandag 7 mei 2007 14:23 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik ga zo ook maar eens richting werk. Kutvergadering.
Dan kun jij eindelijk nadenken over wat jij bedoelt met mijn missie, waar kuuk over begonnen zou zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 14:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan word het rustig!
Mijn nageltjes zijn ook weer bijgeveild.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:27 schreef Sebasser het volgende:
Zo, dat waren mijn nagels.
Nu zijn ze weer tof.
Hoeveel hebben ze opgebracht?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn nageltjes zijn ook weer bijgeveild.
Ik denk dat Kuukske meende te moeten opmerken dat jij er een missie van maakte om bezette vrouwen, of wellicht 1 specifieke, te versieren.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kun jij eindelijk nadenken over wat jij bedoelt met mijn missie, waar kuuk over begonnen zou zijn
bijgeveild? hoe wil je dat doen dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn nageltjes zijn ook weer bijgeveild.
Ik was hard op weg naar een miraculeuze 4-op-een-rij.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:27 schreef Sebasser het volgende:
ofwel waarom post je een 4?
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik was hard op weg naar een miraculeuze 4-op-een-rij.![]()
Maar eM verpestte het.![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze opgebracht?
Of heb je ze gevijld?
Omdat jij weinig te doen hebt en ik lui benquote:Op maandag 7 mei 2007 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat Kuukske meende te moeten opmerken dat jij er een missie van maakte om bezette vrouwen, of wellicht 1 specifieke, te versieren.En waarom tik ik dit allemaal in terwijl jij best de moeite zou kunnen nemen om een paar pagina's terug te lezen?
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:31 schreef vdvorst het volgende:
[..]
bijgeveild? hoe wil je dat doen dan?
meestal doe je het er af vijlen..
Je gaat zeker ook naar de kapper om je haar bij te laten knippenquote:
1. Ik heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat jij weinig te doen hebt en ik lui ben. Dank voor het antwoord. Echter klopt deze gedachte niet. Er is niet 1 specifieke bezette dame. Wel een specifieke, niet bezette dame, maar das hier geloof ik dan weer minder relevant ofzo
dus....quote:Op maandag 7 mei 2007 14:36 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Ik ben iets belangrijks vergeten![]()
Dit is mijn 2077ste post
Ik begrijp dat je niet erg onder de indruk bent (met je nog net geen 45000 posts), maar voor mij is 2000 een mijlpaal!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |