"Vóór 12 uur besteld, morgen in huis"quote:Op maandag 7 mei 2007 12:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
http://www.otto.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Otto-OttoNL-Site/nl_NL/-/EUR/ONL_DisplayProductInformation-CMSShopID;sid=fGZFODynDSdDOHqYed5f-mn3T-55FpgQjB187j2hzkDBSGgAbpr5aoIN4LeNyPKdMZQ=?ArticleNo=770200&ShopID=sh2045090sp3336610
geen leveringsproblemen
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:20 schreef Pronk het volgende:
[..]
"Vóór 12 uur besteld, morgen in huis"
Dus het lijkt er inderdaad op dat ze Wii's op voorraad hebben! (gelukkig heb ik er al 1 sinds begin december)
Jep, reken er niet opquote:Let op: de levertijd is door de onzekere beschikbaarheid van het artikel slechts een indicatie. Uitlevering zal plaatsvinden op basis van binnenkomst van reserveringen. De Nintendo Wii is de vijfde spelcomputer van Nintendo en moet het principe van 'gamen op ... » meer info
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je had beter geen digitaal papier kunnen verbruiken dan zoiets neerzetten...
Dat weten zij toch nietquote:Op maandag 7 mei 2007 15:11 schreef Qwea het volgende:
kreeg eergisteren 6 mailtjes van verschillende winkels of ik mn wii nog kwam afhalen want hij was binnen. Flikker op, ik heb allang een wii
Ohquote:Op maandag 7 mei 2007 15:11 schreef Qwea het volgende:
kreeg eergisteren 6 mailtjes van verschillende winkels of ik mn wii nog kwam afhalen want hij was binnen. Flikker op, ik heb allang een wii
Ook nog in de buurt van Den Haag?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:11 schreef Qwea het volgende:
Waarom zo chagrijnig, weten zij veel dat je hem al hebtquote:Op maandag 7 mei 2007 17:05 schreef Qwea het volgende:
In Amsterdam, Den Helder en Emmen. Maar don't bother, ik heb een massmail de deur uit gedaan dat ze die wii in hun reet mogen steken(bij wijze van
)
Like I carequote:Op maandag 7 mei 2007 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zo chagrijnig, weten zij veel dat je hem al hebt. Godsamme zeg.
wat moek ermee, ik doe er geen fuck mee en mn vent heb ook een wiiquote:Op maandag 7 mei 2007 17:17 schreef GoodGawd het volgende:
lol wtf ? waarom in hemelsnaam verkopen?
Stoer.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Like I careEn ik ben niet chago hoor
Ik zit er aan te denken mijn wii te verkopenheb hem nog maar 3x gebruikt
!
2 wii's ja. De mijne heb ik voor mn verjaardag gehadquote:Op maandag 7 mei 2007 20:51 schreef GoodGawd het volgende:
lol 2 Wii's in 1 huis? In that case ik koop hem voor 200 euries alles erop en der aan
Ja, want iedereen woont op 5 minuten van de Duitse grens vandaan..!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:55 schreef Tomaz het volgende:
Na het spelen op de Wii bij een vriend van me was ik verkocht! Vorige week naar Mediamarkt Krefeld, net over de grens, gereden. Dikke stapel dozen Wii's op voorraad! Dus zeuren om een Wii in Nederland is nergens voor nodig...
Ach, in Nederland vallen de afstanden overal mee! En je moet er wat voor over hebben als je 'm echt graag wil. 2 maanden wachten of een paar uurtjes rijdenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:23 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, want iedereen woont op 5 minuten van de Duitse grens vandaan..!![]()
ben heel sterk van plan om het maar te bestellen bij amazon.de, maar vraag me af hoe dat dan eigenlijk met garantie zit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef Magistic het volgende:
Gewoon bij Amazon.de bestellen, die hebben ze op voorraad en is slechts 6 euro verzendkosten. Heb je hem in zo'n 3 tot 4 dagen thuis
Ja dit heb ik ook gedaan en ja je kunt hem gewoon op Nederlands instellen, met nederlands weerkanaal en nieuwskanaal.
enige waar ik dus ook mee zit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:07 schreef EchoBrain het volgende:
[..]
ben heel sterk van plan om het maar te bestellen bij amazon.de, maar vraag me af hoe dat dan eigenlijk met garantie zit.
lijkt me beetje vervelend als er iets mis gaat met t apparaat en ik alleen garantie heb in duitsland.
iemand hier meer info over?
Daarom wilde ik hem ook gewoon in een winkel kopen, dan kun je hem gewoon terugbrengen. Al stond er ergens in de handleiding dat je hem beter niet kon terugbrengen vanwege je gegevens op het apparaat zelf oid.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:07 schreef EchoBrain het volgende:
[..]
ben heel sterk van plan om het maar te bestellen bij amazon.de, maar vraag me af hoe dat dan eigenlijk met garantie zit.
lijkt me beetje vervelend als er iets mis gaat met t apparaat en ik alleen garantie heb in duitsland.
iemand hier meer info over?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom wilde ik hem ook gewoon in een winkel kopen, dan kun je hem gewoon terugbrengen. Al stond er ergens in de handleiding dat je hem beter niet kon terugbrengen vanwege je gegevens op het apparaat zelf oid.
Ik heb ook een Volendamse Wii, dat zijn de beste!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan dit topic inmiddels verlaten: ik heb mijn Volendamse Wii
Palingrook menu?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:40 schreef erik90 het volgende:
Hebben jullie ook een volendams menu op jullie wii? ik namelijk wel
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:40 schreef erik90 het volgende:
Hebben jullie ook een volendams menu op jullie wii? ik namelijk wel
Woensdag waren ze er in elk geval.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
Zijn ze er nog in Volendam?
zelfde hier....heb er wel iets meer dan 3x opgespeeld alleen laatste maand staat ie stof te happenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken mijn wii te verkopenheb hem nog maar 3x gebruikt
!
Ja het blijft een wit pakketje he...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:12 schreef Pronk het volgende:
[..]
Ik heb ook een Volendamse Wii, dat zijn de beste!![]()
![]()
idem hier,maar het stomme,wij hebben 2 wii'squote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:11 schreef melluk het volgende:
[..]
zelfde hier....heb er wel iets meer dan 3x opgespeeld alleen laatste maand staat ie stof te happen
excite truck heb ik nu wel gezien
wii sports en wii play is alleen leuk voor even, of met anderen...
zelda zit ik bij dungeon 3 maar kan me neit echt meer boeien (ben ook te lang uti het verhaal dat het me niet meer interesseert...misschien later weer)
aan de ene kant zeg ik verkopen omdat ik er niks mee doe aan de andere kant wil ik m houden voor het geval er nog wel leuke spellen uitkomen en ik er spijt van krijg dak m niet meer heb
Na een half jaar mag dat ook wel.... k*t Nintendo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:19 schreef Leonos het volgende:
Sjongejonge, als je nu nog geen Wii kan vinden ben je echt debiel.
Als ik een rondje door de stad loop zie ik er genoeg. (Utrecht/Gouda/Rotterdam)
kut nintendo verscheept er meer dan 1 miljoen per maand en ze zijn nog uitverkocht.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:31 schreef JK het volgende:
[..]
Na een half jaar mag dat ook wel.... k*t Nintendo.
Ik koop 'm denk ik als m'n vakantiegeld binnen is, en dan nog bedenken welke spellen ik wil
wohoo ik ben een debielquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:19 schreef Leonos het volgende:
Nou ik ben niet bepaald debiel. Een Wii vinden kan ik niet :UTrecht doorgelopen: Intertoys, Mediamarkt, Music Store, Bart smit. Nopes Nada. (ook nog nagevraagd uiteraard)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:19 schreef Leonos het volgende:
misschien moet je eens de gewone gameshops af, in overvecht in dat winkelcentrum zit er een en ik ben de naam van nog een andere game shop even vergetenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:38 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nou ik ben niet bepaald debiel. Een Wii vinden kan ik niet :UTrecht doorgelopen: Intertoys, Mediamarkt, Music Store, Bart smit. Nopes Nada. (ook nog nagevraagd uiteraard)
Was toevallig in Friesland vandaag, Dokkum: Intertoys, Top1Toys, Music Store. Nopes Nada.
Woerden: Intertoys, Music Store, Free record shop. Nopes Nada. + Ik heb hem gereserveerd @ Intertoys en Music Store. 4 weken geleden. Nog steeds nopes nada niets!
Ik ga volgende week mooi naar Volendam, ik ben het nu zat!![]()
in winkelwagen leggen en die bekijken zie je het volgende...quote:Op maandag 7 mei 2007 13:20 schreef Pronk het volgende:
[..]
"Vóór 12 uur besteld, morgen in huis"
Dus het lijkt er inderdaad op dat ze Wii's op voorraad hebben! (gelukkig heb ik er al 1 sinds begin december)
sjonge, daar had ik er ook nog eentje gereserveerd via de website, doen ze goed want ik heb nog geen bericht ontvangenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:35 schreef mikko1985 het volgende:
De Wii is direct uit voorraad leverbaar bij Dixons.nl, heb net contact met ze gehad en er gelijk eentje besteld!
http://www.dixons.nl/De_o(...)7078648/default.aspx
Er staat "Tijdelijk uitverkocht in onze webwinkel" onder?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:35 schreef mikko1985 het volgende:
De Wii is direct uit voorraad leverbaar bij Dixons.nl, heb net contact met ze gehad en er gelijk eentje besteld!
http://www.dixons.nl/De_o(...)7078648/default.aspx
Zeur niet. Als je even naar Duitsland gaat zie je Wii's daar word je niet goed van. Hier in Nederland ook overigens. Je moet alleen wel op de juiste plaatsen kijken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:52 schreef GoodGawd het volgende:
Het ziet er naar uit dat deze topic gaat uitsterven, maar ik heb nog steeds geen Wii
QFTquote:
Jij hebt laser ogen ofzo ? Ik zie geen bal.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:19 schreef Leonos het volgende:
Feliquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:15 schreef staticdata het volgende:
ik ga de mijne zo ophalen, ik werd gebeld
AND IT"S ABOUT FRIGGING TIME..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:15 schreef staticdata het volgende:
ik ga de mijne zo ophalen, ik werd gebeld
ik had me 2 maanden geleden op de lijst gezet bij intertoys, toen was ik nummer 30 op de lijstquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
AND IT"S ABOUT FRIGGING TIME..![]()
![]()
Welke keten heeft je uiteindelijk gered..?
Happy gamin'!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:50 schreef GoodGawd het volgende:
Wiiihooooo !!! Ik heb de Wii ! Eindelijk![]()
Ik liep de Free record shop binnen in Utrecht en ja hoor er was er nog 1
Meteen een extra nunchuck gekocht, Wii play + controller, component kabel, en Mario striker charged!
Zo naar huis en aansluiten dan ding
Ik ben weg hier !
Maar uiteindelijk ook bij de intertoys binnen gekomen dus..? Komt de mijne ook vandaan, na een afzegging reservering 3 weken terug.. Dussuh, degene die z'n reservering 3 wk geleden gecancelled heeft bij Intertoys Maastricht.. THNX!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik had me 2 maanden geleden op de lijst gezet bij intertoys, toen was ik nummer 30 op de lijst
4 personenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:30 schreef Susie het volgende:
Ik wil er misschien eentje gaan aanschaffen (zo te lezen hier lastig, maar dat zie ik dan wel weer!), maar ik had een vraag (zag nergens een topic waar ik het goed neer kon zetten).
Met hoeveel personen kan je een spel max spelen? (mits je dan natuurlijk zoveel controllers hebt).
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:03 schreef Nikki het volgende:
Net een wii gekocht in Ermelo, intertoys heeft ze daar op voorraad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahaha en die kan morgen wellicht op zoek naar een andera baan, maar jij hebt je Wiii.....bofkont!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:41 schreef gangstaboy96 het volgende:
Ja, ik heb ook een Wii op de kop kunnen tikken in E-Plaza, Amersfoort. De verkoper wist niet eens dat er een wachtlijst was(waarschijnlijk nieuw). hij overhandigde me de console
quote:The Great White Wii Shortage
Published by WiiMan May 29th, 2007 in News, Editorials Tags: Editorials, News.
Still having a hard time finding a Wii? Well, get used to it. According to analysts, it will not get any easier thruout the year…with the biggest fear being a shortage at Christmas time.
“Demand still appears to exceed supply, and we believe that shortages could persist through the remainder of the year, including the key holiday period,” commented Lazard Capital Market’s Colin Sebastian.
Additionally, despite increasing production up to 1.5 million per month, some analysts question whether Nintendo’s console will maintain long term interest amongst casual gamers.
“Its appeal is primarily to casual gamers, and there’s a serious question about how long casual gamers will stay engaged with the platform,” said Gartner Inc. technology analyst, Van Baker.
“It wouldn’t be surprising to see them lose interest after a relatively short amount of time.”
“The Wii in a couple of years is going to look like old technology with low resolution and it’s slow performance. People may not be accepting of that,” he added.
Despite this, a recent poll conducted by Frank N. Magid Associates clearly shows that consumer interest in the console remains very much strong, with 31% of voters insisting they will be playing their Wii’s in a year’s time. In contrast, this number falls to 21% amongs Xbox 360 owners.
The consoles sales numbers likewise compliments these findings, with a massive 360,000 Wii units sold thruout North America in April.
Ach ja, vandaar dat de PS2 beter verkoopt dan de PS3 en de xbox360.quote:The Wii in a couple of years is going to look like old technology with low resolution and it’s slow performance. People may not be accepting of that,” he added.
Die gasten gokken op alles om dan vervolgens te zeggen dat hun voorspellingen deels zijn uitgekomenquote:
De Dixons kan wel een wachtlijst hebben, maar als iedereen in die wachtlijst gewoon in een andere winkel een Wii kan meenemen is die wachtlijst ook snel weg natuurlijk. Dus de Dixons hoeft geen 10 Wii's binnen te krijgen om de wachtlijst kwijt te raken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:41 schreef RaymanNL het volgende:
Naja, dat valt denk ik ook nog wel mee hoor. Er worden er nog steeds maar een miljoen per maand gemaakt. Wij hebben bij de dixons nog steeds een wachtlijst van 10 mensenIk denk dat de te korten nog wel tot en met de kerst door kunnen gaan
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:09 schreef VrijeVal het volgende:
zijn er nog wii's in het noorden te krijgen? Leeuwarden, Groningen of Heerenveen?
dynabyte is niet iets waar je als eerste naar toe gaatquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:01 schreef MacGreagor het volgende:
dynabyte heerlen heeft ze nog steeds!! zou dit het moment zijn dat de wii op vooraad blijft of kopen de mensen geen wii meer???
That's mequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:37 schreef GoodGawd het volgende:
Volgens mij heb ik dat volendam verhaal eerder gehoord, of van jou of van iemand anders.. Wat apart dat ze er daar genoeg hebben. Is het sinds kort zo dat er genoeg Wii's zijn of was dat al een hele tijd zo?(in volendam)
Oh ja en hebben mensen al wat opgemerkt aan het afnemen van de Wii schaarste?
Rofl, wat een smerige afzetters daarzoquote:Op zondag 3 juni 2007 13:10 schreef Mika85 het volgende:
Een tip voor de mensen die echt niet kunnen wachten op een Wii: ga naar iwoofer.nl.
Daar hebben ze er een aantal op voorraad. Je bestelt, betaalt en twee dagen later in huis! Het enige nadeel is dat je er 299¤ voor betaalt ipv 250¤.
Morgen maar ff kijken danquote:Op zondag 3 juni 2007 23:58 schreef SillyWalks het volgende:
Afgelopen donderdag hadden ze Wii's in de Bart Smit in de Kalverstraat in Amsterdam.
En de week daarvoor hadden ze er minstens 1 of 2 bij de Free Record Shop verder in de Kalverstraat, maar afgelopen donderdag niet meer.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:20 schreef mikko1985 het volgende:
http://tweakers.net/ext/lt.dsp?ref=p&LeverancierID=162&ID=331098184&dest=http%3A%2F%2Fdixons.nl%2FDe_online_winkel%2FProductDetail%2Fxp%2Fshop%2Fgaming%2FWii%2Fhardware%2FNINTENDO%2BWii%2Bconsole%2B_en_%2BNunchuk%252c%2Bremote%2Ben%2BWii%2BSports.7078648%2Fdefault.aspx
Dixons ook weer op voorraad!
Ik ben echt benieuwd of we ze op voorraad hebben in de winkel vandaagquote:Tijdelijk uitverkocht in onze webwinkel
De webwinkel van Dixons had ze maar een paar uurtjes op voorraadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt benieuwd of we ze op voorraad hebben in de winkel vandaag![]()
Als ik dit zo lees is het geen toeval. Er komen ineens wel erg veel berichten dat er weer Wii's zijn. Maar als jij zegt dat de productie niet veel hoger is geloof ik dat. Ik denk alleen dat ze bij Nintendo wakker zijn geworden en nu Nederland eens wat meer uitleveren. Misschien is het tekort nu in Duitsland?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:10 schreef RaymanNL het volgende:
Het is trouwens gewoon toeval dat er de laatste tijd weer meer Wii's beschikbaar zijnZe zitten nog steeds op het produceren van 1 milj Wii's per maand, en werken nu langzaam toe naar 1,5 miljoen Wii's
Ze (nintendo zelf dus) verwachten zelf ook dat de Wii terkorten nog door gaan tot en met de kerst
![]()
Nee, nintendo wist dat strikers goed ging verkopen maar daar moesten er dan wel genoeg wii's voor hebben klaar staan.quote:Op zondag 10 juni 2007 09:27 schreef Dixidito het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees is het geen toeval. Er komen ineens wel erg veel berichten dat er weer Wii's zijn. Maar als jij zegt dat de productie niet veel hoger is geloof ik dat. Ik denk alleen dat ze bij Nintendo wakker zijn geworden en nu Nederland eens wat meer uitleveren. Misschien is het tekort nu in Duitsland?![]()
ik hoop dat je sarcastisch bentquote:Op zondag 10 juni 2007 11:06 schreef Slappy het volgende:
Hoe moelijk is het om een simpele turbo Cube te produceren
Nee serieus, hoe moeilijk kan het zijn?quote:
had je mee calculatie gezien?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee serieus, hoe moeilijk kan het zijn?Nintendo mag een dik half jaar toch wel een beetje de productie en distributie in orde hebben? NERGENS op de wereld zijn Wii's normaal te verkrijgen
Wat denk je dat de verkopen zouden zijn geweest als het ding WEL op voorraad zou zijn? 10 miljoen, makkelijk!
Ze hebben de productie op orde. Het probleem is echter dat je niet zo maar even miljoenen per maand aan extra productie uit de mouw tovert en de vraag is gewoon krankzinnig.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee serieus, hoe moeilijk kan het zijn?Nintendo mag een dik half jaar toch wel een beetje de productie en distributie in orde hebben? NERGENS op de wereld zijn Wii's normaal te verkrijgen
Wat denk je dat de verkopen zouden zijn geweest als het ding WEL op voorraad zou zijn? 10 miljoen, makkelijk!
idd, er zijn weer Prime-Time reclames, op o.a. SBS 6 en RTLquote:Op zondag 10 juni 2007 17:03 schreef FJD het volgende:
Eigenlijk heeft de marketing afdeling grandioos gefaald door geen fatsoenlijke forecasts te kunnen leveren.
Overigens zie ik nu wel steeds meer Wii reclames komen dus ik denk dat de Wiis dan in de winkels ook weer beter verkrijgen beginnen te worden.
Jep. En het zit er wel in dat ze een deel van de productie al aan het hamsteren zijn voor de feestdagen, wanneer je het écht niet gaat redden met 1 miljoen stuks.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:38 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ze hebben de productie op orde. Het probleem is echter dat je niet zo maar even miljoenen per maand aan extra productie uit de mouw tovert en de vraag is gewoon krankzinnig.
Eensch.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:38 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ze hebben de productie op orde. Het probleem is echter dat je niet zo maar even miljoenen per maand aan extra productie uit de mouw tovert en de vraag is gewoon krankzinnig.
je betaald 10 euro meerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:49 schreef Lemming22 het volgende:
Geen idee of er nog mensen zijn die m zoeken (is alweer lang geleden dat ik in het topic ben geweest en de Wii lijkt me tegenwoordig toch een stuk beter verkrijgbaar), maar ik kreeg een mailtje binnen van Consoleshop.nl dat ze m weer op voorraad hebben...
http://www.consoleshop.nl/product/30639
Als Nintendo nu het online gedeelte goed uit de grond gaat krijgen en nog een paar grote klappers uit brengt dan gaat de Wii richting PS2 status. Sony en MS zullen voorlopig niet dezelfde controllers gaan ondersteunen omdat ze daarmee hun huidige next gen console onderuit halen en dus heeft Nintendo het rijk voor zich alleen. Moeten ze zich alleen goed weten te (blijven) focussen op de juiste marktquote:Op zondag 10 juni 2007 18:35 schreef RaymanNL het volgende:
idd, er zijn weer Prime-Time reclames, op o.a. SBS 6 en RTL![]()
Ja ga lekker discussieren over wat nintendo moet regelen in een topic waar het gaat over waar wii`s te krijgen zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:34 schreef FJD het volgende:
Bedoel meer dat er geruchten gingen dat een dergelijke controller standaard zou worden op de volgende generatie consoles van MS of Sony. Dat gaat echter nog wel even duren omdat ze net de 360 en PS3 hebben gelanceerd waardoor Nintendo voorlopig nog flink kan profiteren.
niet meer dusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:25 schreef Thormodo het volgende:
http://www.dimensionplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=790000
Dimensionplus heeft ze ook weer (tijdelijk) op voorraad.
Geen garantie of wel? Ik zie niks op de site.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:16 schreef realbase het volgende:
kreeg deze mail net :
http://www.consoleshop.nl/product/30639/nintendo-wii-sports-pack.html?utm_source=activemailer&utm_medium=email
Op voorraad !
ik heb hem besteld... als het goed is krijg ik hem morgen binnenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:16 schreef realbase het volgende:
kreeg deze mail net :
http://www.consoleshop.nl/product/30639/nintendo-wii-sports-pack.html?utm_source=activemailer&utm_medium=email
Op voorraad !
Ik heb het ook via die site besteldquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:44 schreef Miriampje het volgende:
[..]
ik heb hem besteld... als het goed is krijg ik hem morgen binnen
er zit wel garantie op, zo uit mijn hoofd: 1 jaar en dan carry-in garantie
ben benieuwd
Ik heb het ook via jouw tip besteldquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:28 schreef realbase het volgende:
ole ! ik heb iemand aan een Wii geholpen
klein dorpje bij Den Boschquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:25 schreef Houtspeer het volgende:
Is hij al binnen?Bij mij nog niet..
In welke stad woon je Miriampje?
Zo lang hij op de site van Chear staat, issie verkrijgbaar. Zodra hun voorraad op is, verdwijnt ie meteen van de site!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:37 schreef mikko1985 het volgende:
Bij de webwinkel Chear.nl is de Wii op voorraad! Voor de zekerheid even een mailtje gestuurd, de voorraad is beperkt maar ze zijn er nog!
http://www.chear.nl/Chear_Gaming/Chear_01_NintendoWii/7078648/
Doe er je voordeel mee!
De reden hiervoor is dat ons limburgers ( en ook de mensen die in het noorde aan de grens wonen hem al uit duitsland hebben.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:20 schreef MrSubtle het volgende:
Hier in Weert in de Bart Smit hebben ze er gewoon over zei de verkoopster een paar weken geleden
Loop een rondje gedempte gracht ...quote:Op maandag 18 juni 2007 12:24 schreef Timmah het volgende:
Ik wil vandaag of morgen even rond gaan neuzen of er nog ergens een Wii te krijgen is hier in de Zaanstreek. Iemand die iets meer weet?.
Ok, thanks. Dan ga ik het er straks gewoon op gokken.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Loop een rondje gedempte gracht ...
Zag een tijdje geleden dat V&D er nog wat had staan .
Bart Smit (Jacobslaan) Nijmegen heeft er ook een aantal staanquote:Op maandag 18 juni 2007 13:12 schreef Brody het volgende:
zag er net een aantal staan bij de intertoys in de molenpoortpassage in Nijmegen.
Intertoys heeft ze nog liggen .quote:Op maandag 18 juni 2007 12:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ok, thanks. Dan ga ik het er straks gewoon op gokken.
bij de mediamarkt daar paar dagen gelee niet iig!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:17 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik wil vandaag in Antwerpen eens kijken... iemand die toevallig weet of ze daar op voorraad zijn?
Jezus, hoe duur is dat wel niet? 750 euro ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
dit wordt mijn lijst:
Wii, Console Sports Pak Wii NL
SSX, Blur Wii ENG
Lan Adapter Wii NL
Tony Hawk's, Downhill Jam Wii ENG
Gottlieb Pinball Classics Wii ENG
Big Brain Academy Wii ENG
WarioWare, Smooth Moves Wii ENG
Wii Play + Remote Controller Wii ENG
Mario Party 8 Wii ENG
Manhunt 2 Wii ENG
Nunchuk Controller, White Wii NL
Cooking Mama Wii ENG
meteen alle goeie spellen en niet al die rommel![]()
Koop dan direct 4 controllers anders heb je geen drol aan marioparty .quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
dit wordt mijn lijst:
Wii, Console Sports Pak Wii NL
SSX, Blur Wii ENG
Lan Adapter Wii NL
Tony Hawk's, Downhill Jam Wii ENG
Gottlieb Pinball Classics Wii ENG
Big Brain Academy Wii ENG
WarioWare, Smooth Moves Wii ENG
Wii Play + Remote Controller Wii ENG
Mario Party 8 Wii ENG
Manhunt 2 Wii ENG
Nunchuk Controller, White Wii NL
Cooking Mama Wii ENG
meteen alle goeie spellen en niet al die rommel![]()
kun je ook alleen of met 2 spelen en je hebt er een wiimote voor nodigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:59 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Koop dan direct 4 controllers anders heb je geen drol aan marioparty .
Multiplayeren gaat niet met 1 mote en marioparty 8quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
kun je ook alleen of met 2 spelen en je hebt er een wiimote voor nodig
ik heb niet eens 3 vrienden dus ik zie het nut niet om 4 controllers te kopen, ik heb alle MPs tot nu toe hooguit met 3 tegelijk gespeeld, zowel op de N64 als GC, gaat altijd prima. Met z'n 2 is het ook super en er zitten toch 2 Wiimotes bij...
heb er toch ook 2quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Multiplayeren gaat niet met 1 mote en marioparty 8
Wel bij Wario trouwens ..
Morgen is dus vandaag.quote:WiiHome.nl krijgt Wii's!
Voor allen die nog op zoek zijn naar een Wii; morgen zullen er weer een paar te verkrijgen zijn en wel op WiiHome.nl!
WiiHome.nl liet ons namelijk weten dat ze morgen zo'n 100 Wii's binnenkrijgen!
Heb je er dus nog geen en kun je er nergens een vinden, houd morgen dan http://www.WiiHome.nl in de gaten, want daar zullen ze verkrijgbaar zijn!
254,95 lijkt mij niet echt goedkoop als ie voor 249,95 elders ligt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
Nu ook hier, zelfs goedkoper dan de meeste shops (en geen verplichting om games erbij te kopen):
http://www.popelectronics.nl/product.php?productid=1310&cat=97&page=1
de meeste shops vragen anders 259 euroquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:30 schreef JK het volgende:
[..]
254,95 lijkt mij niet echt goedkoop als ie voor 249,95 elders ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |