Wii Sports zit er bij. De onderdelen zijn:quote:Op zondag 24 juni 2007 11:51 schreef Snever het volgende:
200 euro geboden voor de Wii met Wii sports. Je hebt het over 3 onderdelen, dit zijn?
Waarom doe je hem weg? En Wii sports zit erbij toch? Zou je een foto kunnen plaatsen?
Dat had puur met het licht te maken. Bod tevens genoteerd.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:16 schreef JK het volgende:
Ik heb wel interesse in de complete set incl. zelda voor 250 euro (mits Wii Sports er ook bij zit), maar is die trillende cursor wel verholpen, waar je last van had of is dat toch puur teveel (zon)licht in de kamer ?
Voor ¤ 275,- kan je hem vanmiddag zien en direct ophalen. Mocht je interesse hebben PM of mail (in profiel) me dan.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:44 schreef JK het volgende:
Nou ik wacht af of er mensen meer bieden, ik kan 'm eventueel vandaag ophalen (en ff werkend zien, heb zo'n wii controller ook nog nooit in mn handen gehad), heb niet veel te doen behalve het huis hier stofzuigen
¤ 32,95 nieuw, maar JK heeft een bod staan voor het hele pakket.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:43 schreef Tomaz het volgende:
Wat kost de componentenkabel los?
Voor die 250,- zou ik 'm de normale kabel erbij geven en mij de componentenkabel verkopenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:58 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
¤ 32,95 nieuw, maar JK heeft een bod staan voor het hele pakket.
En besproken.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:55 schreef JK het volgende:
PM teruggestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |