Na een half jaar mag dat ook wel.... k*t Nintendo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:19 schreef Leonos het volgende:
Sjongejonge, als je nu nog geen Wii kan vinden ben je echt debiel.
Als ik een rondje door de stad loop zie ik er genoeg. (Utrecht/Gouda/Rotterdam)
kut nintendo verscheept er meer dan 1 miljoen per maand en ze zijn nog uitverkocht.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:31 schreef JK het volgende:
[..]
Na een half jaar mag dat ook wel.... k*t Nintendo.
Ik koop 'm denk ik als m'n vakantiegeld binnen is, en dan nog bedenken welke spellen ik wil
wohoo ik ben een debielquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:19 schreef Leonos het volgende:
Nou ik ben niet bepaald debiel. Een Wii vinden kan ik niet :UTrecht doorgelopen: Intertoys, Mediamarkt, Music Store, Bart smit. Nopes Nada. (ook nog nagevraagd uiteraard)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:19 schreef Leonos het volgende:
misschien moet je eens de gewone gameshops af, in overvecht in dat winkelcentrum zit er een en ik ben de naam van nog een andere game shop even vergetenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:38 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nou ik ben niet bepaald debiel. Een Wii vinden kan ik niet :UTrecht doorgelopen: Intertoys, Mediamarkt, Music Store, Bart smit. Nopes Nada. (ook nog nagevraagd uiteraard)
Was toevallig in Friesland vandaag, Dokkum: Intertoys, Top1Toys, Music Store. Nopes Nada.
Woerden: Intertoys, Music Store, Free record shop. Nopes Nada. + Ik heb hem gereserveerd @ Intertoys en Music Store. 4 weken geleden. Nog steeds nopes nada niets!
Ik ga volgende week mooi naar Volendam, ik ben het nu zat!![]()
in winkelwagen leggen en die bekijken zie je het volgende...quote:Op maandag 7 mei 2007 13:20 schreef Pronk het volgende:
[..]
"Vóór 12 uur besteld, morgen in huis"
Dus het lijkt er inderdaad op dat ze Wii's op voorraad hebben! (gelukkig heb ik er al 1 sinds begin december)
sjonge, daar had ik er ook nog eentje gereserveerd via de website, doen ze goed want ik heb nog geen bericht ontvangenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:35 schreef mikko1985 het volgende:
De Wii is direct uit voorraad leverbaar bij Dixons.nl, heb net contact met ze gehad en er gelijk eentje besteld!
http://www.dixons.nl/De_o(...)7078648/default.aspx
Er staat "Tijdelijk uitverkocht in onze webwinkel" onder?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:35 schreef mikko1985 het volgende:
De Wii is direct uit voorraad leverbaar bij Dixons.nl, heb net contact met ze gehad en er gelijk eentje besteld!
http://www.dixons.nl/De_o(...)7078648/default.aspx
Zeur niet. Als je even naar Duitsland gaat zie je Wii's daar word je niet goed van. Hier in Nederland ook overigens. Je moet alleen wel op de juiste plaatsen kijken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:52 schreef GoodGawd het volgende:
Het ziet er naar uit dat deze topic gaat uitsterven, maar ik heb nog steeds geen Wii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |