quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:05 schreef Barca het volgende:
Skwish> Volgens mij speelde Van Nistelrooij op het wk. En dat ging belabberd.
Juist ... fijn dat je het dan even uitlegt wat je wel bedoeld.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:11 schreef Skwish het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je begrijpt het weer eens niet (wat overigens wel vaker het geval bij jou is) of je lult je er weer onderuit.
Ik ga verder hier niet meer op in, want dan ik net zo goed tegen een muur lopen praten.
Klopt, hij speelde niet best. Er waren er meerdere overigens. Wat heb jij overigens tegen v. Nistelrooij ? Mijn vriend is het ook niet en is voor mij ook niet altijd eerste keus maar hoe jij hem afschilderd is het een of andere nono die blij mag zijn als hij bij Fc Lutjebroek een basisplek kan bemachtigen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Juist ... fijn dat je het dan even uitlegt wat je wel bedoeld.
Van Nistelrooij speelde op het wk gewoon bagger!
Laat je overduidelijke haat tegen Van Nistelrooy er eens buiten, en kijk er eens met wat meer realisme en nuance naar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik kon dit vinden wat betreft Huntelaar (meevoetballen niet z'n sterkste punt) en een post of 10 daarboven een post waarin je spreekt van voordeel van de twijfel omdat hij nog niet zoveel gespeeld heeft, dus kan ik concluderen dat je het eigenlijk met me eens bent dat als Van Nistelrooy niet zou voldoen de kans groot is dat Huntelaar ook gaat falen? Als dat zo is zijn we toch weer een stuk verder.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:05 schreef Barca het volgende:
Skwish> Volgens mij speelde Van Nistelrooij op het wk. En dat ging belabberd.
Loohcs> Op Huntelaar ben ik al meerdere keren ingegaan. Sja ... als je niet leest.
Ik geef hem groot gelijk eigenlijk, het enige dat je tot nu toe hebt gedaan is zeggen v. Nistelrooij is slecht hij kan niet meevoetballen. Als iemand andere punten heeft ga je d'r niet op in, maar herhaal je gewoon nog is dat v. Nistelrooij slecht is. Kan me wel voorstellen dat ie het een keer opgeeft.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Nogmaals, Slory is een buitenspeler dus is helemaal niet geslecteerd voor de positie van v. Nistelrooij. Dus vergelijking slaat als een tang op een varken. Maar ja, altijd leuk v. Basten bashen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:43 schreef Grimm het volgende:
Maar hij speelt nog steeds baggervan nistelrooy is geen topspits
EXCELSIOR! daar lopen de toppers
Van Basten zou ook eens een ander systeem kunnen proberen, zodat hij niet krampachtig inferieure spelers hoeft te selecteren.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nogmaals, Slory is een buitenspeler dus is helemaal niet geslecteerd voor de positie van v. Nistelrooij. Dus vergelijking slaat als een tang op een varken. Maar ja, altijd leuk v. Basten bashen.
Ach jonge je weet wel wat ik bedoel tochquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nogmaals, Slory is een buitenspeler dus is helemaal niet geslecteerd voor de positie van v. Nistelrooij. Dus vergelijking slaat als een tang op een varken. Maar ja, altijd leuk v. Basten bashen.
Ik zou voor zoiets gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Doe mij maar:
Van Persie - Van Nistelrooy
---------------Kuyt-------
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zou voor zoiets gaan.
---------Van Nistelrooy---------------
-----------------Van Persie-----------
Urby-----Sneijder--------Seedorf-------Davids?
Gio------Mathijssen ----- Boula------Kromkamp
Gewoon Europese top, wellicht wat kwetsbaar achterin, maar als je meer scoort dan tegenkrijgt win je ook.
Nee, Kromkamp is aanvallend/opbouwend veel te zwak. Gezien het feit dat de rest van de wereld wél 442 speelt, komt er in ieder geval één kant vrij. Als een tegenstander slim is, laten ze dan Kromkamp vrij.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zou voor zoiets gaan.
---------Van Nistelrooy---------------
-----------------Van Persie-----------
Urby-----Sneijder--------Seedorf-------Davids?
Gio------Mathijssen ----- Boula------Kromkamp
Gewoon Europese top, wellicht wat kwetsbaar achterin, maar als je meer scoort dan tegenkrijgt win je ook.
Ik zit ook een beetje met de rechtshalf, Bommel lijkt me ook niet ideaal. Misschien dat Heitinga daar nog wel eens een goede zou kunnen zijn. Goed voor de balans en met een veel opkomende Kromkamp ( who needs backs in 2007 anyway ) zou hij de verdedigende taken op zich kunnen nemen. Een beetje Gattuso-achtige rol voor hem dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, als je Kuyt er achter neerzet, belemmer je Seedorf/Sneijder. Maar moet er geen verdedigende man op het middenveld? Heitinga? En vd Sar natuurlijk op de goal![]()
En nu staan er ook 2 linkspoten op rechts. Robben zou je eventueel nog op linksmidden kunnen zetten, met een verdedigend goede back er achter zodat hij naar voren kan.
Ja, dat zou ook een oplossing zijn, al vind ik 3 verdedigers geen goede oplossing voor deze verdediging. Maldini, Materazzi en Cannavaro zou ik wel met z'n drieen achterin zetten, maar onze achterste linie vind ik daar verdedigend te zwak voor. In mijn systeem is de eindpass dan ook minder voor Kromkamp, maar de 2 halfspelers kunnen de schakel tussen aanval verdediging spelen. Dus laat hen wat minder buitenom gaan en wat meer naar binnen toe en opbouwend, zodat de backs voor de dreiging langs de zijlijn en Sneijder, Seedorf voor het verlengstuk richting van Persie kunnen zorgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, Kromkamp is aanvallend/opbouwend veel te zwak. Gezien het feit dat de rest van de wereld wél 442 speelt, komt er in ieder geval één kant vrij. Als een tegenstander slim is, laten ze dan Kromkamp vrij.
Ik zou dan eerder met drie man achterin spelen en dan Heitinga voor de verdediging, want op die plek speelt-ie heel goed bij Ajax momenteel. Gewoon de spelverdeler van de tegenstander uitschakelen, dat kan-ie als geen ander.
Vd Vaart is mijn favoriet, maar ik zie eigenlijk geen plek voor hem. Óf hij moet voor van Persie, óf voor Sneijder, maar beide vind ik momenteel beter of constanter. Maargoed, alle dvan Persie en vdVaart zijn redelijk blessuregevoelig, dus een beetje rouleren kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ pfaf: Van der Vaart zit op de bank?? Ik weet, met Sneijder, Seedorf, Van Persie/Robben heb je aanvallend al flink wat lopen.. Toch zou ik voor hem ook ergens een plaats zoeken..
V.D. Vaart kan overal.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vd Vaart is mijn favoriet, maar ik zie eigenlijk geen plek voor hem. Óf hij moet voor van Persie, óf voor Sneijder, maar beide vind ik momenteel beter of constanter. Maargoed, alle dvan Persie en vdVaart zijn redelijk blessuregevoelig, dus een beetje rouleren kan geen kwaad.
Linkshalf zou ook wat voor hem zijn, maar ik zie hem liever centraal en naar voren spelend.
Heb jij in een grot gezeten afgelopen seizoen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:51 schreef Grimm het volgende:
ik snap niet wat mensen met Sneijder willen, VDV lijkt mij toch een duidelijke eerste keus ipv Sneijder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |