Landzaat en Vennegoor zijn natuurlijk waardige vervangersquote:Op zondag 22 april 2007 09:34 schreef Barca het volgende:
Van Bommel en Van Nistelrooij ... PLEASE ... als dat het beste is wat Nederland heeft dan zijn we zeker weten kansloos. Ik denk dat we betere spelers hebben.
Beide jochies vinden zichzelf beter en belangrijker dan ze zijn. Nooit meer selecteren dus!
Nee, maar dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 22 april 2007 11:59 schreef Longmen het volgende:
[..]
Landzaat en Vennegoor zijn natuurlijk waardige vervangers![]()
Jij hebt ook het doelpunt niet van ruud gezien die hij dit weekend tegen valencia gezet heeft?quote:Op zondag 22 april 2007 09:34 schreef Barca het volgende:
Van Bommel en Van Nistelrooij ... PLEASE ... als dat het beste is wat Nederland heeft dan zijn we zeker weten kansloos. Ik denk dat we betere spelers hebben.
Beide jochies vinden zichzelf beter en belangrijker dan ze zijn. Nooit meer selecteren dus!
Maar dat is wel de redenatie van Marco....quote:
Wie zijn er beter op hun posities dan?quote:Op zondag 22 april 2007 09:34 schreef Barca het volgende:
Bij Barcelona is hij bij elke belangrijke wedstrijd ofwel onzichtbaar gebleven ofwel gewisseld.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:57 schreef Solstice het volgende:
[..]
Als je dat al middelmaat vind vraag ik me af wat je van die zooi vind die er nu op het veld staat. Ik kan me trouwens goeie wedstrijden zat herinneren van van Bommel, bijvoorbeeld 2x tegen Milan voor z'n vertrek, en bij Barcelona heeft ie er ook zat gespeeld.
Blinkt hij wekelijks uit?quote:Nou, bij Bayern blinkt ie ook wekelijks uit in een sterke competitie
Tegen Madrid zat hij in de heenwedstrijd alleen maar te zuigen, raakte geen bal goed behalve dan die 2-2. Maar goed, dat is waarschijnlijk ook het enige wat je van die wedstrijd heb gezienquote:en Europees buiten de laatste wedstrijd tegen Milan heeft hij het ook gewoon goed gedaan, tegen Real Madrid 2 x bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 22 april 2007 04:03 schreef tong80 het volgende:
Gekeken Marco ?
http://www.dailymotion.co(...)valencia-21-goal-ram
Doet me ergens aan denken.
In geval van Van Bommel: Seedorf, Sneijder. In geval van Van Nistelrooij: Huntelaar. Ooit presteerde Kluivert heel goed. Die speelde als international beter dan Van Nistelrooij.quote:
vergelijk Sneijder met van bommelquote:Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef Barca het volgende:
[..]
In geval van Van Bommel: Seedorf, Sneijder. In geval van Van Nistelrooij: Huntelaar. Ooit presteerde Kluivert heel goed. Die speelde als international beter dan Van Nistelrooij.
Ooit presteerde Hans van Breukelen als international ook heel goed. Beter dan Timmer en Stekelenburg. Ook maar oproepen?quote:Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef Barca het volgende:
[..]
In geval van Van Bommel: Seedorf, Sneijder. In geval van Van Nistelrooij: Huntelaar. Ooit presteerde Kluivert heel goed. Die speelde als international beter dan Van Nistelrooij.
Nee ... maar het geeft maar aan dat Van Nistelrooij in oranje niks heeft klaargemaakt!quote:Op maandag 23 april 2007 08:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ooit presteerde Hans van Breukelen als international ook heel goed. Beter dan Timmer en Stekelenburg. Ook maar oproepen?
Spelen op dezelfde positie.quote:
Voor iemand die bijna 1 op 2 loopt.quote:Op maandag 23 april 2007 09:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee ... maar het geeft maar aan dat Van Nistelrooij in oranje niks heeft klaargemaakt!
[..]
Huntelaar heeft nog niet veel gespeeld. Voordeel van de twijfel. 1 op 2 ... ja, in nietszeggende wedstrijden. Maakt vaak de 3 - 0 of zo.quote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef Longmen het volgende:
[..]
Voor iemand die bijna 1 op 2 loopt.![]()
Huntelaar heeft buiten z'n debuut (nietzeggende oefeninterland) ook nog niets laten zien in oranje...
Klopt. Gaat o.a. over Van Nistelrooij en dat is niks!quote:
Maar ook hier is hij niet rechtlijnig. Sneijder (terecht overigens) en Landzaat krijgen wel bij voorbaat al een basisplaats.quote:Op maandag 23 april 2007 13:15 schreef PPWB84 het volgende:
Van Nistelrooy wordt niet buiten de selectie gelaten, omdat hij slecht speelt...Hij wil een vaste plek in de selectie en Marco wil hem dat niet beloven, omdat hij dat oneerlijk vindt ten opzichte van de andere spitsen. Het blijft de vraag of Van Nistelrooy op basis van zijn klasse een voorkeurspositie verdient. Marco vindt iig van niet en dan houdt het op. Dat is ook het manko van Marco, hij behandelt iedereen en alles te veel vanuit theorie. In de praktijk willen spelers nou eenmaal vertrouwen om goed te presteren.
Maar dat heeft hij ze niet verzekerd, wat Van Nistelrooy wel wilde, omdat hij naar vertrouwen hunkerde. Hij heeft in het verleden wel mensen als Van Persie verzekerd van een plaats geloof ik, maar dat was meer omdat Van Persie dat op dat moment nodig had en hij een gigantisch talent voor de toekomst is. Daarnaast is Marco misschien gewoon niet consequent. Hij bepaalt per moment wat de beste optie is. Hij had beter niet dingen kunnen zeggen vantevoren zoals dat hij alleen spelers selecteert die spelen bij hun clubs. Daar houdt hij zich inderdaad niet aan. Hij is een denker en je weet nooit wat hij nou weer bedenkt. Hij bekijkt per situatie de volgens hem beste optie. Het nadeel daarvan is dat niemand weet waar hij aan toe is, mensen weinig vertrouwen voelen en er geen stabiliteit dan wel vastigheid in het team zit.quote:Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar ook hier is hij niet rechtlijnig. Sneijder (terecht overigens) en Landzaat krijgen wel bij voorbaat al een basisplaats.
Klopt. En ik ga ook zeker niet ontkennen dat Kluivert het goed gedaan heeft in Oranje. Sterker nog, hij na Van Basten de beste spits die we in Oranje gehad hebben de afgelopen 25 jaar. Maar nu is het helaas niet veel meer. Voor mij zeker geen optie als spits van Oranje.quote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef Longmen het volgende:
Inderdaad. met droge ogen beweren dat van N. niets voorstelt."maakt vaak de 3-0 enzo"
Laat die andere spitsen van van B. daar maar eens aan komen.
Kluivert heeft overigens nagenoeg hetzelfde gemiddelde...![]()
Jij niet, maar anderen vinden zo'n gemiddelde niets als ik het zo lees.quote:Op maandag 23 april 2007 15:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. En ik ga ook zeker niet ontkennen dat Kluivert het goed gedaan heeft in Oranje. Sterker nog, hij na Van Basten de beste spits die we in Oranje gehad hebben de afgelopen 25 jaar. Maar nu is het helaas niet veel meer. Voor mij zeker geen optie als spits van Oranje.
Ik vind ook dat Kluivert het in het verleden beter heeft gedaan dan Van Nistelrooij. Maar is dat een reden om hem nu weer bij Oranje te halen? Op dit moment is Van Nistelrooij beter dan Kluivert. Of denk jij echt dat een basisspeler bij Madrid slechter is dan een wisselspeler van psv?quote:Op maandag 23 april 2007 19:39 schreef Barca het volgende:
Ho ho ho ... ik zeg niet dat ik op dit moment liever Kluivert heb dan Van Nistelrooij. Kluivert heeft alleen beter gepresteerd dan Van Nistelrooij.
Nou nou, wat een verschil.quote:Op maandag 23 april 2007 20:51 schreef Longmen het volgende:
poe poe wat doet Kluivert het beter zeg
Kluivert 79 (40)
Nistelrooy 54 (28)
![]()
Klopt! Met de nadruk op was. Want nu is Kluivert natuurlijk geen Oranje materiaal meer.quote:Op maandag 23 april 2007 22:14 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Kluivert was een veel completere spits dan van Nistelrooij ooit zal zijn.
Amen!quote:Op donderdag 26 april 2007 09:54 schreef Solstice het volgende:
.....
Ehm daar ben ik het dan ook mee eens hoor...quote:Op maandag 23 april 2007 22:14 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nou nou, wat een verschil.![]()
Kluivert deed meer dan scoren alleen, hij was naast een goede afmaker ook een goede voetballer die anderen in staat stelde om te scoren.
Kluivert was een veel completere spits dan van Nistelrooij ooit zal zijn.
Het is bullshit om te zeggen dat Kluivert nooit is doorgebroken in het buitenland. Kluivert was op een gegeven moment de onbetwiste spits van Barca en een absolute wereldster.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:24 schreef Solstice het volgende:
Dat ie niet completer was zeg ik ook nergens, dat ie veel talentvoller was ben ik het ook mee eens. Maar dat v. Nistelrooij veel meer uit z'n carriere haalt is ook duidelijk. Waar Kluivert in het buitenland nooit echt is doorgebroken is v. Nistelrooij al jaren een van de beste Europese topschutters. Dat heeft maar met een ding te maken, topsportmentaliteit. Het zijn natuurlijk twee totaal verschillende types, maar als afmaker is v. Nistelrooij toch stukken beter, en daar, vind ik, sta je d'r uiteindelijk toch voor als spits. Anderen kansen bieden staan de nummer 10 en buitens d'r voor.
En dat Van Nistelrooy ook in andere competities als een beest scoort, alleen in 2003/04 44 keer, dat is meer dan Kluivert de laatste 5 jaar.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:15 schreef Solstice het volgende:
Neem daarbij in gedachten dat v. Nistelrooij bij Den Bosch als middenvelder heeft gespeeld. EC duels zoek ik nog even naar.
Daar heeft Kluivert d'r ongetwijfeld meer van. Maar ik vind dus dat een spits er voor het afmaken van het voorbereidend werk van de middenvelders en buitenspelers is in plaats van andersom. Da's dan mijn persoonlijke voorkeur. Al is het natuurlijk wel prettig als de middenvelders en buitenspelers ook kunnen scoren, al was het alleen maar om niet te voorspelbaar te worden. Bij het Nederlands elftal zou je trouwens ook nog kunnen zeggen dat Kluivert een beter team om zich heen had, dan v. Nistelrooij.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:16 schreef tong80 het volgende:
Ok. Ik ben overtuigd. Helaas zijn assist nooit terug te vinden
Zijn dat allebei spitsen?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:20 schreef tong80 het volgende:
Gerald Vanenburg heeft minder doelpunten in Oranje gemaakt dan Edo Ophof. Maakt dat hem minder dan Ophof ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |