oh das anders dat je zegt ze ziet eruit als een hoer,,nu zeg je in jouw optiek sletterig.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Melissa heeft in mijn optiek een sletterige uitstraling.
Laten we nu niet onderling ook nog eens deze ultiem zinloze discussie gaan zitten voerenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het verschil is dat Jaap een vadsige inferieure pad is en dat Melissa geen hoer is. Althans ik wil eerst de feiten op tafel.
Of ze een hoer is weet ik niet, ben het wel met lieke eens dat ze er zo uitziet .quote:Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het verschil is dat Jaap een vadsige inferieure pad is en dat Melissa geen hoer is. Althans ik wil eerst de feiten op tafel.
Lang blond haar, enorme tetten, opgespoten lippen, rokje dat net haar kont bedekt.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:02 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
oh das anders dat je zegt ze ziet eruit als een hoer,,nu zeg je in jouw optiek sletterig.
nogmaals ik heb geen streams dus hoe ziet ze eruit
ik zie zoveel sletten loven(tenminste dat denk ik) maar die zien er allemaal verschillend uit
quote:[b]Op maandag 7 mei 2007 00:02 schreef
Wat maakt het uit? Ik vind het wel leuk hoe ze wordt aangepakt.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:03 schreef PumaStreamer het volgende:
Moet wel zeggen dat Hubio en Erico een BEEEETJE doordraven voor alleen het woord hoer...want er zijn zoveel ergere dingen gebeurt en gezegd....dus ik vraag me inmiddels af waarvoor dit nodig is!
Dat zeker!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Goede vraag. Het is in ieder geval misplaatst.
Dat is een vooroordeel, waarom zeg je dat op een openbaar forum, je zit gewoon fout, ik snap er geen kikker van.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Melissa heeft in mijn optiek een sletterige uitstraling.
Ja, dan wordt de data rechtstreeks in hun dronenhoofdjes geprogrammeerd.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:03 schreef OudFruit het volgende:
Even een vraagje hoor: als de telefoon gaat, betekent dat dan dat ze nieuwe 'orders' krijgen?
Dat zeker ook!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:04 schreef schatje het volgende:
Wat maakt het uit? Ik vind het wel leuk hoe ze wordt aangepakt.
Het kan van alles zijn :quote:Op maandag 7 mei 2007 00:03 schreef OudFruit het volgende:
Even een vraagje hoor: als de telefoon gaat, betekent dat dan dat ze nieuwe 'orders' krijgen?
Ok thanks!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:04 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dan wordt de data rechtstreeks in hun dronenhoofdjes geprogrammeerd.
eens, zij ziet er uit als een ordinaire lellebel.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:03 schreef maril het volgende:
[..]
Of ze een hoer is weet ik niet, ben het wel met lieke eens dat ze er zo uitziet .
*Proest*quote:Op maandag 7 mei 2007 00:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het kan van alles zijn :
- zender checken
- opassen voor 'xxxx' taalgebruik
- aanwijzing
- vers fruit voor de deur
hmmm lekker...betekend dat nou meteen dat ik van sletten houd?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Lang blond haar, enorme tetten, opgespoten lippen, rokje dat net haar kont bedekt.
Dat kleed een stuk slanker afquote:Op maandag 7 mei 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Lang blond haar, enorme tetten, opgespoten lippen, rokje dat net haar kont bedekt.
dat zat ik ook te denken....quote:Op maandag 7 mei 2007 00:05 schreef Katewalker het volgende:
Nou, Natasia kan in haar vuistje lachen...HEL heeft ruzie...dat heeft ze knap gedaan..
Daar heeft ze het al de hele tijd over.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:05 schreef schatje het volgende:
Melissa krijgt nu de kans van Lieke om zich te bewijzen wie ze is.
die kans krijgt Huub ook altijd van derquote:Op maandag 7 mei 2007 00:05 schreef schatje het volgende:
Melissa krijgt nu de kans van Lieke om zich te bewijzen wie ze is.
nou ik denk dat ik nu maar gaat betalen nu is het het waardquote:Op maandag 7 mei 2007 00:06 schreef Soury het volgende:
Eric zit lekker te stoken
Nou moet zeggen ....ze houd het aardig vol!!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:07 schreef FuTilE het volgende:
Eric en Huub zitten haar gewoon een beetje te testen. Dat krijg je als je je de hele dag die villa doorgiechelt..
Nee, ik reageer op dat je jezelf "vrouwvriendelijk" noemt.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Je reageert op een opmerking mijnerzijds over Girl Power. Wat is er mis met GP?
Niemand begrijpt die opmerking?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:07 schreef yellowfirst het volgende:
Lieke: "Het is een vooroordeel dat Melissa een hoer is, maar niet mijn mening."![]()
als je hier voor betaald kan je je buurmeisje ook wel een euro geven voor dat zakkie snoepquote:Op maandag 7 mei 2007 00:08 schreef OudFruit het volgende:
Ahahahaha ze lijkt nu wel me buurmeisje die geen euro krijgt om een zakje snoep te halen...:D
Heel mooi lang blond haar, fantastisch mooie borsten en een hupsig zwart rokje, lange mouwen met mooie roze "bloem"patroontjes. chiquequote:Op maandag 7 mei 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
hou nou op ik ben bijna op over de drempel om te gaan betalenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:09 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Heel mooi lang blond haar, fantastisch mooie borsten en een hupsig zwart rokje, lange mouwen met mooie roze "bloem"patroontjes. chique
Wel voor een maandje streamsquote:Op maandag 7 mei 2007 00:10 schreef OudFruit het volgende:
Alsof er gratis euro's bestaan om een zakje snoep te halen
Zuinige snoeperdquote:Op maandag 7 mei 2007 00:09 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
als je hier voor betaald kan je je buurmeisje ook wel een euro geven voor dat zakkie snoep
Er zijn vast caps gemaakt van deze bijzonder mooie vrouw!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:10 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
hou nou op ik ben bijna op over de drempel om te gaan betalen
Misschien is hij dan toch geboren in de laatste slavenkolonie in de Achterhoek?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:13 schreef PumaStreamer het volgende:
Ben pro huub..maar hij moet is kappen met die NEGERPRaat van hemm..dat Puta de madre...
Echt hubio...zeg het dan goed....klinkt echt niet uit zijn bek
Wat vind je, 1 of 2 weken geen sex voor Huub, als straf?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:12 schreef maril het volgende:
Huub: wie ben jij om zo te oordelen over iemandhij doet zelf niets anders, en maar gillen om zijn gelijk te krijgen en wat ik zo in hem haat dat zuigen van hem dat konstant iemand de bloed onder de nagels vandaan te halen, brrrrrrr
![]()
Ik kan er ook niks mee.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:07 schreef yellowfirst het volgende:
Lieke: "Het is een vooroordeel dat Melissa een hoer is, maar niet mijn mening."![]()
ik zou het niet doen.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:07 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
nou ik denk dat ik nu maar gaat betalen nu is het het waard
Volgens mij is dit juist het begin van een nachtelange discussie...quote:Op maandag 7 mei 2007 00:15 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zou het niet doen.
Het is alweer voorbij
*Sees mental image in minds' eye*quote:Op maandag 7 mei 2007 00:15 schreef ruby het volgende:
Eric zit natuurlijk helemaal te soppen om het feit dat er nu onenigheid tussen Lieke en Huub is.
Of allebei:quote:Op maandag 7 mei 2007 00:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks mee.
Zeg nou gewoon "sorry" of "ik vind haar gewoon een hoer". Klaar.
Ik haat het als mensen hoe dan ook gelijk moeten krijgen.
Tsjaaa, tis Ericjequote:Op maandag 7 mei 2007 00:15 schreef PumaStreamer het volgende:
Zegt hij nou echt dat niemand mag weten dat Eric hoer was.....OMG....en de streamers dan...neit te vergeten zijn ex klanten....zijn potentiele nieuwe klanten....whaha...
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:12 schreef maril het volgende:
Huub: wie ben jij om zo te oordelen over iemandhij doet zelf niets anders, en maar gillen om zijn gelijk te krijgen en wat ik zo in hem haat dat zuigen van hem dat konstant iemand de bloed onder de nagels vandaan te halen, brrrrrrr
![]()
Sorry, ik vind haar een hoerig type?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:17 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Of allebei:
Sorry, ik vind het gewoon een hoer!
Er is maar 1 echte Melissa!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:12 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Er zijn vast caps gemaakt van deze bijzonder mooie vrouw!
Het spijt mij ten zeerste maar ik vind haar trekjes zowel uiterlijk als inner hebben van een dame van lichte zede!!! whahahquote:
Melissa de butler is helemaal echt en tja, tien keer prettiger om naar te kijken dan de dansMelissa, imoquote:Op maandag 7 mei 2007 00:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Er is maar 1 echte Melissa!
[afbeelding]
En die is helemaal echt!
"Ja, 't is zo goedkoop"quote:Op maandag 7 mei 2007 00:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
"Wat is een hoerig type" krijg je dan....
Die komen hoe dan ook weer bij elkaar.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:20 schreef farceman het volgende:
Waarom proberen ze niet om Amanda en Brian beetje te stoken?
ik moet er niet aan denken dat die weer bij elkaar komen.
waar merk je dat aan?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:20 schreef ruby het volgende:
Huub is echt verliefd op Lieke, dat kun je wel merken.
Maar dan wel op een Hans Teeuwen manier:quote:
Ik kan je er wel een paar bezorgen hoor, op korte termijn!quote:
Alleen als melissa weg isquote:Op maandag 7 mei 2007 00:20 schreef ruby het volgende:
Huub is echt verliefd op Lieke, dat kun je wel merken.
Hoe zie jij er uit dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:21 schreef Carlaa het volgende:
Ik vind dat Lieke haar excuses moet maken aan alle hoeren. Niet alle hoeren zien er namelijk zo goedkoop / fake en opgespoten uit!
Omdat als die weer samen zijn, kun je ze weer uit elkaar halen --> goeie televisie.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:20 schreef farceman het volgende:
Waarom proberen ze niet om Amanda en Brian beetje te stoken?
ik moet er niet aan denken dat die weer bij elkaar komen.
quote:
Dit vond ik een gouden opmerking..quote:Op maandag 7 mei 2007 00:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub tegen Eric: We blijven vriendjes he!
Ja natuurlijk Huub.
Huub: dat moeten we af en toe eens zeggen anders worden de mensen thuis zo zenuwachtig
JA DAAR HEB JE HELEMAAL GELIJK IN...quote:Op maandag 7 mei 2007 00:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VOOR DE DUIDELIJKHEID...HUUB HEEFT GEZEGD NOOIT EEN RELATIE TE BEGINNEN MET EEN BEWOONSTER
HUUB HEEFT LIEKE WEL LEUK GEVONDEN MAAR NU IS ZE MILLIONAIRE EN ZAL HIJ NET ZO MAKKELIJK OP HAAR SCHIJTEN ALS OP ELK ANDER WIJF IN DE VILLA.....EN DAAR DURF IK GELD OP TE ZETTEN...
Het dekt wat Lieke zegt.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
"Wat is een hoerig type" krijg je dan....
Ehhh lief klein pumaatje, je SCHREEUWTquote:Op maandag 7 mei 2007 00:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VOOR DE DUIDELIJKHEID...HUUB HEEFT GEZEGD NOOIT EEN RELATIE TE BEGINNEN MET EEN BEWOONSTER
HUUB HEEFT LIEKE WEL LEUK GEVONDEN MAAR NU IS ZE MILLIONAIRE EN ZAL HIJ NET ZO MAKKELIJK OP HAAR SCHIJTEN ALS OP ELK ANDER WIJF IN DE VILLA.....EN DAAR DURF IK GELD OP TE ZETTEN...
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:24 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah was al weer bijna cake aan het bakken voor bij de wake?!?!?
Wat zie jij er geil uitquote:
Nee, aan het feit dat hij en Eric zo zaten te drammen bij 'r op een bijna hysterische manier.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:21 schreef avonne het volgende:
[..]
waar merk je dat aan?
Dat hij net lachend zegt "zo, even weer op haar plaats gezet" ?
jah sorry capslock stond aan had geen zin om het aan te passen...maar ach tis duidelijk tochhahaquote:
Gelukkig maar voor melissa de sletterig geklede butler, dat er ook mensen zijn die haar wel waarderen.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:20 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Melissa de butler is helemaal echt en tja, tien keer prettiger om naar te kijken dan de dansMelissa, imo
nou ik zal morgen ook wel een discussie krijgen met mn baas als ik dat geneuzel gaat volgenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:16 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Volgens mij is dit juist het begin van een nachtelange discussie...![]()
Dat heet met een mooi woord: siegofreen.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:21 schreef PumaStreamer het volgende:
En nu weer poeslief doen...heel raar..
U doet in extensions?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik kan je er wel een paar bezorgen hoor, op korte termijn!![]()
![]()
Dit keer was het een ontwerpje van Disanaquote:Op maandag 7 mei 2007 00:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat zie jij er geil uit![]()
Is ian hem gesmeerd toen jij je stond om te kleden?![]()
Dat geeft wel aan dat Hupert heel goed snapt hoe het spelletje werkt, en er ook nog op een zeer originele manier mee omgaat. Tis en blijft een bijzonder menneke.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub tegen Eric: We blijven vriendjes he!
Ja natuurlijk Huub.
Huub: dat moeten we af en toe eens zeggen anders worden de mensen thuis zo zenuwachtig
WAT!??quote:Op maandag 7 mei 2007 00:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
want ik moet toch wel bekennen dat Liekje niet in die Hors Categorie Blondines valt...
Ze zou lobasca ook onder handen moeten nemen, die lijkt wel moslimquote:Op maandag 7 mei 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit keer was het een ontwerpje van Disana![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat geeft wel aan dat Hupert heel goed snapt hoe het spelletje werkt, en er ook nog op een zeer originele manier mee omgaat. Tis en blijft een bijzonder menneke.
Misschien ben ik wel moslima...quote:Op maandag 7 mei 2007 00:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zou lobasca ook onder handen moeten nemen, die lijkt wel moslim
Mijn kruisloze stringetje?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:33 schreef Soury het volgende:
Twas een slip of the thong en stelde niks voor... Nou ja weer 2 uur plezier voor ons![]()
En dat sporten met brian danquote:Op maandag 7 mei 2007 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Zie je mij hier bondgenoten worden met andere mensen dan jij en Eric? Nee!"
Zit het in mijn zorgpakket?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik bewerkstellig een en ander op puur natuurlijke wijze!![]()
Ja jij krijgt ook gratis nieuwe outfits ...quote:
Het is een enorme fout van fokkers dat ze dat als 'bonden' zien inderdaad.quote:
Om het kikkerlikken te vergemakkelijken?quote:
Uw gewaad is uiterst smaakvol hedenavond!quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Om het kikkerlikken te vergemakkelijken?![]()
![]()
Je bent er duidelijk nog niet helemaal uit iigquote:
Kunnen ze lekker de aandacht op iemand anders richten. Men heeft een stok gevonden om mee te slaanquote:Op maandag 7 mei 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
Snap niet na die dingen die tot nu toe gebeurt zijn ze zich zo druk maken om het woord hoer tegen melissa...
Kan ik me voorstellen. Huub draaft veel te ver door met zijn 'niet zo doen tegen mij hè!'. Echt zó enorm uit de hoogte. Komt nog bij dat Lieke 100% gelijk heeft dat Melissa er goedkoop uitziet. Maar zoiets kun je idd beter niet zeggen.quote:
eeeeeeeew?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kunnen ze lekker de aandacht op iemand anders richten. Men heeft een stok gevonden om mee te slaan
Wat? Hoor ik Brian over een condoom?![]()
Ow sorryquote:Op maandag 7 mei 2007 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is een enorme fout van fokkers dat ze dat als 'bonden' zien inderdaad.
tja, een echt geloofwaardig "conflict" is het dan ook nietquote:Op maandag 7 mei 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
Snap niet na die dingen die tot nu toe gebeurt zijn ze zich zo druk maken om het woord hoer tegen melissa...
Alsof zij hem wilt...volgens mij hoeft ze hem nu nooit meer en zal ze voor Brian gaan..trouwens iedere keer als ze met brian alleen is verschijnt amamdel toevallig...niemand opgevallenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:40 schreef FdW het volgende:
Nou zegt Huub kleintje. 3 weken geen sex!
Jij mag je ook wel eens douchen en een ander shirtje aantrekken Jaap!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent er duidelijk nog niet helemaal uit iig
Euh help amanda maar eens af van haar meningquote:Op maandag 7 mei 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Lieke is wel duidelijk iemand met een volkomen eigen mening waar ze ook niet makkelijk van af te helpen is. Beetje de tegenpool van Amanda zegmaar.
Was dat nou ?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoezo is Natasia bezig om Amanda binnen te takelen ???
[afbeelding]
Die handen op de wangen van Jaap...... gewoon eng!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:44 schreef PumaStreamer het volgende:
Moet het even kwijt...het stukje dat brian Jaap aait in tranen...das echt het mooiste bewijs voor een inzinking stylie psychose in aanmaking!!
Butler roept naar baas 'vieze sloerie'.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Lieke moet excuses maken van Huub en Eric, maar ik meen dat Melissa ook allemaal walgelijke dingen naar Lieke's hoofd heeft gegooid als reactie. het mag dan een reactie zijn geweest, maar absoluut ook onder de gordel.
Bah heeft hij dat gezegd? wat een walgje is het toch, sorry maar ik heb een hekel aan Huub net zoals de meeste hier een hekel aan Brain hebben, dat heb ik bij Huub.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:21 schreef avonne het volgende:
[..]
waar merk je dat aan?
Dat hij net lachend zegt "zo, even weer op haar plaats gezet" ?
Het lukt Brian toch iedere keer weer.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh help amanda maar eens af van haar mening![]()
Ik vond het wel liefquote:Op maandag 7 mei 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Die handen op de wangen van Jaap...... gewoon eng!
Haar bazin Napalm heeft ''de miljonairs'' heel wat meer toegevoegdquote:
Die had dan ook allang een schop onder haar kont moeten hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Haar bazin Napalm heeft ''de miljonairs'' heel wat meer toegevoegd![]()
He, lekker wijf!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
En ja hoor Brian ligt in het bed van Amanda
Heeft hij nu opeens weer niet geslagenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lukt Brian toch iedere keer weer.
Goedmaakseks tot in de morgenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
Ouch........ Brian ligt in het Amandabed?
Wat vreselijk!!quote:
Hebben ze weer geneukt? Nee tochquote:Op maandag 7 mei 2007 00:50 schreef yellowfirst het volgende:
Gelukkig zijn Brian en Amanda 2 standvastige types, nooit meer sex met elkaar..........![]()
![]()
Kots materiaal voor Japio misschien?? ik hoef die gore afgelikte boterhammen niet te zien..ze zijn echt 2 ziektekiemen!!! echt als die geen ziekte hebben na de kooi, echt....quote:
Het is ook echt een vent die je op zijn woord kan geloven.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
En ja hoor Brian ligt in het bed van Amanda
Te vroeg gejuichtquote:Op maandag 7 mei 2007 00:50 schreef yellowfirst het volgende:
Gelukkig zijn Brian en Amanda 2 standvastige types, nooit meer sex met elkaar..........![]()
![]()
volgens mij zei Melissa dat voorwaardelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 00:51 schreef scanman01 het volgende:
En dat Melissa Lieke goedkoop noemde omdat ze Huub heeft liggen neuken op tv. Dan is Huub zelf dus net zo goedkoop, alleen realiseerde Huub zich dat helaas niet.
Nou brian boeit dat niet want die word zo lekker zelf getrokken!!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is ook echt een vent die je op zijn woord kan geloven.
Zelfs Netty en Kenneth trekken nu hun handen van hem af.
Gelukkig!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
Oh Amanda gaat bij Natas liggen.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit kennelijk.......quote:Op maandag 7 mei 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
Tja, maar Huub is natuurlijk nog veel goedkoper, maar omdat hij een man is schijnt dat anno 2007 nog steeds anders te zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij zei Melissa dat voorwaardelijk
"wat noem je dan iemand die meteen ligt te neuken op TV?" of zoiets.
Het begin is er al, zo te zien............quote:Op maandag 7 mei 2007 00:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gelukkig!
Als Natas nu maar van haar afblijft![]()
Die haar nu geil loopt te strelen.....quote:Op maandag 7 mei 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:55 schreef avonne het volgende:
Wat is natasia aan het pluizen?
kippepootje mee naar bed?
Kun je een situatie voor de geest halen waar over een conflict niet lang werd doorgedramd?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij zei Melissa dat voorwaardelijk
"wat noem je dan iemand die meteen ligt te neuken op TV?" of zoiets.
Anyway, dat was wel vermakelijk.
Waar ik me aan stoorde is dat er later zo doorgedramd werd
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:55 schreef avonne het volgende:
Wat is natasia aan het pluizen?
kippepootje mee naar bed?
Je moet wat bij gebrek aan beter!!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:56 schreef PC eend het volgende:
Gaat eric een oorthermometer in zijn reet stoppen![]()
![]()
ik bedoelde dat Melissa het niet hard stelde, maar het vroeg, als spiegel naar Lieke toe.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, maar Huub is natuurlijk nog veel goedkoper, maar omdat hij een man is schijnt dat anno 2007 nog steeds anders te zijn.
Ze noemde haar vieze sloerie, hard genoeg toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:57 schreef avonne het volgende:
[..]
ik bedoelde dat Melissa het niet hard stelde, maar het vroeg, als spiegel naar Lieke toe.
Waarom schreeuw jij altijd zo naar ons ?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Die haar nu geil loopt te strelen.....
FLASH BACK......ONZE GEILE LELIJKE NEGERIN HEEFT NENA TOCH OOK BETAST OF GEZOEN OF WHAT EVER....DUS GARVERDAMME
Ik dacht zelfs gevingerd. Geen geintje.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
FLASH BACK......ONZE GEILE LELIJKE NEGERIN HEEFT NENA TOCH OOK BETAST OF GEZOEN OF WHAT EVER....DUS GARVERDAMME
ALS DIE 2 NA DE KOOI GEEN ZIEKTE HEBBEN, ECHT....quote:Op maandag 7 mei 2007 00:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
o, die had ik gemistquote:Op maandag 7 mei 2007 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze noemde haar vieze sloerie, hard genoeg toch?![]()
Jah ik denk dat als ze off cam konden dat natasia zich wel door die schattige nena en amanda handjes zou laten fisten ja!!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:58 schreef yellowfirst het volgende:
Nena en Amanda zijn dus wel erg aantrekkelijk voor Natasia, ze kan er niet van afblijven.......![]()
Beetje eentonig geluid met gefluistervan Natasia er doorheen.......quote:Op maandag 7 mei 2007 00:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Kan je hier ook geluiden plaatsen want dat geluid op cam 2 is wel een beetje raar....lijkt wel een jaknikker..(oliepomper in de velden je kent ze wel)
Zal Jaap wel zijn want het ademt net zo snel in rust als ik in actie,...dus jah moet haast wel bolle jan zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 01:00 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Beetje eentonig geluid met gefluistervan Natasia er doorheen.......
Hij bestelde eerder een oorthermometer dacht ik?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:59 schreef avonne het volgende:
[..]
o, die had ik gemist![]()
Anyway, waar moet ik betalen voor de stream met Eric en met zijn thermometer?
hehehe...quote:Op maandag 7 mei 2007 00:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ze hadden geen oorthermometer, maar een gewone en die moet in je reet.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij bestelde eerder een oorthermometer dacht ik?
Net zei hij, ik ga ff die thermometer in mijn reet stoppen
Zo dubbel eerst zo'n mega discussie en nu weer samen terroren....eigenlijk als je er goed over nadenkt heeft eigenlijk niemand stijl in de kooi! Huub is slim en grappig maar net zo dubbel als de restquote:Op maandag 7 mei 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
o, wat grappig... kleren verstoppen.
was dat tegenwoordig niet verboden?
Jij bent ook zo een omgekeerde groupiequote:Op maandag 7 mei 2007 01:01 schreef maril het volgende:
fluisteren is toch verboden sactie voor Huub en Lieke AUB
Ja ik dacht dat kleding onder persoonlijke spullen viel.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
o, wat grappig... kleren verstoppen.
was dat tegenwoordig niet verboden?
Die zijn veel dunner, wat zal ie balenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze hadden geen oorthermometer, maar een gewone en die moet in je reet.
Ja , ze kan het ook allemaal weten hè zo van eruit zien als een hoer, ze is nl zelf.......quote:Op maandag 7 mei 2007 01:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke kan goed naaien ......
[afbeelding]
Hebben we al eens gedaan bij een vriend. Gewoon met zwart draad en hele kleine steekjes door de knoop of lus. Krijg je bijna niet los .... Heel effectief kan ik je verzekeren.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:05 schreef avonne het volgende:
willen ze die schoenen ook gaan dichtnaaien dan?
Denk ut niet aangezien de gehele kleding kast word verzorgd door de kooi...is het eigendom van de kooi.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat kleding onder persoonlijke spullen viel.
Jeetje eendje word je nu al niet meer begrepen door een medestanderquote:
Eend houdt zich niet aan de deal!quote:Op maandag 7 mei 2007 01:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Jeetje eendje word je nu al niet meer begrepen door een medestander![]()
![]()
Het zijn wel persoonlijke eigendommen, dus kan wel een OW opleveren.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:11 schreef Desii het volgende:
dit is echt geen exit..... die draadjes trek je zo weer los
Ik vind het wel lachen
Heb ik die dan, heb nl geen favoriet daar in die kooi, maar ik heb wel de meeste hekel aan Huubquote:Op maandag 7 mei 2007 01:10 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:11 schreef Dynabite het volgende:
Zou J de Mol er nog steeds aan vasthouden dat het geen pestshow is?
quote:
Het is toch pure en zuivere liefdadigheid dat medebewoners zich bekommeren over het welzijn van de kleiding van jouw idool .....quote:Op maandag 7 mei 2007 01:11 schreef Dynabite het volgende:
Zou J de Mol er nog steeds aan vasthouden dat het geen pestshow is?
Ik ben een enigmaquote:Op maandag 7 mei 2007 01:10 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Je zit een paar cossen gebeiteld!quote:Op maandag 7 mei 2007 01:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier moet ik vast wel ff mee vooruit kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |