Die handen op de wangen van Jaap...... gewoon eng!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:44 schreef PumaStreamer het volgende:
Moet het even kwijt...het stukje dat brian Jaap aait in tranen...das echt het mooiste bewijs voor een inzinking stylie psychose in aanmaking!!
Butler roept naar baas 'vieze sloerie'.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Lieke moet excuses maken van Huub en Eric, maar ik meen dat Melissa ook allemaal walgelijke dingen naar Lieke's hoofd heeft gegooid als reactie. het mag dan een reactie zijn geweest, maar absoluut ook onder de gordel.
Bah heeft hij dat gezegd? wat een walgje is het toch, sorry maar ik heb een hekel aan Huub net zoals de meeste hier een hekel aan Brain hebben, dat heb ik bij Huub.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:21 schreef avonne het volgende:
[..]
waar merk je dat aan?
Dat hij net lachend zegt "zo, even weer op haar plaats gezet" ?
Het lukt Brian toch iedere keer weer.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh help amanda maar eens af van haar mening![]()
Ik vond het wel liefquote:Op maandag 7 mei 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Die handen op de wangen van Jaap...... gewoon eng!
Haar bazin Napalm heeft ''de miljonairs'' heel wat meer toegevoegdquote:
Die had dan ook allang een schop onder haar kont moeten hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Haar bazin Napalm heeft ''de miljonairs'' heel wat meer toegevoegd![]()
He, lekker wijf!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
En ja hoor Brian ligt in het bed van Amanda
Heeft hij nu opeens weer niet geslagenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lukt Brian toch iedere keer weer.
Goedmaakseks tot in de morgenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
Ouch........ Brian ligt in het Amandabed?
Wat vreselijk!!quote:
Hebben ze weer geneukt? Nee tochquote:Op maandag 7 mei 2007 00:50 schreef yellowfirst het volgende:
Gelukkig zijn Brian en Amanda 2 standvastige types, nooit meer sex met elkaar..........![]()
![]()
Kots materiaal voor Japio misschien?? ik hoef die gore afgelikte boterhammen niet te zien..ze zijn echt 2 ziektekiemen!!! echt als die geen ziekte hebben na de kooi, echt....quote:
Het is ook echt een vent die je op zijn woord kan geloven.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
En ja hoor Brian ligt in het bed van Amanda
Te vroeg gejuichtquote:Op maandag 7 mei 2007 00:50 schreef yellowfirst het volgende:
Gelukkig zijn Brian en Amanda 2 standvastige types, nooit meer sex met elkaar..........![]()
![]()
volgens mij zei Melissa dat voorwaardelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 00:51 schreef scanman01 het volgende:
En dat Melissa Lieke goedkoop noemde omdat ze Huub heeft liggen neuken op tv. Dan is Huub zelf dus net zo goedkoop, alleen realiseerde Huub zich dat helaas niet.
Nou brian boeit dat niet want die word zo lekker zelf getrokken!!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is ook echt een vent die je op zijn woord kan geloven.
Zelfs Netty en Kenneth trekken nu hun handen van hem af.
Gelukkig!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
Oh Amanda gaat bij Natas liggen.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit kennelijk.......quote:Op maandag 7 mei 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
Tja, maar Huub is natuurlijk nog veel goedkoper, maar omdat hij een man is schijnt dat anno 2007 nog steeds anders te zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij zei Melissa dat voorwaardelijk
"wat noem je dan iemand die meteen ligt te neuken op TV?" of zoiets.
Het begin is er al, zo te zien............quote:Op maandag 7 mei 2007 00:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gelukkig!
Als Natas nu maar van haar afblijft![]()
Die haar nu geil loopt te strelen.....quote:Op maandag 7 mei 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:55 schreef avonne het volgende:
Wat is natasia aan het pluizen?
kippepootje mee naar bed?
Kun je een situatie voor de geest halen waar over een conflict niet lang werd doorgedramd?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij zei Melissa dat voorwaardelijk
"wat noem je dan iemand die meteen ligt te neuken op TV?" of zoiets.
Anyway, dat was wel vermakelijk.
Waar ik me aan stoorde is dat er later zo doorgedramd werd
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:55 schreef avonne het volgende:
Wat is natasia aan het pluizen?
kippepootje mee naar bed?
Je moet wat bij gebrek aan beter!!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:56 schreef PC eend het volgende:
Gaat eric een oorthermometer in zijn reet stoppen![]()
![]()
ik bedoelde dat Melissa het niet hard stelde, maar het vroeg, als spiegel naar Lieke toe.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, maar Huub is natuurlijk nog veel goedkoper, maar omdat hij een man is schijnt dat anno 2007 nog steeds anders te zijn.
Ze noemde haar vieze sloerie, hard genoeg toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:57 schreef avonne het volgende:
[..]
ik bedoelde dat Melissa het niet hard stelde, maar het vroeg, als spiegel naar Lieke toe.
Waarom schreeuw jij altijd zo naar ons ?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Die haar nu geil loopt te strelen.....
FLASH BACK......ONZE GEILE LELIJKE NEGERIN HEEFT NENA TOCH OOK BETAST OF GEZOEN OF WHAT EVER....DUS GARVERDAMME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |