Ze zou lobasca ook onder handen moeten nemen, die lijkt wel moslimquote:Op maandag 7 mei 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit keer was het een ontwerpje van Disana![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat geeft wel aan dat Hupert heel goed snapt hoe het spelletje werkt, en er ook nog op een zeer originele manier mee omgaat. Tis en blijft een bijzonder menneke.
Misschien ben ik wel moslima...quote:Op maandag 7 mei 2007 00:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zou lobasca ook onder handen moeten nemen, die lijkt wel moslim
Mijn kruisloze stringetje?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:33 schreef Soury het volgende:
Twas een slip of the thong en stelde niks voor... Nou ja weer 2 uur plezier voor ons![]()
En dat sporten met brian danquote:Op maandag 7 mei 2007 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Zie je mij hier bondgenoten worden met andere mensen dan jij en Eric? Nee!"
Zit het in mijn zorgpakket?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik bewerkstellig een en ander op puur natuurlijke wijze!![]()
Ja jij krijgt ook gratis nieuwe outfits ...quote:
Het is een enorme fout van fokkers dat ze dat als 'bonden' zien inderdaad.quote:
Om het kikkerlikken te vergemakkelijken?quote:
Uw gewaad is uiterst smaakvol hedenavond!quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Om het kikkerlikken te vergemakkelijken?![]()
![]()
Je bent er duidelijk nog niet helemaal uit iigquote:
Kunnen ze lekker de aandacht op iemand anders richten. Men heeft een stok gevonden om mee te slaanquote:Op maandag 7 mei 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
Snap niet na die dingen die tot nu toe gebeurt zijn ze zich zo druk maken om het woord hoer tegen melissa...
Kan ik me voorstellen. Huub draaft veel te ver door met zijn 'niet zo doen tegen mij hè!'. Echt zó enorm uit de hoogte. Komt nog bij dat Lieke 100% gelijk heeft dat Melissa er goedkoop uitziet. Maar zoiets kun je idd beter niet zeggen.quote:
eeeeeeeew?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kunnen ze lekker de aandacht op iemand anders richten. Men heeft een stok gevonden om mee te slaan
Wat? Hoor ik Brian over een condoom?![]()
Ow sorryquote:Op maandag 7 mei 2007 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is een enorme fout van fokkers dat ze dat als 'bonden' zien inderdaad.
tja, een echt geloofwaardig "conflict" is het dan ook nietquote:Op maandag 7 mei 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
Snap niet na die dingen die tot nu toe gebeurt zijn ze zich zo druk maken om het woord hoer tegen melissa...
Alsof zij hem wilt...volgens mij hoeft ze hem nu nooit meer en zal ze voor Brian gaan..trouwens iedere keer als ze met brian alleen is verschijnt amamdel toevallig...niemand opgevallenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:40 schreef FdW het volgende:
Nou zegt Huub kleintje. 3 weken geen sex!
Jij mag je ook wel eens douchen en een ander shirtje aantrekken Jaap!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent er duidelijk nog niet helemaal uit iig
Euh help amanda maar eens af van haar meningquote:Op maandag 7 mei 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Lieke is wel duidelijk iemand met een volkomen eigen mening waar ze ook niet makkelijk van af te helpen is. Beetje de tegenpool van Amanda zegmaar.
Was dat nou ?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoezo is Natasia bezig om Amanda binnen te takelen ???
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |