Heel mooi lang blond haar, fantastisch mooie borsten en een hupsig zwart rokje, lange mouwen met mooie roze "bloem"patroontjes. chiquequote:Op maandag 7 mei 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Lang blond haar, enorme tetten, opgespoten lippen, rokje dat net haar kont bedekt.
hou nou op ik ben bijna op over de drempel om te gaan betalenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:09 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Heel mooi lang blond haar, fantastisch mooie borsten en een hupsig zwart rokje, lange mouwen met mooie roze "bloem"patroontjes. chique
Wel voor een maandje streamsquote:Op maandag 7 mei 2007 00:10 schreef OudFruit het volgende:
Alsof er gratis euro's bestaan om een zakje snoep te halen
Zuinige snoeperdquote:Op maandag 7 mei 2007 00:09 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
als je hier voor betaald kan je je buurmeisje ook wel een euro geven voor dat zakkie snoep
Er zijn vast caps gemaakt van deze bijzonder mooie vrouw!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:10 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
hou nou op ik ben bijna op over de drempel om te gaan betalen
Misschien is hij dan toch geboren in de laatste slavenkolonie in de Achterhoek?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:13 schreef PumaStreamer het volgende:
Ben pro huub..maar hij moet is kappen met die NEGERPRaat van hemm..dat Puta de madre...
Echt hubio...zeg het dan goed....klinkt echt niet uit zijn bek
Wat vind je, 1 of 2 weken geen sex voor Huub, als straf?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:12 schreef maril het volgende:
Huub: wie ben jij om zo te oordelen over iemandhij doet zelf niets anders, en maar gillen om zijn gelijk te krijgen en wat ik zo in hem haat dat zuigen van hem dat konstant iemand de bloed onder de nagels vandaan te halen, brrrrrrr
![]()
Ik kan er ook niks mee.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:07 schreef yellowfirst het volgende:
Lieke: "Het is een vooroordeel dat Melissa een hoer is, maar niet mijn mening."![]()
ik zou het niet doen.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:07 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
nou ik denk dat ik nu maar gaat betalen nu is het het waard
Volgens mij is dit juist het begin van een nachtelange discussie...quote:Op maandag 7 mei 2007 00:15 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zou het niet doen.
Het is alweer voorbij
*Sees mental image in minds' eye*quote:Op maandag 7 mei 2007 00:15 schreef ruby het volgende:
Eric zit natuurlijk helemaal te soppen om het feit dat er nu onenigheid tussen Lieke en Huub is.
Of allebei:quote:Op maandag 7 mei 2007 00:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks mee.
Zeg nou gewoon "sorry" of "ik vind haar gewoon een hoer". Klaar.
Ik haat het als mensen hoe dan ook gelijk moeten krijgen.
Tsjaaa, tis Ericjequote:Op maandag 7 mei 2007 00:15 schreef PumaStreamer het volgende:
Zegt hij nou echt dat niemand mag weten dat Eric hoer was.....OMG....en de streamers dan...neit te vergeten zijn ex klanten....zijn potentiele nieuwe klanten....whaha...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |