oh das anders dat je zegt ze ziet eruit als een hoer,,nu zeg je in jouw optiek sletterig.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Melissa heeft in mijn optiek een sletterige uitstraling.
Laten we nu niet onderling ook nog eens deze ultiem zinloze discussie gaan zitten voerenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het verschil is dat Jaap een vadsige inferieure pad is en dat Melissa geen hoer is. Althans ik wil eerst de feiten op tafel.
Of ze een hoer is weet ik niet, ben het wel met lieke eens dat ze er zo uitziet .quote:Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het verschil is dat Jaap een vadsige inferieure pad is en dat Melissa geen hoer is. Althans ik wil eerst de feiten op tafel.
Lang blond haar, enorme tetten, opgespoten lippen, rokje dat net haar kont bedekt.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:02 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
oh das anders dat je zegt ze ziet eruit als een hoer,,nu zeg je in jouw optiek sletterig.
nogmaals ik heb geen streams dus hoe ziet ze eruit
ik zie zoveel sletten loven(tenminste dat denk ik) maar die zien er allemaal verschillend uit
quote:[b]Op maandag 7 mei 2007 00:02 schreef
Wat maakt het uit? Ik vind het wel leuk hoe ze wordt aangepakt.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:03 schreef PumaStreamer het volgende:
Moet wel zeggen dat Hubio en Erico een BEEEETJE doordraven voor alleen het woord hoer...want er zijn zoveel ergere dingen gebeurt en gezegd....dus ik vraag me inmiddels af waarvoor dit nodig is!
Dat zeker!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Goede vraag. Het is in ieder geval misplaatst.
Dat is een vooroordeel, waarom zeg je dat op een openbaar forum, je zit gewoon fout, ik snap er geen kikker van.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Melissa heeft in mijn optiek een sletterige uitstraling.
Ja, dan wordt de data rechtstreeks in hun dronenhoofdjes geprogrammeerd.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:03 schreef OudFruit het volgende:
Even een vraagje hoor: als de telefoon gaat, betekent dat dan dat ze nieuwe 'orders' krijgen?
Dat zeker ook!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:04 schreef schatje het volgende:
Wat maakt het uit? Ik vind het wel leuk hoe ze wordt aangepakt.
Het kan van alles zijn :quote:Op maandag 7 mei 2007 00:03 schreef OudFruit het volgende:
Even een vraagje hoor: als de telefoon gaat, betekent dat dan dat ze nieuwe 'orders' krijgen?
Ok thanks!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:04 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dan wordt de data rechtstreeks in hun dronenhoofdjes geprogrammeerd.
eens, zij ziet er uit als een ordinaire lellebel.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:03 schreef maril het volgende:
[..]
Of ze een hoer is weet ik niet, ben het wel met lieke eens dat ze er zo uitziet .
*Proest*quote:Op maandag 7 mei 2007 00:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het kan van alles zijn :
- zender checken
- opassen voor 'xxxx' taalgebruik
- aanwijzing
- vers fruit voor de deur
hmmm lekker...betekend dat nou meteen dat ik van sletten houd?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Lang blond haar, enorme tetten, opgespoten lippen, rokje dat net haar kont bedekt.
Dat kleed een stuk slanker afquote:Op maandag 7 mei 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Lang blond haar, enorme tetten, opgespoten lippen, rokje dat net haar kont bedekt.
dat zat ik ook te denken....quote:Op maandag 7 mei 2007 00:05 schreef Katewalker het volgende:
Nou, Natasia kan in haar vuistje lachen...HEL heeft ruzie...dat heeft ze knap gedaan..
Daar heeft ze het al de hele tijd over.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:05 schreef schatje het volgende:
Melissa krijgt nu de kans van Lieke om zich te bewijzen wie ze is.
die kans krijgt Huub ook altijd van derquote:Op maandag 7 mei 2007 00:05 schreef schatje het volgende:
Melissa krijgt nu de kans van Lieke om zich te bewijzen wie ze is.
nou ik denk dat ik nu maar gaat betalen nu is het het waardquote:Op maandag 7 mei 2007 00:06 schreef Soury het volgende:
Eric zit lekker te stoken
Nou moet zeggen ....ze houd het aardig vol!!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:07 schreef FuTilE het volgende:
Eric en Huub zitten haar gewoon een beetje te testen. Dat krijg je als je je de hele dag die villa doorgiechelt..
Nee, ik reageer op dat je jezelf "vrouwvriendelijk" noemt.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Je reageert op een opmerking mijnerzijds over Girl Power. Wat is er mis met GP?
Niemand begrijpt die opmerking?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:07 schreef yellowfirst het volgende:
Lieke: "Het is een vooroordeel dat Melissa een hoer is, maar niet mijn mening."![]()
als je hier voor betaald kan je je buurmeisje ook wel een euro geven voor dat zakkie snoepquote:Op maandag 7 mei 2007 00:08 schreef OudFruit het volgende:
Ahahahaha ze lijkt nu wel me buurmeisje die geen euro krijgt om een zakje snoep te halen...:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |