Ik dacht zelfs gevingerd. Geen geintje.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Die haar nu geil loopt te strelen.....
FLASH BACK......ONZE GEILE LELIJKE NEGERIN HEEFT NENA TOCH OOK BETAST OF GEZOEN OF WHAT EVER....DUS GARVERDAMME
ALS DIE 2 NA DE KOOI GEEN ZIEKTE HEBBEN, ECHT....quote:Op maandag 7 mei 2007 00:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
FLASH BACK......ONZE GEILE LELIJKE NEGERIN HEEFT NENA TOCH OOK BETAST OF GEZOEN OF WHAT EVER....DUS GARVERDAMME
o, die had ik gemistquote:Op maandag 7 mei 2007 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze noemde haar vieze sloerie, hard genoeg toch?![]()
Jah ik denk dat als ze off cam konden dat natasia zich wel door die schattige nena en amanda handjes zou laten fisten ja!!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:58 schreef yellowfirst het volgende:
Nena en Amanda zijn dus wel erg aantrekkelijk voor Natasia, ze kan er niet van afblijven.......![]()
Beetje eentonig geluid met gefluistervan Natasia er doorheen.......quote:Op maandag 7 mei 2007 00:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Kan je hier ook geluiden plaatsen want dat geluid op cam 2 is wel een beetje raar....lijkt wel een jaknikker..(oliepomper in de velden je kent ze wel)
Zal Jaap wel zijn want het ademt net zo snel in rust als ik in actie,...dus jah moet haast wel bolle jan zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 01:00 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Beetje eentonig geluid met gefluistervan Natasia er doorheen.......
Hij bestelde eerder een oorthermometer dacht ik?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:59 schreef avonne het volgende:
[..]
o, die had ik gemist![]()
Anyway, waar moet ik betalen voor de stream met Eric en met zijn thermometer?
hehehe...quote:Op maandag 7 mei 2007 00:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ze hadden geen oorthermometer, maar een gewone en die moet in je reet.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij bestelde eerder een oorthermometer dacht ik?
Net zei hij, ik ga ff die thermometer in mijn reet stoppen
Zo dubbel eerst zo'n mega discussie en nu weer samen terroren....eigenlijk als je er goed over nadenkt heeft eigenlijk niemand stijl in de kooi! Huub is slim en grappig maar net zo dubbel als de restquote:Op maandag 7 mei 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
o, wat grappig... kleren verstoppen.
was dat tegenwoordig niet verboden?
Jij bent ook zo een omgekeerde groupiequote:Op maandag 7 mei 2007 01:01 schreef maril het volgende:
fluisteren is toch verboden sactie voor Huub en Lieke AUB
Ja ik dacht dat kleding onder persoonlijke spullen viel.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
o, wat grappig... kleren verstoppen.
was dat tegenwoordig niet verboden?
Die zijn veel dunner, wat zal ie balenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze hadden geen oorthermometer, maar een gewone en die moet in je reet.
Ja , ze kan het ook allemaal weten hè zo van eruit zien als een hoer, ze is nl zelf.......quote:Op maandag 7 mei 2007 01:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke kan goed naaien ......
[afbeelding]
Hebben we al eens gedaan bij een vriend. Gewoon met zwart draad en hele kleine steekjes door de knoop of lus. Krijg je bijna niet los .... Heel effectief kan ik je verzekeren.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:05 schreef avonne het volgende:
willen ze die schoenen ook gaan dichtnaaien dan?
Denk ut niet aangezien de gehele kleding kast word verzorgd door de kooi...is het eigendom van de kooi.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat kleding onder persoonlijke spullen viel.
Jeetje eendje word je nu al niet meer begrepen door een medestanderquote:
Eend houdt zich niet aan de deal!quote:Op maandag 7 mei 2007 01:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Jeetje eendje word je nu al niet meer begrepen door een medestander![]()
![]()
Het zijn wel persoonlijke eigendommen, dus kan wel een OW opleveren.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:11 schreef Desii het volgende:
dit is echt geen exit..... die draadjes trek je zo weer los
Ik vind het wel lachen
Heb ik die dan, heb nl geen favoriet daar in die kooi, maar ik heb wel de meeste hekel aan Huubquote:Op maandag 7 mei 2007 01:10 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:11 schreef Dynabite het volgende:
Zou J de Mol er nog steeds aan vasthouden dat het geen pestshow is?
quote:
Het is toch pure en zuivere liefdadigheid dat medebewoners zich bekommeren over het welzijn van de kleiding van jouw idool .....quote:Op maandag 7 mei 2007 01:11 schreef Dynabite het volgende:
Zou J de Mol er nog steeds aan vasthouden dat het geen pestshow is?
Ik ben een enigmaquote:Op maandag 7 mei 2007 01:10 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |