Waarom heeft een mod van een subforum in godesnaam een TVP nodig voor zijn eigen FB topic?quote:
Er wordt genoeg commentaar geleverd dat hij er elke dag wel in te vinden is.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom heeft een mod van een subforum in godesnaam een TVP nodig voor zijn eigen FB topic?
Dan staat ie in m'n AT.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom heeft een mod van een subforum in godesnaam een TVP nodig voor zijn eigen FB topic?
tja, dat zou een begin zijn van een oplossing voor waar dit forum onder gebukt gaatquote:Op zondag 6 mei 2007 17:26 schreef Boze_Appel het volgende:
.........
Als het mijn forum was, dan was je allang permanent weg.
Leg dat s uit in de SC.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:55 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
tja, dat zou een begin zijn van een oplossing voor waar dit forum onder gebukt gaat
quote:
quote:......... This mechanism is repeated until a no-trade equilibrium is reached.
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:00 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
![]()
daarvoor ben je aan het verkeerde adres.
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is dus gewoon duur doen.
Na overleg besloten in NWS te plaatsen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Is dit wel een Pol topic?
Zakendoen met Chavez
Het zou fijn zij als jullie integer (en dus zonder willekeur) gaan modereren. Dan gaan mensen vanzelf normaal reageren.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je een keer normaal kan reageren.
Lees mijn PM maar eens. Hopelijk komt het dan goed.quote:Misschien moet je dit nog eens doorlezen:
http://forum.fok.nl/fok/faq/policy
Meer een NWS topic.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:22 schreef EchtGaaf het volgende:
als ik niet mijn zin krijg dan staak ik toch gewoon
Schopje naar WGR?
twijfelgeval, zeker geen WGR. GC zou nog kunnen.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Mogen advocaten glashard liegen?
Schopje naar WGR?
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
twijfelgeval, zeker geen WGR. GC zou nog kunnen.
TS maakte ergens in begin van het topic nog eens heel duidelijk dat 't m om de politieke vraag gaat of de overheid de advocatuur meer beperkingen zou moeten opleggen.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Twijfelgeval????????????????????????
dit gaat over RECHT.
Heeft vooral met recht te maken. Over de rol van het DEKEN van Advocaten en dus niet POLitiek.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:40 schreef sigme het volgende:
[..]
TS maakte ergens in begin van het topic nog eens heel duidelijk dat 't m om de [b]politieke[/i] vraag gaat of de overheid de advocatuur meer beperkingen zou moeten opleggen.
Ja, scheidslijnen zijn nooit keihard natuurlijk. Jij had het over een politicus, maar wat je aan de orde stelde wat niet de politicus, noch een politiek vraagstuk, maar theoriėn betreffende een moordzaak.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heeft ook erg met recht te maken. Net zoals mijn fortuyn topic met tru....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |