Harde schop die kant op ook goed?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef du_ke het volgende:
Kwam de kogel voor Pim Fortuyn van boven ipv links?
Schopje tru?
Een enkeltje doofpot had ik ook prima gevonden hoor.quote:
Kun je dat wachten daarop, ergens anders doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:29 schreef SCH het volgende:
Ik denk, ik geef haar even de tijd, maar ze heeft nog steeds geen sorry gezegd.
Dus!
Waar?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kun je dat wachten daarop, ergens anders doen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bij voorkeur ergens ver weg en zonder internetaansluiting
Mijn dag is opzich prima behalve dan dat ik op mijn werk zit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:41 schreef SCH het volgende:
Heb je je dag niet of dacht je echt dat ik het er bij zou laten?![]()
Dat is waar maar het plan van nikky werkt niet zoals ik al voorspelde, dus!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:45 schreef Chewie het volgende:
Uiteraard had niemand verwacht dat jij het er verder bij zou laten zitten maar dan nog is FB niet de juiste plek om er over door te blijven gaan zoals al vele malen eerder is gemeld.
Ik maar denken dat VVD-ers zo dol zijn op werkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:45 schreef Chewie het volgende:
Mijn dag is opzich prima behalve dan dat ik op mijn werk zit.
Ik heb op forum@fok.nl geen mail ontvangen hoor. Maar voor het geval dat ik dat wél had, hier even mijn antwoord.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is waar maar het plan van nikky werkt niet zoals ik al voorspelde, dus!![]()
Deze quote ik nog even, zodat je hem zeker ziet.quote:
Ik wil niks zeggen, want dat wordt meestal toch verkeerd uitgelegd - maar het zijn echt gigantisch strafbare uitspraken van Aaaah, ws. was hij dronken ofzo maar dat is geen verzachtende omstandigheid, ben ik bang.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:18 schreef du_ke het volgende:
Ach soms is het wel goed om open en bloot te kunnen zien wat bepaalde users hier denken.
Ik was het woord varken in dat topic niet tegengekomen, heb ook niet gelezen dat iemand je diskwalificeerde.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat voor notes zijn dat? Anders heeft het 0,0 waarde voor mij, anders dan het aansmeren van een ban.
SCH, leg eens uit, ik als ongelovig varcken ben toch al gediskwalificeerd door moslims? Dus wat kan mij als beest worden verweten?![]()
Jammer dat het gesloten is, anders had ik daar nog een toelichting kunnen geven.
Nazi's, endloesung, etc.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was het woord varken in dat topic niet tegengekomen, heb ook niet gelezen dat iemand je diskwalificeerde.
Die posts zijn zo smakeloos en bovendien strafbaar, dat zie je nu je nuchter bent toch ook wel?
Ah, okay, niets dus. En nee, ik blijf erbij. Dat volk krijgt geen respect meer van mij.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:56 schreef SCH het volgende:
Ik vind het te laag Aaah - ik ga er niet over met je in discussie verder.
Hopelijk bezin je je de volgende keer.
Ach gut, "strafbare uitspraken".quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:23 schreef SCH het volgende:
Ik wil niks zeggen, want dat wordt meestal toch verkeerd uitgelegd - maar het zijn echt gigantisch strafbare uitspraken van Aaaah, ws. was hij dronken ofzo maar dat is geen verzachtende omstandigheid, ben ik bang.
Het is al vanaf pagina 1 geen discussie, maar een bash optocht.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Why Rock?
waar maak je je druk om:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ah, okay, niets dus. En nee, ik blijf erbij. Dat volk krijgt geen respect meer van mij.
Het vond de TT wel passen bij de OP...quote:Op zondag 6 mei 2007 13:53 schreef PJORourke het volgende:
Dank. Het begon aan mij te vreten...
Ik had een veel leuker Fortuyn topic Kwam de kogel voor Pim Fortuyn van boven ipv links? , en dat werd in een no-time uit POL getrapt.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:47 schreef PJORourke het volgende:
Wat een gezeik, EchtNogwat.
Ah, de evolutionaire aap uit de mouw. Jezus wat ben jij een jankbek zeg.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik had een veel leuker Fortuyn topic Kwam de kogel voor Pim Fortuyn van boven ipv links? , en dat werd in een no-time uit POL getrapt.
Anders nog iets?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah, de evolutionaire aap uit de mouw. Jezus wat ben jij een jankbek zeg.
Neehoor, ga gerust verder me je ego proberen te strelenquote:Op zondag 6 mei 2007 15:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Anders nog iets?
Eensch met Granny Smith.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Jezus wat ben jij een jankbek zeg.
Prima topic.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Pim Fortuyn 6 mei
Benieuwd wat jullie hiermee doen... Prachtige foto's daar niet van. OP gaat nergens over, laat staan dat het tot discussie uitnodigt.... Dus wat is de bedoeling van het topic? Herinneringen opsommen?
Reacties vliegen alle kanten uit, maar waarheen? Gaat dus nergens over.
Iets voor GC, Historie, Oorlog en Cultuur ?
Hoezo selectiefquote:
Natuurlijk, gedaanquote:Op zondag 6 mei 2007 13:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kun je die topic die je gesloten hebt verplaatsen naar GC of zo Sigme?
Tja, de gemakkelijkste weg is om alle kritiek weg te wuiven. Wat deze modjes ook veelvuldig doen. Maar Chewie en Rock doen het niet slecht inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Bij deze even mijn complimentjes aan de mods.
Dat jullie de tijd nemen om naar al deze zeikwijven te luisteren gaat mijn pet te boven. Ik had persoonlijk SCH en EchtGaaf allang een permaban laten geven vanwege oneindig betweterig zeikgedrag.
Niet slecht?? Hun totaal willekeurig gedrag spat van alle kanten er vanafquote:Op zondag 6 mei 2007 17:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat deze modjes ook veelvuldig doen. Maar Chewie en Rock doen het niet slecht inderdaad.
Puur kinderachtig bashgedrag van Chewiequote:Op zondag 6 mei 2007 17:21 schreef SCH het volgende:
Waarom is dat topic van EG naar TRU verplaatst? Het gaat toch over een politicus?
Voor zover ik FB bijhou wuiven ze helemaal niets weg en doen ze zelf hun best om anderen te raadplegen, dat jij het daar niet mee eens bent doet daar niets aan af. Ze doen veel meer dan ze hoeven doen en anderen hebben zelfs hun best gedaan om je niet te bannen en toch bleef je zeiken.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:20 schreef SCH het volgende:
Tja, de gemakkelijkste weg is om alle kritiek weg te wuiven. Wat deze modjes ook veelvuldig doen. Maar Chewie en Rock doen het niet slecht inderdaad.
Wie hebben hun best gedaan?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor zover ik FB bijhou wuiven ze helemaal niets weg en doen ze zelf hun best om anderen te raadplegen, dat jij het daar niet mee eens bent doet daar niets aan af. Ze doen veel meer dan ze hoeven doen en anderen hebben zelfs hun best gedaan om je niet te bannen en toch bleef je zeiken.
Ik heb gewoon kritiek op beslissingen, net als dat ik sommige beslissingen toejuich, dat laat ik ook weten. Wat weet jij daar nou van. Hoezo ben ik het niet eens met 'het systeem'.?quote:Als je het zo hardgrondig niet eens bent met het systeem hier ga je toch lekker weg en/of start je je eigen forum. Je hebt je recht op mening dmv. het FB-topic, dat wil niet zeggen dat in een eigen systeem dat dat gehonoreerd wordt, daar zijn de mods voor en als die met hun handen in het haar zitten de forum-admins of admins.
Dat zegt wel iets over je.quote:Als het mijn forum was, dan was je allang permanent weg.
Het zou fijn zijn als je een keer normaal kan reageren.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoezo selectief![]()
Topmods jullie drieen![]()
![]()
![]()
![]()
Bagger lekker verder.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |