Precies 2 mooie mannenquote:Op zondag 6 mei 2007 02:39 schreef Sander170 het volgende:
Hun leven is voor niks maar dan ook niks ontnomen.![]()
Zoiets doe je gewoon niet, beetje Respect voor ieder, ook al ben je het niet eens met diegene !
Ik zie het altijd maar zo, ik laat ieder in zijn waarde, we zijn niet allemaal hetzelfde !
Pim & Theo![]()
Precies, we denken beide hetzelfde, alles draait gewoon om Respect !quote:Op zondag 6 mei 2007 02:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Precies 2 mooie mannen
met een zeer intelligente humor
Onbegrepen door wezens die humor niet begrijpen
intelligentie idem dito
![]()
Laten we hopen dat dit hierbij zal blijven!quote:Op zondag 6 mei 2007 02:43 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Precies, we denken beide hetzelfde, alles draait gewoon om Respect !
Als diegene respect kon opbrengen voor deze personen, dan was dit nooit gebeurd !
Ik schaam me dat dit 2 keer is gebeurd.![]()
Wat vreemd wasquote:Op zondag 6 mei 2007 02:45 schreef golfer het volgende:
5 jaar na dato heb ik nog RSI van het topics sluiten als modje van destijds ANM, nu NWS, na die moord.
Zal nooit die heftige reacties vergeten.
Zie X-ray nog naar het Binnenhof gaan om daar te rellen in de hoop dat het een Marokkaan was die het gedaan had.![]()
Wilders is een soort 2e Pim,quote:Op zondag 6 mei 2007 02:46 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben bang voor het volgende slachtoffer ... Geert Wilders.![]()
Jij spoort ook niet qua intelligentiequote:Op zondag 6 mei 2007 02:48 schreef Onderbroek het volgende:
mensen die fortuyn en van gogh steevast 'pim' en 'theo' noemen terwijl ze die 2 niet eens gekend hebben mogen ze wmb ook wel omleggen
Ik weet van mezelf dat ik Wilders begrijp.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wilders is een soort 2e Pim,
ook Wilders heeft een heel prettig karakter, niks mis mee, hij brengt het alleen wat grof misschien, maar wordt dus ook niet goed begrepen!
Ik zou zeggen Wilders nuanceer een beetje aub!
Niet ieder snapt jouw niveau...
Daarbij heeft Wilders een buitenlandse vrouw dus zou hij zeker niet negatief staan t.o buitenlandse medelanders immers?
Als men wat dieper kan doordenken en niet stom is, ja dan..
ja dan..maar dat is met zoveel dingen zo
Wat wil je in dit topic bereiken dan ?quote:Op zondag 6 mei 2007 02:48 schreef Onderbroek het volgende:
mensen die fortuyn en van gogh steevast 'pim' en 'theo' noemen terwijl ze die 2 niet eens gekend hebben mogen ze wmb ook wel omleggen
Tijdens wat toen nog 2-Vandaag heette kwam het nieuws opeens tot ons.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:47 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat vreemd was
ik heb toen op tv gezien dat men een portrettekening liet zien van een dader
vlak na de moord deze is nadien nooit meer vertoond
En het was geen bleke...
Vreemder nog was dat men het niet meer wist of niet gezien had.
Maar paranoia kijkt nu, ik wil geen mannen in black voor mijn deur dus ik weet nergens van
Hij is niet extreem in die zinquote:Op zondag 6 mei 2007 02:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik Wilders begrijp.![]()
Maar anderen weer niet, dingen die hij zegt bedoeld hij dus eigenlijk, een goede strenge aanpak !
Maar in de trant van indien aanwezige problemen !
( Wilders heeft ooit ook gezegd ''de goede buitenlanders moge blijven'' )
De zin hierboven bewijst toch al dat ze niet allemaal weg moeten / hoeven.![]()
Weet je soms ken je zulke mensenquote:Op zondag 6 mei 2007 02:55 schreef Sander170 het volgende:
Oke ik had ook zo mijn momenten dat ik zijn uitspraken niet goed keurde en waar ik het NIET mee eens was !
Maar om hem dan maar meteen om te leggen, dat gaat me net iets te ver.
( Pim )
hij is een pionquote:Op zondag 6 mei 2007 02:57 schreef Sander170 het volgende:
Reken maar dat als Volkert vrij komt dat hem wat overkomt.![]()
Of die het zal overleven vraag ik me af.![]()
Ik ook, lekkere herrieschoppers zijn dat !quote:Op zondag 6 mei 2007 02:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Weet je soms ken je zulke mensen
Je weet wel, mega enthousiast
teveel en dan in hun enthousiasme teveel zeggen, om mensen wakker te schudden
niets mis mee, maar als minister,.... ja dan
is dat misschien een 'to much' van alles.
Ik hou wel van wakkerschudders eerlijk gezegd,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |