Harde schop die kant op ook goed?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef du_ke het volgende:
Kwam de kogel voor Pim Fortuyn van boven ipv links?
Schopje tru?
Een enkeltje doofpot had ik ook prima gevonden hoor.quote:
Kun je dat wachten daarop, ergens anders doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:29 schreef SCH het volgende:
Ik denk, ik geef haar even de tijd, maar ze heeft nog steeds geen sorry gezegd.
Dus!
Waar?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kun je dat wachten daarop, ergens anders doen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bij voorkeur ergens ver weg en zonder internetaansluiting
Mijn dag is opzich prima behalve dan dat ik op mijn werk zit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:41 schreef SCH het volgende:
Heb je je dag niet of dacht je echt dat ik het er bij zou laten?![]()
Dat is waar maar het plan van nikky werkt niet zoals ik al voorspelde, dus!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:45 schreef Chewie het volgende:
Uiteraard had niemand verwacht dat jij het er verder bij zou laten zitten maar dan nog is FB niet de juiste plek om er over door te blijven gaan zoals al vele malen eerder is gemeld.
Ik maar denken dat VVD-ers zo dol zijn op werkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:45 schreef Chewie het volgende:
Mijn dag is opzich prima behalve dan dat ik op mijn werk zit.
Ik heb op forum@fok.nl geen mail ontvangen hoor. Maar voor het geval dat ik dat wél had, hier even mijn antwoord.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is waar maar het plan van nikky werkt niet zoals ik al voorspelde, dus!![]()
Deze quote ik nog even, zodat je hem zeker ziet.quote:
Ik wil niks zeggen, want dat wordt meestal toch verkeerd uitgelegd - maar het zijn echt gigantisch strafbare uitspraken van Aaaah, ws. was hij dronken ofzo maar dat is geen verzachtende omstandigheid, ben ik bang.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:18 schreef du_ke het volgende:
Ach soms is het wel goed om open en bloot te kunnen zien wat bepaalde users hier denken.
Ik was het woord varken in dat topic niet tegengekomen, heb ook niet gelezen dat iemand je diskwalificeerde.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat voor notes zijn dat? Anders heeft het 0,0 waarde voor mij, anders dan het aansmeren van een ban.
SCH, leg eens uit, ik als ongelovig varcken ben toch al gediskwalificeerd door moslims? Dus wat kan mij als beest worden verweten?![]()
Jammer dat het gesloten is, anders had ik daar nog een toelichting kunnen geven.
Nazi's, endloesung, etc.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was het woord varken in dat topic niet tegengekomen, heb ook niet gelezen dat iemand je diskwalificeerde.
Die posts zijn zo smakeloos en bovendien strafbaar, dat zie je nu je nuchter bent toch ook wel?
Ah, okay, niets dus. En nee, ik blijf erbij. Dat volk krijgt geen respect meer van mij.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:56 schreef SCH het volgende:
Ik vind het te laag Aaah - ik ga er niet over met je in discussie verder.
Hopelijk bezin je je de volgende keer.
Ach gut, "strafbare uitspraken".quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:23 schreef SCH het volgende:
Ik wil niks zeggen, want dat wordt meestal toch verkeerd uitgelegd - maar het zijn echt gigantisch strafbare uitspraken van Aaaah, ws. was hij dronken ofzo maar dat is geen verzachtende omstandigheid, ben ik bang.
Het is al vanaf pagina 1 geen discussie, maar een bash optocht.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Why Rock?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |