Mij niet vergeten, he! Welterustenquote:Op zondag 6 mei 2007 02:32 schreef JAM het volgende:
Ik ga slapen.
Nah, dan wordt het een Latijnse term. Sulcus intermammaria oidquote:Op zondag 6 mei 2007 02:34 schreef wyccie het volgende:
Tussen-de-borsten-gleuf, Isa.
Mis je me dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 02:44 schreef broer het volgende:
En waarom zien we je zo weinig in de LPT?
They will spread all over town. Like a disease!quote:Op zondag 6 mei 2007 02:49 schreef wyccie het volgende:
Zolang ik niet met baby-JAMmetjes in aanraking kom, blijft het bij afvragen.
Ja. Vroeger kwam je veel vaker langs.quote:
QEDquote:Op zondag 6 mei 2007 02:59 schreef wyccie het volgende:
En walvisfoetuskaakjes, niet te vergeten.
Ik hoorde gisteravond nog dat ik in het echt 'best wel meeval'. Dus zó erg kan het allemaal niet zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:12 schreef wyccie het volgende:
Zou dat in het echt ook zo aardig overkomen? Het blijft een doodsverwensing
Overigens ben ik van mening dat broer geband moet worden.
Hier ook!quote:Op zondag 6 mei 2007 03:24 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau heeft geen chocola gekocht, maar er ligt hier wel Merci![]()
Nee, vertel.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:24 schreef bofneger het volgende:
Weet je waarom negers zoveel moeite hebben met taal?
![]()
Nee. Zal ik morgen een boek gaan kopen?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:22 schreef wyccie het volgende:
Heb je vandaag nog chocola gekocht?
Over chocola?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:27 schreef broer het volgende:
Nee. Zal ik morgen een boek gaan kopen?
Als je nou verder niets te doen hebt, zou ik zeggen: doe maar.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil wel een ban voor je aanvragen, broer? Als ik je daarmee een plezier doe dan ben ik graag tot je dienst
Shit, ik moest lachenquote:Op zondag 6 mei 2007 03:26 schreef bofneger het volgende:
Er zijn zoveel werkwoorden
Ligt eraan. Heb je nog tips?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:28 schreef wyccie het volgende:
Over chocola?
O-wat-zijn-we-weer-stoïcijns.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:36 schreef wyccie het volgende:
ElizabehtR, gewoon negeren. Geen moeite aan verspillen.
Dan zal ik me er verre van houden.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:38 schreef wyccie het volgende:
Nou, okee een tip. Een boek over chocola kun je niet eten. Niet kopen dus.
Hoe zou je dat in hemelsnaam weten?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:45 schreef wyccie het volgende:
Vind ik niks voor jou.
Slaap lekker, wyccie. Maar eigenlijk is het nu tijd voor de metalen geluiden van Godspeed You Black Emperor.quote:Op zondag 6 mei 2007 04:30 schreef wyccie het volgende:
Trusten.
Oh, ik wilde AR nog goedemorgen wensen, maar hij hoeft natuurlijk niet te werken.
Toch alvast een goedemorgen.
quote:Op zondag 6 mei 2007 04:30 schreef wyccie het volgende:
Trusten.
Oh, ik wilde AR nog goedemorgen wensen, maar hij hoeft natuurlijk niet te werken.
Toch alvast een goedemorgen.
Zijn dat beide vaardigheden??quote:Op zondag 6 mei 2007 07:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben vaardigheden als televisiekijken en uitslapen kwijtgeraakt, AR.
Ja, en daar kom ik nu pas achter.quote:Op zondag 6 mei 2007 07:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zijn dat beide vaardigheden??
Oh, ik dacht altijd juist dat mensen die veel tv kijken een gebrek aan vaardigheden hadden...quote:
*noteert: LXIV presentquote:Op zondag 6 mei 2007 07:10 schreef LXIV het volgende:
Goedemorgen!
Lethargie kun je leren.quote:Op zondag 6 mei 2007 07:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd juist dat mensen die veel tv kijken een gebrek aan vaardigheden hadden...
Potdimme Claudia, het is 7:18 (fucking AM welteverstaan!!) en je gaat al met woorden als lethargie strooien... Op zondag nog wel!!quote:
Dat is één van de weinige vaardigheden die ik van mijn ouders heb geleerd: op elk moment van de dag over wat dan ook kunnen praten.quote:Op zondag 6 mei 2007 07:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Potdimme Claudia, het is 7:18 (fucking AM welteverstaan!!) en je gaat al met woorden als lethargie strooien... Op zondag nog wel!!
Het is een keuze. (En keuzes impliceren verantwoordelijkheid.)quote:Maar je bedoeld dus gewoon dat een lambal zijn ook aan te leren is??
Nee, Bergen op Zoom. In Antwerpen heb ik sjokolaatjes gekocht, en de Uncut van juni 2007 met veel Macca, een pagina Elliott Smith en iets meer Björk. Niet dat je speciaal naar Antwerpen gaat om een buitenlands popmagazine te kopen, maar hij lag daar zo uitnodigend in de schappen.quote:Op zondag 6 mei 2007 09:33 schreef Lienekien het volgende:
Oh, ik dacht even dat je het boek in Antwerpen had gekocht.
Bravo!quote:Op zondag 6 mei 2007 07:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben vaardigheden als televisiekijken en uitslapen kwijtgeraakt, AR.
Dat komt wel met de jaren. En helemaal als je ooit kinderen krijgt.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:15 schreef Thisbe het volgende:
Ik wou dat ik het in me had om vroeg op te staan uit mijzelf.
Hm, geen gek idee. Maar de Bijenkorf is toch hartstikke duur?quote:Op zondag 6 mei 2007 11:41 schreef Thisbe het volgende:
En Claudia, zoiets hebben ze toch wel bij de Bijenkorf?
Het esthetische aspect natuurlijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:55 schreef Lienekien het volgende:
Zoek je zo'n pers vanwege het esthetische aspect of omdat 'ie je praktisch lijkt?
Dan neem jij er zo een:quote:Op zondag 6 mei 2007 11:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu, ik kan ze niet mooi vinden.
Ik ben niet zo trendgevoelig. Dat scheelt.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:04 schreef Lienekien het volgende:
Jaaa, die Philip Starck. Maar 'kan' die nog wel?
Leuk nummer is dat.quote:Die doet me trouwens altijd denken aan:
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:30 schreef Isabeau het volgende:
maandje geleden zo'n pers weggegooid ivm declutter momentje
Claudia_x, toevallig was ik vanochtend een beetje aan het opruimen en toen vond ik een gloednieuwe (in de verpakking, untouched by human hand) citruspers 'Mighty OJ' The original Citrus Juicer classic retro '50's design, je kent hem wel, haha, en in de kleur Brushed Charcoal, ik heb even in de doos gekeken en dat ziet eruit als matzilver - maar vast heel duur, want cadeau gekregen van iemand die ernstig bij mij in het krijt stond, maar ik gebruik hem niet, dus... als je wilt, mag je hem hebben. Moet je wel in de buurt van Amsterdam wonen...quote:Op zondag 6 mei 2007 11:48 schreef Claudia_x het volgende:
Hm, geen gek idee. Maar de Bijenkorf is toch hartstikke duur?
129 euro.![]()
Hoezo? Durft het ding Amsterdam niet uit?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:12 schreef Nadine26 het volgende:
Moet je wel in de buurt van Amsterdam wonen...![]()
Ik voel me onbegrepen.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:42 schreef Lienekien het volgende:
Lachen met broer op zondagmiddag.
Nóg harder lachen met broer op zondagmiddag.quote:
Gelukkig ben jij er.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij voelt Lienekien zich soms ook onbegrepen,.
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:12 schreef Nadine26 het volgende:
Claudia_x, toevallig was ik vanochtend een beetje aan het opruimen en toen vond ik een gloednieuwe (in de verpakking, untouched by human hand) citruspers 'Mighty OJ' The original Citrus Juicer classic retro '50's design, je kent hem wel, haha, en in de kleur Brushed Charcoal, ik heb even in de doos gekeken en dat ziet eruit als matzilver - maar vast heel duur, want cadeau gekregen van iemand die ernstig bij mij in het krijt stond, maar ik gebruik hem niet, dus... als je wilt, mag je hem hebben. Moet je wel in de buurt van Amsterdam wonen...![]()
Yeah, ik had het goedquote:Op zondag 6 mei 2007 16:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Ik woon ín Amsterdam. Zeg maar waar, wanneer en wat je ervoor wilt.![]()
Weet ik veel?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ik dan over die twintig jaar ook zo veel weet.
Alles mooi en wel, maar heb ik ook een goed hart?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat je van heel veel dingen ook heel veel afweet, en anders kan je goed zoeken. Zo komt het op mij over, of je daadwerkelijk veel weet, weet ik niet.
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:33 schreef Thisbe het volgende:
Dat klinkt als een flylady isa!
Ik ook alquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geef geen complimentjes aan mensen waarvan ik denk dat ze geen goed hart hebben. Trek je eigen conclusies maar.
Alleen als het 28 graden is, en het zéér lokaal zonnig is.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:41 schreef Lienekien het volgende:
Even heel wat anders. Op de buienradar te zien, komt de regen nu echt onze kant op. Het mag van mij wel lekker hard gaan regenen straks.
Niet zeuren, wyccie.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen als het 28 graden is, en het zéér lokaal zonnig is.
Ja, ik ben ook niet 100% en zoek naar (nog) een reden om er vroeg in te duiken.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben verkouden en heb kippenvel zodra ik in de schaduw sta!
Ik lees net in een ander topic dat je dan crackers moet eten.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben een beetje misselijk.
Ga naar de Blaauwe Hand.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:50 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zin in warme chocolademelk met slagroom.
Dat is als je zwanger bent.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:52 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik lees net in een ander topic dat je dan crackers moet eten.
Antihistaminica of gember werken goed.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben een beetje misselijk.
Ik ben net thuis, ik ga echt niet de kou weer in.quote:
Broer, dit is je kans!!!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, ik ga echt niet de kou weer in.![]()
Dan had je maar eerder moeten bedenken dat je zin had in warme chocolademelk met slagroom.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben net thuis, ik ga echt niet de kou weer in.![]()
Toch wat beter opletten als je het dieettopic leest.quote:
Iets zegt me dat ik het niet goed heb aangepakt...quote:Op zondag 6 mei 2007 17:57 schreef Lienekien het volgende:
Broer, dit is je kans!!!
Dat lees ik alleen vanwege de enorme porceleinkast voor het hoofd van miss_s.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:00 schreef Lienekien het volgende:
Toch wat beter opletten als je het dieettopic leest.![]()
Om al dat wedgwood op waarde te kunnen schatten, had je toch op zijn minst de context van het dikworden van de crackertjes moeten beschouwen.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:03 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat lees ik alleen vanwege de enorme porceleinkast voor het hoofd van miss_s.
Pas op broer, of ik ga nog vloeken op zondag.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:04 schreef broer het volgende:
Kalm, Lienekien. Denk aan je bloeddruk.
Da's ook niet erg aardig.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou broer en wyccie wel eens met de kóppen tegen elkaar willen knallen.
Juist wel. Dan heb ik jullie bij mekaar. En dan gaan we daarna met zijn vieren uit eten.quote:
Erik.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:08 schreef wyccie het volgende:
dwerg ook?
Dat is nergens voor nodig. Relax.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:05 schreef Lienekien het volgende:
Pas op broer, of ik ga nog vloeken op zondag.![]()
Volgens mij heeft 'ie al gegeten.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:09 schreef wyccie het volgende:
Mag dwerg niet mee-eten? Hij moet ook eten.
quote:"Bij onweer moet je namelijk tellen." "Oh ja?"
"Nee echt mevrouw, tellen." "Tellen?"
"Ja mevrouw, bij onweer moet je tellen. Je moet tellen vanaf het moment dat je de flits ziet, tot het moment dat je de donder hoort. En als je dan het aantal tellen deelt door de afstand waarop het onweer van je verwijdert is, dan weet je precies hoe snel je geteld hebt."
Hij komt terug met een nieuw programma hèquote:Op zondag 6 mei 2007 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
"Bij onweer moet je namelijk tellen." "Oh ja?"
"Nee echt mevrouw, tellen." "Tellen?"
"Ja mevrouw, bij onweer moet je tellen. Je moet tellen vanaf het moment dat je de flits ziet, tot het moment dat je de donder hoort. En als je dan het aantal tellen deelt door de afstand waarop het onweer van je verwijdert is, dan weet je precies hoe snel je geteld hebt."
Zeik niet... ik moet een smerige tonijn-pizza eten.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik heb net een fucking vieze tosti gegeten. Tosti's.. Het hoeft van mij niet meer.
Geen idee. Hij zegt dat hij de moderators van Fok een mail heeft gestuurd, maar blijkbaar is hij mij vergetenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Isabeau? Heb je hier eigenlijk achter de schermen iets van gehoord? Ik ben zo benieuwd om wat voor experiment dit gaat.
Verzoek voor het plaatsen van uitnodiging online experiment
Ja, beetje vreemd dat ie niet gewoon hier komt vragen. Het zou niet de eerste keer zijn dat er een onderzoek of enquête geplaatst wordt. En dan krijgen we weer een nieuw topic in TTKquote:Op zondag 6 mei 2007 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee. Hij zegt dat hij de moderators van Fok een mail heeft gestuurd, maar blijkbaar is hij mij verbgeten![]()
JAM gaat trouwen.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:17 schreef Stali het volgende:
Maar eh, waar ik voor terugkom... Wordt het nog wat tussen Wyccie & JAM of hoe zit het?
Nee, JAM gaat 5 augustus eeuwige trouw beloven aan zijn Japanse.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:17 schreef Stali het volgende:
Maar eh, waar ik voor terugkom... Wordt het nog wat tussen Wyccie & JAM of hoe zit het?
Niet alleen sneller, maar waarschijnlijk ook gewoon dat er iets mee gedaan wordtquote:Op zondag 6 mei 2007 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, kan me voorstellen als je Fok niet kent dat je niet weet dat het via mij of AR waarschijnlijk stukken sneller gaat dan via admins, FA's en PR
Hij is van harte welkomquote:Op zondag 6 mei 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet alleen sneller, maar waarschijnlijk ook gewoon dat er iets mee gedaan wordt. Maar toch tof dat ie het probeert. Alleen ben ik wel nieuwsgierig naar dat onderzoek. Ik val in de doelgroep
.
Weinig betrouwbaar...quote:Op zondag 6 mei 2007 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
wyccie en JAM? Daar heb ik nooit over nagedacht. Maar wyccie lijkt me zo... porcelein waar JAM beton is.
Wyccie gaat niet trouwen. Althans niet dat dat mij bekend isquote:
Maar als je leest hoe hij daar zijn dag doorbrengt. Dat noem je toch niet direct een kantoorbaan. En die aktetas zit vol paperclipkettingen en allerhande andere prullaria.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Weinig betrouwbaar...
JAM gaat nu immers iedere werkdag met zijn aktentas naar kan-toor he? En dat had jij ook nooit kunnen bedenken..
Werkelijk? Ja, dat wist ik misschien ook wel.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en Erik...het is porselein, niet porcelein.![]()
Ja, ja, Lienekien. Het valt allemaal niet mee. Posdnous is bijna vermoord. Harry Sack heeft ineens een vrouw. JAM gaat naar kantoor en nu ook nog eens trouwen...quote:Op zondag 6 mei 2007 20:21 schreef Lienekien het volgende:
Beetje opletten, Stali.
Wie? Wie?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, ja, Lienekien. Het valt allemaal niet mee. Posdnous is bijna vermoord. Harry Sack heeft ineens een vrouw. JAM gaat naar kantoor en nu ook nog eens trouwen...
Alleen Gellius blijft altijd Gellius..
Nou, er zijn zeker wel veranderingen, maar de kern blijft wel aardig gelijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien blijft ook altijd Lienekien, hoor. Zo ook Claudia_x, en wyccie zelf is ook niet veel veranderd (behalve dat ze een hele tijd weg was).
Erik, ik kan je vertellen dat het als een gewone kantoorbaan klinkt. En wat betreft de inhoud van zijn aktentas? Daarin zitten vast bruine boterhammen met zweetkaas in. Oerboterhammen he, want dat compenseert al die narigheid weer. Afijn verder een lijstje met wachtwoorden voor wat que pasa hier en daar....quote:Op zondag 6 mei 2007 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als je leest hoe hij daar zijn dag doorbrengt. Dat noem je toch niet direct een kantoorbaan. En die aktetas zit vol paperclipkettingen en allerhande andere prullaria.
Huh, wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:17 schreef Stali het volgende:
Kan ik me niet voorstellen. Vleesch noch visch.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:44 schreef wyccie het volgende:
Zelfs niet in GC? Maar daar kunnen zomaar wel eens interessante topics zijn!
The lady protest too much, methinks.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh, wie ben jij nou weer?![]()
JAM komt alleen in mijn LSD-dromen voor (en zelfs dat niet, ik had weer niet gedroomd).
En ik porselein, Erik, hehehe. Nee, ik ben van chocola.![]()
Who cares.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:50 schreef wyccie het volgende:
Is Stali een kloon?
Waarom niet? Wat weet jij?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:55 schreef Lienekien het volgende:
Neuh, dat in ieder geval niet.
Mag Stali niet weten wie zij is?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:57 schreef Lienekien het volgende:
Shit, ik kan je geen PM sturen.
Shit..... nu wordt de verleiding tot het pm'en wel heel erg groot. Maar nee, ik doe het niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:01 schreef Lienekien het volgende:
Stali zal je nooit zeggen wat ik je zou hebben verteld.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:10 schreef Stali het volgende:
Laten we samen fantaseren over de piemel van Frans Weisglas. .
Ik heb geen idee. Ik hoor iedereen er altijd over. Mijnquote:Op zondag 6 mei 2007 18:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind de warme chocolademelk in de Blaauwe Hand zwaar tegenvallen. Je krijgt warme melk, en dan van die nèt niet chocolaatjes erbij.
Ja, ik hoor er ook altijd iedereen over, maar niemand schijnt het ooit te drinken.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:21 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik hoor iedereen er altijd over. Mijnbij die tip ging over de Blaauwe Hand op zich, niet zozeer over die chocolademelk.
Ja, en dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn PM staat open, Lienekien.
Erik wil natuurlijk dat jij hem vertelt wat je mij had willen vertellen over Stali.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:49 schreef Lienekien het volgende:
Ja, en dan?
Best kans dat Erik dat gewoon wel weet, wyccie.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Erik wil natuurlijk dat jij hem vertelt wat je mij had willen vertellen over Stali.
Alleen als je de afgelopen maanden hebt bijgelezen.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:52 schreef wyccie het volgende:
Ah, dan weet ik het waarschijnlijk ook wel.
Oh ja?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Best kans dat Erik dat gewoon wel weet, wyccie.
Dat zijn meer dan honderd topics of zo. Daar ben ik maanden mee bezig.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef Lienekien het volgende:
Alleen als je de afgelopen maanden hebt bijgelezen.
Nee. Dat lijkt me onmogelijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zijn meer dan honderd topics of zo. Daar ben ik maanden mee bezig.![]()
Maar is er niet een kans dat ik het goede vermoeden heb, zonder bij te hebben gelezen?
Ja hoor es, wij hebben vier maanden niet geweten of jij nog in leven was.quote:
Ik wilde niet overal rondbazuinen dat ik een paar maanden weg zou gaan. Maar ik wilde ook niet dat jullie zouden denken dat ik dood was. Dus ik had Soempie laten weten dat ze pas ongerust hoefde te zijn als ik na 6 maanden niet meer terugkwam. En aangezien jij wel eens in AKQ kwam en wist dat ik daar ook veel was, dacht ik dat je er op die manier wel achter zou komen. En zo heel erg anoniem ben ik niet op Fok, sommigen weten wie ik ben. Ik wilde jullie dus niet expres 'zo' achterlaten. Heb er nog wel serieus over nagedacht of ik het ook hier moest melden of niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:07 schreef Lienekien het volgende:
Ja hoor es, wij hebben vier maanden niet geweten of jij nog in leven was.![]()
Ik zou geen schatting kunnen maken, want ik weet niet wat normaal is. Maar ik denk dat het hoog was. En dat het zweet op je voorhoofd parelde.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:16 schreef Lienekien het volgende:
Hoe hoog schat je mijn bloeddruk in ten tijde van, Erik?
Ik denk meer aan een fronzend voorhoofd.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou geen schatting kunnen maken, want ik weet niet wat normaal is. Maar ik denk dat het hoog was. En dat het zweet op je voorhoofd parelde.
Ik had er aan gedacht. Maar weigerde aan die gedachte toe te geven. Verder dacht ik aan een hele lange internetafsluitingquote:Op zondag 6 mei 2007 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wilde niet overal rondbazuinen dat ik een paar maanden weg zou gaan. Maar ik wilde ook niet dat jullie zouden denken dat ik dood was.
quote:Dus ik had Soempie laten weten dat ze pas ongerust hoefde te zijn als ik na 6 maanden niet meer terugkwam. En aangezien jij wel eens in AKQ kwam en wist dat ik daar ook veel was, dacht ik dat je er op die manier wel achter zou komen. En zo heel erg anoniem ben ik niet op Fok, sommigen weten wie ik ben.
Maar je bent er toch weer!quote:Ik wilde jullie dus niet expres 'zo' achterlaten. Heb er nog wel serieus over nagedacht of ik het ook hier moest melden of niet.
Sorry
Tsss.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef Lienekien het volgende:
fronzend
Daar krijg je rimpels van.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk meer aan een fronzend voorhoofd.![]()
Daar zei ik het ook niet om.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:19 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het echt onzin dat je je zou moeten verantwoorden of verontschuldigen.
En toch doe ik het, want ik snap wel dat het niet erg netjes is. Ik weet hoe ongerust ik was toen dollehond niet meer postte, en toen Supersheep een hele tijd niet meer in AKQ was geweest en niemand wist waar ze waren.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:19 schreef broer het volgende:
Op een gegeven moment is dat ene berichtje ook wel rondge-PM't, hoor. Langs alle ongeruste TTK'ers.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
En toch doe ik het, want ik snap wel dat het niet erg netjes is. Ik weet hoe ongerust ik was toen dollehond niet meer postte, en toen Supersheep een hele tijd niet meer in AKQ was geweest en niemand wist waar ze waren.
Vanzelfsprekend. Maar mijn ongerustheid/bezorgdheid/nieuwsgierigheid naar de afwezigheid was puur op vriendschappelijke basis, niet op beschuldigende.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:19 schreef broer het volgende:
[..]
Tieten? Tieten? Ik heb het nooit, maar dan ook nooit over tieten gehad. Tieten kunnen me niet interesseren. Nee, kutjes, poezelige haartjes op plekken waar de meeste mannen ze liever niet zien (op het kutje, naast het kutje, door het kutje, aan het kutje, bij het kutje, op de buik, in de oksels) kontjes en tepeltjes is waar mijn pielemuisje een beetje van gaat kriebelen. Tieten kunnen me niet zoveel interesseren.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:17 schreef wyccie het volgende:
Stali, je bent de Caps lock vergeten aan te zetten.
En de woorden Tieten, Whiskey en Jazz.
En potdorie, daar hoort een plaatje van Kafka te staan!
En poezelige haartjes op tieten?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:24 schreef JAM het volgende:
[..]
Tieten? Tieten? Ik heb het nooit, maar dan ook nooit over tieten gehad. Tieten kunnen me niet interesseren. Nee, kutjes, poezelige haartjes op plekken waar de meeste mannen ze liever niet zien (op het kutje, naast het kutje, door het kutje, aan het kutje, bij het kutje, op de buik, in de oksels) kontjes en tepeltjes is waar mijn pielemuisje een beetje van gaat kriebelen. Tieten kunnen me niet zoveel interesseren.
Sorry dat ik je diep beledigd heb.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:24 schreef JAM het volgende:
Tieten? Tieten? Ik heb het nooit, maar dan ook nooit over tieten gehad. Tieten kunnen me niet interesseren. Nee, kutjes, poezelige haartjes op plekken waar de meeste mannen ze liever niet zien (op het kutje, naast het kutje, door het kutje, aan het kutje, bij het kutje, op de buik, in de oksels) kontjes en tepeltjes is waar mijn pielemuisje een beetje van gaat kriebelen. Tieten kunnen me niet zoveel interesseren.
Ik houd van tere, iele, olijfkleurige, vormloze, gratige, beetje jongensachtige Japanse meisjeslijfjes, Erik. Daar moet een beetje haar op, want anders heb ik zo het gevoel dat ik een kleuter lig te neuken. Een 'behaarde' vrouw is weer iets héél anders.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Je houdt van behaarde vrouwen? Ik leer elke dag iets nieuws.
Ah, zo. Ik werd een beetje op een dwaalspoor gezet door dit:quote:Op zondag 6 mei 2007 22:30 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik houd van tere, iele, olijfkleurige, vormloze, gratige, beetje jongensachtige Japanse meisjeslijfjes, Erik. Daar moet een beetje haar op, want anders heb ik zo het gevoel dat ik een kleuter lig te neuken. Een 'behaarde' vrouw is weer iets héél anders.
quote:(op het kutje, naast het kutje, door het kutje, aan het kutje, bij het kutje, op de buik, in de oksels)
Nou ze hebben net zoveel haar, het is alleen heel anders van structuur. Bij veel Aziatische vrouwen is het schaamhaar een stuk minder stug en krullig. Donsig, Erik, een donkerbruine, zwarte dons, net zoals bij een eendekuikentje,quote:Op zondag 6 mei 2007 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar aan aziaten zit toch ook weinig haar? Of heb ik dat mis?
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:33 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ze hebben net zoveel haar, het is alleen heel anders van structuur. Bij veel Aziatische vrouwen is het schaamhaar een stuk minder stug en krullig. Donsig, Erik, een donkerbruine, zwarte dons, net zoals bij een eendekuikentje,.
Je houdt niet van eendenkuikentjes?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..].
Kunnen we hier nu over ophouden?
Die zijn er wel.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan me niet indenken dat er nog mannen zijn die op mannen blijven vallen als ze JAM's verheerlijking van de behaarde vrouwenkut gelezen hebben.
Krijg ik nog eens een brief van je, IR? 'quote:Op zondag 6 mei 2007 22:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan me niet indenken dat er nog mannen zijn die op mannen blijven vallen als ze JAM's verheerlijking van de behaarde vrouwenkut gelezen hebben.
Ik kan me dat ook heel goed voorstellen hoor, Erik. Ik ben nog niet begonnen over piemels, en dan vooral over mijn eigen piemel (ik moet erkennen met andersmans piemels een stuk minder ervaring te hebben), maar dat kunnen, let wel, dat kùnnen ook werkelijk prachtige dingen zijn. Ik zeg maar eens: biggetjesroze eikels,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |