quote:Op zondag 6 mei 2007 12:30 schreef Isabeau het volgende:
maandje geleden zo'n pers weggegooid ivm declutter momentje

Claudia_x, toevallig was ik vanochtend een beetje aan het opruimen en toen vond ik een gloednieuwe (in de verpakking, untouched by human hand) citruspers 'Mighty OJ' The original Citrus Juicer classic retro '50's design, je kent hem wel, haha, en in de kleur Brushed Charcoal, ik heb even in de doos gekeken en dat ziet eruit als matzilver - maar vast heel duur, want cadeau gekregen van iemand die ernstig bij mij in het krijt stond, maar ik gebruik hem niet, dus... als je wilt, mag je hem hebben. Moet je wel in de buurt van Amsterdam wonen...quote:Op zondag 6 mei 2007 11:48 schreef Claudia_x het volgende:
Hm, geen gek idee. Maar de Bijenkorf is toch hartstikke duur?
129 euro.![]()

Hoezo? Durft het ding Amsterdam niet uit?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:12 schreef Nadine26 het volgende:
Moet je wel in de buurt van Amsterdam wonen...![]()

Ik voel me onbegrepen.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:42 schreef Lienekien het volgende:
Lachen met broer op zondagmiddag.

Nóg harder lachen met broer op zondagmiddag.quote:

Gelukkig ben jij er.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij voelt Lienekien zich soms ook onbegrepen,.

quote:Op zondag 6 mei 2007 16:12 schreef Nadine26 het volgende:
Claudia_x, toevallig was ik vanochtend een beetje aan het opruimen en toen vond ik een gloednieuwe (in de verpakking, untouched by human hand) citruspers 'Mighty OJ' The original Citrus Juicer classic retro '50's design, je kent hem wel, haha, en in de kleur Brushed Charcoal, ik heb even in de doos gekeken en dat ziet eruit als matzilver - maar vast heel duur, want cadeau gekregen van iemand die ernstig bij mij in het krijt stond, maar ik gebruik hem niet, dus... als je wilt, mag je hem hebben. Moet je wel in de buurt van Amsterdam wonen...![]()

Yeah, ik had het goedquote:Op zondag 6 mei 2007 16:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Ik woon ín Amsterdam. Zeg maar waar, wanneer en wat je ervoor wilt.![]()

Weet ik veel?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ik dan over die twintig jaar ook zo veel weet.

Alles mooi en wel, maar heb ik ook een goed hart?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat je van heel veel dingen ook heel veel afweet, en anders kan je goed zoeken. Zo komt het op mij over, of je daadwerkelijk veel weet, weet ik niet.

quote:Op zondag 6 mei 2007 12:33 schreef Thisbe het volgende:
Dat klinkt als een flylady isa!

Ik ook alquote:

quote:Op zondag 6 mei 2007 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geef geen complimentjes aan mensen waarvan ik denk dat ze geen goed hart hebben. Trek je eigen conclusies maar.

Alleen als het 28 graden is, en het zéér lokaal zonnig is.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:41 schreef Lienekien het volgende:
Even heel wat anders. Op de buienradar te zien, komt de regen nu echt onze kant op. Het mag van mij wel lekker hard gaan regenen straks.

Niet zeuren, wyccie.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen als het 28 graden is, en het zéér lokaal zonnig is.

Ja, ik ben ook niet 100% en zoek naar (nog) een reden om er vroeg in te duiken.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben verkouden en heb kippenvel zodra ik in de schaduw sta!

Ik lees net in een ander topic dat je dan crackers moet eten.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben een beetje misselijk.

Ga naar de Blaauwe Hand.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:50 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zin in warme chocolademelk met slagroom.

Dat is als je zwanger bent.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:52 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik lees net in een ander topic dat je dan crackers moet eten.

Antihistaminica of gember werken goed.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben een beetje misselijk.
Ik ben net thuis, ik ga echt niet de kou weer in.quote:

Broer, dit is je kans!!!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, ik ga echt niet de kou weer in.![]()

Dan had je maar eerder moeten bedenken dat je zin had in warme chocolademelk met slagroom.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben net thuis, ik ga echt niet de kou weer in.![]()

Toch wat beter opletten als je het dieettopic leest.quote:

Iets zegt me dat ik het niet goed heb aangepakt...quote:Op zondag 6 mei 2007 17:57 schreef Lienekien het volgende:
Broer, dit is je kans!!!

Dat lees ik alleen vanwege de enorme porceleinkast voor het hoofd van miss_s.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:00 schreef Lienekien het volgende:
Toch wat beter opletten als je het dieettopic leest.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |