Huh, wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:17 schreef Stali het volgende:
Maar eh, waar ik voor terugkom... Wordt het nog wat tussen Wyccie & JAM of hoe zit het?
Kan ik me niet voorstellen. Vleesch noch visch.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:44 schreef wyccie het volgende:
Zelfs niet in GC? Maar daar kunnen zomaar wel eens interessante topics zijn!
The lady protest too much, methinks.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh, wie ben jij nou weer?![]()
JAM komt alleen in mijn LSD-dromen voor (en zelfs dat niet, ik had weer niet gedroomd).
En ik porselein, Erik, hehehe. Nee, ik ben van chocola.![]()
Who cares.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:50 schreef wyccie het volgende:
Is Stali een kloon?
Waarom niet? Wat weet jij?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:55 schreef Lienekien het volgende:
Neuh, dat in ieder geval niet.
Mag Stali niet weten wie zij is?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:57 schreef Lienekien het volgende:
Shit, ik kan je geen PM sturen.
Shit..... nu wordt de verleiding tot het pm'en wel heel erg groot. Maar nee, ik doe het niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:01 schreef Lienekien het volgende:
Stali zal je nooit zeggen wat ik je zou hebben verteld.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:10 schreef Stali het volgende:
Laten we samen fantaseren over de piemel van Frans Weisglas. .
Ik heb geen idee. Ik hoor iedereen er altijd over. Mijnquote:Op zondag 6 mei 2007 18:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind de warme chocolademelk in de Blaauwe Hand zwaar tegenvallen. Je krijgt warme melk, en dan van die nèt niet chocolaatjes erbij.
Ja, ik hoor er ook altijd iedereen over, maar niemand schijnt het ooit te drinken.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:21 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik hoor iedereen er altijd over. Mijnbij die tip ging over de Blaauwe Hand op zich, niet zozeer over die chocolademelk.
Ja, en dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn PM staat open, Lienekien.
Erik wil natuurlijk dat jij hem vertelt wat je mij had willen vertellen over Stali.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:49 schreef Lienekien het volgende:
Ja, en dan?
Best kans dat Erik dat gewoon wel weet, wyccie.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Erik wil natuurlijk dat jij hem vertelt wat je mij had willen vertellen over Stali.
Alleen als je de afgelopen maanden hebt bijgelezen.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:52 schreef wyccie het volgende:
Ah, dan weet ik het waarschijnlijk ook wel.
Oh ja?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Best kans dat Erik dat gewoon wel weet, wyccie.
Dat zijn meer dan honderd topics of zo. Daar ben ik maanden mee bezig.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef Lienekien het volgende:
Alleen als je de afgelopen maanden hebt bijgelezen.
Nee. Dat lijkt me onmogelijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zijn meer dan honderd topics of zo. Daar ben ik maanden mee bezig.![]()
Maar is er niet een kans dat ik het goede vermoeden heb, zonder bij te hebben gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |