Om al dat wedgwood op waarde te kunnen schatten, had je toch op zijn minst de context van het dikworden van de crackertjes moeten beschouwen.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:03 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat lees ik alleen vanwege de enorme porceleinkast voor het hoofd van miss_s.
Pas op broer, of ik ga nog vloeken op zondag.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:04 schreef broer het volgende:
Kalm, Lienekien. Denk aan je bloeddruk.
Da's ook niet erg aardig.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou broer en wyccie wel eens met de kóppen tegen elkaar willen knallen.
Juist wel. Dan heb ik jullie bij mekaar. En dan gaan we daarna met zijn vieren uit eten.quote:
Erik.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:08 schreef wyccie het volgende:
dwerg ook?
Dat is nergens voor nodig. Relax.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:05 schreef Lienekien het volgende:
Pas op broer, of ik ga nog vloeken op zondag.![]()
Volgens mij heeft 'ie al gegeten.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:09 schreef wyccie het volgende:
Mag dwerg niet mee-eten? Hij moet ook eten.
quote:"Bij onweer moet je namelijk tellen." "Oh ja?"
"Nee echt mevrouw, tellen." "Tellen?"
"Ja mevrouw, bij onweer moet je tellen. Je moet tellen vanaf het moment dat je de flits ziet, tot het moment dat je de donder hoort. En als je dan het aantal tellen deelt door de afstand waarop het onweer van je verwijdert is, dan weet je precies hoe snel je geteld hebt."
Hij komt terug met een nieuw programma hèquote:Op zondag 6 mei 2007 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
"Bij onweer moet je namelijk tellen." "Oh ja?"
"Nee echt mevrouw, tellen." "Tellen?"
"Ja mevrouw, bij onweer moet je tellen. Je moet tellen vanaf het moment dat je de flits ziet, tot het moment dat je de donder hoort. En als je dan het aantal tellen deelt door de afstand waarop het onweer van je verwijdert is, dan weet je precies hoe snel je geteld hebt."
Zeik niet... ik moet een smerige tonijn-pizza eten.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik heb net een fucking vieze tosti gegeten. Tosti's.. Het hoeft van mij niet meer.
Geen idee. Hij zegt dat hij de moderators van Fok een mail heeft gestuurd, maar blijkbaar is hij mij vergetenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Isabeau? Heb je hier eigenlijk achter de schermen iets van gehoord? Ik ben zo benieuwd om wat voor experiment dit gaat.
Verzoek voor het plaatsen van uitnodiging online experiment
Ja, beetje vreemd dat ie niet gewoon hier komt vragen. Het zou niet de eerste keer zijn dat er een onderzoek of enquête geplaatst wordt. En dan krijgen we weer een nieuw topic in TTKquote:Op zondag 6 mei 2007 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee. Hij zegt dat hij de moderators van Fok een mail heeft gestuurd, maar blijkbaar is hij mij verbgeten![]()
JAM gaat trouwen.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:17 schreef Stali het volgende:
Maar eh, waar ik voor terugkom... Wordt het nog wat tussen Wyccie & JAM of hoe zit het?
Nee, JAM gaat 5 augustus eeuwige trouw beloven aan zijn Japanse.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:17 schreef Stali het volgende:
Maar eh, waar ik voor terugkom... Wordt het nog wat tussen Wyccie & JAM of hoe zit het?
Niet alleen sneller, maar waarschijnlijk ook gewoon dat er iets mee gedaan wordtquote:Op zondag 6 mei 2007 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, kan me voorstellen als je Fok niet kent dat je niet weet dat het via mij of AR waarschijnlijk stukken sneller gaat dan via admins, FA's en PR
Hij is van harte welkomquote:Op zondag 6 mei 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet alleen sneller, maar waarschijnlijk ook gewoon dat er iets mee gedaan wordt. Maar toch tof dat ie het probeert. Alleen ben ik wel nieuwsgierig naar dat onderzoek. Ik val in de doelgroep
.
Weinig betrouwbaar...quote:Op zondag 6 mei 2007 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
wyccie en JAM? Daar heb ik nooit over nagedacht. Maar wyccie lijkt me zo... porcelein waar JAM beton is.
Wyccie gaat niet trouwen. Althans niet dat dat mij bekend isquote:
Maar als je leest hoe hij daar zijn dag doorbrengt. Dat noem je toch niet direct een kantoorbaan. En die aktetas zit vol paperclipkettingen en allerhande andere prullaria.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Weinig betrouwbaar...
JAM gaat nu immers iedere werkdag met zijn aktentas naar kan-toor he? En dat had jij ook nooit kunnen bedenken..
Werkelijk? Ja, dat wist ik misschien ook wel.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en Erik...het is porselein, niet porcelein.![]()
Ja, ja, Lienekien. Het valt allemaal niet mee. Posdnous is bijna vermoord. Harry Sack heeft ineens een vrouw. JAM gaat naar kantoor en nu ook nog eens trouwen...quote:Op zondag 6 mei 2007 20:21 schreef Lienekien het volgende:
Beetje opletten, Stali.
Wie? Wie?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, ja, Lienekien. Het valt allemaal niet mee. Posdnous is bijna vermoord. Harry Sack heeft ineens een vrouw. JAM gaat naar kantoor en nu ook nog eens trouwen...
Alleen Gellius blijft altijd Gellius..
Nou, er zijn zeker wel veranderingen, maar de kern blijft wel aardig gelijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien blijft ook altijd Lienekien, hoor. Zo ook Claudia_x, en wyccie zelf is ook niet veel veranderd (behalve dat ze een hele tijd weg was).
Erik, ik kan je vertellen dat het als een gewone kantoorbaan klinkt. En wat betreft de inhoud van zijn aktentas? Daarin zitten vast bruine boterhammen met zweetkaas in. Oerboterhammen he, want dat compenseert al die narigheid weer. Afijn verder een lijstje met wachtwoorden voor wat que pasa hier en daar....quote:Op zondag 6 mei 2007 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als je leest hoe hij daar zijn dag doorbrengt. Dat noem je toch niet direct een kantoorbaan. En die aktetas zit vol paperclipkettingen en allerhande andere prullaria.
Huh, wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:17 schreef Stali het volgende:
Kan ik me niet voorstellen. Vleesch noch visch.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:44 schreef wyccie het volgende:
Zelfs niet in GC? Maar daar kunnen zomaar wel eens interessante topics zijn!
The lady protest too much, methinks.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh, wie ben jij nou weer?![]()
JAM komt alleen in mijn LSD-dromen voor (en zelfs dat niet, ik had weer niet gedroomd).
En ik porselein, Erik, hehehe. Nee, ik ben van chocola.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |