Mij niet vergeten, he! Welterustenquote:Op zondag 6 mei 2007 02:32 schreef JAM het volgende:
Ik ga slapen.
Nah, dan wordt het een Latijnse term. Sulcus intermammaria oidquote:Op zondag 6 mei 2007 02:34 schreef wyccie het volgende:
Tussen-de-borsten-gleuf, Isa.
Mis je me dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 02:44 schreef broer het volgende:
En waarom zien we je zo weinig in de LPT?
They will spread all over town. Like a disease!quote:Op zondag 6 mei 2007 02:49 schreef wyccie het volgende:
Zolang ik niet met baby-JAMmetjes in aanraking kom, blijft het bij afvragen.
Ja. Vroeger kwam je veel vaker langs.quote:
QEDquote:Op zondag 6 mei 2007 02:59 schreef wyccie het volgende:
En walvisfoetuskaakjes, niet te vergeten.
Ik hoorde gisteravond nog dat ik in het echt 'best wel meeval'. Dus zó erg kan het allemaal niet zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:12 schreef wyccie het volgende:
Zou dat in het echt ook zo aardig overkomen? Het blijft een doodsverwensing
Overigens ben ik van mening dat broer geband moet worden.
Hier ook!quote:Op zondag 6 mei 2007 03:24 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau heeft geen chocola gekocht, maar er ligt hier wel Merci![]()
Nee, vertel.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:24 schreef bofneger het volgende:
Weet je waarom negers zoveel moeite hebben met taal?
![]()
Nee. Zal ik morgen een boek gaan kopen?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:22 schreef wyccie het volgende:
Heb je vandaag nog chocola gekocht?
Over chocola?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:27 schreef broer het volgende:
Nee. Zal ik morgen een boek gaan kopen?
Als je nou verder niets te doen hebt, zou ik zeggen: doe maar.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil wel een ban voor je aanvragen, broer? Als ik je daarmee een plezier doe dan ben ik graag tot je dienst
Shit, ik moest lachenquote:Op zondag 6 mei 2007 03:26 schreef bofneger het volgende:
Er zijn zoveel werkwoorden
Ligt eraan. Heb je nog tips?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:28 schreef wyccie het volgende:
Over chocola?
O-wat-zijn-we-weer-stoïcijns.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:36 schreef wyccie het volgende:
ElizabehtR, gewoon negeren. Geen moeite aan verspillen.
Dan zal ik me er verre van houden.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:38 schreef wyccie het volgende:
Nou, okee een tip. Een boek over chocola kun je niet eten. Niet kopen dus.
Hoe zou je dat in hemelsnaam weten?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:45 schreef wyccie het volgende:
Vind ik niks voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |