Slaap lekker, wyccie. Maar eigenlijk is het nu tijd voor de metalen geluiden van Godspeed You Black Emperor.quote:Op zondag 6 mei 2007 04:30 schreef wyccie het volgende:
Trusten.
Oh, ik wilde AR nog goedemorgen wensen, maar hij hoeft natuurlijk niet te werken.
Toch alvast een goedemorgen.

quote:Op zondag 6 mei 2007 04:30 schreef wyccie het volgende:
Trusten.
Oh, ik wilde AR nog goedemorgen wensen, maar hij hoeft natuurlijk niet te werken.
Toch alvast een goedemorgen.

Zijn dat beide vaardigheden??quote:Op zondag 6 mei 2007 07:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben vaardigheden als televisiekijken en uitslapen kwijtgeraakt, AR.

Ja, en daar kom ik nu pas achter.quote:Op zondag 6 mei 2007 07:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zijn dat beide vaardigheden??

Oh, ik dacht altijd juist dat mensen die veel tv kijken een gebrek aan vaardigheden hadden...quote:

*noteert: LXIV presentquote:Op zondag 6 mei 2007 07:10 schreef LXIV het volgende:
Goedemorgen!

Lethargie kun je leren.quote:Op zondag 6 mei 2007 07:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd juist dat mensen die veel tv kijken een gebrek aan vaardigheden hadden...

Potdimme Claudia, het is 7:18 (fucking AM welteverstaan!!) en je gaat al met woorden als lethargie strooien... Op zondag nog wel!!quote:

Dat is één van de weinige vaardigheden die ik van mijn ouders heb geleerd: op elk moment van de dag over wat dan ook kunnen praten.quote:Op zondag 6 mei 2007 07:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Potdimme Claudia, het is 7:18 (fucking AM welteverstaan!!) en je gaat al met woorden als lethargie strooien... Op zondag nog wel!!
Het is een keuze. (En keuzes impliceren verantwoordelijkheid.)quote:Maar je bedoeld dus gewoon dat een lambal zijn ook aan te leren is??

Nee, Bergen op Zoom. In Antwerpen heb ik sjokolaatjes gekocht, en de Uncut van juni 2007 met veel Macca, een pagina Elliott Smith en iets meer Björk. Niet dat je speciaal naar Antwerpen gaat om een buitenlands popmagazine te kopen, maar hij lag daar zo uitnodigend in de schappen.quote:Op zondag 6 mei 2007 09:33 schreef Lienekien het volgende:
Oh, ik dacht even dat je het boek in Antwerpen had gekocht.

Bravo!quote:Op zondag 6 mei 2007 07:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben vaardigheden als televisiekijken en uitslapen kwijtgeraakt, AR.

Dat komt wel met de jaren. En helemaal als je ooit kinderen krijgt.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:15 schreef Thisbe het volgende:
Ik wou dat ik het in me had om vroeg op te staan uit mijzelf.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |